Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υψηλο ρελαντι

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Υψηλο ρελαντι

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 15 Απρ 2009, 13:24

Που μπορει να οφειλεται ρε παιδια οτι ο Δισκος (ΜΡΙ)ακομα και με ζεστο μοτερ κραταει τοσο υψηλο ρελαντι? (1500 στροφες) Τι να κοιταξω?

Μανωλης
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Υψηλο ρελαντι

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Απρ 2009, 15:32

Δες πρώτα αν το βύσμα του αισθητήρα θερμοκρασίας (αυτός πάνω στην αριστερή άκρη του μοτέρ) κάνει επαφή. Πολλές φορές επειδή η θέση του είναι λίγο "παράξενη" ακουμπάει η μόνωση του καπό και το κουνάει.
Το βύσμα έχει μια μεταλλική ασφάλεια που την τραβάς για να βγει αλλά με τα χρόνια "την άκουει"

Μετά αν δε στρώσει από αυτό δες τον ίδιο τον αισθητήρα.

Μετά... βάλε checkbook :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 15 Απρ 2009, 16:46

Καλησπερα.Μπορει να ειναι απο το μοτερακι της πεταλουδας.Ισως θελει καθαρισμα.Αλλα εαν εχεις βγαλει πολο μπαταριας μπορει να θελει reset η πεταλουδα.Δοκιμασε.(reset γινεται ως εξης...αφηνεις το διακοπτη ανοικτο στα λαμπακια οχι αναμμενο μοτερ,κανεις 5φορες το γκαζι κατω και μετα απο 1λεπτο βαζεις μπροστα)!!!!
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό alp » 16 Απρ 2009, 10:08

Discoequipe έγραψε:reset γινεται ως εξης...αφηνεις το διακοπτη ανοικτο στα λαμπακια οχι αναμμενο μοτερ,κανεις 5φορες το γκαζι κατω και μετα απο 1λεπτο βαζεις μπροστα)!!!!


...φυσικα πρεπει να εχεις το ενα ποδι τεντωμενο, τα χερια πισω απο την πλατη με τα δαχτυλα να σχηματιζουν "κερατα" και να απαγγελνεις το πατερ ημων απο την αναποδη.

γ@μω την τεχνολογια μου.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό alp » 16 Απρ 2009, 10:10

sorry guys, αλλα ηταν too much για να κρατηθω.

(φυσικα δε σε ειρωνευομαι φιλε discoequipe, εσυ καλα τα λες)

φιλε μανωλη, καλα ξεμπερδεματα παντως.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό Discoequipe » 16 Απρ 2009, 13:34

Φιλε μου alp το να πω ξερα σε καποιον κανε reset στην πεταλουδα του γκαζιου μεσω mail ειναι δυσκολο να το καταλαβει...εκτος εαν το ξερει εκ τον προτερων.Οποτε προσπαθησα να γινω κατανοητος,βεβαια αυτο μπορει να κουρασε καποιους γνωστες.Αλλα πιστευω οτι για αυτους που δεν το ξερουν γενικως,τωρα εμαθαν κατι!!!!!(εγω προσωπικα δεν το ηξερα,μεχρι που επαθα κατι αναλογο,μου το σφυριξαν και γιατρευτηκα!!!!!)
Κ Α Λ Ο -Π Α Σ Χ Α!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Discoequipe
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 05 Απρ 2009, 20:25
Τοποθεσία: ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 03 Ιουν 2009, 17:59

Επιτελους βρηκα χρονο και ασχοληθηκα με το θεμα, και νομιζv βρηκα λυση. Εβαλα ενα μεγαλυτερο φιλτρο βαρελακι και το ρελαντι επεσε στις 1000 στροφες. Τωρα νομιζω ειναι φυσιολογικο ε? Παντως με το reset της πεταλουδας δεν τα καταφερα, ενω δεν αναφερεται στο εργοστασιακο manual οτι χρειαζεται η πεταλουδα ρεσετ. Τελος παντων τωρα εχω αλλα! (διαβαστε το νεο post!!!)
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες