Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

To snorkel or not?

Τεχνικά θέματα Land Rover.

To snorkel or not?

Δημοσίευσηαπό lrkoulas » 23 Ιουν 2010, 14:56

Ότι λεει από πάνω :-)

Να βάλω ή να μην βάλω;
Θα χάσει ή θα κερδίσει;
Πόσο απαραίτητο είναι;
Άβαταρ μέλους
lrkoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:49

To snorkel or not?

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Ιουν 2010, 15:14

Ξεκινώ ανάποδα:

1. Απαραίτητο αν θες να πας στην έρημο ή να περνάς πολύ βαθεια νερά: Και οι δύο περιπτώσεις είναι εξαιρετικά σπάνιες για τα Ελληνικά δεδομένα. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να το βάλει σωστά. Δηλαδή να περάσεις με σιλικόνη όλες τις ενώσεις από έξω μέχρι μέσα και να κλείσεις όλες τις τρύπες από το φιλτροκούτι.

Πολλές φορές βάζουν snorkel απλά βιδώνοντας το. Και αυτό είναι χειρότερο. Με την ψευδαίσθηση τις ικανότητας διάσχισης βαθειών νερών, βουτάνε στα πρώτα νερά, ρουφάει νερά από τις ενώσεις (που δεν τις έχουν αδιαβροχοποιήσει) και μετά το μοτέρ πάπαλα... Όσοι την έχουν γλιτώσει χωρίς αδιαβροχοποίηση είναι γιατί απλά... δε βουτήξαν σε τόσο βάθος που να προλάβει να ρουφήξει ;-)

Επίσης -για τα νερά και μόνο- μην ξεχάσεις να βγάλεις τις αναπνοές από τους άξονες, το σασμάν το κεντρικό ΚΑΙ ΤΟ ρεζερβουάρ ψηλά. Αλλιώς πάλι ζημιά θα γίνει.


2. Δεν πρόκειται να πάρει ΣΙΓΟΥΡΑ.

Αυτό να το έχεις υπόψη σου. Σε κάθε περίπτωση ζητάς από το μοτέρ να ρουφάει αέρα από ένα σωλήνα με πολύ μεγαλύτερο μήκος από ότι είχε σχεδιαστεί ΚΑΙ ρυθμιστεί από το εργοστάσιο.
Ο λόγος που βάζεις snorkel δεν είναι (και δεν πρέπει να είναι) για λόγους εμφάνισης, αλλά για χρηστικούς λόγους: Νερά - σκόνη - άμμο. Στις άλλες περιπτώσεις καλύτερα θα είσαι χωρίς αυτό, από άποψη υγείας του μοτέρ.

3. Να βάλεις λοιπόν μόνο αν σου χρειάζεται. ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

To snorkel or not?

Δημοσίευσηαπό fatman » 23 Ιουν 2010, 15:19

Συνεχιζω αναποδα..
Γιατι αν το βαλεις δεν ξαναβγαινει και καλα αμα σου αποδοσει τα αναμενομενα,αν δεν...
Τουλαχιστον θα ειναι μουρατο..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

To snorkel or not?

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Ιουν 2010, 15:21

Το τέλειο θα είναι να μπορείς να το συνδέεις όταν είναι απαραίτητο και στα υπόλοιπα να είσαι free to air. Αλλά αυτό δε γίνεται σε όλα τα Land :-)

Εντωμεταξύ στα TD5 που είδα ότι έχεις και εσύ... το φιλτροκούτι είναι για τα μπάζα. Αν τύχει (που δεν υπάρχει λόγος, αλλά λέμε) να φτάσει το νερό μέχρι το καπάκι από το φιλτροκούτι (όχι απλά πιτσιλιές έτσι; ), θα ρουφήξει από το γύρω -γύρω στο σημείο που μπαίνει το φιλτρο. (εκτός αν κάθε φορά βάζεις και βγάζεις τη σιλικόνη από εκεί που ... δε νομίζω.

Δες στην Equipe, βγάζει άλλο που κλείνει πραγματικά: http://www.equipe4x4.com/index.asp?lang=eng

(Τελικά οι Ιταλοί βγάζουν της Παναγιάς τα μάτια για τα Land μας :-) :-) )
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: To snorkel or not?

Δημοσίευσηαπό fatman » 23 Ιουν 2010, 15:50

superspy έγραψε:Το τέλειο θα είναι να μπορείς να το συνδέεις όταν είναι απαραίτητο και στα υπόλοιπα να είσαι free to air. Αλλά αυτό δε γίνεται σε όλα τα Land :-)


Σημερα περασα απο τα υδραυλικα και πηρα μια σακουλα εξαρτηματα για σιφωνια,γωνιες,ευθειες,και βιδωτες ταπες..
Απο βδομαδα σφαζω το φιλτροκουτι μπας και ανασανει.
Πηρα και ταπα για μπανιερα,να κλεινω τις τρυπες οταν θα τσαλαβουταω.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: To snorkel or not?

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Ιουν 2010, 15:58

Ε... Ακάκιε... Το καζανάκι να μην ξεχάσεις :toilet:

Κοίτα αν συνεχίσει ακόμα έτσι θα σου φέρω τα ελατήρια που έχουν μου έχουν περισσέψει να κάνουμε :riding:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: To snorkel or not?

Δημοσίευσηαπό fatman » 23 Ιουν 2010, 16:00

Αυτη την φορα θα με βοηθησεις με ..γυμνα χερια,τροχοι,σφυρια και καμερες ξεχασε τα..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: To snorkel or not?

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Ιουν 2010, 16:09

Την κάμερα θα την δώσουμε στον Κωνσταντίνο :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: To snorkel or not?

Δημοσίευσηαπό lrkoulas » 24 Ιουν 2010, 08:46

Κατάλαβα. Έχετε δίκιο. Θα χαλάσω τα χρήματα κάπου αλλού. Δε πολυπερνάω νερά. Που να τα βρω; Απλά κάποιος έλεγε ότι με το snorkel θα πηγαίνει καλύτερα και άλλα τέτοια. Παμεγυαλα
Land Rover TD5
Άβαταρ μέλους
lrkoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:49

Re: To snorkel or not?

Δημοσίευσηαπό fatman » 24 Ιουν 2010, 12:40

Υπαρχουν αλλοι τροποι να παει καλυτερα,τι εχεις Euro2 ή Euro3?
Αν δεν ξερεις,βαλε μια φωτο απο το μοτερ σου - κοντινη, να σου πω..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Re: To snorkel or not?

Δημοσίευσηαπό lrkoulas » 25 Ιουν 2010, 10:04

Euro 3 είναι.
Το ξέρω ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι, αλλά το snorkel φαινόταν σαν ευκολη και μουράτη.

Τώρα που με βάλατε στην πρίζα με το nanocom έχω αρχίσει τα "αλλα"...
Land Rover TD5
Άβαταρ μέλους
lrkoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:49

Δημοσίευσηαπό bottleman » 04 Ιούλ 2010, 19:48

Στο disco1 v8 που το εχω τοποθετησει περιπου δυο χρονια δεν εχω προβλημα και το εχω χρειασθει και σε δυο περιπτωσεις.

Το φιλτροκουτι ομως του disco1 ειναι διαφορετικο και σου επιτρεπει να το ενωνεις οποτε θες εσυ,τωρα που ειναι καλοκαιρι το εχω ακυρωσει και η παροχη αερα γινεται οπως πριν την τοποθετηση του σνορκελ
Άβαταρ μέλους
bottleman
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: 15 Δεκ 2007, 16:32
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευσηαπό lrkoulas » 06 Ιούλ 2010, 10:27

Αυτό ίσως να μπορεί (;;) να γίνει και στο Defender TD5?
Land Rover TD5
Άβαταρ μέλους
lrkoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 23 Ιουν 2010, 11:49

Δημοσίευσηαπό L/R110 » 06 Ιούλ 2010, 10:35

Σε βενζινοκινητήρα το θεωρό άχρηστο. θα σε σώσουν τα ηλεκτρικά!!!

Σε πετρέλαιο το θεωρώ επιτακτική ανάγκη.
Και χωρίς να το επιδιώκεις, μια φορά έστω και κατά λάθος, να βρεθείς στα λίγο πιο βαθιά ...η ζημιά θα είναι πολλή μεγάλη!!!
The Best 4x4xFar
L/R110
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2003, 16:16
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό fatman » 06 Ιούλ 2010, 15:52

Αυτος ειναι και ο μονος λογος που εβαλα σνορκελ,αν ρουφηξει νερο ο ντηζελ,δεν τον πολυπρολαβαινεις να τον αποχαιρετησεις,χωρια που δεν ειναι σαν τα βενζινοκινητα που βγαζεις τα μπουζι και δινεις μιζιες να αδειασουν οι κυλινδροι,θελει εργαλεια και γνωσεις να βγαλεις μπεκ κλπ(δεν μιλαμε για δεινοσαυρο μοτερ τυπου tdi,λεμε για μοντερνα μοτερ που μπαινουν σε κανονικα τετρακινητα οχι σε σαλιγκαρια)
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες