Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αγορα Μηχανης V8 4.6 απο Range P38 μοντέλλο 2001

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Αγορα Μηχανης V8 4.6 απο Range P38 μοντέλλο 2001

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 03 Δεκ 2008, 17:08

Εχω βρεί σε καλή τιμή και κατάσταση, μηχανή V8 4.6 απο Ranger P38 μοντέλλο 2001.

Σκετωμαι να αναβαθμίσω το MPI μου σε V8.

Καθώτι κατα καιρούς έχω ακούσε ιστοριές τρόμου για τα P38, Απόψεις για το εν λογω μοτέρ είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΕΣ.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Αγορα Μηχανης V8 4.6 απο Range P38 μοντέλλο 2001

Δημοσίευσηαπό superspy » 03 Δεκ 2008, 17:31

Οι ιστορίες τρόμου δεν είναι για τα μοτερ... :-) :-)
Είναι για όλο τον υπόλοιπο εφιάλτη.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Δεκ 2008, 18:54

Συνάδελφε giagoulas,

με χαρά είδα στο Καλλίδρομο ότι στηρίζεις το κίνημα των στρουμπουλών ιδιοκτητών Land Rovers !!!!! (σε πειράζω)

Θα διαφωνήσω με τον Σπύρο (της μόδας τις τελευταίες εβδομάδες <χιχιχιχιχιχι, Σπύρο σε πειράζω)

------------------------------

Στην ερώτησή σου τώρα μήν και μας μεταφέρουν στους διαξιφισμούς !!!!

Τα μοτέρ 4.6 έχουν καλή ροπή, ιπποδύναμη και καλύτερη κατανάλωση με το σύστημα ψεκασμού της BOSCH που θα πρέπει να έχει το "δικό σου".

ΟΜΩΣ για να το βάλεις στο Μpi θα πρέπει είτε να χρησιμοποιήσεις το σύστημα ψεκασμού από τα 3.9 ή τα 4.2 είτε να βρεις τον μάστορα που θα μπορέσει να "ξεγελάσει" τον εργοστασιακό εγκέφαλο και να μην συνδέεται πλέον με το BECM. (αν δεν ξέρεις τί είναι αυτό ρώτα, πιστεύω ότι το ξέρεις για αυτό και δεν το γράφω)

Αν δεν ξέρεις τέτοιον μάστορα πες μου επίσης.

Το βασικό θέμα όμως είναι ότι ΟΛΑ αυτά τα μοτέρ έχουν ευαισθησία σε δύο κυρίως σημεία. Ραγίζουν τον κορμό (από την μεριά των εμβολοχιτωνίων) και/ή πέφτει κάποιο από τα εμβολοχιτώνια.

Η κατάσταση αλλάζει ΜΟΝΟ με την εμφάνιση στην αγορά του νέου μπλοκ με διαφορετική χύτευση. Και αυτό θα το βρείς μόνο σαν καινούργιο μπλοκ (ρώτα τον Chris ή την Lisa στην Rpi, αν και μπορεί να έχει σε καλή τιμή και ο Ashcroft ή ο Turner. Mπορώ όμως ίσως να σου βρώ και εδώ και σε πολύ καλή τιμή μέσω του δικτύου προμηθευτών μου. Ρώτα και τα λέμε)
Εκτός και αν είσαι πολύ τυχερός (μπορεί οι Ινδοί θεοί να σε αγαπούν !!!! <χχιχιχιχι>) και το αυτοκίνητο που έχεις βρεί να έχει αλλαγμένο μοτέρ και το νεοχύτευτο μπλοκ.

Ψάξε για την λέξη Comcast επάνω του (οι φήμες λένε ότι παράγεται από το Cosworth Manufacturing Cast)

Και μην ξεχνάς ότι θα χρειαστείς και κιβώτιο ταχυτήτων και αυτό του Ρ38Α ΔΕΝ ταιριάζει ιδίως αν είναι αυτόματο. ΑΝ είναι χειροκίνητο υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ πιθανότητες να μπορέσει να μπει (να μην σου πω ότι μπαίνει κιόλας)

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 05 Μαρ 2009, 17:51

με το μοτερ εκανες τιποτε?

με το ΚΤΕΟ πως την παλευεις?

ευχαριστω.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό vagelis » 05 Μαρ 2009, 19:40

alp έγραψε:με το μοτερ εκανες τιποτε?

με το ΚΤΕΟ πως την παλευεις?

ευχαριστω.


Θα σου πω εγω τι γινεται που εχω αλαξει κινητηρα.
Στο υπουργειο τον δηλωνεις 25% παραπανω γιατι μεχρι τοσο επιτρεπεται,δεν υπαρχει κανενα προβλημα οποτε δεν εχεις και στο ΚΤΕΟ αφου ειναι ολα ενταξει στην αδεια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό alp » 06 Μαρ 2009, 14:57

ξερω οτι ειναι λιγο ηλιθια η ερωτηση εφ'οσον ζουμε στο Ελλαδισταν, αλλά :
όσο τον δηλωσεις το δεχονται? δε το μετρανε ή κάτι τέτοιο? άσε που το τετρακύλινδρο με το οκτακύλινδρο μοτερ ειναι και διαφορετικα στο μάτι.

τα φωτα σου φιλε: με ενδιαφέρει πολύ ! θελω να κανω κατι αντιστοιχο και μονο εκει κολλαω.
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό vagelis » 06 Μαρ 2009, 16:21

Λοιπον ακου,πολυ παλια οταν αλαζες κινητηρα πηγαινες στο υπουργειο οπου ανοιγανε καπακι και μετραγανε διαμετρο κυλινδρων διαδρομη κλπ και βγαζανε τον κυβισμο,τωρα απλα πηγαινεις σ'ενα μηχανολογο απ'αυτους που ειναι κατω απο το υπουργειο ο οποιος βαζει τον κυβισμο που επιτρεπεται.
Εγω οταν αλαξα κινητηρα δεν ηξερα για το 25% και οταν πηγα και του το ειπα μου λεει δεν πειραζει,εκανε τους υπολογισμους του και μου λεει θα τον βαλουμε 2700 ,τοσο απλα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 06 Μαρ 2009, 19:53

ενας φιλος εχει αλλαξει κινητηρα και δεν τον εχει δηλωσει.
πηγε στο ιδιοτικο κτεο και το περασαν κανονικα.
σημειωσαν μονο οτι ο αριθμος κινητηρα ειναι μη ορατος
λογω σωληνωσεων εισαγωγης αερα.
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό alp » 09 Μαρ 2009, 10:51

ελλαδαρα ΑΘΑΝΑΤΗ !!!
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό vagelis » 09 Μαρ 2009, 11:59

alp έγραψε:ελλαδαρα ΑΘΑΝΑΤΗ !!!

Παντως εμενα μ'αρεσει ετσι ,δεν θα μπορουσα να ζησω με τα ευρωπαικα προτυπα,καλουπομενος.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 10 Μαρ 2009, 10:17

δεν εχεις καθολου αδικο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό alp » 10 Μαρ 2009, 11:58

εννοειται !

λιγο λιγοτερο γυφτοι να'μασταν και θα ηταν τελεια.
που θα παει, θα φτιαξει κι αυτο. με τον καιρο του....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 10 Μαρ 2009, 18:22

γυφτοι!? γεια σου ρε αλεξη με εκανες και γελασα!!
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Μαρ 2009, 12:11

ρωμιογυφτοι, τουρκογυφτοι, βουλγαρογυφτοι? Ας ειμεθα ακριβεις χοχο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες