από Mudnolis » 21 Οκτ 2008, 00:46
[quote="pantg"]Mανώλη καλημέρα και πάλι,
θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου για την τρέλλα και την επιθυμία όλων μας να μαστορεύουμε τις "εγγλέζες" μας.
Ομως σε θέματα που αφορούν την ασφάλεια τόσο την δική μας όσο και αυτή των άλλων χρηστών του δρόμου είναι καλό να υπάρχει και έλεγχος από ανθρώπους που διαθέτουν τα εργαλεία, τις γνώσεις και την εμπειρία για να κάνουν τις επισκευές/αναβαθμίσεις/συντηρήσεις σωστά. Και να μπορούν και να μετρούν και το αποτέλεσμα πριν και μετά.
Παντελη οσο εγωιστικο και αν ακουγεται το πρωτο πραγμα που σκεφτομαι ειναι η προσωπικη μου ασφαλεια! (κατ επεκταση λοιπον και των γυρω μου) Που σημαινει οτι δεν θα εκανα κατι για το οποιο δεν ειμαι σιγουρος. Τωρα το να αντικαταστησω την τρομπα και να κανω μια εξαερωση δεν ειναι καμια επιστημη υψηλων πανεπιστημιων. Οσο για τη μετρηση που λες την κανω σε φιλικο συνεργειο παντα και προληπτικα.
το φρενόμετρο, ο έλεγχος της γεωμετρίας και των όποιων ανοχών του συστήματος διευθύνσεως και της κατάστασης της αναρτήσεως πιστεύω ότι είναι οι φίλοι της ασφάλειας όλων μας.
δεν καταλαβαινω τι εννοεις με τις ανοχες και τη γεωμετρια του συστηματος, καθως οτι βαζω πανω στο αυτοκινητο ειναι παντα για το συγκεκριμενο μοντελλο, δεν κανω πειραματισμους. Το οτι εβαλα μονος τα αμορτισερ και ελατηρια δεν θεωρω οτι αλλαξα κατι στη γεωμετρια, καθως τηρηθηκαν τα εργοστασιακα υψη και προδιαγραφες. Απλα παρα πολλα πραγματα σστη συντηρηση και επισκευη του αυτοκινητου γενικα ειναι πολυ πιο απλα απο οσο φανταζονται οι περισσοτεροι για αυτο τα γραφω και εδω. θελει κοινη λογικη, ματι και χερι που μαθαινει, και ενα καλο εργοστασιακο βιβλιο επισκευης. Ο σκοπος που γραφω στο φορουμ οπως εχω ξαναπει ειναι για να ανταλλασω γνωμες και γνωσεις. Με το μαστορεμα ξεκινησα οταν καποτε μπουχτισα να με δουλευουν οι εκαστοτε μαστορατζες. και να ταν με καρυδια παει στο διαολο........Αυτη τη στιγμη γνωριζω 2 ειδων συνεργεια το μπαρμπα Μητσο, οτι να ναι δηλαδη. και τον Dr Dimitrio με τη φορμα-ποδια χειρουργου (για το λογαριασμο) που κρυμμενος πισω απο τεχνολογικους ορους ΝΑΣΑ θελει να σε πεισει οτι οι αλλαγη 2 λασπωτηρων κοστιζει 30 Ευρω. (το εχω σε αποδειξη!)
το 2CV έχει σαφώς λιγότερες απαιτήσεις από το σύστημα πέδησής του από ότι το Discovery των 2+ τόννων βάρους και πολλαπλασιας αδρανείας.
Αναλογικα εχει τις ιδιες απαιτησεις σε φρεναρισμα οπως καθε οχημα. Εχει 2 μικρα ταμπουρα που αναλογικα καταπονουνται το ιδιο! Δεν ειναι βεβαια 2 τονους αλλα παρολα αυτα πρεπει (και) σταματαει σωστα!
(και να μην μιλήσουμε για το ότι ένα αυτοκίνητο περνάει υποχρεωτικά ΚΤΕΟ καθώς όλοι γνωρίζουμε καλά το πώς μπορεί να "περάσει" ένα όχημα από την διαδικασία αυτή.....)
Με το ΚΤΕΟ προσωπικα δεν ειχα ποτε θεμα..... και φυσικα δεν θα λαδωνα ποτε.
Φιλικα Μανωλης