Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ???

Τεχνικά θέματα Land Rover.

ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ???

Δημοσίευσηαπό kosa » 11 Νοέμ 2008, 12:04

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ...
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DEFENDER 2500cc βενζινη ΜΕ 300,000 km Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ???
Άβαταρ μέλους
kosa
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 16 Οκτ 2008, 19:35
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ???

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Νοέμ 2008, 12:43

kosa έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ ...
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DEFENDER 2500cc βενζινη ΜΕ 300,000 km Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ???


Γνωμη μου ,αλαξε τον,ετσι κι'αλιως πεθαμενος ειναι ,βαλε V8 η βαλε εναν V6 ford,τετοιον εχω βαλει εγω σε ενα σειρα 3 και παει πολυ καλα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Re: ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ???

Δημοσίευσηαπό kosa » 11 Νοέμ 2008, 12:53

vagelis έγραψε:
kosa έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ ...
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DEFENDER 2500cc βενζινη ΜΕ 300,000 km Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ???


Γνωμη μου ,αλαξε τον,ετσι κι'αλιως πεθαμενος ειναι ,βαλε V8 η βαλε εναν V6 ford,τετοιον εχω βαλει εγω σε ενα σειρα 3 και παει πολυ καλα.


Eυχαριστω πολυ Βαγγελη,αν μπορεις καποιες πληροφοριες για τον FORD,πχ μετατροπες? κοστος, καταναλωση, μοντελο ,κλπ. ?
Άβαταρ μέλους
kosa
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 16 Οκτ 2008, 19:35
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Νοέμ 2008, 13:04

Φίλε kosa καλώς ήλθες,

και μόνο το ότι σου έχει βγάλει ήδη 300.000 χλμ είναι εξαιρετικά καλό.

Η λύση της επισκευής μάλλον θα σου πάει ακριβότερα εκτός και αν έχεις κοντινό συγγενή ή καλό φίλο που μπορεί να σου κάνει καλό ρεκτιφιέ κλπ στο μοτέρ σου.

Ανακατασκευασμένο τέτοιο μοτέρ (κρατάς τα παρελκόμενα του δικού σου) επίσης μπορεί να βρεθεί αλλά αυτό δεν προτείνεται για λόγους κόστους. Εκτός φυσικά και αν δεν σε νοιάζει το κόστος και θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο γνήσιο και στις αρχικές του προδιαγραφές.

Αλλιώς, όπως είπε ο Βαγγέλης, είναι τελικά καλύτερο το να αλλάξεις τον κινητήρα και να βάλεις κάτι που θα είναι δυνατότερο και οικονομικότερο.

Αν ο Βαγγέλης μπορεί να σου βρει το σετ που απαιτείται για την τοποθέτηση του Ford V6 Cologne (δηλαδή τον γερμανικής προλεύσεως παλαιό V6 της Ford) τότε αυτό είναι μία πολύ καλή και φθηνή επιλογή καθώς στο σετ θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται και τα πράγματα που χρειάζονται για να τον συνδέσεις με το κιβώτιο ταχυτήτων που έχεις ήδη στο αυτοκίνητο.

Αν όχι τότε ο V8 είναι επίσης μία καλή πρόταση αλλά θα χρειαστείς είτε αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων είτε άνοιγμά του και ταίριασμα εξαρτημάτων για να συνδεθεί με το μεγαλύτερο μοτέρ.

Αν ο προμηθευτής του σετ του Βαγγέλη δεν το παράγει πλέον ίσως να μπορέσει να βρεθεί κάτι. Ας μας πει εκείνος πρώτα, να μας πεις και εσύ τι προτιμάς και βλέπουμε.

Πάντως οποιοδήποτε μοτέρ και να βάλεις θα είναι σίγουρα καλύτερο από πλευράς απόδοσης και οικονομίας από το 2.5 βενζίνης (ή το diesel ατμοσφαιρικό ή και το τουρμπο χωρις ιντερκούλερ από πλευράς επιδόσεων)

Ενα μοτέρ V8 3.5 με καρμπυρατέρ σίγουρα θα το βρείς σαν μεταχειρισμένο αρκετά φθηνά. Μόνο που θα πρέπει να υπολογίσεις και το κόστος του κιβωτίου (το δικό του ή μετατροπή στο δικό σου, αν γίνεται πλέον)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Νοέμ 2008, 15:06

Εγω το μοτερ το εφερα μεσω ενος γνωστου που ασχολειται μ'αυτα απο Ελβετια.
Η μετατροπη εγινε εδω ,αλαξαμε τις βασεις στο σασι και βγαλαμε σε παντογραφο την πλακα που ενωνει μηχανη σαζμαν.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Νοέμ 2008, 15:16

Bαγγέλη για δίσκο, πλατώ και για το ταίριασμα του άξονα του κιβωτίου στο μοτέρ τί χρησιμοποιήσατε?

Δεν είχαμε συζητήσει ποτέ τα των λεπτομερειών της μετατροπής σου στο χρέπι και το ότι είναι προϊόν ελληνικής μαστοριάς και τέχνης την κάνει ακόμη πιό ενδιαφέρουσα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Νοέμ 2008, 16:03

Tο πλατω και ο δισκος ειναι διαφορετικα δηλαδη το ενα ειναι ford και το αλλο land rover.
Προβλημα ηταν η μιζα,η κανονικη δεν χωραγε γιατι εμποδιζε το σασι και βαλαμε μια με μικροτερη διαμετρο και εκει εγινε καποια πατεντα γιατι δεν ταιριαζε να θυληκωσει και με ταλαιπωρει μεχρι σημερα ,λιγο να λασκαρει μια απο τις δυο βιδες που την κρατανε γυριζει στο τρελο,αν το ξεραμε πριν μπει η μηχανη θα φτιαχναμαι καποια πατουρα αλα το ανακαλυψαμαι λιγο αργα και δεν ξανακατεβασαμαι την μηχανη για να γινει σωστη δουλεια.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Νοέμ 2008, 16:55

Bαγγέλη ευχαριστώ.

Εχετε κρατήσει κάποιο πατρόν της πλάκας προσαρμογής του κινητήρα στην χελώνα του κιβωτίου?

Πάντως αν ο φίλος kosa αποφασίσει για το μοτερ της ford σίγουρα η δική σου πρώτη εμπειρία θα τον βοηθήσει.

Αν θυμάμαι καλά υπάρχει πάντως έτοιμο κιτ προσαρμογής του μοτέρ αυτού σε "γιαγιάδες".

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Νοέμ 2008, 17:22

Ετοιμο κιτ υπηρχε στην Αγγλια αλα ηταν για την εγγλεζικη καρμπυρατερατη της κορτινας,πολυ παλια μηχανη και δεν νομιζω να αξιζει ολη η φασαρια και το κοστος της μετατροπης.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Νοέμ 2008, 18:05

Βγάζεις που βγάζεις την εγγλέζικη της LR πού να ξαναμπλέκεις με εγγλέζικη της Ford.....

Aπολύτως σωστός...

αλήθεια πόσο στο φέρνει το χλμ το χρέπι??? (ακαδημαϊκή ερώτηση καθαρά από περιέργεια....)

Χαιρετώ (σε ζάλισα σήμερα αλλά να μιλήσουμε και για κάτι μηχανολογικά μετά από τόση συζήτηση για προετοιμασίες, συναντήσεις, οργανώσεις, συγκεντρώσεις, καρέκλες κλπ)
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 11 Νοέμ 2008, 18:45

15 λιτρα στα εκατο με mud με ασφαλτινα δεν ξερω γιατι δεν εχω βαλει ποτε.
Οντως ειναι πολυ καλο μοτερ ,8 χρονια μοπνο λαδακι και νερακι τιποτα αλλο.
Εχω αλαξει και κορωνοποινεια σε 4.11 γιατι τα δικα του ηταν πολυ κοντα .
Με 3000 στροφες παει 110 χλμ. νουμερο απιαστο με την δικια του μηχανη.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Νοέμ 2008, 20:28

Βαγγέλη μιά χαρά ακούγεται.

Η αλλαγή προς το καλύτερο για την τελική έχει να κάνει τόσο με τα κορωνοπήνια όσο και με την ικανότητα του κινητήρα να ανεβάζει στροφές.

Αλλωστε σίγουρα είναι σαφώς πιό δυνατός από τον τετρακύλινδρο βενζίνης που είχε (2.25 ή 2.5?)

Κεντρικό έχεις το δικό του ακόμη έτσι δεν είναι??? (κατ' επιλογή τετρακίνηση)

-----------------

Η κρίσιμη ερώτηση τώρα.

Στα 110 ακούς τον/την διπλανό/ή σου???? (χιχιχιχιχιχιχι)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 12 Νοέμ 2008, 08:30

Ειχε τον 2,25 σαζμαν βοηθητικο τα δικα του και τετρακινηση κατ'επιλογην.
Οταν αλαξα κορωνοπηνεια αλαξα κα ημιαξονια με πιο ενισχυμενα (Ασκροφτ).
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό kosa » 12 Νοέμ 2008, 13:15

pantg έγραψε:Φίλε kosa καλώς ήλθες,

και μόνο το ότι σου έχει βγάλει ήδη 300.000 χλμ είναι εξαιρετικά καλό.

Η λύση της επισκευής μάλλον θα σου πάει ακριβότερα εκτός και αν έχεις κοντινό συγγενή ή καλό φίλο που μπορεί να σου κάνει καλό ρεκτιφιέ κλπ στο μοτέρ σου.

Ανακατασκευασμένο τέτοιο μοτέρ (κρατάς τα παρελκόμενα του δικού σου) επίσης μπορεί να βρεθεί αλλά αυτό δεν προτείνεται για λόγους κόστους. Εκτός φυσικά και αν δεν σε νοιάζει το κόστος και θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο γνήσιο και στις αρχικές του προδιαγραφές.

Αλλιώς, όπως είπε ο Βαγγέλης, είναι τελικά καλύτερο το να αλλάξεις τον κινητήρα και να βάλεις κάτι που θα είναι δυνατότερο και οικονομικότερο.

Αν ο Βαγγέλης μπορεί να σου βρει το σετ που απαιτείται για την τοποθέτηση του Ford V6 Cologne (δηλαδή τον γερμανικής προλεύσεως παλαιό V6 της Ford) τότε αυτό είναι μία πολύ καλή και φθηνή επιλογή καθώς στο σετ θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται και τα πράγματα που χρειάζονται για να τον συνδέσεις με το κιβώτιο ταχυτήτων που έχεις ήδη στο αυτοκίνητο.

Αν όχι τότε ο V8 είναι επίσης μία καλή πρόταση αλλά θα χρειαστείς είτε αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων είτε άνοιγμά του και ταίριασμα εξαρτημάτων για να συνδεθεί με το μεγαλύτερο μοτέρ.

Αν ο προμηθευτής του σετ του Βαγγέλη δεν το παράγει πλέον ίσως να μπορέσει να βρεθεί κάτι. Ας μας πει εκείνος πρώτα, να μας πεις και εσύ τι προτιμάς και βλέπουμε.

Πάντως οποιοδήποτε μοτέρ και να βάλεις θα είναι σίγουρα καλύτερο από πλευράς απόδοσης και οικονομίας από το 2.5 βενζίνης (ή το diesel ατμοσφαιρικό ή και το τουρμπο χωρις ιντερκούλερ από πλευράς επιδόσεων)

Ενα μοτέρ V8 3.5 με καρμπυρατέρ σίγουρα θα το βρείς σαν μεταχειρισμένο αρκετά φθηνά. Μόνο που θα πρέπει να υπολογίσεις και το κόστος του κιβωτίου (το δικό του ή μετατροπή στο δικό σου, αν γίνεται πλέον)

Χαιρετώ


Παντελη ευχαριστω για τις πληροφοριες,δεν προτιμω τις μετατροπες ,οποτε νομιζω οτι ο V8 ειναι η επομενη επιλογη μου αν μπορει να μου δωσει καποιος πληροφοριες για που μπορω να βρω και ποσο κοστιζει ??
Άβαταρ μέλους
kosa
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 16 Οκτ 2008, 19:35
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 12 Νοέμ 2008, 13:32

kosa έγραψε:
pantg έγραψε:Φίλε kosa καλώς ήλθες,

και μόνο το ότι σου έχει βγάλει ήδη 300.000 χλμ είναι εξαιρετικά καλό.

Η λύση της επισκευής μάλλον θα σου πάει ακριβότερα εκτός και αν έχεις κοντινό συγγενή ή καλό φίλο που μπορεί να σου κάνει καλό ρεκτιφιέ κλπ στο μοτέρ σου.

Ανακατασκευασμένο τέτοιο μοτέρ (κρατάς τα παρελκόμενα του δικού σου) επίσης μπορεί να βρεθεί αλλά αυτό δεν προτείνεται για λόγους κόστους. Εκτός φυσικά και αν δεν σε νοιάζει το κόστος και θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο γνήσιο και στις αρχικές του προδιαγραφές.

Αλλιώς, όπως είπε ο Βαγγέλης, είναι τελικά καλύτερο το να αλλάξεις τον κινητήρα και να βάλεις κάτι που θα είναι δυνατότερο και οικονομικότερο.

Αν ο Βαγγέλης μπορεί να σου βρει το σετ που απαιτείται για την τοποθέτηση του Ford V6 Cologne (δηλαδή τον γερμανικής προλεύσεως παλαιό V6 της Ford) τότε αυτό είναι μία πολύ καλή και φθηνή επιλογή καθώς στο σετ θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται και τα πράγματα που χρειάζονται για να τον συνδέσεις με το κιβώτιο ταχυτήτων που έχεις ήδη στο αυτοκίνητο.

Αν όχι τότε ο V8 είναι επίσης μία καλή πρόταση αλλά θα χρειαστείς είτε αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων είτε άνοιγμά του και ταίριασμα εξαρτημάτων για να συνδεθεί με το μεγαλύτερο μοτέρ.

Αν ο προμηθευτής του σετ του Βαγγέλη δεν το παράγει πλέον ίσως να μπορέσει να βρεθεί κάτι. Ας μας πει εκείνος πρώτα, να μας πεις και εσύ τι προτιμάς και βλέπουμε.

Πάντως οποιοδήποτε μοτέρ και να βάλεις θα είναι σίγουρα καλύτερο από πλευράς απόδοσης και οικονομίας από το 2.5 βενζίνης (ή το diesel ατμοσφαιρικό ή και το τουρμπο χωρις ιντερκούλερ από πλευράς επιδόσεων)

Ενα μοτέρ V8 3.5 με καρμπυρατέρ σίγουρα θα το βρείς σαν μεταχειρισμένο αρκετά φθηνά. Μόνο που θα πρέπει να υπολογίσεις και το κόστος του κιβωτίου (το δικό του ή μετατροπή στο δικό σου, αν γίνεται πλέον)

Χαιρετώ


Παντελη ευχαριστω για τις πληροφοριες,δεν προτιμω τις μετατροπες ,οποτε νομιζω οτι ο V8 ειναι η επομενη επιλογη μου αν μπορει να μου δωσει καποιος πληροφοριες για που μπορω να βρω και ποσο κοστιζει ??


Παλι θελεις μετατροπη καμια σχεση ο 4 εν σειρα με τον V8.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες

cron