Συνάδελφε Kosa,
δυστυχώς, όπως ήδη έγραψε και ο Βαγγέλης, και ο V8 θέλει μετατροπές.
Μάλλον δεν έγινα κατανοητός σε αυτό που σου είχα γράψει. Εκτός από τις βάσεις θέλει μετατροπή/αλλαγή και στο κιβώτιο ταχυτήτων.
αν λοιπόν ΔΕΝ θέλεις να εμπλακείς σε μετατροπές η μόνη λύση είναι η επισκευή του υπάρχοντος κινητήρα ή η τοποθέτηση ενός από ανακατασκευή.
Η δεύτερη λύση είναι σαφώς ακριβότερη νομίζω αλλά και πολύ πιό σίγουρη όσον αφορά τα αποτελέσματα.
Οσον αφορά τον V8 θα πρέπει επίσης να υπολογίσεις και δύο άλλες παραμέτρους που δεν αναφέρθηκαν, και ζητώ συγγνώμη για αυτό.
Πρώτον ότι θα πρέπει να δηλωθεί ο "νέος" V8 κινητήρας και αυτό ΙΣΩΣ να σου δημιουργήσει πρόβλημα καθώς η αύξηση κυβισμού είναι πέραν του 20-25% που επιτρέπεται από τον "σοφό" Ελληνα νομοθέτη.
Δεύτερον ότι, ακόμη και αν κατορθώσεις να νομιμοποιήσεις την τοποθέτηση του μεγαλυτέρου κινητήρα, θα πρέπει να υπολογίσεις και τα αυξημένη τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα. Η κατανάλωση σε καύσιμα μπορεί να είναι και μικρότερη.
Σου στέλνω και π.μ.
Χαιρετώ