Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

10 η 24?

Τεχνικά θέματα Land Rover.

10 η 24?

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 09 Δεκ 2008, 01:22

Επειδη θελω να γραψω γραμμα στον Αγιο Βασιλη για πισω μπλοκε Detroit πως μπορω να τσεκαρω τι ημιαξονια φοραω?Το Disco ειναι 300αρι ΜΡΙ ετος 7/95 αρα λογικα 24. Καμια ιδεα? αν ξεβιδωσω τα καπακια στα μουαγιεν (flanches) Θα φανει?

Ευχαριστω!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

10 η 24?

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Δεκ 2008, 01:57

24 θα πρέπει να φοράς. Μην πάρεις Detroit.....
Βάλε ή Truetrack (τύπου torsen) και δουλευει με ασφάλεια σε πάγο-χιόνι ή ARB για να μπορείς να το ενεργοποιείς κατά βούληση....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: 10 η 24?

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 09 Δεκ 2008, 10:17

Mudnolis έγραψε:Επειδη θελω να γραψω γραμμα στον Αγιο Βασιλη για πισω μπλοκε Detroit πως μπορω να τσεκαρω τι ημιαξονια φοραω?Το Disco ειναι 300αρι ΜΡΙ ετος 7/95 αρα λογικα 24. Καμια ιδεα? αν ξεβιδωσω τα καπακια στα μουαγιεν (flanches) Θα φανει?

Ευχαριστω!


Κανονικά θα έχει 24άρια, αν ξεβιδώσεις τα καπάκια, φαίνεται κατευθείαν...

Όντως το detroit locker στην ελλάδα μπορεί να είναι κουραστικό και εγώ συμφωνώ με τον Σπύρο, αποφάσισε για τι χρήση το θες και διάλεξε από τα άλλα δύο...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: 10 η 24?

Δημοσίευσηαπό firelord » 09 Δεκ 2008, 10:19

συμφωνω με τος προλαλησαντες
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: 10 η 24?

Δημοσίευσηαπό fatman » 09 Δεκ 2008, 11:29

95 μοντελο.. πρεπει να τους ειχαν τελειωσει τα 10αρια,βγαλε τον πισω τροχο(αφου το σηκωσεις στο γρυλο!!), λυσε τις 5 βιδες στο κεντρο και τραβα το ημιαξονιο εξω - διαλεξε τη μερια με το κοντο ημιαξονιο και μετρα δοντια.
Σπυρε detroit ειναι και το truetrac και το locker..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 09 Δεκ 2008, 11:44

Και μιας και το έφερε η κουβέντα, τι θεωρείται πιο ανθεκτικό το 10αρι ή το 24αρι ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό alp » 09 Δεκ 2008, 11:56

πιο ανθεκτικο ειναι το 24αρι
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Re: 10 η 24?

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 09 Δεκ 2008, 12:35

fatman έγραψε:95 μοντελο.. πρεπει να τους ειχαν τελειωσει τα 10αρια,βγαλε τον πισω τροχο(αφου το σηκωσεις στο γρυλο!!), λυσε τις 5 βιδες στο κεντρο και τραβα το ημιαξονιο εξω - διαλεξε τη μερια με το κοντο ημιαξονιο και μετρα δοντια.
Σπυρε detroit ειναι και το truetrac και το locker..


Για την ακρίβεια δεν υπάρχει πιά detroit...

Η μαμά εταιρεία (tractech inc) αγοράστηκε εδώ και χρόνια από την eaton....

Δεν ξέρω που (είχε και εργοστάσιο στην Ιρλανδία η παλιά εταιρεία) αλλά νομίζω ότι συνεχίζουν και παράγονται τα προαναφερθέντα ακόμη για Land Rover...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: 10 η 24?

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 09 Δεκ 2008, 12:47

superspy έγραψε:24 θα πρέπει να φοράς. Μην πάρεις Detroit.....
Βάλε ή Truetrack (τύπου torsen) και δουλευει με ασφάλεια σε πάγο-χιόνι ή ARB για να μπορείς να το ενεργοποιείς κατά βούληση....


To truetacκ το έχω σκευτεί και εγώ κατά καιρούς, αλλά περιμένω να φτιαχτεί η λέσχη για να το πάρω πιο φτηνά.

Στα σοβαρά τώρα, θυμάμαι παλιές εκδρομές με τον tedo και το terrano του που σε χιονισμένο δρόμο εβριζε το πίσω 75% μπλοκε του terrano.

Αν και είμαι σίγουρος ότι έχει ξαναγραφτεί, θυμάται κανείς το ποσοστό εμπλοκής του true track ?
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Re: 10 η 24?

Δημοσίευσηαπό fatman » 09 Δεκ 2008, 17:23

Αν θυμαμαι καλα στο προσπεκτους εγραφε για αναλογια 3 προς 1,δηλαδη αν ο ενας τροχος ειχε μειωμενη προσφυση,εδινε στον αλλο την τριπλασια δυναμη,και αυτο το "ενιωθα" λιγο στο εμπρος μερος (ειχα βαλει εμπρος-πισω).
Αν οδηγησεις ασφαλτινο αυτ/το με τετοιο διαφορικο(τυπου τορσεν) θα δεις τι ωραια βγαζει την δυναμη κατω και ειδικα στις στροφες πως μαζευει την μουρη μεσα(σε μπροστοκινητο),τωρα στο mpi μονο με πρωτη σε καμια φουρκετα..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 09 Δεκ 2008, 17:48

Εεε τότε θα το σκευτώ !!!
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 09 Δεκ 2008, 17:53

H αναλογία που γράφουν στα τεχνικά εγχειρίδια είναι σχετική όταν πρόκειται για τύπου torsen...

Το σίγουρο είναι ότι :
α) δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα σε γλιστερές πλάγιες επιφάνειες (χιόνια-πάγοι)
β) βοηθούν πολύ το αυτοκίνητο στα δύσκολα μέχρι να ...ακινητοποιηθεί. Μετά την ακινητοποίηση, βοηθούν αλλά λίγο ...
γ) είναι απολαυτικά στην οδήγηση ακόμη και σε Land Rover (αν είναι V8 τουλάχιστον)

Ισως το terrano είχε άλλο σύστημα περιορισμού ολίσθησης (δισκάκια ή σιλικόνη) γιαυτό και έβριζε ο κάτοχος... εξάλλου μην ξεχνάς ότι το terrano δεν έχει ούτε κεντρικό διαφορικό, οπότε μπορεί και αλλού να ήταν το πρόβλημα....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό superspy » 09 Δεκ 2008, 18:39

Έτσι όπως τα λέει ο Ekarpod είναι.

Σαν Detroit έχει περάσει το locker που δεν κάνει για καθημερινή χρήση, ειδικά στα γλιστερά είναι επικίνδυνο...

Το Truetrack είναι το ιδανικό για να βοηθά παντού, εκτός από τα σημεία που ο τροχός σηκώνεται από το έδαφος. Εκεί ένα ARB θα περάσει μπροστά.

Η αναλογία είναι σχετική και φτάνει μέχρι 1:5 (προσοχή δεν έχει δισκάκια, δουλεύει με γρανάζια).
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 10 Δεκ 2008, 01:35

Τι εννοειτε ρε παιδια επικινδυνο οταν γλυστραει και ακαταλληλο για την Ελλαδα?? Με ανθρωπους που εχω μιλησει δεν μου εχουν αναφερει περιεργες συμπεριφορες παρα μονο οτι στην ευθεια τραβαει πολυ ελαφρα, και οτι με τον καιρο στριβει καπως τα ημιαξονια. Ε και το τακ τακ οταν τριβει το οποιο δεν με ενοχλει και πολυ...
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 10 Δεκ 2008, 01:53

Mudnolis έγραψε:Τι εννοειτε ρε παιδια επικινδυνο οταν γλυστραει και ακαταλληλο για την Ελλαδα?? Με ανθρωπους που εχω μιλησει δεν μου εχουν αναφερει περιεργες συμπεριφορες παρα μονο οτι στην ευθεια τραβαει πολυ ελαφρα, και οτι με τον καιρο στριβει καπως τα ημιαξονια. Ε και το τακ τακ οταν τριβει το οποιο δεν με ενοχλει και πολυ...


Το detroit locker είναι μονίμως κλειδωμένο 100%. Ξεκλειδώνει αυτόματα στις στροφές τον εσωτερικό τροχό, όταν καταλάβει διαφορά περιστροφής με την μόνη διαφορά ότι αυτό το κάνει όταν δεν έχει τάση το πηνίο, δηλαδή όταν δεν πατάς γκάζι μόνο.

Με άλλα λόγια όσο πατάς γκάζι είσαι 100% κλειδωμένος, χωρίς δηλαδή διαφορικό. Λέω δεν κάνει για ελλάδα γιατί έχουμε φιδίσιους δρόμους με αρκετό ανέβα - κατέβα...

Επικίνδυνο μπορεί να γίνει όταν χρειαστεί να περάσεις ελληνικό ορεινό χωματόδρομο, παγωμένο και φιδίσιο με κλίση προς τον γκρεμό....

Κατανοητό?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες

cron