Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

TD5 Πρόβλημα όταν είνια κρύο

Τεχνικά θέματα Land Rover.

TD5 Πρόβλημα όταν είνια κρύο

Δημοσίευσηαπό saudi » 24 Φεβ 2009, 17:59

Το Land Rover μου έχει ένα πρόβλημα (σπάνιο εε?) όταν είναι κρύο μέσα στο garage ή και έξω στον δρόμο, τουλάχιστον 1 φορά τον μήνα δεν πέρνει προς.

Ανάβουν τα λαμπάκια όταν γυρνάω την μίζα όλα καλά αλλά ο δείκτης θερμοκρασίας δείχνει κόκκινο. Κάνει μιζα κανονικά αλλά δεν πέρνει μπρος.

Τι μπορεί να είναι ?
Άβαταρ μέλους
saudi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2007, 15:27

TD5 Πρόβλημα όταν είνια κρύο

Δημοσίευσηαπό fatman » 25 Φεβ 2009, 17:58

Για δωσε και αλλες λεπτομερειες.
Μετα την πρωτη αποτυχημενη προσπαθεια,δινεις μιζα και παιρνει?
Η μπαταρια ειναι σε καλη κατασταση?,τα πιο πολλα "κουλα" προβληματα ειναι απο μπαταριες ή/και απο κακες γειωσεις,μπορει να παιζει το σεναριο μετα την πρωτη αποτυχημενη μιζια(παρολο που ακουγεται δυνατη),να ξυπναει η μπαταρια και να τροφοδοτει σωστα και τα υπολοιπα συστηματα με ρευμα.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 25 Φεβ 2009, 18:17

Γείωση ή ρελέ ακούγεται, εφόσον η μίζα γυρίζει κανονικά (και η ένδειξη θερμοκρασίας συνηγορεί σε κάτι τέτοιο)

Έλεγξε κατ' αρχήν γειώσεις και μετά επαφές ρελέ (ιδίως ότι έχει σχέση με ECU), αν οι επαφές των ρελέ δεν έχουν πρόβλημα, όταν ξαναπαρουσιαστεί το πρόβλημα, βγάζε ρελέ μέχρι να πέσει η ένδειξη θερμοκρασίας, μετά αντικατέστησε ρελέ...

Αν τίποτε δεν δουλέψει, πήγαινε ηλεκτρολόγο...

Περαστικά.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό firelord » 26 Φεβ 2009, 13:51

γειωση, ο πρωτος υποπτος

αν αποδειχθει οτι ειναι αυτο (σε καλο ηλεκτρολογο) τοτε βαλτον να σου τραβηξει μια καλη καινουργια (γειωση...), σε σημειο που μπορεις να την ελεγχεις
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DEFENDER110 » 26 Φεβ 2009, 18:13

παρόμοιο πρόβλημα που παρουσιαζόταν με κρύο, ήταν προθέρμανση καμένη.
και φυσικά μια βόλτα από διαγνωστικό βλαβών.
Τα θεμελια μου στα βουνα....
Άβαταρ μέλους
DEFENDER110
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 11 Οκτ 2008, 22:27

Δημοσίευσηαπό iatros » 01 Μαρ 2009, 22:32

Φίλε saudi καλησπέρα.
Εφ΄ όσον δεν είναι καμία από τις περιπτώσεις που προανέφεραν - γείωση - ρελές- προθερμαντήρας - μένει να κοιτάξεις την συμπίεση του κινητήρα. Αν έχουν φαγωθεί τα ελατήρια των πιστονιών και ειδικά το πρώτο και χάνει συμπίεση, τότε στα κρύα δύσκολα παίρνει μπρός ο κινητήρας. Αν είναι αυτό υπάρχει λύση πριν την επισκευή του κινητήρα, αλλά και αυτή με λίγα προβλήματα με την πάροδο του χρόνου όμως ως όπως κάθε μετατροπή.
Ενημέρωσέ μας όταν τελικά βρείς τι είναι.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό saudi » 28 Μαρ 2009, 01:00

telika itan mono mia allagi ston aisthitira tis thermokrasias. ...toso kairo gia to tipota....
Άβαταρ μέλους
saudi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2007, 15:27

Δημοσίευσηαπό DEFENDER110 » 28 Μαρ 2009, 01:55

η αληθεια ειναι οτι αυτου το τυπου κινητηρες (ηλεκτρονικα ελεγχομενος) πολλες φορες πασχουν απο κατι τετοια χαζα.
περαστικα μας
Τα θεμελια μου στα βουνα....
Άβαταρ μέλους
DEFENDER110
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 11 Οκτ 2008, 22:27

Δημοσίευσηαπό grvit » 06 Αύγ 2009, 05:55

Μπορει καποιος να με διαφωτίσει σχετικα με καποιο γνωστό (απο οσα διαβασα δηλαδη) προβλημα του κινητηρα Td5, ο οποιος (και κυριως μετα τα 60.000km) οταν για καποιο αγνωστο λόγο υπερθερμανθεί, μετα ειναι για πεταμα ?

Ισχυσε , ισχύει κατι τετοιο ή ειναι π@π@ρολογίες ???
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό vagelis » 31 Αύγ 2009, 08:11

grvit έγραψε:Μπορει καποιος να με διαφωτίσει σχετικα με καποιο γνωστό (απο οσα διαβασα δηλαδη) προβλημα του κινητηρα Td5, ο οποιος (και κυριως μετα τα 60.000km) οταν για καποιο αγνωστο λόγο υπερθερμανθεί, μετα ειναι για πεταμα ?

Ισχυσε , ισχύει κατι τετοιο ή ειναι π@π@ρολογίες ???


135000 ΧΛΜ και ολα ΟΚ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό grvit » 01 Σεπ 2009, 10:51

ωραία αλλά τωρα πια για μενα Td5 παλιααααααά........ :D
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό superspy » 01 Σεπ 2009, 11:47

Μπα.... πουλάκι μου ;-)

Τώρα τα TD5 είναι παλιά; :-) :-) :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό grvit » 01 Σεπ 2009, 11:53

Εννοώ οτι είναι παλιά υπόθεση για μενα πλέον Σπύρο......

:D
GRVIT
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες