Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ???

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Νοέμ 2008, 15:33

Συνάδελφε Kosa,

δυστυχώς, όπως ήδη έγραψε και ο Βαγγέλης, και ο V8 θέλει μετατροπές.

Μάλλον δεν έγινα κατανοητός σε αυτό που σου είχα γράψει. Εκτός από τις βάσεις θέλει μετατροπή/αλλαγή και στο κιβώτιο ταχυτήτων.

αν λοιπόν ΔΕΝ θέλεις να εμπλακείς σε μετατροπές η μόνη λύση είναι η επισκευή του υπάρχοντος κινητήρα ή η τοποθέτηση ενός από ανακατασκευή.

Η δεύτερη λύση είναι σαφώς ακριβότερη νομίζω αλλά και πολύ πιό σίγουρη όσον αφορά τα αποτελέσματα.


Οσον αφορά τον V8 θα πρέπει επίσης να υπολογίσεις και δύο άλλες παραμέτρους που δεν αναφέρθηκαν, και ζητώ συγγνώμη για αυτό.

Πρώτον ότι θα πρέπει να δηλωθεί ο "νέος" V8 κινητήρας και αυτό ΙΣΩΣ να σου δημιουργήσει πρόβλημα καθώς η αύξηση κυβισμού είναι πέραν του 20-25% που επιτρέπεται από τον "σοφό" Ελληνα νομοθέτη.

Δεύτερον ότι, ακόμη και αν κατορθώσεις να νομιμοποιήσεις την τοποθέτηση του μεγαλυτέρου κινητήρα, θα πρέπει να υπολογίσεις και τα αυξημένη τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα. Η κατανάλωση σε καύσιμα μπορεί να είναι και μικρότερη.

Σου στέλνω και π.μ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 12 Νοέμ 2008, 15:42

Το προβλημα του κυβισμου ξεπερνιεται,ο μηχανολογος προσθετει το 25% στον κυβισμο του παλαιου και δηλωνει τον καινουργιο μεσα στα πλαισια,ο δικος μου ειναι δηλωμενος 2700,τοσο εβγαινε.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Landless » 12 Νοέμ 2008, 22:43

Τελικά και εδώ μάλλον ισχύει το "είσαι ότι δηλώσεις".
Θυμάμαι κάπου το '90 ήταν προς πώληση σε μάντρα της Θεσσαλονίκης ένα Series IIA 88' πρώην Αστυνομίας και ΟΔΔΥ, με άδεια επιβατικού και δηλωμένο σαν 1600 cc. Είδα με τα μάτια μου την άδεια...
Φυσικά ο κινητήρας ήταν ο "μαμά" 2286 cc.
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vagelis » 13 Νοέμ 2008, 08:31

Landless έγραψε:Τελικά και εδώ μάλλον ισχύει το "είσαι ότι δηλώσεις".
Θυμάμαι κάπου το '90 ήταν προς πώληση σε μάντρα της Θεσσαλονίκης ένα Series IIA 88' πρώην Αστυνομίας και ΟΔΔΥ, με άδεια επιβατικού και δηλωμένο σαν 1600 cc. Είδα με τα μάτια μου την άδεια...
Φυσικά ο κινητήρας ήταν ο "μαμά" 2286 cc.

Την εποχη των τεκμηριων ηταν αρκετα δηλωμενα 1600.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό dimitris-series2a » 14 Νοέμ 2008, 21:51

εγω θα προτεινα να βαλει τον V8.
αφου οτι μετατροπη θελει ο ενας κινητηρας τα ιδια περιπου θελει και ο αλλος (βασεις κινητηρα, ταιριαγμα σασμαν κλπ).
και περισσοτερη δυναμη θα εχει και θα συνεχεισει να ειναι land rover.
το θεμα της δηλωσης του κινητηρα ειναι ευκολη υποθεση.
Τελευταία επεξεργασία από dimitris-series2a και 15 Νοέμ 2008, 15:45, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
dimitris-series2a
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:37
Τοποθεσία: πατρα

Δημοσίευσηαπό nikos-leon » 15 Νοέμ 2008, 09:55

αλλαγη κινητηρα με τοσα χλμ ειναι φαγωμενα ολα τα μηχανικα.....αποψεις παντα
nikos-leon
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 15:50

Δημοσίευσηαπό dimitris8390 » 10 Φεβ 2009, 11:54

Παντως KOSA αν ακομα ενδιαφερεσαι και δεν εκανες κατι ακομα οπου να ναι θα βγαλω τον δικο μου 2.5
απο το land rover μου για να βαλω 3.9.Αν ενδιαφερεσαι στειλε μου.
Την μηχανη την ειχα επισκευασει και δεν την αλλαζω λογω καποιου προβληματος.
Μια σταγονα λαδι δεν καιει πραγματικα!!
Και λαδακι αλλαζω πολυ συχνα.Αν οντως δεν θες μετατροπες και ενδιαφερεσαι στειλε μου.
Άβαταρ μέλους
dimitris8390
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 01 Φεβ 2009, 23:19
Τοποθεσία: Αθηνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες