Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

V8: Καρμπυρατέρ ή Injection;

Τεχνικά θέματα Land Rover.

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Οκτ 2008, 13:41

Kωστή αν το 3.5άρι έχει τα SU ή στα Stromberg θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι δεν θα δουλεύει και πολύ καλά και στρωτά στις παρατεταμένες ανηφοριές ή στις πολύ πλάγιες κλίσεις (στην κατηφόρα ούτως ή άλλως τσουλάει και μόνο του)

Η μόνη θεραπεία για το πρόβλημα αυτό είναι τα διπλού σώματος Webers ή τα Edelbrock ή ακόμη καλύτερα ένα σύστημα injection.

Οσον αφορά την αδιαβροχοποίηση του συστήματος ανάφλεξης οι προτάσεις είναι επίσης γνωστές και έχουν συζητηθεί και εδώ τόσο σε φθηνές όσο και σε ακριβότερες λύσεις που προσφέρουν και βελτίωση απόδοσης και οικονομίας.

Ρώτα αν θέλεις κάτι συμπληρωματικό και τα λέμε και πάλι αν δεν μπορείς να τα βρεις στο ψαχτήρι του φορουμ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 07 Οκτ 2008, 15:17

Δεν ξέρω τι λές Παντελή,

στο δικό μου 110 τα SU δουλεύουν πολύ στρωτά σε όλες τις συνθήκες-κλήσεις, κανένα απολύτως πρόβλημα στα 10+ χρόνια που το έχω και μάλιστα στις πολύ χαμηλές στροφές καλύτερα από το αντίστοιχο μοτέρ με injection που έχω στο disco (αυτό ίσως λόγω διαφορετικής καμπύλης ροπής)...

Εμένα μ' αρέσουν τα καρμπυρατέρ και το χειρόγκαζο...

(για όσουν δεν ξέρουν, o αέρας - που κλειδώνει όπου θές - στα πρώτα χιλιοστά της διαδρομής του δουλεύει σαν χειρόγκαζο επιτρέποντας ένα ψηλότερο σταθερό ρελαντί για κάποια πολύ δύσκολα κόλπα με αμπραγιάζ και φρένο μόνο...)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Οκτ 2008, 16:00

Γειά σου Μανώλη,

Φίλε μου και συνάδελφε Land Roverά αν συμφωνούσαμε απολύτως θα σήμαινε ότι έχει έρθει η ώρα που θα παγώσει η κόλαση !!! (χιχιχιχιχιχι)

Τα καρμπυρατέρ δίνουν σαφώς καλύτερη αίσθηση ροπής χαμηλά και πολύ πιό ωραίο (από αισθητικής πλευράς) ήχο στο μοτέρ.

Ομως έχει παρατηρηθεί ότι σε αγωνιστική χρήση όντως υπάρχει πρόβλημα με τα φλοτέρ στα πιό πάνω αναφερόμενα καρμπυρατέρ (με Ρ και όχι με λάμδα συνάδελφοι, ας μην τα λέμε λάθος)

Ενα τρανό παράδειγμα αυτοκινήτου που έμενε στις σοβαρές ανηφόρες από καύσιμο είναι και το 110 του Γιάννη ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ Αθανασίου. Το πόσες φορές το είχα συζητήσει μαζί του δεν περιγράφεται. Ομως ο Γιάννης ήθελε στην αρχή τα καρμπυρατέρ του. Νομίζω ότι πριν το πουλήσει τελικά έβαλε injection ομως.

Να διορθώσω και ένα λαθάκι που έκανα εκ παραδρομής στην προηγούμενη καταχώρηση καθώς ανέφερα ότι τα Weber/Edelbrock είναι διπλού σώματος. Δεν είναι διπλού αλλά τετραπλού (ένα καρμπυρατέρ σαν σαλούφα μεγάλο με ένα φίλτρο αέρος σαν ταψί για χωριάτικη τυρόπιττα)
Τα καρμπυρατέρ αυτά δοκιμασμένα σε αυτοκίνητο αδελφού παλαιού μου φίλου δούλεψαν μιά χαρά σε πολύ περιέργες γωνίες.

-----------------------------

Να επαναλάβω ότι συμφωνώ μαζί σου τόσο στο θόρυβο όσο και στην αίσθηση ροπής και κυρίως στο ότι τα κανονικά εργοστασιακά καρμπυρατέρ λειτουργούν μιά χαρά σε λογικά πλαίσια οδήγησης, ακόμη και πέρα από αυτά.
Ομως σε αγωνιστικές εφαρμογές έχουν δείξει αδυναμίες που έχουν σχέση με την θέση των φλοτέρς.
Επίσης να υπενθυμίσω ότι είναι αρκετά περίεργα στην ρύθμισή τους, κανονικά θέλουν επισκευή/ρύθμιση κάθε 10.000 χλμ (ή μίλια, για να το δούμε αυτό) σύμφωνα με το εργοστασιακό πρόγραμμα συντήρησης και έχουν και μία τάση να κολλάνε τα φλοτέρ τους όταν μένουν καιρό (μιλάμε για χρόνο και βάλε...) ακίνητα τα αυτοκίνητα.

------------------

Η ντίζα του τσοκ είναι άλλη μία μαγεία της LR. Φτάνει να δουλεύει...... (ευτυχώς δουλεύει πιό συχνά και αποτελεσματικά από ότι η πρώτης γενιάς ντίζα του καπώ)

-----------------

Αμπραγιάζ και φρένο???? Τι είναι αυτό???? ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ και τα ξεχνάς αυτά τα πρωτόγονα..... (αντε να δούμε πόσοι θα αντιδράσουν να ανοίξουμε σχετικό θέμα για τις εντυπώσεις και τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα κάθε είδους κιβωτίιου)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Οκτ 2008, 16:07

Παντελή ας διαφωνήσουμε :-)

Το παράδειγμα με το 110 από μόνο του δε λεει και πολλά.
Σαφώς ένα κακορυθμισμένο καρμπυρατέρ θα κάνει τα δικά του. Και ένα από τα σημεία που αγνοούν - παραβλέπουν οι περισσότεροι είναι η ρύθμιση του φλοτέρ.

Ναι το injection θα δουλέψει μια και κανείς δε θα βρεθεί να το ξερυθμίσει, αντίθετα με τα καρμπυρατέρ που θέλουν μάστορα με προσωπικότητά και όχι προσωπικότητα μάστορα - όπως λές και εσύ και συχνό έλεγχο.

Αυτό που σου προσφέρουν τα SU / Stromberg είναι η γλυκιά ροπή.... όλα τα άλλα (οικονομία (!!!) κλπ) φυσικά θα τα βρεις στο injection (και είναι bulletproof από τα άσχετα χέρια)

Ο Πέτραινας έτρεξε στο Transylvania Trophy με V8 καρμπυρατεράτο. Το μοτέρ δούλευε παντού και σε οποιαδήποτε κλίση. Αλλά ήταν σωστά ρυθμισμένα ;-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Οκτ 2008, 16:55

Σπύρο πώς μου αρέσει όταν διαφωνούμε !!!!

Το μόνο που μπορώ να σου απαντήσω είναι ότι και το injection κακορυθμίζεται. Ρώτα τον φίλο μας το Στράτο να σου πει ιστορία τρόμου από κακορυθμισμένο σύστημα injection τοποθετημένο από προσωπικότητα μάστορα (αλλιώς το λέω "μάστορα με "καρύδια" και όχι "καρύδια" μάστορα" αλλά τέλος πάντων ας το πούμε και προσωπικότητα έτσι για αλλαγή).

Ομως όπως πολύ σωστά ειπωθηκε κατ' επανάληψη τα καρμπυρατέρ έχουν άλλη γλύκα.

Οσον αφορά το θέμα της οικονομίας τα σωστά ρυθμισμένα καρμπυρατέρ και με σωστό σύστημα ανάφλεξης δίνουν και μοτέρ με πολύ χαμηλή κατανάλωση. Σου θυμίζω το παράδειγμα φίλου μου που έχει ένα D90 επαγγελματικό και του έφερνε (τώρα του πουλάει) γύρω στα 12 λίτρα/100 χλμ (με ταχύτητα ταξιδιού γύρω στα 100 με 110 χαω). Ομως το αυτοκίνητο είναι ίσως το πιό όμορφα και σωστά συντηρημένο και φτιαγμένο 90άρι που είχα την ευτυχία να γνωρίσω (και για να λέω ότι είναι τύχη να γνωρίσω ένα Defender που δεν τα συμπαθώ ιδιαίτερα, καταλαβαίνεις πόσο καλό είναι. Αλήθεια είναι προς πώληση. Οποιος ενδιαφέρεται να του δώσω το τηλέφωνο του ιδιοκτήτη και μιλάει μαζί του απευθείας)

Για τον Γιώργο όλοι ξέρουμε ότι ξέρει το αντικείμενο. Η επιλογή των καρμπυρατέρ έγινε για καλύτερη λειτουργία και αντοχή στις υγρασίες που περιμένατε να βρείτε στο TAT. Για το λόγο αυτό και είχαμε κάνει αντίστοιχη προετοιμασία και στο Defender 90 TD5 του Victor.
Ξέροντας λοιπόν το αντικείμενο και έχοντας εμπειρία σε αγώνες με τα V8 ο Γιώργος ξέρει και πώς πρέπει να το "τοποθετήσει" το αυτοκίνητο......

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Οκτ 2008, 17:00

12λιτ με 100-110! Ειλικρινά μου ακούγεται πολύ δύσκολο.... σαν το άλλο ενος disco που ισχυριζόταν ο ιδιοκτήτης ότι του το έφερνε στα 8-9 l/100.... :clubbed:

Μπάς και είχε βάλει χέρι στη συμπίεση κλπ?
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Οκτ 2008, 17:01

Τι είχε κάνει ο Victor στο TD5?
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Οκτ 2008, 17:58

Εβαλε έναν άσχετο απατεώνα να του στήσει το αυτοκίνητο.......
Ετσι λοιπόν με ασχετοσύνη και απατεωνιές βγήκε δεύτερος στο ΤΑΤ (όντως πρώτος σε σχεδόν όλο τον αγώνα όπως μου μετέφερες) με ένα αυτοκίνητο που είχε στηθεί προοδευτικά από τον Ιανουάριου του 2008 και με δική του εμπειρία όχι παραπάνω από 14 μήνες σε αγώνες εκτός δρόμου με το Defender.

Αν σε ενδιαφέρει μπορούμε να συζητήσουμε μαζί με τον Victor και αν συμφωνεί να γίνει κανονική παρουσίαση του αυτοκινήτου.

Συγγνώμη αλλά λόγω πιθανής δικής του αντίρρησης δεν μπορώ να αναφερθώ σε συγκεκριμένες λεπτομέρειες για θέματα προετοιμασίας σε συγκεκριμένους τομείς που κάνουν την ουσιαστική διαφορά σε ένα εντυπωσιακά και σε ένα ουσιαστικά "στημένο" αυτοκίνητο. Το πρώτο το βλέπουμε πολύ συχνά από προσωπικότητες μάστορες τον τελευταίο καιρό.
Το δεύτερο όμως πληρώνεται και όποιος το πληρώνει έχει και δικαίωμα να μην θέλει να γίνουν γνωστά πολλά πράγματα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 07 Οκτ 2008, 18:50

Βρε Παντελή τι λές τώρα; Καλά αμα υπάρχει τόσο θέμα μη λές δε πειράζει.... Όμως μη μεταφέρεις και στο forum τα προβλήματα που... δε το αφορούν :-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό Shaka » 07 Οκτ 2008, 20:28

Γεια σας!!! Είδα φως και μπήκα! Θέλω να πω ότι και το Defender που είχα, αλλά και το RR bobtail φοράνε SU. Συνειδητή επιλογή καθώς δεν με πρόδωσαν ποτέ στην μακρόχρονη αγωνιστική ζωή του Defender (και δεν ήταν πάντα ρυθμισμένα, το αντίθετο μάλιστα θα έλεγα!), αλλά και στη βραχία χρήση του bobtail σε ανηφόρες που σου κόβουν την ανάσα και σε κατηφόρες που επιβάλλεται η χρήση babylino... Δούλευαν αδιάκοπα. Και δεν ήταν ρυθμισμένα, όπως θα έπρεπε, καθώς τα "μπαλώσαμε " το απόγευμα πριν φύγουμε για Ρουμανία.

Τι θέλω να πω: Τα SU αν δεν είναι "τελειωμένα" (όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν) δεν παίζονται. Καλα τα injection, πιό πολύ δύναμη, ξεμπερδεύεις με ρυθμίσεις, αλλά άντε κάνε βόλτα στο ποτάμι με το νερό μέχρι τα "βυζά" και πες μου μετά... Το ίδιο ισχύει και για τα TD5, σε ότι έχει να κάνει με τη θέση του εγκεφάλου (ο Ionut θυμάται ακόμα το ποτάμι στον πρώτο Έβρο)
Γιώργος
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 08 Οκτ 2008, 07:22

Αν δεν κανω λαθος το td5 εχει τον εγκεφαλο στην καμπινα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Οκτ 2008, 08:29

Γιώργη αν τα SU δεν είχαν την αντοχή και απόδοση που έχουν δεν θα βρίσκονταν επί τόσα χρόνια εκεί που ήταν.
απλώς η τεχνολογία προχωράει. Ομως για αυτό που σχεδιάστηκαν τότε να κάνουν είναι πολύ καλά.
Ας αναλογιστούμε μόνο ότι συζητάμε για εξαρτήματα που βοηθούσαν ένα αυτοκίνητο να κάνει πριν από 38 χρόνια να κάνει πράγματα που ακόμη και τώρα με τα συστήματα ψεκασμού κλπ πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα δυσκολεύονται να κάνουν (μιλάω για την πρώτη τοποθέτηση του V8 στα πρώτα RaRo το 1970)

Οπως όλοι ξέρουμε το θέμα δεν είναι το εξάρτημα μόνο του αλλά κυρίως το πώς έχει τοποθετηθεί, ρυθμιστεί και πώς χρησιμοποιείται.

Εκεί είναι που χάνεται το παιχνίδι και δημιουργούνται και τα περισσότερα προβλήματα που καταλήγουν και σε μακριές συζητήσεις, παρεξηγήσεις και διαμάχες (σε θεωρητικά, γραπτά επίπεδα πάντα).

Το πιό εξελιγμένο εξάρτημα της αγοράς αν τοποθετηθεί λάθος, ρυθμιστεί λάθος και δουλευτεί λάθος σίγουρα θα χαλάσει ή θα αποδώσει ελάχιστα. Ασε που μπορεί και να μην δουλέψει καθόλου.

Τα injection πρώτης και δεύτερης γενιάς (στην ουσία τα πρώτα Lucas το ένα με το airflow με την πεταλούδα και το δεύτερο με το θερμαινόμενο καλώδιο) είχαν προβλήματα αδιαβροχοποίησης. Ομως αν χρησιμοποιούνται καινούργια φις, καλά λαστιχάκια, τσιμουχάκια κλπ τότε ιδίως το δεύτερο είναι σαφώς πιό ανθεκτικό. Οχι όμως για συνθήκες βύθισης του μοτέρ σε νερά ή σε παρατεταμένη λειτουργία με συνεχή περάσματα σε νερά έτσι ώστε να δημιουργούνται υδρατμοί για πολύ ώρα μέσα στον χώρο του κινητήρα. Κάτι που ούτως ή άλλως δημιουργεί σοβαρά προβλήματα και στο ντιστριμπιτέρ και μερικές φορές και τις πίπες των μπουζί.

Η λύση είναι η χρήση διαφορετικού συστήματος ψεκασμού και ανάφλεξης μαζί. Τέτοιο σύστημα μπορεί να μπει στα V8 και έχει αποδείξει την εξαιρετικά καλή λειτουργία του ακόμη και κάτω από το νερό. Προσφέρει όμως και άλλα πλεονεκτήματα καθώς μπορεί να ρυθμιστεί με πολλούς διαφορετικούς τρόπους (για ροπή, για ιπποδύναμη, για οικονομία, για υψηλές θερμοκρασίες ατμόσφαιρας, μεγάλα υψόμετρα κλπ)
Εχει έρθει στην Ελλάδα και θα τοποθετηθεί σύντομα σε D90 με τον 4.6 με υπερσυμπιεστή. Δυστυχώς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν βλέπει όμως χώμα.....

---------------------

Οσον αφορά τον TD5 τα ευαίσθητα του σημεία στο νερό είναι γνωστά και υπάρχουν διάφορες λύσεις. Φθηνές και αξιόπιστες και ακριβές και το ίδιο αξιόπιστες με τις φθηνές.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Shaka » 08 Οκτ 2008, 08:42

vagelis έγραψε:Αν δεν κανω λαθος το td5 εχει τον εγκεφαλο στην καμπινα.


Καλημέρα Βαγγέλη,

ναι στην καμπίνα έχει τον εγκέφαλο, στο κουτί κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και αν δεν του αλλάξεις θέση και είσαι επιρρεπής σε βαθιά περάσματα..., μετά πρέπει να απλώσεις μπουγάδα!
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vagelis » 08 Οκτ 2008, 09:23

Στο ντισκο εκει εχει την σιντιερα,τον εγξεφαλο τον εχει κατω απο το ντουλαπακι.
Το ντισκο παντως βαζει δυσκολα νερο μεσα,εχω περασει ποταμι με νερο μεχρι την μεση της πορτας και δεν μπηκε σταγονα .
Πιστευω οτι προβλημα θα εχεις αν βραχει το καπακι του τουρμπο,μπορει να ραισει.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Οκτ 2008, 09:34

Shaka έγραψε:
vagelis έγραψε:Αν δεν κανω λαθος το td5 εχει τον εγκεφαλο στην καμπινα.


Καλημέρα Βαγγέλη,

ναι στην καμπίνα έχει τον εγκέφαλο, στο κουτί κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού και αν δεν του αλλάξεις θέση και είσαι επιρρεπής σε βαθιά περάσματα..., μετά πρέπει να απλώσεις μπουγάδα!


Γιώργο και Βαγγέλη,

στα Defender ο εγκέφαλος μπορεί να μείνει εκεί που είναι και να είναι και εντελώς προστατευμένος από νερά και υγρασίες.

Ας κάνουμε λοιπόν ένα τεστ. Ποιός θα βρει ποιός γίνεται???

Η ακριβή και μη προτεινόμενη λύση είναι η επιμήκυνση της πλεξούδας. Κάτι που επιτρέπει την τοποθέτηση του εγκεφάλου ψηλότερα. Ομως κοστίζει πολύ και τελικά δεν υπάρχει λόγος

Ποιός θα βρει την φθηνή, εύκολη και αποτελεσματική λύση για τον εγκέφαλο.

Μετά αν θέλετε συζητάμε και για το άλλο ευαίσθητο σημείο των TD5 στα ηλεκτρονικά του.

Ο νικητής κερδίζει ένα πακέτο μπισκοτάκια.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover Tech

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες