Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Περι πραγματικών Off road ελαστικών ο λόγος...

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Οκτ 2010, 22:08

lrkoulas έγραψε:Καμία ιδέα για αυτά;
Τα έχει βάλει κανείς;

http://www.fedima4x4.com/fcross.html

Εικόνα



Θέλει σεβασμό στην χρήση του. Απόλυτο εργαλείο εκτός....



Γιατί δε δοκιμάζεις για αρχή sirocco ή trial extreme;

Εικόνα
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 22 Οκτ 2010, 08:10

+5 cm από normal Td5.
Το πιο normal είναι στο 235/85/16.

Ο Σπύρος το κάλυψε απόλυτα το θέμα της αναγόμωσης. Προσωπικά, είμαι κατά τις αναγόμωσης, κυρίως λόγω της ασφάλειας στο δρόμο. Δεν είναι ότι δεν έχουν υψηλός δείκτης ταχύτητας. Είναι ότι αν ζεσταθούν ή λόγω αστοχίας να φύγει κομμάτι από πέλμα, με τραγικές συνέπειες ακόμα και στα 90klm/h

Η μαλακή γόμα είναι το Α και το Ω. Και ας σημαίνει γρήγορη φθορά.

Απόλυτη λύση θεωρώ τα SIMEX.
τα +
    Δεν είναι αναγόμωσης, υψηλός δείκτης ταχύτητας
    Είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ μαλακά
    Δουλεύουν με ελάχιστη πίεση
    Πανάλαφρα
    Απίστευτο Grip
    Σε στενές διαστάσεις
τα -
    Σχετικός Θόρυβος - κραδασμοί
    Καταστρέφονται το καλοκαίρι ή στην άμμο
    Πάντα να κρατάμε τα παλιά μας λάστιχα για καλοκαιρινά


ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΣΤΕΝΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ
ΟΣΟ ΠΟΙΟ ΨΗΛΑ ΤΟΣΟ ΠΟΙΟ ΚΑΛΑ

Αλλάζοντας από 235/85/16 σε 255/85/16 (33") η διαφορά στα πατήματα, ήταν ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΗ. Mε 35αρια ακόμα καλύτερα, απλός εδώ πρέπει να το ξέρεις το L/R σου παρά πολύ καλά, για να μην προκαλέσεις ζημιές.

Το .../85/16 είναι δεσμευτικό. Δεν μπορείς να πας σε ποιο ψηλό από το ύψος που σου δίνει 85% του φάρδους + την ζάντα (16").
Με τίποτα 75αρια ή χαμηλού προφίλ.
ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ πχ 12.5-33-16ή15
Τα 7.50, 9.00 είναι σειρά 100. Αλλά παρωχημένα, με εξαίρεση το Michelin XZL

Aπό 235 μέχρι 285 ή 10.5" το φάρδος είναι αποδεκτό για L/R.
Το 235 σε 90 είναι σαν 255 σε 110.

Μεγαλύτερο ελαστικό -μέσα στα παραπάνω πλαίσια- δεν σε κόβουν ιδιαίτερα.
Ανεβαίνει η κατανάλωση, πέφτει το ρεπρίζ, ταξιδεύεις με χαμηλότερες στροφές στον κινητήρα [ειδικά τα πετρέλαια επηρεάζονται λιγότερο]
- Kερδίζεις σημαντικά στο Off-Road
- Xάνεις στην γρήγορη οδήγηση (με L/R ? !!!).
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Οκτ 2010, 08:32

L/R110 έγραψε:....
- Xάνεις στην γρήγορη οδήγηση (με L/R ? !!!).


:D :D :D :D


Σε πρωτογενή...
Ενδιάμεσα στα 33-10.5 και τα 35-10.5 αρκετά καλός συμβιβασμός IMHO είναι τα 34-10.5. (Simex Jungle Trekker - ευχαριστώ Άγγελε). Το φοράω 2 βδομάδες τώρα δοκιμαστικά και μετά τα πρώτα χιλιόμετρα που χρειάστηκε για να το συνηθίσω τώρα μου φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό

Επίσης σε σχετικά νορμαλ (+5 πόντους ψήλωμα) υπάρχει και το Silverstone 33-9.5.

Ο Μάριος δοκιμάζει τώρα το Silverstone 35-10.5. Είναι ελάχιστα πιο μικρό σε διάμετρο από τα προηγούμενα Simex 35-10.5 που ... καθάρισαν παντού.


Παρόλαυτα σε normal διαστάσεις πχ 235/85/16 για σοβαρό Off-Road, τα αναγόμωσης είναι μονόδρομος.

Το κακό είναι ότι πλέον τα ποιοτικά αναγόμωσης έχουν αρχίσει να στοιχίζουν τα ίδια ή και περισσότερο από ένα normal mud (Allterrain).
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 22 Οκτ 2010, 09:43

superspy έγραψε:....
Ο Μάριος δοκιμάζει τώρα το Silverstone 35-10.5. Είναι ελάχιστα πιο μικρό σε διάμετρο από τα προηγούμενα Simex 35-10.5 που ... καθάρισαν παντού.
Περιμένω εντυπώσεις, γιατί είμαι προσανατολισμένος να βάλω SIMEX 34-10.5-16. Είναι 285/85/16 αλλά λίγο πιο μικρά από 35αρια.
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό pouf » 22 Οκτ 2010, 09:54

αληθεια τα simex γιατι ειναι τοσο ακριβα, στο πηγαδι κατρίσαν για ειναι τοοοοοοοοοσο μεγαλη η διαφορα τους. δηλωνω ασχετος επι του θεματος
Άβαταρ μέλους
pouf
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 16 Φεβ 2009, 17:30
Τοποθεσία: Σπιτι μας Ανοιξη

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Οκτ 2010, 12:12

pouf έγραψε:αληθεια τα simex γιατι ειναι τοσο ακριβα, στο πηγαδι κατρίσαν για ειναι τοοοοοοοοοσο μεγαλη η διαφορα τους. δηλωνω ασχετος επι του θεματος

Γιατι μαλλον τα φερνουν καποιοι απο Ευρωπη οι οποιοι τ'αγοραζουν σε τιμη λιανικης + μεταφορικα + κερδος φτανουν στα υψη.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 22 Οκτ 2010, 12:41

Δεν είναι και τόσο ακριβά.
Είναι πρωτογενή ελαστικά. Για την διάσταση τους έχουν αντίστοιχη τιμή με τα επώνυμα.
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό superspy » 22 Οκτ 2010, 12:55

L/R110 έγραψε:
superspy έγραψε:....
Ο Μάριος δοκιμάζει τώρα το Silverstone 35-10.5. Είναι ελάχιστα πιο μικρό σε διάμετρο από τα προηγούμενα Simex 35-10.5 που ... καθάρισαν παντού.
Περιμένω εντυπώσεις, γιατί είμαι προσανατολισμένος να βάλω SIMEX 34-10.5-16. Είναι 285/85/16 αλλά λίγο πιο μικρά από 35αρια.



Εντυπώσεις από τα 34'' Simex ή τα 35'' Silverstone? :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 22 Οκτ 2010, 13:36

Silverstone ξέρουμε πραγματικές διαστάσεις?
Έχουν καλές κριτικές. Δεν τα έχω δει στη πράξη. Και δεν τα βρίσκεις εύκολα.

34'' Simex τα ξέρω και δουλεύουν άψογα. θα ήθελα και τη προσωπική σου γνώμη / εμπειρία.
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Οκτ 2010, 21:28

superspy έγραψε:
L/R110 έγραψε:....
- Xάνεις στην γρήγορη οδήγηση (με L/R ? !!!).


:D :D :D :D



ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω το χιούμορ σας, ...μάλλον δεν έχετε οδηγήσει V8 με στενά λάστιχα :P :P
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 22 Οκτ 2010, 21:39

ekarpod έγραψε:
superspy έγραψε:
L/R110 έγραψε:....
- Xάνεις στην γρήγορη οδήγηση (με L/R ? !!!).


:D :D :D :D



ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω το χιούμορ σας, ...μάλλον δεν έχετε οδηγήσει V8 με στενά λάστιχα :P :P

και με 7.50-16 και με 205/80/16 και εντελώς ασφάλτινα ...και με άζωτο που πραγματικά κάνει μεγάλη διαφορά...
Το L/R είναι για οτιδήποτε άλλο εκτός από... για γρήγορη οδήγηση.
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Οκτ 2010, 09:42

Συμφωνώ απόλυτα

[youtube]http://www.youtube.com/v/WUJbEDrP9Xc?fs=1&hl=en_US&rel=0[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Amateur » 23 Οκτ 2010, 13:43

Υπάρχει και το κλασσικό...

[youtube]http://www.youtube.com/v/pehL7dhu36w?fs=1&hl=en_US&rel=0[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fatman » 25 Οκτ 2010, 09:01

Η καλυτερη διασταση που δοκιμασα μεχρις στιγμης στον "κροταλια",ειναι τα 255/85 16,πολυ καλη κυληση,παρολο μεγαλυτερα απο τα 32αρια αναγομωσης,ηταν και ελαφρυτερα και ζοριζαν αισθητα λιγοτερα το Disco.
Το κακο ειναι οτι δεν υπαρχουν επιλογες σε αυτη την διασταση :( :(
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 25 Οκτ 2010, 09:13

fatman έγραψε:Η καλυτερη διασταση που δοκιμασα μεχρις στιγμης στον "κροταλια",ειναι τα 255/85 16,πολυ καλη κυληση,παρολο μεγαλυτερα απο τα 32αρια αναγομωσης,ηταν και ελαφρυτερα και ζοριζαν αισθητα λιγοτερα το Disco.
Το κακο ειναι οτι δεν υπαρχουν επιλογες σε αυτη την διασταση :( :(
Συμφωνώ. Είναι η πιο καλή - αποδεκτή λύση, χωρίς να ζορίζεις την κινηματική αλυσίδα.

Στο προηγούμενο post μου, μάλλον παρεξηγήθηκα.
Διευκρινίζω, εννοούσα ότι το Defender: ΔΕΝ κάνει για γρήγορη οδήγηση.
Παρ' όλα αυτά με εντυπωσίασε το σετάρισμα στα φρένα, που αναφέρεται στο 90αρι. Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό?
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες