Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

10 η 24?

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό discoball » 10 Δεκ 2008, 10:09

Νόμιζα ότι με τα 100%, είσαι μόνιμα ξεκλείδωτος και μόνο στην περίπτωση που αντιληφθεί ότι ολισθαίνει τροχός, μεταφέρει το 100% της ταχύτητας (κ όχι ροπής, ε???) στον άλλο τροχό...

Αυτά που είναι μόνιμα κλειδωμένα και μάλιστα κατά 50%, δεν επιτρέπουν στον τροχό να δεχθεί πάνω από το 50% της δύναμης διαθέσιμης σε όλο τον άξονα.....εεεε??? λαθος κάνω...?!

Για τον αμοργιανο, τι λέτε?! η δουλειά του θα 'ναι οικομικότερη από ένα έτοιμο lsd ή μπλοκέ?

Φίλε ekarpod, αϋπνίες είχες??!!!
_______________________________________
Στο βουνοοό, στο βουνοοό και άμα νιώσεις πόνο, μπάνιο στη θάλασσα..!!
---Αντώνης Γλυνός---
Άβαταρ μέλους
discoball
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 26 Αύγ 2008, 13:54
Τοποθεσία: Πειραιάς - Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 10 Δεκ 2008, 10:36

Οχι, δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά για να είναι αξιόπιστο, αυτά τα διαφορικά είναι αποδεκτά για τις ερήμους της νεβάδα και της αυστραλίας αλλά όχι για τα ελληνικά βουνά...

Ο Αμοργιανός - από ότι έχω διαβάσει - είναι πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση, το πρόβλημα είναι ότι το σώμα του απλού rover διαφορικού με τους δύο δορυφόρους είναι τουλάχιστον ακατάλληλο για τέτοιες δουλειές (δεν έχει την αντοχή). Χρειάζεται λοιπόν ένα ενισχυμένο διαφορικό με 4 δορυφόρους (υπάρχει και Rover - εχουν τα 90άρια πίσω) οπότε αυξάνει πολύ το κόστος, καλύτερα αγοράζεις ένα detroit ή ARB.

και αυτό μόνο για την κατασκευή locker, ATB ή torsen δεν μπορεί () να φτιάξει ο Αμοργιανός...

ΥΓ: Δεν έχω αυπνίες, αντίθετα μου λείπει ύπνος, απλά δουλεύω και η δουλειά μου είναι στον υπολογιστή....
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 10 Δεκ 2008, 10:38

Mudnolis έγραψε:Τι εννοειτε ρε παιδια επικινδυνο οταν γλυστραει και ακαταλληλο για την Ελλαδα?? Με ανθρωπους που εχω μιλησει δεν μου εχουν αναφερει περιεργες συμπεριφορες παρα μονο οτι στην ευθεια τραβαει πολυ ελαφρα, και οτι με τον καιρο στριβει καπως τα ημιαξονια. Ε και το τακ τακ οταν τριβει το οποιο δεν με ενοχλει και πολυ...


Κοινώς συτό που σου λέει ο ekarpod είναι ότι σε στροφές με γλιστερό οδόστρωμα είναι ευκολο να δείς απο που ερχόσουν :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

υτά που είναι μόνιμα κλειδωμένα και μάλιστα κατά 50%, δεν επιτρέπουν στον τροχό να δεχθεί πάνω από το 50% της δύναμης διαθέσιμης σε όλο τον άξονα.....εεεε??? λαθος κάνω...?!


Μόνιμα κλειδωμένο κατά 50% σημαίνει ότι μόνιμα και σε κάθε περίπτωση ο κάθε άξονας παιρνει το 50% της ροπής. Και λέω ο κάθε αξονας γιατί το 50% μόνιμα το συναντάς συνήθως σε αυτικίνητα με κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει. Σε αυτή τη περίπτωση το κλέιδωμα του διαφορικού ισοδυναμεί με την εμπλοκή της τετρακίνησης σε κατ' επιλογή τετρακίνητο.

Εως και 50% ή ΧΧ% σημαίνει περιορισμένης ολίσθισης ή και τύπου torsen. Δηλαδή σε αυτή τη περίπτωση μεταφέρεται ανάλόγως των συνθηκών εως και το 50% ή ΧΧ%.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 10 Δεκ 2008, 10:41

Για τον αμοργιανο, τι λέτε?! η δουλειά του θα 'ναι οικομικότερη από ένα έτοιμο lsd ή μπλοκέ?


Απ' όσο γνωρίζω ο Αμοργιανός φτιάχνει manual locker. Δηλαδή 100% μπλοκέ που εμπλέκονται κατ' επιλογή του οδηγού.

Κατά τα λοιπά έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια για τον αμοργιανό απο φίλο που έχει τοποθετήσει τo locker του σε niva.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες