Ταξιδεύω με μωτ γύρω στα 100. Τα 120 σπάνια τα πατάω.
Ακουω προτάσεις για ελαστικά.
![Smile :-)](./images/smilies/smile.gif)
Hint: άλλοι λένε ναι στα φαρδιά και άλλοι όχι
![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
superspy έγραψε:Αντέχουν στο φόρτωμα, στην καταπόνηση και ουσιαστικά κάνουν θαύματα όσο πιο δύσκολο γίνεται το terrain. Κρατάνε στην άσφαλτο (συμπεριλαμβανομένης και της βρεμένης) αλλά μισούν την ταχύτητα. Τρώγονται συνολικά πιο γρήγορα και κάνουν περισσότερο φασαρία.
superspy έγραψε:Α... και φυσικά οχι σε καμιά παρωχημένη διάσταση σαν τα 7.50/16.
Ακόμα και η Land έχει περάσει σε 235/85/16.
ekarpod έγραψε:...
Τα στενά ελαστικά, κόβουν καλύτερα το χιόνι και την λάσπη, δίνουν καλύτερη κατευθυντικότητα, και γενικά δεν κόβουν το αυτοκίνητο στα πολύ δύσκολα.
Θυμάμαι, στην αρχή στης καρρίερας μου που το disco ήταν στο stock ύψος, είχα καταναλώσει 2 τετράδες 7.00 χ 16 michelin Ο/R
Δεν ήταν καλά στο βρεμένο, είχα και προβλήματα κατευθυντικότητας μετά τα 120 χλμ στο δρόμο, αλλά στα δύσκολα εκτός ήταν καταπληκτικά...
Εγώ παραμένω υποστηρικτής των στενών.
superspy έγραψε:Μετά, στα υπόλοιπα τα φαρδύτερα δίνουν πολύ καλύτερο και σταθερότερο πάτημα και ειδικά στη λάσπη κάνουν θαύματα.
Δοκίμασε τα μια φορά και θα δείς (εντάξει όχι στο Disco που δε χωράνε![]()
)
Θεωρώ ότι τα 33-10.5 είναι το ελάχιστο που μπορείς να παίζεις. Τα 35'' είναι πλέον ψωμοτύρι και όχι τυχαία
Mudnolis έγραψε:Αληθεια μηπως ξερει κανεις που μπορω να βρω Fedima? Παιρνω τηλεφωνο τον αντιπροσωπο και δεν ειναι κανεις εκει.. Επισης εχω βρει και τα Insa Turbo καθως και καποια Marix Lion (σε πελμα Sirroco) τα εχει βαλει κανεις? Αντε γιατι και ο Νοεμβρης ειναι κοντα!!
ekarpod έγραψε:superspy έγραψε:Μετά, στα υπόλοιπα τα φαρδύτερα δίνουν πολύ καλύτερο και σταθερότερο πάτημα και ειδικά στη λάσπη κάνουν θαύματα.
Δοκίμασε τα μια φορά και θα δείς (εντάξει όχι στο Disco που δε χωράνε![]()
)
Θεωρώ ότι τα 33-10.5 είναι το ελάχιστο που μπορείς να παίζεις. Τα 35'' είναι πλέον ψωμοτύρι και όχι τυχαία
Στο 110, όταν άλλαξα από 7.50 16 σε 235/85 16, στεναχωρήθηκα επειδή το αυτοκίνητο έκοψε αισθητά και στον δρόμο και στην λάσπη (δεν ξέρω αν το TD5 δεν μασάει, πάντως το V8 επηρεάζεται![]()
)...
Βέβαια λάσπη από λάσπη έχει διαφορά και σίγουρα ο καθένας έχει διαφορετικές προτιμήσεις, για μένα το καλύτερο του στενού είναι η κατευθυντικότητα και ο τρόπος που στρίβει στο χώμα όταν πηγαίνεις ζωηρά...
ΥΓ: και από αισθητικής απόψεως, δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο για μένα από ένα ψηλό λεπτό μοντέλο, αντί ενός κοντόχοντρου, για τα τρακτερωτά μιλάμε, εννοείται ...
ekarpod έγραψε:ΥΓ: και από αισθητικής απόψεως, δεν υπάρχει τίποτε καλύτερο για μένα από ένα ψηλό λεπτό μοντέλο,
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες