Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καλυτερος κινητηρας για defender???

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Καλυτερος κινητηρας για defender???

Δημοσίευσηαπό kursk » 02 Ιαν 2010, 20:08

Καλησπερα και καλη Χρονια σε ολους γεματη υγεια χαρα και ευτυχια!!! Ευχομαι το 2010 να ειναι το 10 το καλο για ολους μας!!!

Ηθελα να ρωτησω τους φιλους που γνωριζουν απο defender ποιον θεωρουν καλυτερο κινητηρα για αυτο το αυτοκινητο. Προσπαθω να αποφασισω μεταξυ βενζινης και πετρελαιου. Ποιος πιστευετε οτι ειναι ο καλυτερος κινητηρας για βεζινη (3.5 3.9 κτλ) και ποιος για πετρελαιο (πχ td5, 200tdi, 300tdi η ο κανουργιος td4?)
Το τελευταιο καιρο σκεφτομαι την αγορα ενος μεταχειρισμενου defender και θέλω να δω σε ποιο μοντελο αξιζει να στοχευσω

Η χρηση που με ενδιαφερει ειναι κυριως εκτος δρομου και υπαρχει η δυνατοτητα να το παρω και ως επαγγελματικο, οποτε ολες οι προτασεις σας - συμβουλες ειναι καλοδεχουμενες
Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σας!!!
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Καλυτερος κινητηρας για defender???

Δημοσίευσηαπό vagelis » 07 Ιαν 2010, 08:36

Πετρελαιο,μονοδρομος,εγω με τον TD5 δεν εχω προβλημα μεχρι τωρα (130000 χλμ) για τους αλλους δεν ξερω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Ιαν 2010, 09:58

TD5 / TD4 ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 07 Ιαν 2010, 22:46

V8 και ξερό ψωμί

(με τα λεφτά που θα δίνεις για βενζίνη, μόνο αυτό θα τρώς...)

Χωρίς πλάκα, αν δεν κάνεις πολλά χλμ/έτος δεν νομίζω ν' αποσβέσεις ποτέ την διαφορά τιμής ενός V8 με ένα συμπαθητικό diesel.

Ασε που ο V8 έχει πραγματική ροπή (μην κοιτάς τι λένε τα χαρτιά) οδήγησε πρώτα εκτός δρόμου ένα diesel και ένα V8 και θα καταλάβεις....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 08 Ιαν 2010, 00:32

εγω συστηνω ανεπιφυλακτα V8.
τον εβαλα μεταχειρισμενο εδω και εναμιση χρονο και
ειμαι πολυ ευχαριστημενος.
προσφατα οδηγησα ενα σαν το δικο μου με 200tdi και
δεν με ενθουσιασε. δεν εχει τα μπαμ του βενζινοκινητηρα.
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό stelts » 08 Ιαν 2010, 08:42

3.9 V8. Άλλη κλάση κινητήρας. Δεν σε κρεμάει πουθενά.
Πολύ δύναμη και πολύ νεύρο.
Εγώ έχω το 3.5 V8 αλλά οδήγησα το 3.9 και έπαθα πλάκα.
Στέλιος
Άβαταρ μέλους
stelts
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 19 Σεπ 2009, 12:18
Τοποθεσία: Γιανιτσά

Δημοσίευσηαπό superspy » 08 Ιαν 2010, 10:12

ekarpod έγραψε:V8 και ξερό ψωμί

(με τα λεφτά που θα δίνεις για βενζίνη, μόνο αυτό θα τρώς...)

Χωρίς πλάκα, αν δεν κάνεις πολλά χλμ/έτος δεν νομίζω ν' αποσβέσεις ποτέ την διαφορά τιμής ενός V8 με ένα συμπαθητικό diesel.

Ασε που ο V8 έχει πραγματική ροπή (μην κοιτάς τι λένε τα χαρτιά) οδήγησε πρώτα εκτός δρόμου ένα diesel και ένα V8 και θα καταλάβεις....



Άσε γιατί στο τέλος δε θα έχει ούτε ψωμί ;-) :-)

Για πες του κατανάλωση σε συνεχή χρήση εκτός με κοντά κλπ για 400 χλμ (αλλά ξέχασα δε θα φτάσει η βενζίνη και θα πρέπει να κουβαλάει και κάνιστρα) :twisted: :twisted:

Αφήστε τα 200-300TDI, κανείς δε μίλησε για αυτά. Πάτε μια βόλτα πρώτα με ένα TD5/TD4 εκτός και επιστρέψτε να τα πούμε. 8)


Στο μόνο που δε λεω όχι είναι στον ήχο του V8
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Καλυτερος κινητηρας για defender???

Δημοσίευσηαπό iatros » 09 Ιαν 2010, 01:15

Καλησπέρα και από μένα, εύχομαι καλή Χρονιά σε όλους πρώτα - πρώτα με υγεία, ευτυχία με καλές, ωραίες και ευχάριστες διαδρομές.

Συμφωνώ απόλυτα με τον Σπύρο για το DIESEL. Ίσως όσοι λέτε για βενζίνα δεν έχετε οδηγήσει DIESEL και κατά προτίμηση αυτόματο.

Ζητήστε να κάνετε ένα test drive από την land rover και μετά να κάνετε συγκρίσεις.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Re: Καλυτερος κινητηρας για defender???

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 09 Ιαν 2010, 09:08

iatros έγραψε:Συμφωνώ απόλυτα με τον Σπύρο για το DIESEL. Ίσως όσοι λέτε για βενζίνα δεν έχετε οδηγήσει DIESEL και κατά προτίμηση αυτόματο.

Ζητήστε να κάνετε ένα test drive από την land rover και μετά να κάνετε συγκρίσεις.


Mα αυτό έκανα, το οδήγησα (TD4) και παρότι ωραίο γενικά στον ανοιχτό δρόμο - δεν μπορώ να μην το παραδεχτώ - δεν αντέχει ο κινητήρας του καμμία απολύτως σύγκριση με τον V8 στα εκτός δρόμου.

Και για να το εξηγήσω καλύτερα, το βρήκα ψόφιο εντελώς μέχρι τις 2-2 και κάτι στροφές και χρειαζόταν κάθε φορά πολλές στροφές στον κινητήρα και περισσότερη φόρα για να υπερνικήσει τα εμπόδια, πράγμα που με τον V8 έχει τελείως διαφορετική προσέγγιση...

Αλλά αυτά είναι προσωπικά γούστα - είναι και η συνήθεια πολλών ετών - για αυτό και προτείνω στον καθένα να δοκιμάσει πρώτα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό kursk » 09 Ιαν 2010, 14:09

Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας. Οταν μιλαμε για μεγαλη καταναλωση στο V8 για τι νουμερα μιλαμε πανω κατω παιδια?

Θα περασω και απο την land rover για κανα test drive θα προσπαθησω να οδηγησω και κανενα με βενζινη για να αποφασισω. Παντως για τον ηχο του βενζινοκινητηρα συμφωνω απολυτα, αλλα απο την αλλη θεωρω και το πετρελαιο πιο αδιαβροχο κινητηρα για υγρες εξορμησεις
kursk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2003, 18:39
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό Amateur » 09 Ιαν 2010, 16:46

Κατανάλωση για V8 από 12 λ/100χλμ σε ταξίδι με καλά ρυθμισμένο μοτέρ, καρμπυρατέρ, λογικά μεγέθη σε λάστιχα κλπ, μέχρι 25-30 λ/100χλμ σε εκτός δρόμου με αργά και δύσκολα κομμάτια.
Ιδιαίτερα αρνητικό το μικρό ρεζερβουάρ (50 λίτρα) σε σχέση με την κατανάλωσή του με αποτέλεσμα πολύ μικρή αυτονομία. Βέβαια υπάρχουν λύσεις 2ου ρεζερβουάρ για αυτό αλλά δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικές.

Πανος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Ιαν 2010, 09:37

Amateur έγραψε:Κατανάλωση για V8 από 12 λ/100χλμ σε ταξίδι με καλά ρυθμισμένο μοτέρ, καρμπυρατέρ, λογικά μεγέθη σε λάστιχα κλπ, μέχρι 25-30 λ/100χλμ σε εκτός δρόμου με αργά και δύσκολα κομμάτια.
Ιδιαίτερα αρνητικό το μικρό ρεζερβουάρ (50 λίτρα) σε σχέση με την κατανάλωσή του με αποτέλεσμα πολύ μικρή αυτονομία. Βέβαια υπάρχουν λύσεις 2ου ρεζερβουάρ για αυτό αλλά δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικές.

Πανος


Δεν ξερω που ειδες αυτην τηνκαταναλωση των 12 λιτρων,εχοντας πριν Ντισκο V8 με 130000 χλμ αριστα ρυθμισμενο ειχα απο 16 και πανω,η ροπη του σιγουρα ειναι πολυ καλη αλα και του ντιζελ δεν παει πισω,τωρα εχω ντιζελ και σιγουρα ειμαι πολυ πιο ευχαριστημενος απο το V8.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό vagelis » 10 Ιαν 2010, 09:37

Amateur έγραψε:Κατανάλωση για V8 από 12 λ/100χλμ σε ταξίδι με καλά ρυθμισμένο μοτέρ, καρμπυρατέρ, λογικά μεγέθη σε λάστιχα κλπ, μέχρι 25-30 λ/100χλμ σε εκτός δρόμου με αργά και δύσκολα κομμάτια.
Ιδιαίτερα αρνητικό το μικρό ρεζερβουάρ (50 λίτρα) σε σχέση με την κατανάλωσή του με αποτέλεσμα πολύ μικρή αυτονομία. Βέβαια υπάρχουν λύσεις 2ου ρεζερβουάρ για αυτό αλλά δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικές.

Πανος


Δεν ξερω που ειδες αυτην τηνκαταναλωση των 12 λιτρων,εχοντας πριν Ντισκο V8 με 130000 χλμ αριστα ρυθμισμενο ειχα απο 16 και πανω,η ροπη του σιγουρα ειναι πολυ καλη αλα και του ντιζελ δεν παει πισω,τωρα εχω ντιζελ και σιγουρα ειμαι πολυ πιο ευχαριστημενος απο το V8.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 10 Ιαν 2010, 11:11

εγω με τον 3.5 efi με δεκα λιτρα βενζινη κανω 130 χιλιομετρα
ασφαλτινα και με ταχυτητα 80-90 χιλιομετρα.
και σε χωμα δεν εχω δει τρελα νουμερα καταναλωσης.
εκει που εκτοξευετε στο φεγγαρι ειναι οταν ειναι φοτρωμενο
και οταν εχω την ρυμουλκα.
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό ollram » 10 Ιαν 2010, 15:11

o τδ5 και ο νεότερος td4 είναι κατά τη γνώμη μου αρκετοί για το αμάξωμα ακόμη και του 110! 8)
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες