Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Tζόγοι και θόρυβοι στην μετάδοση

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Tζόγοι και θόρυβοι στην μετάδοση

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Σεπ 2004, 23:14

Φίλε Discoman,

μιά και τέθηκε το θέμα......

Οι υπερβολικοί τζόγοι στο σύστημα μετάδοσης σίγουρα μπορούν να σε κάνουν να μείνεις στο δρόμο.

Αυτό μου έχει συμβεί σε δασικό δρόμο στην Ευρυτανία όταν μετά από απότομο ζόρι στην μετάδοση έμεινα από αυτό το λόγο (πήδημα της εμπρός ανάρτησης και απότομη προσγείωση της μίας ρόδας που σπίναρε στο έδαφος με αποτέλεσμα μεν να μην σπάσει το ημιαξόνιο αλλά να κουρευτεί το πολύσφηνο του κεντρικού διαφορικού το οποίο και είχε τζόγους)

Το ίδιο μπορεί να συμβεί και από τον κεντρικό/κύριο άξονα του κιβωτίου ταχυτήτων που δίνει κίνηση στο κεντρικό διαφορικό. Και αυτός "τρώγεται" και κάνει τζόγους οι οποίοι μπορούν να σε αφήσουν στο δρόμο κάποια στιγμή.

Αν αποκλείσεις τους σταυρούς και τα πολύσφηνα των κεντρικών αξόνων (δηλαδή των αξόνων που μεταδίδουν την κίνηση από το κεντρικό διαφορικό στους άξονες) και αποκλείσεις επίσης το μπαλάκι του σημείου στήριξης Α του πίσω άξονα καθώς και τα διαφορικά σου για τζόγους, τότε σου μένουν μόνο το κιβώτιο και το κεντρικό διαφορικό.

το κεντρικό διαφορικό σου γράφω στις οδηγίες του τροφοδότη πώς μπορείς να το ελέγξεις.


Το κιβώτιο δυστυχώς είναι λίγο πιό μπελαλίδικο.

Ελπίζω να βοήθησα λίγο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 25 Σεπ 2004, 06:26

Παντως στο δικο μου Disco οταν πρωτοενοιωσα αυτους τους τζογους και αφου ειχα διαβασει και τα ξενα forums, λεω παμε για αλλαγη στον αξονα του σασμαν.
Αυτο 30-35000χλμ νωριτερα!!
Συμφωνα με τους αγγλους forumιστες και με 137000χλμ στην πλατη θα επρεπε να εχω μεινει κιολας.
Δεν εχει επειδεινωθει η κατασταση,δεν εχω μπει στον κοπο να ανοιξω το καπακι να δω αν φοραει τρυπημενο γραναζι, οποτε βλεπουμε.
Παντως και σε ενα Samurai που ειχα, ειχε αντιστοιχους τζογους αλλα με τοσους σταυρους και αξονες θεωρουνταν λογικο!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Σεπ 2004, 11:27

Γειά σου fatman,

oι τζόγοι μπορεί να είναι και οι φυσιολογικοί που περιμένει κανείς από ένα όχημα με 140.000χλμ στην πλάτη του.
Αλλωστε καθώς όλα τα 4Χ4 έχουν αρκετούς σταυρούς και πολλά υποσυστήματα στη μετάδοσή τους είναι φυσικό επόμενο οι τζόγοι από τις ανοχές των συστημάτων αυτών να είναι αυξημένοι σε σύγκριση με ένα συμβατικό αυτοκίνητο που έχει ένα κιβώτιο ταχυτήτων και μόνο ένα διαφορικό, άντε και δύο ημιαξόνια με μπιλιοφόρους όμως.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 23 Οκτ 2004, 16:08

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΖΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΖΟΓΑΔΟΡΟΥΣ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΑΚΑ FORTE KAI TOYS ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ :lol:
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες