Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Άξονες Land Rover

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 11 Δεκ 2009, 17:36

RR Bobtail δε με πέρνει τώρα να φτιάξω ούτως ή άλλως
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό Shaka » 12 Δεκ 2009, 19:02

PANIAIN έγραψε:RR Bobtail δε με πέρνει τώρα να φτιάξω ούτως ή άλλως


ΙΑΝ φιλικά θα σου πω ότι πας να μπλέξεις σε κυκεώνα. Το κόστος της μετατροπής θα σου βγει στο τέλος πολλαπλάσιο, όσο και αν τώρα στη θεωρία όλα δείχνουν πιό φθηνά. Ή φτιάξε το Samurai όσο μπορείς με τις υπάρχουσες βελτιώσεις για το συγκεκριμένο, ή πάρε άλλο αυτοκίνητο.

'Οσο και να προσπαθήσεις Land Rover δεν θα γίνει. :P
Όσο πιό λίγες μετατροπές κάνεις τοσο πιό αξιόπιστο θα είναι το όχημά σου για το είδος των αγώνων που το θέλεις.
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 13 Δεκ 2009, 17:18

Shaka έγραψε:
ΙΑΝ φιλικά θα σου πω ότι πας να μπλέξεις σε κυκεώνα. Το κόστος της μετατροπής θα σου βγει στο τέλος πολλαπλάσιο, όσο και αν τώρα στη θεωρία όλα δείχνουν πιό φθηνά. Ή φτιάξε το Samurai όσο μπορείς με τις υπάρχουσες βελτιώσεις για το συγκεκριμένο, ή πάρε άλλο αυτοκίνητο.

'Οσο και να προσπαθήσεις Land Rover δεν θα γίνει. :P
Όσο πιό λίγες μετατροπές κάνεις τοσο πιό αξιόπιστο θα είναι το όχημά σου για το είδος των αγώνων που το θέλεις.


Γιώργο θα δούμε, αυτά που λές στέκουν και έχεις και πείρα στα θέματα αυτά...προς το παρών εξετάζω αυτή τη περίπτωση....κι όντως LR δε γίνετε...μια φορά τη βδομάδα παω συνεργείο...όχι κάθε μέρα.. :lol: :lol: :lol:
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό Shaka » 14 Δεκ 2009, 09:54

Φτιάξε το δικό σου αυτοκίνητο όσο μπορείς με στόχο την αξιοπιστία. Βάλε και έναν καλό εργάτη, παίξε όσο μπορείς στο βουνό μαζί με τον συνοδηγό σου για προπόνηση και έτσι όταν ανέβεις "πάνω" θα το φχαριστηθείς.

ΝΑ θυμάσαι ότι "το φθηνό είναι και ακριβό". Καλυτερα λιγότερα και αξιόπιστα πράγματα, παρά πολλά φθηνά με αναμφίβολη απόδοση.
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 14 Δεκ 2009, 10:09

Shaka έγραψε:Φτιάξε το δικό σου αυτοκίνητο όσο μπορείς με στόχο την αξιοπιστία. Βάλε και έναν καλό εργάτη, παίξε όσο μπορείς στο βουνό μαζί με τον συνοδηγό σου για προπόνηση και έτσι όταν ανέβεις "πάνω" θα το φχαριστηθείς.

ΝΑ θυμάσαι ότι "το φθηνό είναι και ακριβό". Καλυτερα λιγότερα και αξιόπιστα πράγματα, παρά πολλά φθηνά με αναμφίβολη απόδοση.


Αυτό σκοπεύω να κάνω.....λίγα πράγματα...κινητήρα cosworth, σασμαν hilux, άξονες-ανάρτηση Land Rover, λίγα και καλά :lol: :lol:
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Δεκ 2009, 13:48

Aν καταλαβα καλα ρωτας αν βαλεις αξονες και μπρατσα LR τι caster θα εχεις ???
Μαλλον το project σου ειναι too good to be true ή υποθετεις οτι μπορεις να προσαμοσεις διαφορα εξαρτηματα ευκολα? (και να ειναι και αξιοπιστη κατασκευη).
Θα συμφωνησω με τον Shaka,εξαντλησε οτι after market (και δοκιμασμενο),υπαρχει και του χρονου βελτιωνεις οτι δεν σου αρεσει.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 14 Δεκ 2009, 13:57

fatman έγραψε:Aν καταλαβα καλα ρωτας αν βαλεις αξονες και μπρατσα LR τι caster θα εχεις ???
Μαλλον το project σου ειναι too good to be true ή υποθετεις οτι μπορεις να προσαμοσεις διαφορα εξαρτηματα ευκολα? (και να ειναι και αξιοπιστη κατασκευη).
Θα συμφωνησω με τον Shaka,εξαντλησε οτι after market (και δοκιμασμενο),υπαρχει και του χρονου βελτιωνεις οτι δεν σου αρεσει.


η τοποθέτηση είναι το λιγότερο...ολα μπαίνουν...απλά θάλω να δώ αν θα χρειαστώ αλλαγή στα μπράτσα για να έχω διαδρομές....και λογικά αυτό θα γίνει....όλα αυτα που λέω είναι δοκιμασμένα στο εξωτερικό...τις λεπτομέρειες κοιτάω.

Υ.Γ. Θα παρακαλούσα οι απαντήσεις να αφορούν τα ερωτήματα μου και να μη κατακρίνουν αυτό που θέλω να κάνω....δε ρωτάω αν μπορώ να το κάνω, ρωτάω συγκεκριμένα πράγματα...thanks :D
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό jdelis » 14 Δεκ 2009, 13:59

PANIAIN έγραψε:
jdelis έγραψε:Ναι αλλα εχεις υπολογισει το κοστος για αξονες που τελικα θα εχουν αντοχη συγκρισιμη με μαμίσιους Toyota η Nissan;


Τα έχω υπολογίσει και μου βγαίνουν αρκετά φθηνότερα...


Παντως Ιαν δεν εχω καταλαβει πως το υπολογισες αυτο. Οι αξονες LR χρειαζονται τουλαχιστον ενισχυμενα ημιαξονια και κορωνοπηνια επιπλεον. Δεν βαζω το κοστος των locker αφου ετσι κι αλλιως αυτο δεν το γλυτωνει κανεις. Για κανε μια αναλυση και συγκριση με αξονες Toyota πχ. να τα δουμε αν θελεις.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 14 Δεκ 2009, 16:17

jdelis έγραψε:
PANIAIN έγραψε:
jdelis έγραψε:Ναι αλλα εχεις υπολογισει το κοστος για αξονες που τελικα θα εχουν αντοχη συγκρισιμη με μαμίσιους Toyota η Nissan;


Τα έχω υπολογίσει και μου βγαίνουν αρκετά φθηνότερα...


Παντως Ιαν δεν εχω καταλαβει πως το υπολογισες αυτο. Οι αξονες LR χρειαζονται τουλαχιστον ενισχυμενα ημιαξονια και κορωνοπηνια επιπλεον. Δεν βαζω το κοστος των locker αφου ετσι κι αλλιως αυτο δεν το γλυτωνει κανεις. Για κανε μια αναλυση και συγκριση με αξονες Toyota πχ. να τα δουμε αν θελεις.


Γιάννη άξονες toyota βρίσκω με 700 και 1500 ευρώ χωρίς locker. Ενώ θα δώσω γύρω στα 300-400 για του RR....
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό Shaka » 14 Δεκ 2009, 17:01

Εγώ δεν κατέκρινα κάτι, να σε γλυτώσω προσπαθώ, αμετανόητε... :lol:
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 14 Δεκ 2009, 17:02

PANIAIN έγραψε:Γιάννη άξονες toyota βρίσκω με 700 και 1500 ευρώ χωρίς locker. Ενώ θα δώσω γύρω στα 300-400 για του RR....


Οκ και τα αλλα που σου εγραψα τα εχεις υπολογισει; Ξεπερνανε πολυ την διαφορα που λες.

Παντως αν πας σε γιαπωνεζικους μπορεις να βρεις καποιον πισω με μαμα Locker γυρω στο 1000ρικο και πιο κατω. Οσο κανει ενα μπλοκε μονο του δηλαδη.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 14 Δεκ 2009, 17:04

Αληθεια ο δικος σου πισω αξονας εχει στο κεντρο το διαφορικο η όχι;
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Δεκ 2009, 17:49

PANIAIN έγραψε:Και μια ερώτηση για τους γνώστες....τα μπράτσα μέχρι πόσο ψήλωμα σηκώνουν? ρωτάω γιατί βλέπω οτι πωλούνται μπράτσα after market Qt, equipe, κτλ κτλ....

Για να ειμαι μες στο θεμα λοιπον,τα μπρατσα που λες δεν εχουν να κανουν με την διαδρομη της αναρτησης,αλλα με την διορθωση της γωνιας καστερ μετα απο ψηλωμα - και την επιδεινωση της γωνιας που βλεπει το πινιον το κεντρικο διαφορικο (κοινως αστα..)
Αν θελεις διαδρομες πρεπει να σχεδιασεις καποιο 3-link σαν safari gard και QT ή ενα καλο 5-link,εμπρος μπρατσα του στυλ LR,Gwagen,Patrol περιοριζουν τις διαδρομες.
Δεν θελω να σε κρινω,αλλα ειχα χωσει αρκετα ευρα και εχω βγαλει καποια συμπερασματα (και δεν ηταν και για extreme κατασκευη)
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 14 Δεκ 2009, 18:07

Shaka έγραψε:Εγώ δεν κατέκρινα κάτι, να σε γλυτώσω προσπαθώ, αμετανόητε... :lol:


Εγώ δε γλυτώνω με τίποτα...είμαι κλινική περίπτωση :blob6: :lol: ...θα περάσω να τα πούμε απο κοντά.... :D
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 14 Δεκ 2009, 18:11

jdelis έγραψε:Αληθεια ο δικος σου πισω αξονας εχει στο κεντρο το διαφορικο η όχι;


προς τα δεξιά
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες