Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Περι πραγματικών Off road ελαστικών ο λόγος...

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Περι πραγματικών Off road ελαστικών ο λόγος...

Δημοσίευσηαπό lrkoulas » 20 Οκτ 2010, 19:01

Είμαι πλέον κοντά στους 5 πόντους ψηλότερος και θέλω να το εκμεταλλευτώ σε ελαστικά. Πραγματικά για λάσπη (σε δεύτερο σετ ζάντες).
Ταξιδεύω με μωτ γύρω στα 100. Τα 120 σπάνια τα πατάω.
Ακουω προτάσεις για ελαστικά. :-)

Hint: άλλοι λένε ναι στα φαρδιά και άλλοι όχι
Land Rover TD5
Άβαταρ μέλους
lrkoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:49

Δημοσίευσηαπό mytilini » 20 Οκτ 2010, 20:38

Τι ρωτάς, η απάντηση από τους Εγγλεζάρες είναι δεδομένη:στενό και ψηλό
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Οκτ 2010, 06:58

Πιστευω οτι το καλυτερο φαρδος ειναι 235.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Οκτ 2010, 12:22

Για το ψηλό δεν υπάρχει θέμα. Όσο μεγαλύτερη διάμετρο μπορείς να χώσεις (σε λογικά πλαίσια - μη σκάσεις με 40άρια!!!) τόσο καλύτερο. Με το ύψος που έχεις βλέπεις 33’’ – οριακά τους 84-85 πόντους.

Για το στενό, η υποστήριξη του "όσο στενό - τόσο καλύτερο" εκτός ορισμένων εξαιρέσεων, είναι απαρχαιωμένη και βασίζεται στο ότι παλαιότερα με τα συμβατικά ελαστικά δεν ... υπήρχε και τίποτα καλύτερο. Αυτή η άποψη έχει ήδη ξεπεραστεί από τη δεκαετία του ’90.

Και πάλι χωρίς να φτάνεις σε υπερβολές ένα φάδρος από 10.5-12.5'' είναι καλό.

Απλά να γνωρίζεις ότι όσο φαρδύτερο, τόσο περισσότερο ζορίζεις τα νορμάλ ημιαξόνια - μπιλιοφόρους. Αν γνωρίζεις τι κάνεις δεν υπάρχει πρόβλημα πάντως.
Το συν στο φαρδύτερο είναι ότι το αυτοκίνητο «πατάει» πιο καλά, είναι λιγότερο επιρρεπές στο πλαγιοτούμπισμα και αν σου γυρίσει είναι πιο εύκολο να το επαναφέρεις.


Το θέμα είναι τι τύπο ελαστικού θα διαλέξεις.

Βασικά όλα τα «κλασσικά» mud εμπορίου στην πραγματικότητα είναι για το π--ς.

Ουσιαστικά πρόκειται για AllTerrain για πραγματική Off-Road χρήση.

Εξαίρεση αποτελούν τα καθαρόαιμα Simex, Bogger και Silverstone. (Δυσεύρετα και τσιμπιμένα αλλά είναι πραγματικά εξαιρετικα).

Πραγματική λύση, αποτελούν τα αναγομωμένα τα οποία έχουν, μαλακότερη γόμα (σε μερικές περιπτώσεις μπορείς να διαλέξεις κι όλας) και ουσιαστικά κάνουν τη διαφορά εκτός δρόμου, με μικρές παραχωρήσεις στο εντός (σεβασμό στην ταχύτητα ταξιδιού στην άσφαλτο). Ακόμα και ένα «απλό» mud αναγόμωσης αποδίδει καλύτερα από ένα πρωτογενές αντίστοιχου πέλματος.

Αντέχουν στο φόρτωμα, στην καταπόνηση και ουσιαστικά κάνουν θαύματα όσο πιο δύσκολο γίνεται το terrain. Κρατάνε στην άσφαλτο (συμπεριλαμβανομένης και της βρεμένης) αλλά μισούν την ταχύτητα. Τρώγονται συνολικά πιο γρήγορα και κάνουν περισσότερο φασαρία.

Με αυτά που λες, μην δεις καν κάποιο νορμαλ mud. Βρες μια εταιρία που να σε βολεύει από πλευράς τιμών και βουρ.
Α... και φυσικά οχι σε καμιά παρωχημένη διάσταση σαν τα 7.50/16.
Ακόμα και η Land έχει περάσει σε 235/85/16.

Υ.Γ. έχε υπόψη σου ότι τα αναγομωμένα είναι πιο ψηλά από τα ίδιας ονομαστικής διάστασης πρωτογενή mud.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Οκτ 2010, 13:40

Σωστά τα λές,

αλλά να συμπληρώσω ότι

superspy έγραψε:Αντέχουν στο φόρτωμα, στην καταπόνηση και ουσιαστικά κάνουν θαύματα όσο πιο δύσκολο γίνεται το terrain. Κρατάνε στην άσφαλτο (συμπεριλαμβανομένης και της βρεμένης) αλλά μισούν την ταχύτητα. Τρώγονται συνολικά πιο γρήγορα και κάνουν περισσότερο φασαρία.


