Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βελτιωση αναρτησης

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό vagelis » 07 Νοέμ 2011, 14:18

Μεχρι εκει δεν θα εχεις προβλημα,απο κει και πανω θελεις αλαγες
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 07 Νοέμ 2011, 14:49

Mudnolis έγραψε:Σε περιπτωση που τελικα παω +2 ιντσες ελατηρια αμορτισερ, πρεπει να αλλαξω κοντρες, αξονες? Καποιοι λενε πως δεν ειχαν ποτε προβλημα, αλλοι λενε το αντιθετο...


Οριακά όχι δεν χρειάζεται. Και εξαρτάτε τι συνεμπλοκ έχεις.
Αν κατεβάσεις και τις βάσεις αμορτισέρ, ναι τότε θέλεις.

Οι πίσω είναι μόνο για καλύτερη ελευθερία της άρθρωσης. Τις θέλεις για όταν πας +3 in και περισσότερο travel (προς τα κάτω)

Οι μπροστινές είναι κυρίως για να διορθώσουν την γωνία Caster.
+2in ελατήριο σε σχέση με τα καινούργια μαμά σε V8 δεν κάνει περισσότερο από 1cm διαφορά. Μπορείς να τοποθετήσεις τα ελατήρια, να μετρήσεις το caster, και να αποφασίσεις αν τις χρειάζεσαι...
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Re: Βελτιωση αναρτησης

Δημοσίευσηαπό spiros » 07 Νοέμ 2011, 15:46

Mudnolis έγραψε:Λοιπον αρχικα υπηρχε το πλανο +2 ελατηρια και αμορτισερ μαζι με ολα τα υπολοιπα για να δουλεψει σωστα το συστημα δηλαδη κοντρες και αξονες διπλοσπαστους. Τωρα ομως προσανατολιζομαι σε ενα αλλο πλανο, αφενος πιο λειτουργικο αφετερου πιο οικονομικο. Λεω να βαλω +2 ιντσες αμορτισερ και μαμα ή +1 ιντσα ελατηρια, ωστε να βελτιωσω το κρεμασμα τις αναρτησης. Απο κει και περα χρειαζομαι +2 ιντσες bump stop ενω μακρυτερα σωληνακια φρενων και dislocation cones τα φοραω ηδη. Τι λετε? Για ριξτε καμια προταση να ακουσω και καμια αλλη ιδεα...

Μανωλης


Καλησπέρα
Υποθέτω ότι μιλάμε για defender, σωστά;
Για λαστιχο μέχρι 235/85R16 ή περίπου 32", δεν πειράζεις τίποτα.
Είναι σίγουρο πως θα χάσεις περισσότερα από αυτά που θα κερδίσεις.
Γενικά, για να κερδίσεις κάτι πρέπει να μεγαλώσεις την διαδρομή της ανάρτησης. Αν βάλεις ένα μακρύτερο αμορτισέρ και βάλεις και bumpstop μεγαλύτερο για να μην τερματίζει το αμορτισέρ στο κλείσιμο, ποιο θα είναι το κέρδος;
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 07 Νοέμ 2011, 16:13

Τα σινεμπλοκ που εχω ειναι τα μαμα, αν και εχω παρει και ενα σετ polybush. Φιλε Σπυρο το αυτοκινητο ειναι ενα Discovery I, τωρα σε αυτο που λες μπορει μεν να μην χρησιμοποιειται η διαδρομη προς τα πανω λογω bump stop ομως μεγαλωνει το κρεμασμα (που ειναι πιο σημαντικο).
Φιλε LR/110 (δεν ξερω το ονομα σου!) δεν καταλαβαινω αυτο που λες. Πως γινεται με μαμα πυργους να μην θελω τιποτα, ενω με πυργους -2 να θελω? Αφου μονο το αμορτισερ δεν κατεβαινει? το υψος του ελατηριου, αρα και του αυτοκινητου και στις δυο περιπτωσεις παραμενει ιδιο...

Μανωλης
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό fatman » 08 Νοέμ 2011, 07:58

Εγω προτεινω να πας βημα-βημα.
1)Παιρνεις ελατηρια και μετρας ποσο υψος πηρες
2)Διαλεγεις αμορτισερ(μηκος κλπ),αν κανεις σωστες μετρησεις δεν χρειαζεσαι ουτε πυργους,ουτε κωνους μπροστα.
3)Φτιαχνεις αναλογα bump stop αν χρειαζεται
4)Βλεπεις γωνια καστερ-συμπεριφορα
5)Αποφευγεις(κατ'εμε) να διορθωσεις τη γωνια καστερ με μπρατσα-κοντρες,γιατι μετα χαλας την γωνια που "βλεπει" το διαφορικο σου το βοηθητικο(γωνια πινιον) οποτε δεν γλιτωνεις την αγορα κεντρικου αξονα..
Οποτε κατα την γνωμη μου,προσανατολισου σε ψηλωμα μεχρι 4 ποντους(αν πας για λιγοτερο παιξε με αποστατες να δεις τι γινεται) και μετα διαλεξε αντιστοιχα αμορτισερ για dislocation πισω,ουτε βασεις,ουτε μπλιλικια,εμπρος και 12" αμορτισερ να βαλεις δυσκολα θα δεις να ξεκουμπωνει το ελατηριο - σε πραγματικες συνθηκες,οχι σε γρυλλο!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 08 Νοέμ 2011, 17:16

Αυτά που λέω είναι πάνω κάτω ότι λέει και ο fatman.

Διευκρινίζω

Οι ΠΙΣΩ ΚΟΝΤΡΕΣ είναι μόνο για καλύτερη ελευθερία της άρθρωσης. Αρά τις θέλεις μόνο αν έχεις πάνω από 3+in περισσότερο drop travel (κρέμασμα)

Οι ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΜΠΑΡΕΣ είναι μόνο για να διορθωσεις τη γωνία κάστερ.

Τα μαμά αμορτισέρ έχουν διαδρομή ~8in, και με το αυτοκίνητο σε αδράνεια είναι σχεδόν στα 1/2 με 2/3 τις διαδρομής να συμπιεστούν και 1/3 εκτόνωσης.
Με +2in αμορτισέρ χάνεις 1in συμπίεσης (πιο μακρύ σε μήκος κλειστό) και κερδίζεις 2in περισσότερη εκτόνωση (μήκος ανοικτό).
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: με +2in αμορτισέρ δεν θέλεις μεγαλύτερα Bump Stop. Και πιθανόν ούτε σωληνάκια φρένων. (το μετράς και βλέπεις. Δεν ξέρω στο disco πάντως το defender δεν θέλει)

Τώρα αν πας σε 12in αμορτισέρ, που συνεπάγεται και μακρύτερα ελατήρια και και... είναι άλλη ιστορία. Δεν την συζητώ γιατί κατάλαβα ότι δεν θέλεις εξεζητημένες λύσεις.

Αν πρέπει να αλλάξεις αμορτισέρ: βάλε +2in
Αν πρέπει να αλλάξεις ΚΑΙ ελατήρια: βάλε +2in
Αυτά και μετά βλέπεις αν θέλεις σωληνάκια ή μπάρες για διόρθωση του Caster.
Το +2in είναι αναβάθμιση της ανάρτησης που θα βοηθήσει εκτός δρόμου και δεν πρόκειται να επηρεάσει την οδική συμπεριφορά.

Ελπίζω να βοήθησα
Παύλος

ΥΓ. fatman 4 πόντοι ψήλωμα είναι άλλη ιστορία. Επίσης θεωρώ λάθος να βάλεις αποστάτες στα ελατήρια. Αν θέλεις ψήλωμα για να κερδίσεις κοιλιακή Ελευθερία ή/και Αrticulation (Άρθρωση) ξεκινάς με μακρύτερα ελατήρια.
Αν θέλεις και μεγαλύτερα ελαστικά 34+in [ειδικά στο disco] πας σε Body Lift με αποστάτες στα ελατήρια ή /και στο σασι. Μετά βέβαια προσαρμόζεις και όλα τα υπόλοιπα και πάντα με γνώμονα να εκμεταλλεύεσαι στο μέγιστο την διαδρομή των αμορτισερ.
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό vagelis » 08 Νοέμ 2011, 17:38

Στο ντισκο V8 που ειχα ειχα βαλει ελετηρια + 2" καθως και αμορτισερ και δεν χρειαστηκε τιποτα αλλο,.ουτε σωληνακια φρενων ουτε αξονες τιποτα,απο εκει και πανω αρχιζουν τα προβληματα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pouf » 09 Νοέμ 2011, 00:22

L/R110 έγραψε:ΥΓ. fatman 4 πόντοι ψήλωμα είναι άλλη ιστορία. Επίσης θεωρώ λάθος να βάλεις αποστάτες στα ελατήρια. Αν θέλεις ψήλωμα για να κερδίσεις κοιλιακή Ελευθερία ή/και Αrticulation (Άρθρωση) ξεκινάς με μακρύτερα ελατήρια.


προσωπικη αποψη ειναι αυτη ή υπαρχει αιτιολογηση?
Άβαταρ μέλους
pouf
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 16 Φεβ 2009, 17:30
Τοποθεσία: Σπιτι μας Ανοιξη

Δημοσίευσηαπό fatman » 09 Νοέμ 2011, 08:08

L/R110 έγραψε:Αυτά που λέω είναι πάνω κάτω ότι λέει και ο fatman.


ΥΓ. fatman 4 πόντοι ψήλωμα είναι άλλη ιστορία. Επίσης θεωρώ λάθος να βάλεις αποστάτες στα ελατήρια. Αν θέλεις ψήλωμα για να κερδίσεις κοιλιακή Ελευθερία ή/και Αrticulation (Άρθρωση) ξεκινάς με μακρύτερα ελατήρια.
Αν θέλεις και μεγαλύτερα ελαστικά 34+in [ειδικά στο disco] πας σε Body Lift με αποστάτες στα ελατήρια ή /και στο σασι. Μετά βέβαια προσαρμόζεις και όλα τα υπόλοιπα και πάντα με γνώμονα να εκμεταλλεύεσαι στο μέγιστο την διαδρομή των αμορτισερ.


Συμφωνω.
Τωρα αυτο για τα μακρυτερα ελατηρια,αν δεις τα μαμα του disco 1 και τα εμποριου-ψηλωματος,θα τριβεις τα ματια σου,ειδικα τα μπροστινα μαμα ειναι πολυ μακρυτερα-κουφο εεε??
Εγω θα προτεινα ενα ηπιο ψηλωμα,αν θελει ξεκιναει με μαμα αμορτισερ(φυσικα θα χασει κρεμασμα) και θα προχωρησει σιγα-σιγα και στην επιλογη αμορτισερ κλπ.
Οταν εδωσα το disco καταλαβα ΠΟΣΑ αμορτισερ και λοιπα μερη της αναρτησης ειχα αλλαξει μεχρι να επιτυχω το επιθυμητο..
Σιγα-σιγα βελτιωση,για να μην πετας και λεφτα
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 09 Νοέμ 2011, 08:19

Ανδρέα, πιστεύω ότι είσαι λάθος σε αυτό...
Από τη στιγμή που θέλει ύψος & διαδρομή, θα πρέπει να επενδύσει.
Και σ'αυτή την περίπτωση αν πάει σιγά σιγά θα ξοδέψει περισσότερα.Καλύτερα να περιμένει να μαζέψει το απαιτούμενο μαρούλι και μετά προχωράει σε δοκιμασμένη λύση μιά κ' έξω :roll:
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 09 Νοέμ 2011, 09:46

pouf έγραψε:
L/R110 έγραψε:ΥΓ. fatman 4 πόντοι ψήλωμα είναι άλλη ιστορία. Επίσης θεωρώ λάθος να βάλεις αποστάτες στα ελατήρια. Αν θέλεις ψήλωμα για να κερδίσεις κοιλιακή Ελευθερία ή/και Αrticulation (Άρθρωση) ξεκινάς με μακρύτερα ελατήρια.


προσωπικη αποψη ειναι αυτη ή υπαρχει αιτιολογηση?


Αγαπητέ pouf, Το θέμα ανάρτηση L/R το γνωρίζω πάρα πολύ καλά τόσο σε θεωρητικό όσο και πρακτικό επίπεδο.
Αποδεκτές λύσεις υπάρχουν πολλές και εξαρτάτε από το τι θέλει να πετύχει ο καθένας και τι είναι διευθετημένος να θυσιάσει σε συνδυασμό με το κόστος.

Δεν είναι εύκολο σε 5 αράδες να αναλύσω τα υπέρ και τα κατά της κάθε αλλαγής.

Εν κατακλείδι
Εξαντλείς τις δυνατότητες του οχήματος σου και κυρίως τις δικές σου.
Μετά αποφασίζεις τι είναι αυτό που σε περιορίζει και θέλεις να βελτιώσεις.
Το πραγματοποιείς στάδιο - στάδιο για να ξέρεις τι πέτυχες και και αν σε εξυπηρετεί
Κάθε μετατροπή έχει και τα αρνητικά της. Αντιστάθμισε το τι κερδίζεις και το τι χάνεις.
Αυτά τα βήματα τα επαναλαμβάνεις κάθε φορά και προχωράς.

Φίλε V.Leivaditis ξοδεύεις λιγότερα μόνο αν είσαι απόλυτα συνειδητοποιημένος του τι ακριβώς θέλεις. Και πάλι λάθος επιλογές σίγουρα θα κάνεις...

Τώρα σχετικά με το ψήλωμα με αποστάτες (Body Lift)
Ας το εξετάσουμε μεμονωμένα.
Δηλ βάζουμε 4 πόντους αποστάτες και αφήνουμε ελατήρια - αμορτισέρ μαμά.

ΑΡΝΗΤΙΚΑ
Μετατοπίζουμε το κέντο βάρους (πιο εύκολη ανατροπή)
ΛΥΣΗ αποστάτες στους τροχούς ή/και ζάντες με offset.

ΘΕΤΙΚΑ
Μεγαλύτερη κοιλιακή ελευθερία.
Γνώμη μου: ακόμα και το 110 δεν την χρειάζεται [ειδικά όταν μιλάς μόνο για αυτό, σαν στόχο]. Τρόπο θέλει, όχι κόπο.

Μεγαλύτερη διάσταση ελαστικών.
Πετυχαίνεις καλύτερα πατήματα και ευκολότερη υπερπήδηση εμποδίων.
Μέχρι 33-34in είναι ok. Για μεγαλύτερα ΠΡΟΣΟΧΗ στο δεξί πόδι. Θα τα κουρέψεις όλα.
Καλό είναι να γίνει και ενίσχυση της κινηματικής αλυσίδας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Σε συνδυασμό με σφιχτά ελατήρια (και offset) δεν χάνεις ιδιαίτερα στην άσφαλτο.
Εννοείτε ότι κατεβάζεις τις βάσεις των αμορτισέρ για να μην χάσεις διαδρομή ανάρτησης.
Σαν ολοκληρωμένη λύση βελτίωσης θα έβλεπα, περισσότερο από 4cm, με 35in ελαστικό, με το ανάλογο offcet, και 2 Μπλοκέ, ενισχυμένα διαφορικά - ημιαξόνια κλπ και γιατί όχι και portal άξονες!!!

Προσωπική μου γνώμη
Πριν από οτιδήποτε βάλε ελαστικά και εργάτη
Ξεκίνα με αύξηση του Αrticulation (Άρθρωση της ανάρτησης).
Βάλε όσο πιο μεγάλα σε διάμετρο ελαστικά σου επιτρέπει η ανάρτηση σου.
Όσο πιο Long Travel ανάρτηση τόσο καλύτερα (για Off-Road) και μετά και μετά συνεχίζεις με περισσότερες επεμβάσεις....
Κάθε μετατροπή κάν΄ την ολοκληρωμένη και μην προχωράς στο επόμενο βήμα αν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να το υποστηρίξεις.
Και ξεκαθάρισε με τον εαυτό σου πιο είναι το 80% της χρήσεις που κάνεις στο όχημα σου.
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό pouf » 09 Νοέμ 2011, 10:06

πολυ ωραια παυλο αυτα που γραφεις για να μπαινουμε στο κλιμα και εμεις που δεν ξερουμε πολλα.

εγω αυτο που εχω σκεφτει να κανω καποτε ειναι το εξεις.
αποστατες 1inc (3,5 πονους) και ελαστικα 285/75/16 που ειναι 1,5 ποντο πιο ψηλα απο τα 7,5/16 την μανας του.
ο συλογισμος μου λεει οτι αυτα ειναι σχεδον 5 ποντους απο το αρχικο υψος, αρα καλα για αρχη.
δεδομενο οτι υπαρχει και το traction θεωρω οτι δεν ειναι απαραιτητο το μεγαλυτερο articulation.

μια βελτειωση φθηνη (100 ευρω)που δεν θα κλαις τα λεφτα σου και βλεπεις..

υ.γ.για τους αποστατες με εχει πρυξει ο σπαι και δεν το αποκλειω...........
Άβαταρ μέλους
pouf
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 16 Φεβ 2009, 17:30
Τοποθεσία: Σπιτι μας Ανοιξη

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 09 Νοέμ 2011, 10:49

pouf έγραψε:αποστατες 1inc (3,5 πονους) και ελαστικα 285/75/16 που ειναι 1,5 ποντο πιο ψηλα απο τα 7,5/16 την μανας του.

Δεν ξέρω τι L/R έχεις. Αποστάτες εννοείς στα ελατήρια(?)

Στο Disco νομίζω ότι και με 1in αποστάτη δεν χωρούν 285/75/16.

Στο Def μην βάλεις αποστάτες. Τα μαμά αμορτισερ δεν έχουν αρκετή διαδρομή προς τα κάτω. Αν το θέλεις κατέβασε 3-4in κάτω τις βάσεις των αμορτισέρ (ισχύει και για Disco)

Από 285/75/16 προτιμώ 255/85/16 είναι λίγο πιο μεγάλα σε διάμετρο και πιο στενά. Το προτιμώ.

Χωρίς αποστάτες στα ελατήρια, σε απόλυτο στραμπούληγμα ο πίσω τροχός θα βρίσκει λίγο στο πάνω μέρος της καρότσας. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
Στο 110 που έχει πιο φαρδύ ελατήριο πίσω θα βρίσκει στο πιατέλο που συγρατεί το ελατήριο. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. Το διορθώνεις, αν θέλεις, με offset (ζάντα ή/και αποστάτες τροχού).

Δίνοντας offset.
Καλύτερο κέντρο βάρους σε πλάγιες κλήσεις.
Μαλακώνεις λίγο, αλλά αισθητά, την ανάρτηση.
Ταλαιπωρείς λίγο του μπιλιοφόρους και το τιμόνι.
Πετυχαίνεις λίγο μεγαλύτερη [με περισσότερη διαφορά πίσω] διαδρομή της ανάρτησης [στον τροχό].
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό pouf » 09 Νοέμ 2011, 12:26

L/R110 έγραψε:1.Δεν ξέρω τι L/R έχεις. Αποστάτες εννοείς στα ελατήρια(?)
-----------------------------------------------------------------
2. Από 285/75/16 προτιμώ 255/85/16 είναι λίγο πιο μεγάλα σε διάμετρο και πιο στενά. Το προτιμώ.
---------------------------------------------------------------------------
3. Χωρίς αποστάτες στα ελατήρια, σε απόλυτο στραμπούληγμα ο πίσω τροχός θα βρίσκει λίγο στο πάνω μέρος της καρότσας. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
Στο 110 που έχει πιο φαρδύ ελατήριο πίσω θα βρίσκει στο πιατέλο που συγρατεί το ελατήριο. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. Το διορθώνεις, αν θέλεις, με offset (ζάντα ή/και αποστάτες τροχού).


1. και γω 110 εχω

εννοω π.χ. αυτο,
http://www.ebay.co.uk/itm/1-inch-suspen ... 2a14b17542
αποκαλυπτω και τα μεγαεπιβολα σχεδια μου :lol: :lol: :lol:

2. τωρα το προτιμω και γω που το ξερω.δεν την ηξερα αυτη την διασταση.

3.με τους αποστατες μηπως θα ειναι καλυτερα το θεμα της επαφης στους θολους?

α, και κατι αλλο, πια η διαφορα τους και πιο ειναι καλυτερο απο τα δυο αν εχεις να διαλεξεις 1 απο τα 2.

(αποστατες κατω
π.χ. http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-2- ... 27bf4a49cd

και πανω
π.χ. http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-DE ... 2a156972fd απο το ελατηριο)?
Άβαταρ μέλους
pouf
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 16 Φεβ 2009, 17:30
Τοποθεσία: Σπιτι μας Ανοιξη

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 09 Νοέμ 2011, 13:30

Ξεφύγαμε από το θέμα του Mudnolis
Συγνώμη Μανώλη


Το 1 ή 3α το κάνεις και μόνος σου κόβοντας από φύλο ελαστικού ή τεφλον
Το 3β δεν είναι για το ελατήριο. Είναι μπροστινές βάσεις αμορτισέρ.
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες