Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καλυτερος κινητηρας για defender???

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 10 Ιαν 2010, 16:47

jim2a έγραψε:εγω με τον 3.5 efi με δεκα λιτρα βενζινη κανω 130 χιλιομετρα
.


Aυτό αποκλείεται, κάποιο λάθος κάνεις στους υπολογισμούς...

Η μέση κατανάλωση του efi είναι 15-16 lt ανά/100 και μπορεί να πέσει στα 12-13 με πολλή οικονομική στην εθνική όπως και ν' ανέβει επίσης στα 18-20 με γρήγορη οδήγηση ή σε πόλη.

Στα εκτός δρόμου δεν έχει κανένα νόημα η μέτρηση, γιατί εκεί πάει με την ώρα, σαν εξωλέμβια (και ένα jimny συνέχεια σταματημένο θα κάψει 18-20 λίτρα/100)...

Τα diesel καίνε λίγο παραπάνω από τα μισά λίτρα σε γενική χρήση, αλλά σε κάποιες συνθήκες πχ εθνική με 140-150 πλησιάζουν αρκετά τον efi
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 10 Ιαν 2010, 18:57

λαθος δεν εχει γινει ειναι σιγουρο 100%.
γεμισα σε βενζιναδικο μεχρι επανω να ξεχιλιζει.
εκανα την διαδρομη αυτη και στον γυρισμο γεμισα
στο ιδιο βενζιναδικο με τον ιδιο τροπο με 10 λιτρα.
και την διαδρομη αυτη την κανω 5 φορες την εβδομαδα.
το ειχα κανει αρκετες φορες στην αρχη για να το επιβεβαιωσω.
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό superspy » 10 Ιαν 2010, 20:33

Να το στείλεις να στο φτιάξουν.... :-) :-) :-) :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Amateur » 10 Ιαν 2010, 21:51

vagelis έγραψε:
Amateur έγραψε:Κατανάλωση για V8 από 12 λ/100χλμ σε ταξίδι με καλά ρυθμισμένο μοτέρ, καρμπυρατέρ, λογικά μεγέθη σε λάστιχα κλπ, μέχρι 25-30 λ/100χλμ σε εκτός δρόμου με αργά και δύσκολα κομμάτια.
Ιδιαίτερα αρνητικό το μικρό ρεζερβουάρ (50 λίτρα) σε σχέση με την κατανάλωσή του με αποτέλεσμα πολύ μικρή αυτονομία. Βέβαια υπάρχουν λύσεις 2ου ρεζερβουάρ για αυτό αλλά δεν είναι ιδιαίτερα οικονομικές.

Πανος


Δεν ξερω που ειδες αυτην τηνκαταναλωση των 12 λιτρων,εχοντας πριν Ντισκο V8 με 130000 χλμ αριστα ρυθμισμενο ειχα απο 16 και πανω,η ροπη του σιγουρα ειναι πολυ καλη αλα και του ντιζελ δεν παει πισω,τωρα εχω ντιζελ και σιγουρα ειμαι πολυ πιο ευχαριστημενος απο το V8.


Το καρμπυρατέρ μου είναι ρυθμισμένο λίγο παρακάτω από το κανονικό....και ναι ισχυει: Σε εθνική ειμαί στα 12 λίτρα πηγαίνοντας με σταθερά 90 - 100. Τώρα σε εκτός...είμαι στα 1+1...κάνιστρα 8)
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 11 Ιαν 2010, 08:04

jim2a έγραψε:λαθος δεν εχει γινει ειναι σιγουρο 100%.
γεμισα σε βενζιναδικο μεχρι επανω να ξεχιλιζει.
εκανα την διαδρομη αυτη και στον γυρισμο γεμισα
στο ιδιο βενζιναδικο με τον ιδιο τροπο με 10 λιτρα.
και την διαδρομη αυτη την κανω 5 φορες την εβδομαδα.
το ειχα κανει αρκετες φορες στην αρχη για να το επιβεβαιωσω.


Αγαπητέ μου,

τα νούμερα που δίνεις (10 λίτρα για 130 χλμ) αντιστοιχούν σε 7.7 λιτρα/100 χλμ, συγνώμη αλλά αυτό δεν γίνεται από κανέναν κινητήρα 3500+ κυβικών, πόσο μάλλον από τον χαμηλής συμπίεσης-απόδοσης δικό μας V8...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Ιαν 2010, 08:09

Εγω ειχα τον 3,9 EFI ,οχι καρμπυρατερατο ,αλα και με 90-100 δεν πηγαινω ουτε με το χρεπι ,στο χρεπι αλαξα μηχανη γι'αυτο τον λογο και δεν νομιζω να ειναι και κανενας που να πηγαινει εθνικη με 90-100.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Ιαν 2010, 09:10

vagelis έγραψε:.... ειναι και κανενας που να πηγαινει εθνικη με 90-100.


:wave: \:D/
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Amateur » 11 Ιαν 2010, 16:48

...γιατι ...τι έχουν τα 90-100;;; ϊσα ίσα....σου δίνουν μία άλλη διάσταση του χρόνου.... ;-)

....και πιο συγκεκριμένα την διάσταση της αιωνιότητας....8)
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 11 Ιαν 2010, 17:00

Καλησπερα...χρονια πολλα!!!!Πιστευω οτι εχει γινει καποιο λαθος στη μετρηση.Μπορει να μην εχω στο discovery 3.9 μοτερ(ειναι το κλασικο mpi 2turbo),αλλα στην εθνικη με 100-120 κατω απο 16.5λιτρα δεν παει με τιποτα οταν ταξιδευω.Στο χωμα που το πιεζω πιο πολυ εκει ανεβαινει αρκετα.Βεβαια εχει mud λαστιχα(235/85/16),ειναι ψηλο ,αλλο βημα ολα αυτα παιζουν το ρολο τους στην καταναλωση!!!!!Παντως κι ο πατερας μου που εχει ενα 3.7 jeep....ειναι στα ιδια οσο αφορα την καταναλωση!!!!
Ευχαριστω...Βουγιουκας Κωστας
ΥΣ.Ποτε η επομενη?
Εικόνα
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Amateur » 11 Ιαν 2010, 18:29

καλά όλα τα άλλα....αλλά μήπως το turbo να παίζει κάποιο ρόλο :-)
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Ιαν 2010, 18:53

Αυτό το θέμα με τις καταναλώσεις είναι αιώνιο.
Δεν νομίζω ότι έχει κάποιο νόημα να υπερβάλουμε - προς τα κάτω - με μόνο στόχο να ... υποστηρίξουμε την επιλογή μας (υποχρεωτική ή συνειδητή). Επίσης τα χρόνια περνάμε και όπως και να το κάνουμε οι νεότεροι κινητήρες είναι μπροστά. ;-)

Κανείς δεν αντιλέγει ότι τα πολλά κυβικά είναι "δώρο", αλλά ....

Το θέμα "κατανάλωση" ΚΑΙΕΙ. Ωραίο το V8 -σαν ήχος- αλλά καιει τα άντερα του και δεν είναι δύσκολο να "δεις" 26+ λίτρα στα εκατό εκτός.
Σε εξαιρετικά δύσκολες περιπτώσεις (άνοιγμα δρόμου σε παγωμένο χιόνι) με το Μάριο έχουμε δει μέχρι και 45λιτ/100. Σε αντίστοιχες με πετρέλαιο έφτασε "μόλις" τα 16λιτ/100.

Ενά Def με τον TDV6 θα ήταν ιδανικό ε; Τι λέτε;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 11 Ιαν 2010, 20:05

superspy έγραψε:Αυτό το θέμα με τις καταναλώσεις είναι αιώνιο.
Δεν νομίζω ότι έχει κάποιο νόημα να υπερβάλουμε - προς τα κάτω - με μόνο στόχο να ... υποστηρίξουμε την επιλογή μας (υποχρεωτική ή συνειδητή). Επίσης τα χρόνια περνάμε και όπως και να το κάνουμε οι νεότεροι κινητήρες είναι μπροστά. ;-)

Κανείς δεν αντιλέγει ότι τα πολλά κυβικά είναι "δώρο", αλλά ....

Το θέμα "κατανάλωση" ΚΑΙΕΙ. Ωραίο το V8 -σαν ήχος- αλλά καιει τα άντερα του και δεν είναι δύσκολο να "δεις" 26+ λίτρα στα εκατό εκτός.
Σε εξαιρετικά δύσκολες περιπτώσεις (άνοιγμα δρόμου σε παγωμένο χιόνι) με το Μάριο έχουμε δει μέχρι και 45λιτ/100. Σε αντίστοιχες με πετρέλαιο έφτασε "μόλις" τα 16λιτ/100.

Ενά Def με τον TDV6 θα ήταν ιδανικό ε; Τι λέτε;


Το landrover κατά την γνώμη πρέπει να αποδίδει ομαλά χαμηλά (προσωπική απόψη για το off road) όπως επίσης να είναι απλό στην συντήρηση και ελεγχόμενο στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό από τον χρήστη.

Για αυτό εκτιμώ τον V8 και τους παλιούς diesel.

Το TDV6 και όλοι οι σύγχρονοι κινητήρες είναι σίγουρα πολύ αποδοτικότεροι και οικονομικότεροι, αλλά ταυτόχρονο περίπλοκοι (δεμένοι αναγκαστικά με αντιπροσωπείες) και σίγουρα ευαίσθητοι λόγω ηλεκτρονικών.

Το βασικότερο όμως - πάλι προσωπική απόψη από το TD4 που οδήγησα και από άλλα μοντέλα που διαβάζω και ακούω - ΔΕΝ είναι φτιαγμένοι/προσανατολισμένοι σε off road οδήγηση τουλάχιστον όπως την έμαθα με το παλιό μου LandRover.

Αντίθετα φτιάχνονται για ν' αποδίδουν όλο και ψηλότερα (υποτετράγωνοι με διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής κλπ) με αντίκτυπο στην ροπή χαμηλά...

Μπορεί τα πράγματα να έχουν αλλάξει και να μπορούν να γυρίσουν πίσω, αλλά νομίζω ότι για την "αυθεντική" χρήση του landrover, οι παλιοί κινητήρες είναι "καλύτεροι"...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 11 Ιαν 2010, 20:16

ekarpod έγραψε:
Το landrover κατά την γνώμη πρέπει να αποδίδει ομαλά χαμηλά (προσωπική απόψη για το off road) όπως επίσης να είναι απλό στην συντήρηση και ελεγχόμενο στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό από τον χρήστη.


Μαζί σου....

ekarpod έγραψε:...
Το βασικότερο όμως - πάλι προσωπική απόψη από το TD4 που οδήγησα και από άλλα μοντέλα που διαβάζω και ακούω - ΔΕΝ είναι φτιαγμένοι/προσανατολισμένοι σε off road οδήγηση τουλάχιστον όπως την έμαθα με το παλιό μου LandRover.

Αντίθετα φτιάχνονται για ν' αποδίδουν όλο και ψηλότερα (υποτετράγωνοι με διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής κλπ) με αντίκτυπο στην ροπή χαμηλά...

...


Κοίτα, για τους "παλιούς" το TD4 θέλει προσαρμογή μια και το σύνολο υποστηρίζεται από ηλεκτρονικά τόσο ώστε να μην παίζει τόσο ρόλο η εμπειρία του οδηγού.
Είναι έτσι συνδυασμένο ώστε ένας "άσχετος" να κάνει με άτσαλους χειρισμούς του πετάλ τα ίδια που θα έκανε ένας "έμπειρος" με απαλές κινήσεις χωρίς ETC κλπ. Ουσιαστικά αρκεί να το "τσαρουχώσεις" ή να το αφήσεις εντελώς μόνο του και να περάσει.

Όμως όλα μαθαίνονται. ;-

Μανώλη θα σου ταίριαζε περισσότερο ένα TD5! Οδήγησε ένα ;-) Συνδυάζει αρκετά καλά χαρακτηριστικά και από τους δύο κόσμους.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 11 Ιαν 2010, 20:17


Αγαπητέ μου,

τα νούμερα που δίνεις (10 λίτρα για 130 χλμ) αντιστοιχούν σε 7.7 λιτρα/100 χλμ, συγνώμη αλλά αυτό δεν γίνεται από κανέναν κινητήρα 3500+ κυβικών, πόσο μάλλον από τον χαμηλής συμπίεσης-απόδοσης δικό μας V8...


υπαρχει περιπτωση να ωφειλετε σε καποια βλαβη την οποια δεν εχω
αντιληφθη?
δεν εχω δει και μειωση στην αποδοση.
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 11 Ιαν 2010, 20:54

jim2a έγραψε:

Αγαπητέ μου,

τα νούμερα που δίνεις (10 λίτρα για 130 χλμ) αντιστοιχούν σε 7.7 λιτρα/100 χλμ, συγνώμη αλλά αυτό δεν γίνεται από κανέναν κινητήρα 3500+ κυβικών, πόσο μάλλον από τον χαμηλής συμπίεσης-απόδοσης δικό μας V8...


υπαρχει περιπτωση να ωφειλετε σε καποια βλαβη την οποια δεν εχω
αντιληφθη?
δεν εχω δει και μειωση στην αποδοση.


Μήπως βλάβη στο κοντέρ ?

Εχεις μετρήσει τα χλμ με άλλο όχημα ?

Μήπως έχεις αλλάξει κιβώτια-βοηθητικά-λάστιχα και το κοντέρ σου είναι τελείως εκτός ?

Πάντως 7.7 l/100 δεν γίνεται με καμμία βλάβη, οτιδήποτε περιόριζε την πίεση/ ποσότητα βενζίνης στα μπεκ, θ' αύξανε την κατανάλωση λόγω μειωμένης απόδοσης...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες

cron