Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Συμπλεκτης

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Συμπλεκτης

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 19 Οκτ 2009, 19:05

Γεια σας παιδια

Εχω παρει ενα slave cylinder για την τρομπα του συμπλεκτη καθως ειναι πολυ σκληρος και νομιζω πως οφειλεται εκει. Ξερει καποιος πως γινεται η εξαερωση? Οπως των φρενων? Πατημα, ανοιγμα κλεισιμο κλπ?
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Συμπλεκτης

Δημοσίευσηαπό Amateur » 19 Οκτ 2009, 22:29

Μεσιέ Μανόλης δεν ξέρω εάν γίνεται με τον ίδιο τρόπο αλλά δες αυτό.
Σε παλιότερη ερώτησή μου για την διαδρομή ο παντελής είχε περιγράψει αρκετά αναλυτικά τη εξαέρωση.
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-9623.html
Πάνος
Άβαταρ μέλους
Amateur
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: 07 Απρ 2007, 12:15
Τοποθεσία: Βριλήσσια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 19 Οκτ 2009, 23:45

Η διαδικασία εξαέρωσης είναι η ίδια με τα φρένα, πολύ φοβάμαι όμως ότι δεν πταίει αυτό για τον σκληρό συμπλέκτη...

Το σκληρό - μαλακό έχει να κάνει κυρίως με το πλατώ το οποίο γερνώντας, γίνεται όλο και σκληρότερο...

ΑΝ έχεις πρόβλημα τρόμπας, μάλλον μαλακό και ανεπαρκές θα είναι το πεντάλ σου και θα έχεις και διαρροή υγρών, αρα ανάγκη για συχνό συμπλήρωμα.

Αν δεν συμπληρώνεις τακτικά υγρά, πιστεύω ότι δεν πρέπει μην ταλαιπωρηθείς ν' αλλάξεις την τρόμπα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 20 Οκτ 2009, 07:39

Σε ολα τα λαντ ροβερ 0ο συμπλεκτης ειναι σκληρος,μαλιστα στα παλαιοτερα σειρα 2-3 κλπ η θεραπεια ηταν η τοποθετηση ανεξαρτητου σεβρο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό superspy » 20 Οκτ 2009, 08:21

Ναι σκληρός ΠΡΕΠΕΙ να είναι.
Αν σου μαλακώσει είναι σημάδι ότι αρχίζουν να τα παίζουν τα λαστιχάκια των αντλιών (πάνω ή κάτω) και θα φτάσεις στο σημείο να σου κάνει επιστροφή και να μην μπορείς να βάλεις ταχύτητα.

Αν δεις στα υγρά της παλιά σου αντλίας μαυρίλα, πας για τρόμπα....

Έχω αλλάξει δύο φορές στο Def και μια στο Disco.

Το καλό είναι ότι είναι τζάμπα (20-40Ε) το κακό είναι ότι η πάνω αντλία έχει την γνωστή #$#$$%@^^&& Εγγλέζικη νοοτροπία τοποθέτησης και θέλει να έχεις τα χέρια του τιραμόλα :-(


Πάντως η διαδικασία εξαέρωσης είναι η αυτή για τα φρένα :-)
Ξεκίνα κάτω πρώτα, μετά πάνω και μόλις σφίξει, κάνε μια - δύο τελευταίες κάτω και τέλος πάνω....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 20 Οκτ 2009, 09:05

Σπύρο,

δεν είναι σε όλα τα land rover σκληρός ο συμπλέκτης, το πλατώ όσο περνάει ο καιρός σκληραίνει...

Το σκληρό-μαλακό σίγουρα είναι σχετικό, αλλά σας διαβεβαιώ ότι ο σχετικά μαλακός συμπλέκτης του V8, έγινε τελείως βούτυρο μετά την αλλαγή πλατώ...

Από ότι ξέρω και στα Mpi ίδιες είναι οι τρόμπες-δίχαλα, οπότε δεν υπάρχει διαφορά όσον αφορά την σχεδίαση-μοχλικά, άρα συνεχίζω να ψηφίζω πλατώ...

Σε 20 χρόνια ζωής των 2 οχημάτων, 12+ στα χέρια μου έχω αλλάξει μόνο μία κάτω τρόμπα και αυτήν την άλλαξα επειδή λόγω ρουλεμάν αναγκάστηκα ν' αλλάξω και δίσκο πλατώ και με την ευκαιρία άλλαξα και την κάτω τρόμπα που έσταζε λίγο τα τελευταία 5-6 χρόνια (πως κατάφερες ν' αλlάξεις τόσο σύντομα 2 στο defender? )

Επίσης με την ευκαιρία να σημειώσω ότι ευχαριστήθηκα μεν το νέο μαλακό πλατώ, αλλά οι καινούριοι (οικολογικοί) δίσκοι, καμμία σχέση με τους παλιούς. Ανάβουν και μυρίζουν πανεύκολα σε σχέση με τους παλιούς, σχεδόν στεναχωρήθηκα που πέταξα τον 20ετή δίσκο που δεν είχε καμμία απολύτως φθορά, αλλά τι να κάνουμε αφού το κατέβασα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 20 Οκτ 2009, 09:07

[quote="superspy"]Εγγλέζικη νοοτροπία τοποθέτησης και θέλει να έχεις τα χέρια του τιραμόλα :-(

Αλλοι πληρώνουν πολλά λεφτά για να κάνουν γιόγκα κλπ

Εμείς τα έχουμε όλα αυτά δωρεάν..
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 20 Οκτ 2009, 22:10

Υγρα δεν χανει αλλα γενικα εχω οδηγησει και αλλα ΜΡΙ και δεν ειναι τοσο σκληρα...Την τρομπα τη βρηκα στην εξωφρενικη τιμη των....10 ευρω απο Αγγλια για αυτο ειπα να την αλλαξω.. Οσο για το χρωμα Σπυρο ειναι οντως μαυρο... Οποτε ευκαιρια να το αλλαξω.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό superspy » 21 Οκτ 2009, 07:52

Κοίτα, όσον αφορά το χτένι, μπορεί και αυτό να είναι μαλακό ή όχι, αλλά αλλάζει με τα χρόνια η συμπεριφορά του και το συνηθίζεις. Όμως ένα ξαφνικό μαλάκωμα , νεκρή διαδρομή στην αρχή και αν αρχίζει να "πιανει" ο συμπλέκτης από πιο κάτω, σημαίνει τρόμπα. Και έχεις δύο περιπτώσεις να είναι η πάνω ή η κάτω. Συνήθως τα παίζει η πάνω, αλλά έχω αλλάξει και κάτω :-)
Στην αρχή θα σου δώσει λίγο χρόνο με επιτόπια εξαέωση να φτάσεις (έχω κάνει μέχρι και 2000 χιλ. μετά τα πρώτα συμπτώματα)

Γενικά θέλει προσοχή και στο τι υγρά βάζεις μέσα. Μια και οι τρόμπες που είναι κατασκευασμένες για DOT 3 ή 4 διαλύουν τα λαστιχάκια με 5+.

Βάλε πάντα υγρό που προτείνει η LR και όχι μεγαλύτερο.

Οσο για τις τιμές, ..... τα έχουμε πει και παλαιώτερα..... Αγγλία ή και από έντιμους εμπόρους εδώ. Τα land έχουν τα πιο φθηνά ανταλλακτικά..
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fatman » 21 Οκτ 2009, 08:19

Παντως η εξαερωση σε αλλαγη slave cylinder ειναι απλη,αλλαξε την πανω τρομπα(master cylinder),εκει να δεις γλεντια με την εξαερωση!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες