Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ανάκληση δεξαμενής καυσίμου για Discovery

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό KOSTO1 » 15 Νοέμ 2008, 09:35

ΦΙΛΕ ΠΑΝΤΕΛΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΣΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ..... ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΟΔΔΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ? ΕΧΕΙ ΣΒΗΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΥΠΩΘΕΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΟΔΔΥ? ΜΠΟΡΕΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ?
ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ "LANDROVERISTAS" ΕΙΜΑΙ, ΒΟΗΘΕΙΑ ΒΡΕ....!!!!
Άβαταρ μέλους
KOSTO1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 27 Οκτ 2008, 11:37
Τοποθεσία: ΜΟΥΖΑΚΙ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Δημοσίευσηαπό simosark » 16 Νοέμ 2008, 17:00

Αποκάλυψη τώρα!
Αγορασμένο τον Ιούλιο, MPI 2.0, μοντ.12/93, τρέχει πολύ όταν το γεμίζω, ή προσπαθώ τουλάχιστον, μέχρι πάνω. Επίσης έχει που και που αναθυμιάσεις.
Έτσι βάζω πάντα βενζίνη υπολογίζοντας και κάνοντας πράξεις ώστε να μην υπερχειλήσει..
Αύριο πάω για σέρβις στον Μάρκο (Μενίδι).
Να το θέσω το θέμα?
Έχω ελπίδες να βγάλω άκρη?
Αριθμός Πλαισίου, SALLJGMY8KA057363
Άβαταρ μέλους
simosark
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 05 Αύγ 2008, 14:04

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Νοέμ 2008, 20:26

Μιά απλή καταχώρηση για να ξαναέλθει το θέμα στην επικαιρότητα μιας και πολλοί φίλοι θέλησαν να μάθουν για αυτό ή να φτιάξουν τα τεπόζιτά τους που έχαναν.

Να υπενθυμίσω ότι η αντιπροσωπεία είχε ζητήσει από τον Ελληνικό Σύλλογο Land Rovers να βοηθήσει στον εντοπισμό ιδιοκτητών καθώς τα αρχεία του Συλλόγου περιλαμβάνουν περισσότερους ιδιοκτήτες Disco 1 και RaRoClassic από όσους μπορούσε να βρει εκείνη (μιάς και πολύ απλά δεν υπάρχουν αρχεία ιδιοκτητών πριν την ανάληψη της αντιπροσώπευσης από την τωρινή)

Γιατί στο κάτω κάτω της γραφής ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ λόγος της ύπαρξης ενός τέτοιου συλλόγου είναι η παροχή βοήθειας και πληροφορίων στα μέλη.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Νοέμ 2008, 20:33

Aγαπητοί φίλοι,

η ανάκληση ΔΕΝ έχει ανακληθεί (καλό αυτό ε????) και όπως μας είπε και ο Παναγιώτης (pskoul, Παναγιώτη καλά περάσαμε σήμερα, άντε με το καλό και στις 30) ισχύει ακόμη.

Οσοι θέλουν να ελέγξουν το αν το αυτοκίνητό τους περιλαμβάνεται στους αριθμούς πλαισίου για Discovery και Range Rover Classic και βαριούνται να ψάχνουν μπορούν να ρίξουν μια ματιά εδώ.

http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... 6%E9%F4%EF

Για μεγαλύτερη ακόμη ευκολία "ξέθαψα" και το θέμα και τώρα βρίσκεται στα τρέχοντα και προς συζήτηση θέματα.

--------------------------

Σπύρο/KOSTO1 για το θέμα του δικού σου αυτοκινήτου θα πρέπει ΙΣΩΣ να γίνει μία συζήτηση και με την αντιπροσωπεία σε επίπεδο διοικήσεως.
Πιστεύω ότι με τον αριθμό κινητήρα του αυτοκινήτου σου και το αρχείο των αυτοκινήτων με παρεμφερή αριθμό μοτέρ ΙΣΩΣ να μπορέσουμε να βρούμε αν η αντιστοιχία σε αριθμούς πλαισίου μας διασφαλίσει ότι και το αυτοκίνητό σου βρίσκεται μέσα σε αυτά που θα πρέπει να καλυφθούν από την ανάκληση.

-------------------------

Φίλε simosark γειά,
Δώσε πολλούς χαιρετισμούς στον Θανάση.
Πιστεύω ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα αν το αυτοκίνητό σου συμπεριλαμβάνεται σε αυτά που τα καλύπτει η ανάκληση.
Δες την αντίστοιχη καταχώρηση και προχώρα αν το συμπεριλαμβάνει.

Χαιρετώ (πάω να κοιμηθώ γιατί στο Καλλίδρομο ήταν υπέροχα αλλά κουραστικά. Για αυτό τα λέμε αύριο. Το τεπόζιτο είναι θέμα ασφάλειας και επείγει. Η διασκέδαση μπορεί να περιμένει μέχρι αύριο)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Νοέμ 2008, 20:41

Φίλε Β.Τ.

η ανάκληση στην αρχή (στις αρχές του 2005) ήταν ΓΕΝΙΚΗ και συμπεριελάμβανε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που ήταν μέσα στους αριθμούς πλαισίου είτε είχαν διαρροή καυσίμου από το τεπόζιτο είτε όχι.

ΟΜΩΣ μερικούς μήνες μετά και με δεδομένο το ότι τα αποθέματα των τεποζίτων είχε αρχίσει να μειώνεται ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ στις κεντρικές αποθήκες στην Αγγλία αποφασίσθηκε να αλλάζονται τα τεπόζιτα (σε όλες τις χώρες και όχι μόνο στην Ελλάδα) ΜΟΝΟ σε αυτοκίνητα που συμπεριλαμβάνονται στους αριθμούς πλαισίου αλλά ΚΑΙ έχουν πρόβλημα διαρροών (κάτι που είναι απολύτως σωστό για να διασφαλισθεί η πληρέστερη κάλυψη αυτοκινήτων που έχουν πραγματικό πρόβλημα και πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε σε αυτό)

Ετσι λοιπόν αν το τεπόζιτό σου ΔΕΝ έχανε τότε στον Τζώρτζη πολύ καλά έκαναν και δεν στο άλλαξαν ΑΝ δεν έχανε τότε.

Με δεδομένο το ότι σου κάλυψαν την πολύ λιγότερο γνωστή ανάκληση για την καλωδίωση είναι σίγουρο ότι θα σου είχαν αλλάξει και το τεπόζιτο αν είχαν διαγνώσει διαρροές.

Πάντως καλού κακού ρίχνε πού και πού καμμιά ματιά στο τεπόζιτό σου για "δακρύσματα" στις κολλήσεις του επάνω με το κάτω κέλυφος του πλαστικού ρεζερβουάρ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό KOSTO1 » 17 Νοέμ 2008, 08:33

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

ΦΙΛΕ ΠΑΝΤΕΛΗ ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Η ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΕΙ! ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕΙ? ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΞΩ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!
Άβαταρ μέλους
KOSTO1
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 27 Οκτ 2008, 11:37
Τοποθεσία: ΜΟΥΖΑΚΙ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Νοέμ 2008, 09:55

Σπύρο καλημέρα,

μόλις πήρα και το e-mail σου.
Δεν είχα καταλάβει ότι έφτασες βράδυ προχθές επάνω στο Καλλίδρομο.
Το μέρος στο οποίο πήγες ήταν εκεί όπου τελικά βρέθηκαμε όλοι.
Κρίμα που δεν ήσουν και εσύ μαζί. Και ακόμη πιό κρίμα που δεν μπορείς να είσαι και στις 30.

-----------------

Στο θέμα μας τώρα.
Στείλε μου με π.μ. ή καλύτερα με e-mail τον αριθμό του κινητήρα σου και μιλάω με την αντιπροσωπεία να δούμε τί μπορεί να γίνει.
Το θέμα του σβυσίματος του αριθμού πλαισίου από το αυτοκίνητο μπλέκει τα πράγματα αρκετά γιατί το εργοστάσιο ΔΕΝ αναγνωρίζει σαν "ταυτότητα" του αυτοκινήτου τον αριθμό κινητήρα αλλά μόνον τον αριθμό πλαισίου. Και αυτόν πρέπει να δώσουν και από την Ελλάδα για να χρεωθεί ο λογαριασμός επισκευής (εργατικά και ανταλλακτικά) στο εργοστάσιο.

το συζητάω όμως με τον αρμόδιο και ελπίζω να βρεθεί κάποια λύση.

Αλήθεια ξέρεις πού βρίσκεται ο αριθμός πλαισίου επάνω στο σασσί? Μήπως και κατά τύχη δεν τον έχουν σβύσει και από εκεί. Αν δεν ξέρεις πες μου.

Χαιρετώ (μην ξεχάσεις τον αριθμό μοτέρ)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 17 Νοέμ 2008, 11:25

Παιδία μην ανοίγετε τρεις διαφορετικές καταχωρήσεις για το ίδιο πράγμα. Τα θέματα για την ανάκληση Disco για αλλαγή δεξαμενής καυσίμου, ενοποιήθηκαν εδώ.

Υ.Γ. Προσωπικά άλλαξα τη δεξαμενή, πριν από ένα μήνα λίγο πριν πουλήσω το Disco για να είναι οκ στον καινούργιο ιδιοκτήτη....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 17 Νοέμ 2008, 11:42

Παντελή καλημέρα, ειμαι μεσα?

SALLJGMY8LA075063
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Νοέμ 2008, 14:14

Mιχάλη καλημέρα,

τους αριθμούς πλαισίου τους ΞΑΝΑΕΒΑΛΑ στην κορυφή των καταχωρήσεων για τα Landies, όπως και έβαλα και την ηλεκτρονική διεύθυνση της καταχώρησης τους από την Ανοιξη του 2005.

Ο Σπύρος πολύ σωστά ένωσε τις καταχωρήσεις σε μία και τοποθέτησε την καταχώρηση με τους αριθμούς πλαισίου και αρχική καταχώρηση του θέματος στην πρώτη πρώτη σελίδα του θέματός μας.

Δεν πειράζει θα τον μαστιγώσουμε τον Σπύρο ΟΛΟΙ μαζί στις 30 !!!!! (χιχιχιχιχιχι, μαζόχα Σπύρο, ξέρουμε ότι σου αρέσει)

Τέλος πάντων για να μην μπερδευόμαστε ΞΑΝΑΒΑΖΩ και τους αριθμούς πλαισίου και εδώ.

==========================

Aγαπητοί φίλοι,

κατόπιν επικοινωνίας με τον τεχνικό διευθυντή της Λαντ Ροβερ στην Ελλάδα, τον οποίο και ευχαριστώ και δημοσίως, θα ήθελα να σας γνωρίσω τους αριθμούς πλαισίου οι οποίοι αφορούν την ανάκληση για την αντικατάσταση του τεποζίτου καυσίμων.
Η ανάκληση αφορά ΜΟΝΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ οχήματα V8 και Mpi με τους πιό κάτω αριθμούς σασσι (δηλαδή τα 6 αριθμητικά ψηφία στο τέλος του αριθμού σασσι)

053216 - 199999
700000 - 799999
500000 - 558898
400000 - 400550
560661 - 567426

Eπίσης αφορά και οχήματα τύπου Range Rover Classic με τους ακόλουθους αριθμούς σασσί

637653 - 664120

.....................

================================

Η ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΔΙΑΡΡΟΕΣ και ο αριθμός πλαισίου τους συμπεριλαμβάνεται στους πιό πάνω αναφερομένους.

================================


Σπύρο σοβαρά τώρα μιά μικρή παράκληση.
Πιστεύω ότι θα εξυπηρετήσει στο μέλλον περισσότερο αν μπορείς να διαμορφώσεις τον τίτλο της καταχώρησης έτσι ώστε να φαίνεται ότι εμπεριέχει και τους αριθμούς πλαισίου. Π.χ. "Αριθμοί πλαισίου ανάκλησης τεπόζιτου καυσίμων Disco"

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Nik » 17 Νοέμ 2008, 20:29

Παντελή χαιρετώ
Σε επίσκεψή μου στην RollCar, πριν από αρκετό καιρό (2006), για το θέμα της ανάκλησης, μου απάντησαν πώς αντικαθιστούν το ντεπόζιτο μόνο αν έχει πρόβλημα. Στον έλεγχο λοιπόν δεν βρέθηκε πρόβλημα και δεν το αντικατέστησαν.
Αριθμός σασσί 713726.
Όλα καλά μέχρι εδώ. Τι θα κάνουμε όμως αν μετά από ένα, δύο η και περισσότερα χρόνια παρουσιαστεί πρόβλημα διαρροής;
Και το πιο δύσκολο ….. δεν μου δόθηκε καμία απόδειξη. Δηλαδή πουθενά δεν φαίνετε ότι πέρασα από εξουσιοδοτημένο και έκανα τον έλεγχο.
Προσοχή: Επ’ ουδενί δεν προσπαθώ να εξασφαλίσω μελλοντική αντικατάσταση!
Απλά βλέπω κάποια όρεξη, και ρίχνω ιδέες για σκέψη.

Ευχαριστώ

Χατζηθεοδώρου Νίκος
(Τα στοιχεία μου τα έχεις)
Nik
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 06 Φεβ 2003, 13:56

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Νοέμ 2008, 08:03

Nίκο γειά σου,

πραγματικά όμως θα πρέπει να παραδεχθείς ότι είχαμε καιρό να τα πούμε.

Για το τεπόζιτο έτσι γίνεται πλέον. Το αλλάζουν μόνο αν έχει πρόβλημα και το αυτοκίνητο συμπεριλαμβάνεται στους αριθμούς πλαισίου που έχουν ανακοινωθεί (να δούμε τί θα κάνουμε με τον Σπύρο/KOSTO1....)

Δεν νομίζω ότι θα ήταν πρόβλημα να σου δώσουν μία βεβαίωση ή να γράψουν στο βιβλίο service του αυτοκινήτου ότι στα ΧΧΧΧΧΧΧ χιλιόμετρα και την τάδε ημερομηνία έγινε έλεγχος του τεποζίτου για διαρροές.

Η' μπορείς να ζητήσεις να σου το γράψουν στο τιμολόγιο που σου εκδίδουν και υπάρχει η περιγραφή ανταλλακτικών και εργασιών.

Στην επομένη επίσκεψή σου σε εξουσιοδοτημένο (με την επαφή σου με εξουσιοδοτημένα συνεργεία εντάξει πλέον?) μπορείς να ζητήσεις να το ξαναελέγξουν.

Το τί μπορεί να γίνει σε δύο με τρία χρόνια δυστυχώς δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Εδώ δεν ξέρουμε τι θα γίνει σε ένα δευτερόλεπτο φίλε Νίκο....
Σοβαρά τώρα. Η τακτική του να αλλάζεται το τεπόζιτο μόνο όταν χάνει έχει γίνει για να υπάρχει απόθεμα ρεζερβουάρ για όσο περισσότερο χρόνο γίνεται και να μην υπάρξουν προβλήματα μή διαθεσιμότητας του ανταλλακτικού για αυτοκίνητα που θα το χρειαστούν.
Αν αναλογιστούμε ότι ήδη τα Disco1 έχουν αρχίσει και αποσύρονται ή ανακυκλώνονται (σε εξαρτήματα ή σε πρέσσες) τότε δεν νομίζω ότι θα υπάρξει σύντομα έλλειψη.
Το ουσιαστικό θέμα είναι όμως ότι τα τεπόζιτα είναι ογκώδη ανταλλακτικά, πιάνουν πολύ χώρο και το θέμα της υποχρέωσης διατήρησης στοκ ανταλλακτικών από το εργοστάσιο για ορισμένα χρόνια μόνο (10 ή 15 δεν θυμάμαι τώρα) μετά το πέρας παραγωγής ενός μοντέλου μας κάνει τα πράγματα δύσκολα.
Πιό παλιά η αγαπημένη μας εταιρεία (για την οποία όλοι γκρινιάζουμε αλλά συνεχίζουμε να την αγαπούμε) κρατούσε απόθεμα ανταλλακτικών και για τα παλαιότερα αυτοκίνητα (με πιό δυνατό παράδειγμα το τμήμα Classic Parts) αλλά τώρα δυστυχώς η τακτική αυτή φαίνεται να έχει αλλάξει καθώς πολύ μεγάλος αριθμός ανταλλακτικών και για τα RaRo Classic και τα Discovery 1 εμφανίζεται ως NLA (No Longer Available, μη διαθέσιμο πλέον) ή σαν RFS (Removed from Service, έχει αποσυρθεί από το δικτυο διανομής).

--------------------------


Να δώσεις χαιρετισμούς στην Νάσια και σας περιμένουμε από τον Ωρωπό.

(αλήθεια στις 30 θα έρθετε στο Καλλίδρομο? Και μόνο για βόλτα βγαίνει καθώς δεν είναι και τόσο μακρυά)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 18 Νοέμ 2008, 08:23

Χαλαστε το μονοι σας και πηγαινεται να σας το αλαξουν.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Nik » 18 Νοέμ 2008, 22:36

Παντελή όντως, έχεις απόλυτο δίκιο για το τι μας ξημερώνει!
Εδώ ολόκληρος πλανήτης ταρακουνιέται οικονομικά, εμείς για ένα ντεπόζιτο θα σκάσουμε. Τρώει πού τρώει το Θηρίο θα το ταΐσω και ένα ντεπόζιτο ΑΜΑ χρειαστεί και άμα δεν υπάρχουν τότε. Όσον αφορά τα συνεργεία, έχω καταλήξει τελικά σε μη εξουσιοδοτημένο στην Μεταμόρφωση (Σπύρος).

Η Νάσια ανταποδίδει τους χαιρετισμούς και σε σας.
Μόλις έριξα την ιδέα για Καλλίδρομο, ελπίζω να τα καταφέρουμε!

Χαιρετώ και τους λοιπούς συμφορουμίστες.

Νίκος Χατζηθεοδώρου
Nik
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 06 Φεβ 2003, 13:56

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 24 Νοέμ 2008, 09:59

Παντελή, κατ'όπιν τηλεφωνικής μου επαφής με την LR Τζώρτζης με ενημέρωσαν οτι δέν υπάρχει σχετική ανάκληση για το αυτοκίνητό μου του οποίου ο αριθμός πλαισίου είναι SALLJGMY8LA075063. Απο τους αριθμούς που έχεις αναρτήσει* βλέπω οτι η ανάκληση αφορά και μένα, σωστά? Να το πάω αλλού να δούνε το ρεζερβουάρ ή θα μου πούνε τα ίδια?





__________________

* = 053216 - 199999
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης