Ξεκινώ ανάποδα:
1. Απαραίτητο αν θες να πας στην έρημο ή να περνάς πολύ βαθεια νερά: Και οι δύο περιπτώσεις είναι εξαιρετικά σπάνιες για τα Ελληνικά δεδομένα. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να το βάλει σωστά. Δηλαδή να περάσεις με σιλικόνη όλες τις ενώσεις από έξω μέχρι μέσα και να κλείσεις όλες τις τρύπες από το φιλτροκούτι.
Πολλές φορές βάζουν snorkel απλά βιδώνοντας το. Και αυτό είναι χειρότερο. Με την ψευδαίσθηση τις ικανότητας διάσχισης βαθειών νερών, βουτάνε στα πρώτα νερά, ρουφάει νερά από τις ενώσεις (που δεν τις έχουν αδιαβροχοποιήσει) και μετά το μοτέρ πάπαλα... Όσοι την έχουν γλιτώσει χωρίς αδιαβροχοποίηση είναι γιατί απλά... δε βουτήξαν σε τόσο βάθος που να προλάβει να ρουφήξει
Επίσης -για τα νερά και μόνο- μην ξεχάσεις να βγάλεις τις αναπνοές από τους άξονες, το σασμάν το κεντρικό ΚΑΙ ΤΟ ρεζερβουάρ ψηλά. Αλλιώς πάλι ζημιά θα γίνει.
2. Δεν πρόκειται να πάρει ΣΙΓΟΥΡΑ.
Αυτό να το έχεις υπόψη σου. Σε κάθε περίπτωση ζητάς από το μοτέρ να ρουφάει αέρα από ένα σωλήνα με πολύ μεγαλύτερο μήκος από ότι είχε σχεδιαστεί ΚΑΙ ρυθμιστεί από το εργοστάσιο.
Ο λόγος που βάζεις snorkel δεν είναι (και δεν πρέπει να είναι) για λόγους εμφάνισης, αλλά για χρηστικούς λόγους: Νερά - σκόνη - άμμο. Στις άλλες περιπτώσεις καλύτερα θα είσαι χωρίς αυτό, από άποψη υγείας του μοτέρ.
3. Να βάλεις λοιπόν μόνο αν σου χρειάζεται.