Καλημέρα σε όλους,
Είμαι κάτοχος Defender 90 td5 sw που τον τελευταίο καιρό ακούγεται ένας μεταλλικός θόρυβος (κλανκ) ο οποίος προέρχεται από το πίσω διαφορικό. Ο θόρυβος δεν ακούγεται πάντα, αλλά τις περισσότερες φορές όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει ή επιβραδύνει (πχ με το που αφήσω απότομα το γκάζι η επιταχύνω απότομα). Το παραπάνω παρατηρείται με πρώτη, δευτέρα αλλά και όπισθεν στο κιβώτιο. Όταν δεν υπάρχει ταχύτητα στο κιβώτιο το κλανκ δεν εμφανίζεται όπως επίσης και όταν το αυτοκίνητο κινείται με μεγάλες ταχύτητες (πχ ταξίδια σε επαρχιακό δρόμο, εθνική οδό κ.α. ) όπου και στο κιβώτιο θα υπάρχει τρίτη, τετάρτη και πέμπτη.
Σε παλαιότερο post του pantg που αφορούσε disco mpi 93 είχε γραφεί το εξής:
(http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... B%E1%ED%EA)
“Αναφορικά με το "κλανκ του θανάτου" αυτό δεν περιορίζεται μόνο στο σιλεντμπλόκ (σινεμπλόκ στην ελληνομηχανική) της βάσης Α του πίσω άξονα ή στο κιβώτιο ταχυτήτων. Μπορεί να οφείλεται επίσης σε μπόσικα στο κεντρικό διαφορικό (υπάρχει τρόπος να το ελέγξεις αν σηκώσεις το αυτοκίνητο), σε μπόσικα στους σταυρούς ή στα πολύσφηνα στους κεντρικούς άξονες, σε μπόσικα στο διαφορικό ή στα κορωνοπήνια στον εμπρός ή στον πίσω άξονα καθώς και σε μπόσικα στα πλακάκια των κεντρικών αξόνων στην μεριά του εμπρός και/η του πίσω άξονα.”
Όσον αφορά τα παραπάνω, το αυτοκίνητο σηκώθηκε, τα σιλεντμλπόκ ελέγχτηκαν και είναι οκ, στη βάση του πίσω άξονα αλαχθηκαν κάποιες σαν “μπίλιες” οι οποίες είχαν σκουριάσει (δεν είμαι σίγουρος ότι μιλάμε γι αυτό που γράφεις, δηλαδή τη βάση Α του πίσω άξονα), ενώ δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων ή σε μπόσικα στο κεντρικό διαφορικό καθώς ο θόρυβος ακούγεται ξεκάθαρα από το πίσω διαφορικό κάτι που το καταλαβαίνεις καλύτερα όταν είσαι έξω από το αυτοκίνητο δίπλα στο πίσω άξονα. Τέλος ελέγχτηκαν οι βάσεις των αμορτισέρ και σφίχτηκαν όλες οι βίδες που υπάρχουν κάτω από το αυτοκίνητο θα μπορούσαν να δημιουργήσουν το πρόβλημα. Προφανώς λοιπόν ο θόρυβος πρέπει να σχετίζεται με με κάποιο εξάρτημα του πίσω διαφορικού.
Το ερώτημα είναι το εξής:
α) Κατά πόσο ασφαλές μπορεί να είναι το αυτοκίνητο στην οδήγηση (με μικρές και μεγάλες ταχύτητες) σε περίπτωση που κάτι σπάσει μέσα στο διαφορικό?
β)Που μπορεί να κυμανθεί χονδρικά το κόστος κατεβάσματος του διαφορικού και εντοπισμού του προβλήματος?
γ)Υπάρχει θεωρητικά πιθανότητα να χρειαστεί αλλαγή όλου του διαφορικού?
Θα χαρώ να ακούσω τις απόψεις και τις προτάσεις σας.
Ευχαριστώ.