Η μαλακή γόμα (που έχω δοκιμάσει στο FEDIMA extreme) έχει μεγάλη διαφορά στο βρεμένο και στο θόρυβο προς το καλύτερο και ησυχότερο βέβαια...

superspy έγραψε:Α... και φυσικά οχι σε καμιά παρωχημένη διάσταση σαν τα 7.50/16.
Ακόμα και η Land έχει περάσει σε 235/85/16.


Τα στενά ελαστικά, κόβουν καλύτερα το χιόνι και την λάσπη, δίνουν καλύτερη κατευθυντικότητα, και γενικά δεν κόβουν το αυτοκίνητο στα πολύ δύσκολα.

Θυμάμαι, στην αρχή στης καρρίερας μου που το disco ήταν στο stock ύψος, είχα καταναλώσει 2 τετράδες 7.00 χ 16 michelin Ο/R

Δεν ήταν καλά στο βρεμένο, είχα και προβλήματα κατευθυντικότητας μετά τα 120 χλμ στο δρόμο, αλλά στα δύσκολα εκτός ήταν καταπληκτικά...

Εγώ παραμένω υποστηρικτής των στενών.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 21 Οκτ 2010, 15:31

Αληθεια μηπως ξερει κανεις που μπορω να βρω Fedima? Παιρνω τηλεφωνο τον αντιπροσωπο και δεν ειναι κανεις εκει.. Επισης εχω βρει και τα Insa Turbo καθως και καποια Marix Lion (σε πελμα Sirroco) τα εχει βαλει κανεις? Αντε γιατι και ο Νοεμβρης ειναι κοντα!!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό fatman » 21 Οκτ 2010, 15:43

Τι μοντελο-διασταση θελεις - για να ρωτησω..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 21 Οκτ 2010, 17:14

Αντρεα 205/80/16 σε πελμα Sirroco (στα Fedima)

Σ ευχαριστω!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Οκτ 2010, 17:33

ekarpod έγραψε:...

Τα στενά ελαστικά, κόβουν καλύτερα το χιόνι και την λάσπη, δίνουν καλύτερη κατευθυντικότητα, και γενικά δεν κόβουν το αυτοκίνητο στα πολύ δύσκολα.

Θυμάμαι, στην αρχή στης καρρίερας μου που το disco ήταν στο stock ύψος, είχα καταναλώσει 2 τετράδες 7.00 χ 16 michelin Ο/R

Δεν ήταν καλά στο βρεμένο, είχα και προβλήματα κατευθυντικότητας μετά τα 120 χλμ στο δρόμο, αλλά στα δύσκολα εκτός ήταν καταπληκτικά...

Εγώ παραμένω υποστηρικτής των στενών.


Ναι. Στο χιόνι / πάγο τα στενά είναι καλύτερα. Αλλά μέχρι εκεί!

Μετά, στα υπόλοιπα τα φαρδύτερα δίνουν πολύ καλύτερο και σταθερότερο πάτημα και ειδικά στη λάσπη κάνουν θαύματα.
Δοκίμασε τα μια φορά και θα δείς (εντάξει όχι στο Disco που δε χωράνε :-) :-) )
Θεωρώ ότι τα 33-10.5 είναι το ελάχιστο που μπορείς να παίζεις. Τα 35'' είναι πλέον ψωμοτύρι και όχι τυχαία ;-)
Τελευταία επεξεργασία από superspy και 21 Οκτ 2010, 17:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό lrkoulas » 21 Οκτ 2010, 17:38

Καμία ιδέα για αυτά;
Τα έχει βάλει κανείς;

http://www.fedima4x4.com/fcross.html

Εικόνα
Land Rover TD5
Άβαταρ μέλους
lrkoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:49

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Οκτ 2010, 18:29

superspy έγραψε:Μετά, στα υπόλοιπα τα φαρδύτερα δίνουν πολύ καλύτερο και σταθερότερο πάτημα και ειδικά στη λάσπη κάνουν θαύματα.
Δοκίμασε τα μια φορά και θα δείς (εντάξει όχι στο Disco που δε χωράνε :-) :-) )
Θεωρώ ότι τα 33-10.5 είναι το ελάχιστο που μπορείς να παίζεις. Τα 35'' είναι πλέον ψωμοτύρι και όχι τυχαία ;-)


Στο 110, όταν άλλαξα από 7.50 16 σε 235/85 16, στεναχωρήθηκα επειδή το αυτοκίνητο έκοψε αισθητά και στον δρόμο και στην λάσπη (δεν ξέρω αν το TD5 δεν μασάει, πάντως το V8 επηρεάζεται :P :P )...

Βέβαια λάσπη από λάσπη έχει διαφορά και σίγουρα ο καθένας έχει διαφορετικές προτιμήσεις, για μένα το καλύτερο του στενού είναι η κατευθυντικότητα και ο τρόπος που στρίβει στο χώμα όταν πηγαίνεις ζωηρά...

ΥΓ: και από αισθητικής απόψεως, δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο για μένα από ένα ψηλό λεπτό μοντέλο, αντί ενός κοντόχοντρου, για τα τρακτερωτά μιλάμε, εννοείται ...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό aapo » 21 Οκτ 2010, 20:25

Mudnolis έγραψε:Αληθεια μηπως ξερει κανεις που μπορω να βρω Fedima? Παιρνω τηλεφωνο τον αντιπροσωπο και δεν ειναι κανεις εκει.. Επισης εχω βρει και τα Insa Turbo καθως και καποια Marix Lion (σε πελμα Sirroco) τα εχει βαλει κανεις? Αντε γιατι και ο Νοεμβρης ειναι κοντα!!


Για Fedima Κιν. 6977441133 Νικο Μανωλη
aapo
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 290
Εγγραφή: 14 Οκτ 2003, 17:05
Τοποθεσία: Αγιος Στέφανος

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Οκτ 2010, 20:43

ekarpod έγραψε:
superspy έγραψε:Μετά, στα υπόλοιπα τα φαρδύτερα δίνουν πολύ καλύτερο και σταθερότερο πάτημα και ειδικά στη λάσπη κάνουν θαύματα.
Δοκίμασε τα μια φορά και θα δείς (εντάξει όχι στο Disco που δε χωράνε :-) :-) )
Θεωρώ ότι τα 33-10.5 είναι το ελάχιστο που μπορείς να παίζεις. Τα 35'' είναι πλέον ψωμοτύρι και όχι τυχαία ;-)


Στο 110, όταν άλλαξα από 7.50 16 σε 235/85 16, στεναχωρήθηκα επειδή το αυτοκίνητο έκοψε αισθητά και στον δρόμο και στην λάσπη (δεν ξέρω αν το TD5 δεν μασάει, πάντως το V8 επηρεάζεται :P :P )...

Βέβαια λάσπη από λάσπη έχει διαφορά και σίγουρα ο καθένας έχει διαφορετικές προτιμήσεις, για μένα το καλύτερο του στενού είναι η κατευθυντικότητα και ο τρόπος που στρίβει στο χώμα όταν πηγαίνεις ζωηρά...

ΥΓ: και από αισθητικής απόψεως, δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο για μένα από ένα ψηλό λεπτό μοντέλο, αντί ενός κοντόχοντρου, για τα τρακτερωτά μιλάμε, εννοείται ...


E... είναι καιρός να προχωρήσεις λίγο πιο μπροστά ε;
Αμα "κουράζεσαι" ακόμα και με τα 235.... :?

Μόνο τώρα με τα 34'' είδα λίγο διαφορά :twisted:

Υ.Γ. Δε... μιλάμε για κοντόχοντρο - για ψηλόχοντρο μιλάμε :wink:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pouf » 21 Οκτ 2010, 21:19

ekarpod έγραψε:ΥΓ: και από αισθητικής απόψεως, δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο για μένα από ένα ψηλό λεπτό μοντέλο,


εεεεεεεεεεεεεεεετσι :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
pouf
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: 16 Φεβ 2009, 17:30
Τοποθεσία: Σπιτι μας Ανοιξη

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Οκτ 2010, 22:00

Υ.Γ.

Όσο πιο "άγριο" λάστιχο βάλεις, όταν αυτό θα γατζώνει στη λάσπη και στο δρόμο θα απαιτεί και μεγαλύτερη δύναμη - λογικό είναι. Το μοτερ δεν θα το σπινιάρει καθώς αυτό θα βυζαίνει.

Όμως αυτό δεν είναι μείον αλλά σύν εκτός δρόμου. Θυμάμαι όταν φόρεσα τα Sirocco (205/80/16) στο Disco MPI με την πρώτη καλή λάσπη το κοντό πήγε σύννεφο (καλά και πριν κοντό έβαζα αλλά μετά ακόμα και η πρώτη κοντό ήθελε παιχνίδι για να δουλέψει).

Ήταν όμως άπαιχτο σε πρόσφυση και εκεί που έκανε τη διαφορά ήταν στα πλάγια και στα κατηφορικά γλιστερά κομμάτια όπου πλέον είχες τον έλεγχο και δε σε ρούφαγε η βαρύτητα ;-)

Αν βάλεις μια φορά τέτοιο λάστιχο, δύσκολα γυρνάς πίσω....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες