Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψυγειο λαδιου για R380

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Ψυγειο λαδιου για R380

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 12 Νοέμ 2008, 01:23

Συζητώντας τις προαλλες με τον Γιωργο (Muddy Disco) μου ανεφερε την δυνατοτητα προσαρμογης ψυγειου λαδιου στο κιβωτιο μου(LT 380) Η ερωτηση μου ειναι αφενος εαν ωφελει στις συνθηκες της Ελλαδας και αφετερου που θα μπορουσα να το ψαξω. Εκτος βεβαια αν γινεται και με πατεντα (η αγαπημενη μου λεξη....) Το εχει βαλει καποιος? Εντυπωσεις? Κοστος?

Ευχαριστω

Μανωλης
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

ψυγειο Λαδιου

Δημοσίευσηαπό DEFENDER110 » 12 Νοέμ 2008, 02:48

Σκέψου, νοέμβριος και είμαστε με τα κοντομάνικα.αν πάμε έτσι σε λίγα χρόνια θα είναι απαραίτητο....

Εάν τα καλοκαιρινά σου ταξίδια είναι αρκετά και άνω τον 3 ωρών συνεχόμενα τότε καλό θα ήταν να υπάρχει!
νομίζω ότι έχει χρησιμοποιηθεί σε στρατιωτικά οχήματα,και αυτόματα σασμάν.κόστος προφανώς τρελό (δεν είμαι και σίγουρος) για land συζητάμε

θα το 'θελα και εγώ......!

καλημερα!
Τα θεμελια μου στα βουνα....
Άβαταρ μέλους
DEFENDER110
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 11 Οκτ 2008, 22:27

ψυγειο Λαδιου

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Νοέμ 2008, 09:04

Ρίξτε μια ματιά εδώ, είναι το ψυγειο λαδιού για το 380:

Εικόνα

Άρχισε το ψάξιμο για μεταχείρο....


Και εδώ μια λύση για το LT230 για να έχει περισσότερο λάδι

http://www.africaland.it/alubam_eng.htm


Μανώλη :-)

Μετά την εγκατάσταση στείλε μας φωτό ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: ψυγειο Λαδιου

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Νοέμ 2008, 09:44

Mudnolis έγραψε:Συζητώντας τις προαλλες με τον Γιωργο (Muddy Disco) μου ανεφερε την δυνατοτητα προσαρμογης ψυγειου λαδιου στο κιβωτιο μου(LT 380) Η ερωτηση μου ειναι αφενος εαν ωφελει στις συνθηκες της Ελλαδας και αφετερου που θα μπορουσα να το ψαξω. Εκτος βεβαια αν γινεται και με πατεντα (η αγαπημενη μου λεξη....) Το εχει βαλει καποιος? Εντυπωσεις? Κοστος?

Ευχαριστω

Μανωλης


Μανώλη καλημέρα,

το κιβώτιό σου είναι μάλλον (από όσο θυμάμαι έχει το mpi γενιάς 300) το R380.

To σχόλιο του φίλου DEFENDER 110 είναι απολύτως σωστό καθώς για παρατεταμένη χρήση και σε υψηλές ταχύτητες καλό είναι να υπάρχει ιδίως σε ζεστά κλίματα.
Καλό είναι επίσης να υπάρχει και όταν βάζουμε εμπρός ποδιά ή ποδιά που προστατεύτει το κεντρικό διαφορικό μιάς και ο περιορισμός της ροής του αέρα με το αυτοκίνητο σε κίνηση λειτουργεί αρνητικά μειώνοντας την ικανότητα των συνόλων αυτών να αποβάλλουν θερμοκρασίες μέσω του κελύφους τους.

Το πρόβλημα αυτό είναι ιδιαίτερως εμφανές σε βαριά ή σε πολύ δυνατά αυτοκίνητα. Ενδεικτικά θα σου πω ότι σε αυτοκίνητα του Camel Trophy δημιουργήθηκαν επαναλαμβανόμενα περιστατικά αστοχίας των κιβωτίων ταχυτήτων σε ταξίδια μακράς διαρκείας και παρατεταμένης ταχύτητας ταξιδίου γύρω στα 120χαω. Να θυμίσω ότι παρ' όλη την χαμηλή απόδοση των κινητήρων τους (κανονικά στα 111 άλογα συνήθως) το αυξημένο βάρος (γύρω στους 3 τόννους άδεια) και οι εμπρός συμπαγείς ποδιές δημιουργούσαν το πρόβλημα υπερθέρμανσης του λαδιού και ελλειπούς λίπανσης τελικά.
Η μόνη λύση ήταν η τοποθέτηση ψυγείου λαδιού και από τότε το πρόβλημα αυτό σταμάτησε.
Επισης κάτι που βοήθησε ήταν και η χρήση λιπαντικού για το κιβώτιο ταχυτήτων της CASTROL αλλά δυστυχώς εδώ στην Ελλάδα ΔΕΝ έχω κατορθώσει να το εντοπίσω. Ομως θα πρέπει το redline (υπάρχει σχετική καταχώρηση στο φορουμ στην ενότητά μας) να δίνει τα ίδια πολύ καλά αποτελέσματα από πλευράς αντοχής και στην θερμοκρασία και τις αυξημένες πιέσεις μετάλλων.

Επι του προκειμένου.

το ψυγείο λαδιού και οι σωληνώσεις είναι το πιό εύκολο πράγμα να βρεθεί και το κυριότερο είναι ότι είτε μπορείς να τα βρεις μεταχειρισμένα από αυτόματα Disco ή Range Rover Classic είτε μπορείς να τα φτιάξεις μόνος σου αγοράζοντας ένα καλό μικρό ψυγείο λαδιού και φτιάχνοντας τους σωλήνες σε ένα καλό μαγαζί που ασχολείται με αυτά τα εξαρτήματα (ρακόρ, σωλήνες για υδραυλικά συστήματα μετάδοσης κίνησης κλπ)

το πρόβλημα βρίσκεται στο εξάρτημα που βιδώνει ανάμεσα στο κιβώτιο ταχυτήτων και στις σωληνώσεις.

Kαι δυστυχώς αυτό το εξάρτημα το χρεώνει η Land Rover όσο ακριβώς είναι και το δημόσιο χρέος των ΗΠΑ........(εντάξει υπερβάλλω αλλά δεν είναι φθηνό σίγουρα)

Αν σε ενδιαφέρει να κάνεις πατέντες και έχεις διάθεση να θυσιάσεις ένα σχετικά ακριβό εξάρτημα (αν πάει λάθος η πατέντα) τότε στείλε μου π.μ. ή πάρε τηλέφωνο να σου πω τί κάναμε για τα CT Disco & Defender.

Δεν είναι κάτι που θα προτείνα ανοικτά λόγω της τεχνικής φύσεως της εργασίας αλλά και του κόστους του εξαρτήματος που πρέπει να τροποποιηθεί.

---------------------------

ΓΙΑ ΤΟ LT230

Σπύρο η πρόταση των Ιταλών έχει αρκετά θετικά αλλά έχει και ορισμένα αρνητικά. (του ουσιαστικό είναι ότι το LT230 λιπαίνεται χωρίς αντλία αλλά απλώς από την κίνηση των γραναζιών οπότε το βαθύτερο "κάρτερ" εμποδίζει την εκτίναξη του λιπαντικού και επιστροφή του στα γρανάζια)
Υπάρχει επίσης και η λύση που δίνει η Rocky Mountain με το κάλυμα του κεντρικού διαφορικού με μεγαλύτερες ψύκτρες. Το έβγαζε παλαιώτερα μόνο για τις "γιαγιάδες" αλλά νομίζω τώρα το έχουν βγάλει και για τα LT230.

Για την λίπανση του κυρίως γραναζιού κίνησης στο LT230 η δοκιμασμένη λύση (που είχε υιοθετηθεί και από την Land Rover μέχρι να βγάλουν το τρυπημενο γρανάζι) είναι η πλάκα συγκέντρωσης της εκνέφωσης του λαδιού.

Χαιρετώ
pantg
 

Re: ψυγειο Λαδιου

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Νοέμ 2008, 09:49

Μα Παντελή βάζεις περισσότερο λάδι και έρχεται και πάλι στο ίδιο επίπεδο με πριν ;-)

Δυστυχώς η Rocky Mountain εδώ και ένα χρόνο δεν έχει αυτή την ψύκτρα (την είχα ήδη ζητήσει για το Disco) και λεει ότι θα παραγγείλει...
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: ψυγειο Λαδιου

Δημοσίευσηαπό vagelis » 12 Νοέμ 2008, 11:44

Εγω παντως στο χρεπι δεν εχω προβλημα ,ζεσταινεται βεβαια ομως οχι σε βαθμο ανησυχιας,ισως επειδη παιρνει λιγες στροφες,με την μηχανη του σε3800 στροφες πηγαινε 90 τωρα με 3000 πηγαινει 110.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: ψυγειο Λαδιου

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Νοέμ 2008, 15:23

superspy έγραψε:Μα Παντελή βάζεις περισσότερο λάδι και έρχεται και πάλι στο ίδιο επίπεδο με πριν ;-)

Δυστυχώς η Rocky Mountain εδώ και ένα χρόνο δεν έχει αυτή την ψύκτρα (την είχα ήδη ζητήσει για το Disco) και λεει ότι θα παραγγείλει...


Σπύρο γειά,

αν δεις η εργοστασιακή πλάκα έχει κλίση σε σχέση με το επίπεδο του εδάφος.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να συγκεντρώνεται το λάδι πιό χαμηλά.
Κυρίως όμως αυτό που συμβαίνει είναι να χτυπάνε τα γρανάζια το λάδι και αυτό να χτυπάει στην πλαϊνή πλάκα με την κλίση και να τινάζεται πίσω (και έτσι να προκαλείται ακόμη μεγαλύτερη εκνέφωση του και να σκορπίζεται παντού)

Από την άλλη πλευρά η μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού το διατηρεί θεωρητικά πιό κρύο.

Για αυτό και έγραψα ότι έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Ο'τι θεωρεί ο καθένας πιό σημαντικό.

Προσωπικά με τις καμήλες πρόβλημα με το LT230 δεν είχα και σε εκείνη που το έχει ακόμη (γιατί ο μπέμπης φοράει εδώ και χρόνια BW) έχω βάλει τον συγκεντρωτήρα λαδιού.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες