Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βελτιωση αναρτησης

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Βελτιωση αναρτησης

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 31 Οκτ 2011, 14:25

Λοιπον αρχικα υπηρχε το πλανο +2 ελατηρια και αμορτισερ μαζι με ολα τα υπολοιπα για να δουλεψει σωστα το συστημα δηλαδη κοντρες και αξονες διπλοσπαστους. Τωρα ομως προσανατολιζομαι σε ενα αλλο πλανο, αφενος πιο λειτουργικο αφετερου πιο οικονομικο. Λεω να βαλω +2 ιντσες αμορτισερ και μαμα ή +1 ιντσα ελατηρια, ωστε να βελτιωσω το κρεμασμα τις αναρτησης. Απο κει και περα χρειαζομαι +2 ιντσες bump stop ενω μακρυτερα σωληνακια φρενων και dislocation cones τα φοραω ηδη. Τι λετε? Για ριξτε καμια προταση να ακουσω και καμια αλλη ιδεα...

Μανωλης
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Βελτιωση αναρτησης

Δημοσίευσηαπό lesoto » 31 Οκτ 2011, 16:59

φιλε γερμανε καντο μια και καλη και μην μπαινεις σε περιπετειες...........

η ταπεινη μου γνωμη...lesoto!!
LANDROVER DEFENDER 90....lesoto!!
www.pefkaki.gr
Άβαταρ μέλους
lesoto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 04 Φεβ 2009, 15:30
Τοποθεσία: thiva

Re: Βελτιωση αναρτησης

Δημοσίευσηαπό superspy » 31 Οκτ 2011, 18:19

Mudnolis έγραψε:Λοιπον αρχικα υπηρχε το πλανο +2 ελατηρια και αμορτισερ μαζι με ολα τα υπολοιπα για να δουλεψει σωστα το συστημα δηλαδη κοντρες και αξονες διπλοσπαστους. Τωρα ομως προσανατολιζομαι σε ενα αλλο πλανο, αφενος πιο λειτουργικο αφετερου πιο οικονομικο. Λεω να βαλω +2 ιντσες αμορτισερ και μαμα ή +1 ιντσα ελατηρια, ωστε να βελτιωσω το κρεμασμα τις αναρτησης. Απο κει και περα χρειαζομαι +2 ιντσες bump stop ενω μακρυτερα σωληνακια φρενων και dislocation cones τα φοραω ηδη. Τι λετε? Για ριξτε καμια προταση να ακουσω και καμια αλλη ιδεα...

Μανωλης



Δε... πας καλά.... πάρτο αλλιώς γιατί σε βλέπω να μπλέκεις για τα καλά ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 01 Νοέμ 2011, 16:20

Μαλλον δεν με καταλαβατε καλα, οποτε επαναλαμβανω την ερωτηση. Θελω να αλλαξω τα ελατηρια και αμορτισερ μου. Αντι για μαμα διασταση, λεω να βαλω +2 αμορτισερ και +1 ελατηρια ή και μαμα υψος ωστε να βελτιωσω λιγο το κρεμασμα. Τι λετε?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 04 Νοέμ 2011, 10:53

Mudnolis έγραψε:Μαλλον δεν με καταλαβατε καλα, οποτε επαναλαμβανω την ερωτηση. Θελω να αλλαξω τα ελατηρια και αμορτισερ μου. Αντι για μαμα διασταση, λεω να βαλω +2 αμορτισερ και +1 ελατηρια ή και μαμα υψος ωστε να βελτιωσω λιγο το κρεμασμα. Τι λετε?


Μαλλον θα χρειαστεις και κωνους διοτι προφανως θα ξεκουμπωνουν απο την βαση τους οποτε πρεπει να εχουν και ενα οδηγο να μπαινουν στην θεση τους τα ελατηρια. :wink:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό fatman » 04 Νοέμ 2011, 10:55

Σωστο το σκεπτικο σου,για να μην μπλεκεις με κραδασμους κλπ που μετα απαιτουν πολλες αλλαγες..
Βεβαια υπαρχουν και πολλοι που εβαλαν ελατηρια ΟΜΕ,πηραν οσο υψος πηραν(αλλοι πηραν 6 ποντους-αλλοι 4..),δεν ενιωσαν τιποτα κραδασμους,αντε μετα απο πολλα ταξιδια στη ...Ρουμανια,χρειαστηκε να αλλαχτει ο εμπρος αξονας (με μαμισιο παλι).
Τωρα παλι... δεν ξερω...υπαρχουν στα αληθεια ελατηρια +1"??
Και κατι πολυ σημαντικο,αμορτισερ να ψαξεις με διαστασεις(κλειστο-ανοικτο) ΚΑΙ ΜΟΝΟ,οταν οι εμποροι λενε +2",ενοουν οτι κανουν για ψηλωμα μεχρι +2" και φυσικα ειναι σαν τα νορμαλ σε διαστασεις.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 04 Νοέμ 2011, 11:02

Εεεε..για να δουλεψει καλα το dislocation πισω,μπορει να χρειαστεις και cranked trailing arms πισω,γιατι με τα μαμα θα τερματιζει το σινεμπλοκ στο σασι(και θα το ξεκωλιαζεις και γρηγορα),αν και ειχαν βγαλει και κατι περιεργα σινεμπλοκ για τα μαμα μπρατσα πισω,που επιτρεπαν να κινουνται πιο ελευθερα..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 04 Νοέμ 2011, 22:06

Τελικα λεω να κανω το εξης, θα παρω πυργους και πισω βασεις αμορτισερ 2 ιντσες κοντιτερα, και θα κρατησω ολο το υπολοιπο συστημα με αυτα που εχω (ελατηρια αμορτισερ) αρα ουσιαστικα θα κερδισω 2 ιντσες κρεμασμα. Μονο που πρεπει να βαλω και κωνους μπροστα που δεν εχω..
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό vanleiv » 05 Νοέμ 2011, 07:59

Μια και μιλάτε για αναρτήσεις εδώ...
Sspy (από υγεία ελπίζω όλα καλά..) που θα βρούμε προσθήκες ελατηρίων του πόντου? Σε μια συνάντηση κάτι είχες αναφέρει, μου το θυμίζεις?
Discovery 1
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
vanleiv
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 320
Εγγραφή: 25 Ιούλ 2009, 11:55
Τοποθεσία: Αν. Αττική

Δημοσίευσηαπό fatman » 05 Νοέμ 2011, 10:28

Mudnolis έγραψε:Τελικα λεω να κανω το εξης, θα παρω πυργους και πισω βασεις αμορτισερ 2 ιντσες κοντιτερα, και θα κρατησω ολο το υπολοιπο συστημα με αυτα που εχω (ελατηρια αμορτισερ) αρα ουσιαστικα θα κερδισω 2 ιντσες κρεμασμα. Μονο που πρεπει να βαλω και κωνους μπροστα που δεν εχω..


Ελπιζω να σε προλαβα,μην παρεις τιποτα ακομα,θα τα πουμε απο κοντα καλυτερα.
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό lesoto » 06 Νοέμ 2011, 21:25

εγω στον μυρωνιδη πηρα αθηνα 3ποντους απλα επιδη το dislocation ειναι κωνικο περιμενω να μου βρει τις ιδιες απλα απο μεσα να ειναι 1ποντο πιο ανοιγμενες..αν κανεις ξερει κατι καλυτερο θελω να το μαθω..χιχιχιχιχ
LANDROVER DEFENDER 90....lesoto!!
www.pefkaki.gr
Άβαταρ μέλους
lesoto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: 04 Φεβ 2009, 15:30
Τοποθεσία: thiva

Δημοσίευσηαπό discoball » 06 Νοέμ 2011, 23:02

Να ρωτήσω κάτι κ εγώ, στην περίπτωση που χρησιμοποιείται dislocation cone και τη στιγμή που ξεκουμπώσει το ελατήριο ο τροχός δεν σταματάει, ουσιαστικά να δέχεται πίεση ώστε τελικά να μειώνεται η πρόσφυση??
_______________________________________
Στο βουνοοό, στο βουνοοό και άμα νιώσεις πόνο, μπάνιο στη θάλασσα..!!
---Αντώνης Γλυνός---
Άβαταρ μέλους
discoball
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 26 Αύγ 2008, 13:54
Τοποθεσία: Πειραιάς - Αττική

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 07 Νοέμ 2011, 09:08

discoball έγραψε:Να ρωτήσω κάτι κ εγώ, στην περίπτωση που χρησιμοποιείται dislocation cone και τη στιγμή που ξεκουμπώσει το ελατήριο ο τροχός δεν σταματάει, ουσιαστικά να δέχεται πίεση ώστε τελικά να μειώνεται η πρόσφυση??


Το βάρος του τροχού αλλά και η μεταφορά δυνάμεων από το άλλο άκρο που πατάει το ελατήριο δημιουργεί συνθήκες πρόσφυσης.
Πέρα από την βελτιωμένη πρόσφυση έχεις και καλύτερες γωνίες στήριξης του οχήματος.

Για απόλυτη πρόσφυση, πας σε ποιο εξειδικευμένες λύσεις με δεύτερο ελατήριο ή ακόμα καλύτερα coil over αμορτισέρ.
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 07 Νοέμ 2011, 09:14

Mudnolis έγραψε:Τελικα λεω να κανω το εξης, θα παρω πυργους και πισω βασεις αμορτισερ 2 ιντσες κοντιτερα, και θα κρατησω ολο το υπολοιπο συστημα με αυτα που εχω (ελατηρια αμορτισερ) αρα ουσιαστικα θα κερδισω 2 ιντσες κρεμασμα. Μονο που πρεπει να βαλω και κωνους μπροστα που δεν εχω..


Η πιο απλή και οικονομική λύση εφόσον δεν θέλεις αλλαγή αμορτισέρ - ελατήρια.
Κώνους δεν θέλεις -τουλάχιστον μπροστά.
Κερδίζεις μεν -χωρίς να αλλάζει η γεωμετρία του οχήματος-, αλλά μην περιμένεις και πολλά πράγματα...
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 07 Νοέμ 2011, 14:10

Σε περιπτωση που τελικα παω +2 ιντσες ελατηρια αμορτισερ, πρεπει να αλλαξω κοντρες, αξονες? Καποιοι λενε πως δεν ειχαν ποτε προβλημα, αλλοι λενε το αντιθετο...
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες