Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προσθήκη 2 stroke oil σε Defender Tdci

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Προσθήκη 2 stroke oil σε Defender Tdci

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 19 Οκτ 2010, 12:44

Το θέμα ίσως είναι περισσότερο τεχνικό, αλλά εφόσον στην ενότητα των LR υπάρχουν αρκετοί με Diesel κινητήρες το θέτω εδώ:
Είναι γνωστά τα οφέλη της προσθήκης λαδιού 2Τ στους diesel κινητήρες απ’ ευθείας στο ρεζερβουάρ μαζί με το καύσιμο. Τι γίνεται όμως σε έναν σύγχρονο πετρελαιοκινητήρα με καταλύτη, EGR valve, PDF και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο;
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Προσθήκη 2 stroke oil σε Defender Tdci

Δημοσίευσηαπό pc4x4n » 20 Οκτ 2010, 08:23

Γιάννη κάτσε καλά , μάλλον σε τρωει ο κ…. σου , μια χαρά είναι το εργαλείο σου .
Ψάχνεις ψύλλους στα άχυρα …..
Άσε τους πειραματισμούς η πάρε ένα V8 .
Άβαταρ μέλους
pc4x4n
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Μάιος 2009, 12:32
Τοποθεσία: ναυπλιο

Προσθήκη 2 stroke oil σε Defender Tdci

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Οκτ 2010, 08:59

O λόγος που συμπλήρωναν με δίχρονο λάδι στο πετρέλαιο ήταν για ... λίπανση των λοιπών μέρων εκτός κινητήρα. Βέβαια μην ξεχνάς ότι και το ίδιο το πετρέλαιο είναι λιπαντικό ;-)

Αν παρόλαυτα θέλεις να συμπληρώσεις μικρή ποσότητα στο τεπόζιτο -για ψυχολογικούς λόγους- μπορείς - δεν υπάρχει πρόβλημα. Σημείωσε ότι έτσι και αλλιώς μικρή ποσότητα λαδιού (ελάχιστη αρχικά αλλά όσο περνά ο καιρός και τα χιλιόμετρα αυτή μεγαλώνει λόγω φθοράς) διαφεύγει και μέσα από την τουρμπίνα και εισέρχεται στο χώρο του θάλαμου καύσης αλλά και από τα ελατήρια που πάντα αφήνουν ένα απειροελάχιστο φιλμ λαδιού στον κύλινδρο.

Να συμπληρώσω επίσης ότι τα τελευταίας τεχνολογίας 2Τ λάδια είναι άκαπνα και δεν αφήνουν κατάλοιπα... (άσε που μπορείς να διαλέξεις και ... άρωμα)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: Προσθήκη 2 stroke oil σε Defender Tdci

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Οκτ 2010, 09:11

pc4x4n έγραψε:... πάρε ένα V8 .


Άσε τον άνθρωπο τώρα που βγήκε στον ίσιο δρόμο :lol: :lol:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pc4x4n » 20 Οκτ 2010, 09:49

Σπύρο , τι του λες τώρα λάδια με αρώματα .
Ο άνθρωπος το L.R. και μάλιστα DEFENDER !!! το έχει στο γκαράζ….. όπως λέμε αγρότης από Κολονάκι έχει να πατήσει χώμα ….μόνο στην παραλία Ναυπλίου πηγαίνει για καφέ .
Είναι και αυτός τρόπος ζωής με ένα 4Χ4 κάνεις τα πάντα , για καφέ δεν θα πας ???
:!: :twisted: :wink:
Άβαταρ μέλους
pc4x4n
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Μάιος 2009, 12:32
Τοποθεσία: ναυπλιο

Δημοσίευσηαπό SUVord » 20 Οκτ 2010, 12:42

Εχει παραλία το Ναύπλιο;
ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ!!!
LEEDS UNITED
Άβαταρ μέλους
SUVord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1369
Εγγραφή: 21 Νοέμ 2005, 16:47
Τοποθεσία: Σαπάν...

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 20 Οκτ 2010, 12:57

pc4x4n έγραψε:Σπύρο , τι του λες τώρα λάδια με αρώματα .
Ο άνθρωπος το L.R. και μάλιστα DEFENDER !!! το έχει στο γκαράζ….. όπως λέμε αγρότης από Κολονάκι έχει να πατήσει χώμα ….μόνο στην παραλία Ναυπλίου πηγαίνει για καφέ .
Είναι και αυτός τρόπος ζωής με ένα 4Χ4 κάνεις τα πάντα , για καφέ δεν θα πας ???
:!: :twisted: :wink:


Αφού με προκαλείς και αναφέρεσαι στο Σπύρο:
Σπύρο θυμάσαι το "όχι άλλο κάρβουνο, μόνο λάσπη".
Ε λοιπόν, τον τελευταίο καιρό οι εκτός δρόμου εκδρομές που διοργανώνει ο Χρήστος είναι, καμμιά εικοσαριά χλμ. σε βατό χωματόδρομο που τα περνάει κανείς και με το πιο απλό SUV και εν συνεχεία ξεκοίλιασμα σε κάποια ταβέρνα. Είναι εκδρομές αυτές για Defender;
Από τότε που πήρε το V8 δεν τον αφήνει η σύζηγος να το βάλει στα δύσκολα για να μην το γρατζουνίσει.
Ετσι Σπύρο για να γνωρίζεις.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 20 Οκτ 2010, 13:01

Τι γίνεται με το σύγχρονο πετρέλαιο που έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε Θείο. Εβαλα κανά δυό φορές VPower και κροταλίζει πολύ περισσότερο από πριν. Νομίζω δε ότι βγάζει και καμμιά τριανταρία χλμ. λιγότερο ανά γέμισμα.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό pc4x4n » 20 Οκτ 2010, 18:14

Γιάννη , εκτός από εκπαίδευση Δικηγόρου ( που σου έκανε η γυναίκα σου ) βλέπω ότι εκπαιδεύεσαι και σαν σεναριογράφος .
Νόμιζα ότι το αυτοκίνητο σου επειδή είναι turbo πως είναι γρήγορο αλλά διαπιστώνω ότι δεν παύει να είναι πετρέλαιο . Για αυτό τον λόγο και μόνο σε δικαιολογώ που έμεινες χλμ. πίσω , οι εξελίξεις τρέχουν ….
Το V8 φόρεσε τα καλά του ……
Άβαταρ μέλους
pc4x4n
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Μάιος 2009, 12:32
Τοποθεσία: ναυπλιο

Δημοσίευσηαπό pc4x4n » 20 Οκτ 2010, 18:39

Φίλε SUVord , ποιός διαδίδει τέτοια ψέματα το Ναύπλιο θάλασσα …???
Άβαταρ μέλους
pc4x4n
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 06 Μάιος 2009, 12:32
Τοποθεσία: ναυπλιο

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Οκτ 2010, 18:45

4X4sc έγραψε:Τι γίνεται με το σύγχρονο πετρέλαιο που έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε Θείο. Εβαλα κανά δυό φορές VPower και κροταλίζει πολύ περισσότερο από πριν. Νομίζω δε ότι βγάζει και καμμιά τριανταρία χλμ. λιγότερο ανά γέμισμα.



Εκτιμώ ότι πιο σοβαρή πρέπει να είναι η ανησυχία μας για το νερο...
Αρκει μια ιδέα και παπαλα οι injector
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Οκτ 2010, 18:51

pc4x4n έγραψε:Γιάννη , εκτός από εκπαίδευση Δικηγόρου ( που σου έκανε η γυναίκα σου ) βλέπω ότι εκπαιδεύεσαι και σαν σεναριογράφος .
Νόμιζα ότι το αυτοκίνητο σου επειδή είναι turbo πως είναι γρήγορο αλλά διαπιστώνω ότι δεν παύει να είναι πετρέλαιο . Για αυτό τον λόγο και μόνο σε δικαιολογώ που έμεινες χλμ. πίσω , οι εξελίξεις τρέχουν ….
Το V8 φόρεσε τα καλά του ……





Χμμμ.... :roll:

Οταν είσαστε έτοιμοι να κυλιστείτε γυμνοί στη λάσπη φωνάξτε να παίξουμε στοίχημα :twisted: :twisted:

Υ.Γ. Αν και οι πιθανότητες είναι υπερ του Χρήστου, είμαι υποχρεωμένος να ποντάρω υπέρ του Γιάννη λόγω συναδελφικότητας
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό vagelis » 21 Οκτ 2010, 07:02

Εγω βαζω V power και η διαφορα ειναι μεγαλη απο το απλο,εβαλά πρωτη φορα γιατι το ειχε προσφορα στην τιμη του απλου και απο τοτε δεν το αλαζω με τιποτα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 21 Οκτ 2010, 07:09

superspy έγραψε:
Υ.Γ. Αν και οι πιθανότητες είναι υπερ του Χρήστου,


Το δέχομαι.....ο παλιός είναι αλλιώς.....
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 21 Οκτ 2010, 07:10

pc4x4n έγραψε:Το V8 φόρεσε τα καλά του ……


Το Mpi ήταν πιο μάχιμο.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες