Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Άξονες Land Rover

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 14 Δεκ 2009, 18:13

fatman έγραψε:
PANIAIN έγραψε:Και μια ερώτηση για τους γνώστες....τα μπράτσα μέχρι πόσο ψήλωμα σηκώνουν? ρωτάω γιατί βλέπω οτι πωλούνται μπράτσα after market Qt, equipe, κτλ κτλ....

Για να ειμαι μες στο θεμα λοιπον,τα μπρατσα που λες δεν εχουν να κανουν με την διαδρομη της αναρτησης,αλλα με την διορθωση της γωνιας καστερ μετα απο ψηλωμα - και την επιδεινωση της γωνιας που βλεπει το πινιον το κεντρικο διαφορικο (κοινως αστα..)
Αν θελεις διαδρομες πρεπει να σχεδιασεις καποιο 3-link σαν safari gard και QT ή ενα καλο 5-link,εμπρος μπρατσα του στυλ LR,Gwagen,Patrol περιοριζουν τις διαδρομες.
Δεν θελω να σε κρινω,αλλα ειχα χωσει αρκετα ευρα και εχω βγαλει καποια συμπερασματα (και δεν ηταν και για extreme κατασκευη)


Μάλιστα...thanks για την εξήγηση... :D
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Δημοσίευσηαπό jdelis » 14 Δεκ 2009, 19:19

PANIAIN έγραψε:
jdelis έγραψε:Αληθεια ο δικος σου πισω αξονας εχει στο κεντρο το διαφορικο η όχι;


προς τα δεξιά


Τοτε δεν κανουν ολοι οι γιαπωνεζικοι. Καποιοι Toyota το εχουν κεντρο και καποιοι προς τα δεξια απο οτι γνωριζω. Οι Nissan νομιζω κεντρο. Οχι οτι βεβαια δε μπορεις να βαλεις και καποιον με το διαφορικο στο κεντρο, απλως ο κεντρικος θα δουλευει με μεγαλυτερη γωνια. Επισης πρεπει να υπολογισεις και το φαρδος. Ισως απο RR να ειναι πολυ φαρδιοι για το αυτοκινητο.

Αυτο με το κοστος το εβγαλες που σου ειπα;

Αξονες απο G με μαμα μπλοκε (το πισω τουλαχιστον) εχεις σκεφτει;
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 14 Δεκ 2009, 19:23

fatman έγραψε:
PANIAIN έγραψε:Και μια ερώτηση για τους γνώστες....τα μπράτσα μέχρι πόσο ψήλωμα σηκώνουν? ρωτάω γιατί βλέπω οτι πωλούνται μπράτσα after market Qt, equipe, κτλ κτλ....

Για να ειμαι μες στο θεμα λοιπον,τα μπρατσα που λες δεν εχουν να κανουν με την διαδρομη της αναρτησης,αλλα με την διορθωση της γωνιας καστερ μετα απο ψηλωμα - και την επιδεινωση της γωνιας που βλεπει το πινιον το κεντρικο διαφορικο (κοινως αστα..)
Αν θελεις διαδρομες πρεπει να σχεδιασεις καποιο 3-link σαν safari gard και QT ή ενα καλο 5-link,εμπρος μπρατσα του στυλ LR,Gwagen,Patrol περιοριζουν τις διαδρομες.
Δεν θελω να σε κρινω,αλλα ειχα χωσει αρκετα ευρα και εχω βγαλει καποια συμπερασματα (και δεν ηταν και για extreme κατασκευη)


Αν και δεν πιστευω πως ειναι απαραιτητο να εχει τρελλες διαδρομες ο μπροστινος αξονας, οντως η αναρτηση σαν του LR δεν εχει πολυ μεγαλες. Ενα συστημα 5-link σαν αυτο που εχουν τα jeep μπροστα ειναι σαφως καλυτερο.

Αν σχεδιασεις εξ' αρχης την αναρτηση θα σου προτεινα να μεγαλωνες και το μεταξονιο οσο σε παιρνει. Οτι αξονες και να βαλεις θα ειναι εκ των πραγματων φαρδυτεροι, ενω θα ψηλωσεις και πολυ. Οποτε καλο ειναι να το εκμεταλλευτεις μεγαλωνοντας και το μεταξονιο.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό PANIAIN » 14 Δεκ 2009, 19:33

το μεταξόνιο σαφώς και θα μεγαλώσει όπως και το μετατρόχειο. Θα δούμε πόσο φάρδος έχουν οι άξονες και ανάλογα θα μπουν ζάντες και αποστάτες αν χρειαστούν.

Οι τιμές που μου έχουν πεί για άξονες G ήταν αρκετά μεγαλύτερες απο toyota ή LR...εκτός αν υπάρχει κάπου φθηνότερα. Το θέμα είναι οτι μου αρέσει πολύ η λειτουργία της ανάρτησης στα LR και παρατηρώ πως ο μπροστινός άξονας κρατά τις ισοροπίες στο αυτοκίνητο. Επίσης κοιτάμε να κρατήσουμε το κόστος σε λογικά πλαίσια με κομμάτια έτοιμα και όχι φτιαχτά.
ΑρβανιτοΙωνοΠελοποννήσιος Ζωοκλέφτης σε Νηπιακή Ηλικία
Εικόνα

ZOOKACTION
Suzuki Samurai Owners Club
Και φράγκο να μην έχεις με το αμάξι πάντα τρέχεις......

Ίαν Παπανικολάου
Άβαταρ μέλους
PANIAIN
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: 21 Δεκ 2005, 17:19
Τοποθεσία: Στην Ταβέρνα απέναντι

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες