ΚΑΛΗΜΕΡΑ ...
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DEFENDER 2500cc βενζινη ΜΕ 300,000 km Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ???
|
|
|
kosa έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ ...
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DEFENDER 2500cc βενζινη ΜΕ 300,000 km Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ???
vagelis έγραψε:kosa έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ ...
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DEFENDER 2500cc βενζινη ΜΕ 300,000 km Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ???
Γνωμη μου ,αλαξε τον,ετσι κι'αλιως πεθαμενος ειναι ,βαλε V8 η βαλε εναν V6 ford,τετοιον εχω βαλει εγω σε ενα σειρα 3 και παει πολυ καλα.
pantg έγραψε:Φίλε kosa καλώς ήλθες,
και μόνο το ότι σου έχει βγάλει ήδη 300.000 χλμ είναι εξαιρετικά καλό.
Η λύση της επισκευής μάλλον θα σου πάει ακριβότερα εκτός και αν έχεις κοντινό συγγενή ή καλό φίλο που μπορεί να σου κάνει καλό ρεκτιφιέ κλπ στο μοτέρ σου.
Ανακατασκευασμένο τέτοιο μοτέρ (κρατάς τα παρελκόμενα του δικού σου) επίσης μπορεί να βρεθεί αλλά αυτό δεν προτείνεται για λόγους κόστους. Εκτός φυσικά και αν δεν σε νοιάζει το κόστος και θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο γνήσιο και στις αρχικές του προδιαγραφές.
Αλλιώς, όπως είπε ο Βαγγέλης, είναι τελικά καλύτερο το να αλλάξεις τον κινητήρα και να βάλεις κάτι που θα είναι δυνατότερο και οικονομικότερο.
Αν ο Βαγγέλης μπορεί να σου βρει το σετ που απαιτείται για την τοποθέτηση του Ford V6 Cologne (δηλαδή τον γερμανικής προλεύσεως παλαιό V6 της Ford) τότε αυτό είναι μία πολύ καλή και φθηνή επιλογή καθώς στο σετ θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται και τα πράγματα που χρειάζονται για να τον συνδέσεις με το κιβώτιο ταχυτήτων που έχεις ήδη στο αυτοκίνητο.
Αν όχι τότε ο V8 είναι επίσης μία καλή πρόταση αλλά θα χρειαστείς είτε αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων είτε άνοιγμά του και ταίριασμα εξαρτημάτων για να συνδεθεί με το μεγαλύτερο μοτέρ.
Αν ο προμηθευτής του σετ του Βαγγέλη δεν το παράγει πλέον ίσως να μπορέσει να βρεθεί κάτι. Ας μας πει εκείνος πρώτα, να μας πεις και εσύ τι προτιμάς και βλέπουμε.
Πάντως οποιοδήποτε μοτέρ και να βάλεις θα είναι σίγουρα καλύτερο από πλευράς απόδοσης και οικονομίας από το 2.5 βενζίνης (ή το diesel ατμοσφαιρικό ή και το τουρμπο χωρις ιντερκούλερ από πλευράς επιδόσεων)
Ενα μοτέρ V8 3.5 με καρμπυρατέρ σίγουρα θα το βρείς σαν μεταχειρισμένο αρκετά φθηνά. Μόνο που θα πρέπει να υπολογίσεις και το κόστος του κιβωτίου (το δικό του ή μετατροπή στο δικό σου, αν γίνεται πλέον)
Χαιρετώ
kosa έγραψε:pantg έγραψε:Φίλε kosa καλώς ήλθες,
και μόνο το ότι σου έχει βγάλει ήδη 300.000 χλμ είναι εξαιρετικά καλό.
Η λύση της επισκευής μάλλον θα σου πάει ακριβότερα εκτός και αν έχεις κοντινό συγγενή ή καλό φίλο που μπορεί να σου κάνει καλό ρεκτιφιέ κλπ στο μοτέρ σου.
Ανακατασκευασμένο τέτοιο μοτέρ (κρατάς τα παρελκόμενα του δικού σου) επίσης μπορεί να βρεθεί αλλά αυτό δεν προτείνεται για λόγους κόστους. Εκτός φυσικά και αν δεν σε νοιάζει το κόστος και θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητο γνήσιο και στις αρχικές του προδιαγραφές.
Αλλιώς, όπως είπε ο Βαγγέλης, είναι τελικά καλύτερο το να αλλάξεις τον κινητήρα και να βάλεις κάτι που θα είναι δυνατότερο και οικονομικότερο.
Αν ο Βαγγέλης μπορεί να σου βρει το σετ που απαιτείται για την τοποθέτηση του Ford V6 Cologne (δηλαδή τον γερμανικής προλεύσεως παλαιό V6 της Ford) τότε αυτό είναι μία πολύ καλή και φθηνή επιλογή καθώς στο σετ θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται και τα πράγματα που χρειάζονται για να τον συνδέσεις με το κιβώτιο ταχυτήτων που έχεις ήδη στο αυτοκίνητο.
Αν όχι τότε ο V8 είναι επίσης μία καλή πρόταση αλλά θα χρειαστείς είτε αλλαγή του κιβωτίου ταχυτήτων είτε άνοιγμά του και ταίριασμα εξαρτημάτων για να συνδεθεί με το μεγαλύτερο μοτέρ.
Αν ο προμηθευτής του σετ του Βαγγέλη δεν το παράγει πλέον ίσως να μπορέσει να βρεθεί κάτι. Ας μας πει εκείνος πρώτα, να μας πεις και εσύ τι προτιμάς και βλέπουμε.
Πάντως οποιοδήποτε μοτέρ και να βάλεις θα είναι σίγουρα καλύτερο από πλευράς απόδοσης και οικονομίας από το 2.5 βενζίνης (ή το diesel ατμοσφαιρικό ή και το τουρμπο χωρις ιντερκούλερ από πλευράς επιδόσεων)
Ενα μοτέρ V8 3.5 με καρμπυρατέρ σίγουρα θα το βρείς σαν μεταχειρισμένο αρκετά φθηνά. Μόνο που θα πρέπει να υπολογίσεις και το κόστος του κιβωτίου (το δικό του ή μετατροπή στο δικό σου, αν γίνεται πλέον)
Χαιρετώ
Παντελη ευχαριστω για τις πληροφοριες,δεν προτιμω τις μετατροπες ,οποτε νομιζω οτι ο V8 ειναι η επομενη επιλογη μου αν μπορει να μου δωσει καποιος πληροφοριες για που μπορω να βρω και ποσο κοστιζει ??
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες