Καλημέρα,
ταλαιπωρήθηκα αρκετά, αλλά κατάλαβα τελικά τι έφταιγε και είχα τα τελευταία χρόνια μεγάλη αύξηση θερμοκρασίας της κεντρικής κονσόλας (πάνω από το τούνελ κιβωρίου-βοηθητικού)
Τελικά η θερμοκρασία ανέβαινε λόγω εισόδου καυτού αέρα από το μονωτικό που υπάρχει κάτω από την φούσκα του λεβιέ ταχυτήτων.
Αυτό είναι ένα περίεργο υλικό, σαν θερμομονωτικό latex, το οποίο αποτρέπει τον θερμό αέρα του τούνελ από το ανέβει πάνω μέσα στην φούσκα του λεβιέ (και από εκεί να βράσει όλη την κονσόλα).
Είχα τσεκάρει σε ίδια διαδρομή, ακριβώς ίδιο αυτοκίνητο να είναι κρύο και η δική μου κονσόλα να βράζει, με αντίστοιχη επίπτωση (απόγνωση) στους επιβάτες...
Η διαφορά θερμοκρασίας παρατηρείται μόνο όταν η εξωτερική θερμοκρασία περάσει τους 25 βαθμούς, αλλά τότε μπορεί να γίνει και αφόρητη...
Αυτό το υλικό σαν ανταλλακτικό, δεν διατίθεται πιά, οπότε πρέπει να βρώ εναλλακτικό στο εμπόριο.
Φαντάζομαι ότι και άλλα παλαιά Disco 1 μπορεί να ζεσταίνουν την κονσόλα, αν ναι ψάξτε το (βγάζοντας την πάνω "φούσκα" του λεβιέ μπορείτε να διαπιστώσετε την κατάσταση του υλικού και αν έχετε αμφιβολία μπορείτε εν κινήσει να καταλάβετε και αν μπαίνει καυτός αέρας)
Οποιαδήποτε ιδέα για υλικά, πρίν αρχίσω το ψάξιμο ευπρόσδεκτη...