Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τρομπα Φρενων

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Τρομπα Φρενων

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 18 Οκτ 2008, 23:19

Η τρομπα φρενων μου εχει καποια εμφανη διαρροη, ακριβως κατω απο το δοχειο του υγρου (ισως και στο πισω μερος της, εκει που ειναι το εμβολο). Τι μπορω να κανω? Στο 2CV μου υπαρχει σετ επισκευης με τα λαστιχακια της τρομπας. Υπαρχει κατι αντιστοιχο και εδω? Τι θα μπορουσα να κανω?

Ευχαριστω!
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Τρομπα Φρενων

Δημοσίευσηαπό MUDDY_DISCO » 18 Οκτ 2008, 23:26

Μανολη υπαρχει στην κεδο σαν ανταλακτικο
Άβαταρ μέλους
MUDDY_DISCO
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 22:41

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 19 Οκτ 2008, 09:13

Yπάρχει και σέτ επισκευής (εσωτερικά λαστιχάκια) και σετ το δοχείο υγρών με τα λαστιχάκια του.

Καθάρισε πρώτα με άφθονο νεράκι εξωτερικά τα υγρά και σκούπισε να δείς από που είναι η διαρροή, το δοχείο αλλάζει εύκολα σχετικά (κουμπωτό - θέλει λίγη προσοχή στο κούμπωμα), το εσωτερικό rebuild επίσης είναι εύκολο αλλά πρέπει να λυθούν τα πάντα....

Αυτά όλα ισχύουν στο V8, δεν νομίζω να υπάρχουν αλλαγές στο MPI
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Οκτ 2008, 18:36

Μανώλη γειά,

ανάλογα με το ποιό σετ θα σου χρειαστεί μπορεί να συμφέρει τελικά να αλλάξεις όλη την αντλία.

Αν σου χάνει από την βάση του δοχείου των υγρών των φρένων τότε το κόστος του σετ επισκευής είναι χαμηλότερο.

Το σετ για τα λαστιχάκια της αντλίας φρένων όμως είναι ακριβό σε γνήσιο.

Στην περίπτωση αυτή συμφέρει περισσότερο να αλλάξεις όλη την αντλία.

Πριν αγοράσεις οποιοδήποτε σετ επισκευής άνοιξε την αντλία να δεις αν έχει φθαρεί στο εσωτερικό της.

ΠΡΟΣΟΧΗ στα σπειρώματα στα σημεία σύνδεσης της αντλίας με τα σωληνάκια.

-------------------------

Αν τα υγρά των φρένων σου είναι πολύ μαύρα μάλλον πας για λαστιχάκια και αν είναι μαύρα εδώ και καιρό θα σου έχει φάει ίσως και την μεταλλική επιφάνεια στο εσωτερικό της αντλίας. Μην αγοράσεις σετ επισκευής πριν ελέγξεις προσεκτικά την αντλία σου.

Τι είδος υγρών φρένων χρησιμοποιείς? Πολύς κόσμος που έβαζε συνθετικά DOT4 έχει δει πιό γρήγορη φθορά στα λαστιχάκια από όσους χρησιμοποιούν το απλό DOT4.
Tο DOT3 που πολύς κόσμος βάζει ΔΕΝ είναι κατάλληλο σύμφωνα με το βιβλίο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 20 Οκτ 2008, 07:26

Αν πας σε φρενα δεν ψαχνεις για τιποτα εχουν και λαστιχακια και οτι αλλο χειαζεται.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Οκτ 2008, 09:22

Βαγγέλη καλημέρα και καλή εβδομάδα,

αλεξίπτωτα και άγκυρες έχουν για το "χρέπι"?
(χιχιχιχιχιχιχι, είπα να σε πειράξω λιγάκι για το αγαπημένο μας χρέπι)

Αλήθεια έχεις κανέναν καλό φρενά να προτείνεις?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 20 Οκτ 2008, 10:16

Παντελη εγω πηγαινω σε εναν στην Ηρακλειου κοντα στα τρια αστερια,ειναι πολυ παλιος και μου εχει αλαξει λαστιχακια και οτι αλλο χρειαζεταιη τρομπα στο χρεπι ,δεν ειχα ποτε προβλημα ανταλακτικων.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 20 Οκτ 2008, 11:05

Τα αυτοκινητα γενικα και η επισκευη-βελτιωση τους ειναι το χομπυ που ρε παιδια, οποτε την ψαχνω παντα σε λυσεις προσωπικες. Δηλαδη το να παω στην ΚΕΔΟ για το ανταλλακτικο, η στον φρενα η στον ηλεκτρολογο μου κοβει την ευχαριστηση. Πως να το εκφρασω... τελως παντων οποιος εχει τη λοξα με καταλαβαινει. Α και ενα παραδειγμα. Οποιος θελει πολλαπλασιαστη με 38 Ευρωπουλα υπαρχει στην Αθηνα ουτε Αγγλιες η ΚΕΔΟ....

Καλα μαστορεματα

Μανωλης
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό vagelis » 20 Οκτ 2008, 11:22

Για ψαξου μηπως εισαι μαζοχα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Οκτ 2008, 11:26

Mανώλη καλημέρα και πάλι,

θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου για την τρέλλα και την επιθυμία όλων μας να μαστορεύουμε τις "εγγλέζες" μας.

Ομως σε θέματα που αφορούν την ασφάλεια τόσο την δική μας όσο και αυτή των άλλων χρηστών του δρόμου είναι καλό να υπάρχει και έλεγχος από ανθρώπους που διαθέτουν τα εργαλεία, τις γνώσεις και την εμπειρία για να κάνουν τις επισκευές/αναβαθμίσεις/συντηρήσεις σωστά. Και να μπορούν και να μετρούν και το αποτέλεσμα πριν και μετά.

το φρενόμετρο, ο έλεγχος της γεωμετρίας και των όποιων ανοχών του συστήματος διευθύνσεως και της κατάστασης της αναρτήσεως πιστεύω ότι είναι οι φίλοι της ασφάλειας όλων μας.

το 2CV έχει σαφώς λιγότερες απαιτήσεις από το σύστημα πέδησής του από ότι το Discovery των 2+ τόννων βάρους και πολλαπλασιας αδρανείας.

(και να μην μιλήσουμε για το ότι ένα αυτοκίνητο περνάει υποχρεωτικά ΚΤΕΟ καθώς όλοι γνωρίζουμε καλά το πώς μπορεί να "περάσει" ένα όχημα από την διαδικασία αυτή.....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Οκτ 2008, 12:14

vagelis έγραψε:Για ψαξου μηπως εισαι μαζοχα.


Κοίτα ΠΟΙΟΣ μιλάει !!!!!!! (χιχιχιχιχιχιχιχιχι)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 21 Οκτ 2008, 00:46

[quote="pantg"]Mανώλη καλημέρα και πάλι,

θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου για την τρέλλα και την επιθυμία όλων μας να μαστορεύουμε τις "εγγλέζες" μας.

Ομως σε θέματα που αφορούν την ασφάλεια τόσο την δική μας όσο και αυτή των άλλων χρηστών του δρόμου είναι καλό να υπάρχει και έλεγχος από ανθρώπους που διαθέτουν τα εργαλεία, τις γνώσεις και την εμπειρία για να κάνουν τις επισκευές/αναβαθμίσεις/συντηρήσεις σωστά. Και να μπορούν και να μετρούν και το αποτέλεσμα πριν και μετά.

Παντελη οσο εγωιστικο και αν ακουγεται το πρωτο πραγμα που σκεφτομαι ειναι η προσωπικη μου ασφαλεια! (κατ επεκταση λοιπον και των γυρω μου) Που σημαινει οτι δεν θα εκανα κατι για το οποιο δεν ειμαι σιγουρος. Τωρα το να αντικαταστησω την τρομπα και να κανω μια εξαερωση δεν ειναι καμια επιστημη υψηλων πανεπιστημιων. Οσο για τη μετρηση που λες την κανω σε φιλικο συνεργειο παντα και προληπτικα.

το φρενόμετρο, ο έλεγχος της γεωμετρίας και των όποιων ανοχών του συστήματος διευθύνσεως και της κατάστασης της αναρτήσεως πιστεύω ότι είναι οι φίλοι της ασφάλειας όλων μας.

δεν καταλαβαινω τι εννοεις με τις ανοχες και τη γεωμετρια του συστηματος, καθως οτι βαζω πανω στο αυτοκινητο ειναι παντα για το συγκεκριμενο μοντελλο, δεν κανω πειραματισμους. Το οτι εβαλα μονος τα αμορτισερ και ελατηρια δεν θεωρω οτι αλλαξα κατι στη γεωμετρια, καθως τηρηθηκαν τα εργοστασιακα υψη και προδιαγραφες. Απλα παρα πολλα πραγματα σστη συντηρηση και επισκευη του αυτοκινητου γενικα ειναι πολυ πιο απλα απο οσο φανταζονται οι περισσοτεροι για αυτο τα γραφω και εδω. θελει κοινη λογικη, ματι και χερι που μαθαινει, και ενα καλο εργοστασιακο βιβλιο επισκευης. Ο σκοπος που γραφω στο φορουμ οπως εχω ξαναπει ειναι για να ανταλλασω γνωμες και γνωσεις. Με το μαστορεμα ξεκινησα οταν καποτε μπουχτισα να με δουλευουν οι εκαστοτε μαστορατζες. και να ταν με καρυδια παει στο διαολο........Αυτη τη στιγμη γνωριζω 2 ειδων συνεργεια το μπαρμπα Μητσο, οτι να ναι δηλαδη. και τον Dr Dimitrio με τη φορμα-ποδια χειρουργου (για το λογαριασμο) που κρυμμενος πισω απο τεχνολογικους ορους ΝΑΣΑ θελει να σε πεισει οτι οι αλλαγη 2 λασπωτηρων κοστιζει 30 Ευρω. (το εχω σε αποδειξη!)

το 2CV έχει σαφώς λιγότερες απαιτήσεις από το σύστημα πέδησής του από ότι το Discovery των 2+ τόννων βάρους και πολλαπλασιας αδρανείας.

Αναλογικα εχει τις ιδιες απαιτησεις σε φρεναρισμα οπως καθε οχημα. Εχει 2 μικρα ταμπουρα που αναλογικα καταπονουνται το ιδιο! Δεν ειναι βεβαια 2 τονους αλλα παρολα αυτα πρεπει (και) σταματαει σωστα!

(και να μην μιλήσουμε για το ότι ένα αυτοκίνητο περνάει υποχρεωτικά ΚΤΕΟ καθώς όλοι γνωρίζουμε καλά το πώς μπορεί να "περάσει" ένα όχημα από την διαδικασία αυτή.....)

Με το ΚΤΕΟ προσωπικα δεν ειχα ποτε θεμα..... και φυσικα δεν θα λαδωνα ποτε.

Φιλικα Μανωλης
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Οκτ 2008, 07:12

Μανώλη καλημέρα,

νομίζω ότι παρεξήγησες αυτά που έγραψα.

το μόνο στο οποίο πρότεινα κάτι, και συγκεκριμένα το θέμα του μετέπειτα ελέγχου το αυτοκινήτου και από έναν εξειδικευμένο ή έστω πεπειραμένο, έστω και γενικό, μάστορα ή συνεργείο, έγραψες ότι αυτό το κάνεις. Και αυτό είναι που πιστεύω ότι καλύπτει κατά πολύ μεγάλο βαθμό τις λογικές απαιτήσεις που έχουμε όλοι μας (και σίγουρα και εσύ) σχετικά με το να είναι το αυτοκίνητό μας ασφαλές για εμάς και τους άλλους.

---------------

Τώρα όσον αφορά τα 30 Ευρώ για την τοποθέτηση των πίσω λασπωτήρων καλώς ή κακώς (κακώς νομίζουμε όλοι) υπάρχει χρονοχρέωση στα περισσότερα συνεργεία. Ειναι όμως ο μόνος πραγματικά εύκολος τρόπος για να ελέγχετε η ποσότητα της εργου που παράγουν ή πρέπει να παράγουν οι εργαζόμενοι σε ένα συνεργείο.
Η μισή ώρα για την αλλαγή λασπωτήρων μπορεί να είναι και λίγη αν σκεφτεί κανείς ότι οι βίδες μπορεί να είναι σκουριασμένες. Και όλοι ξέρουμε ότι τα περισσότερα Landies δεκαετίας έχουν πολλές σκουριασμένες βίδες....

Τα λέμε συμπληρωματικά μετά καθώς πρέπει να πάω τον μικρό σχολείο.

Χαιρετώ και καλημέρα
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες