Ζάχο καλησπέρα
Ψάχνοντας στο ντοσιέ του αυτοκινήτου που έχω μέσα και το ιστορικό, βρήκα ότι έκανα την αναβάθμιση Ιούλιο 2006 στον Γκαμπλέτσα με κόστος 1100€ +φπα από τον οίκο overfinch + φίλτρο ελευθέρας itg. Δες αν θέλεις και στο φόρουμ DISCO3.CO.UK την ανάλογη συζήτηση.
Αυτή η αναβάθμιση είναι θα έλεγα ειδική και συγκεκριμένη, ίσως κατά την γνώμη μου η καλλίτερη, γιατί, δεν "χαλάει" την εργοστασιακή ρύθμιση , δεν καπνίζει το αυτοκίνητο όπως κάνει με άλλες αναβαθμίσεις και είναι σε απόλυτα λογικά όρια ίππων και ροπής. Να πω επίσης απ΄ ότι θυμάμαι, ότι αυτή που έβαζε η LAND ROVER, κάπνιζε το αυτοκίνητο.
Όσο γα το θέμα με τον κινητήρα, ίσως είναι κινητήρας EURO4 με την "προβληματική" τρόμπα λαδιού.
Βέβαια θεωρώ επειδή όπως είπες είσαι μηχανικός, θα ξέρεις και μερικές ιδιαιτερότητες που αφορούν την λειτουργία των κινητήρων diesel.
Δεν μου είπες για τις egr, τις έχεις ταπώσει;.
Τώρα, για τα μοντέλα που είναι EURO4, γίνεται αναβάθμιση με λίγο περισσότερα άλογα και ροή απ΄ ότι σε αυτά με κινητήρα EURO3. Προτιμώ το τελευταίο.
Έχω επίσης να σου προτείνω, σε κάθε γέμισμα ρου ρεζερβουάρ να ρίχνεις μέσα ένα μπουκαλάκι(200-250ml) λάδι για δίχρονους κινητήρες, η λάδι 10W diesel Shell. Κάνει καλό. Τι καλό; δες εδώ και θα καταλάβεις.
http://www.4x4community.co.za/forum/sho ... hp?t=96797
http://forums.tdiclub.com/showpost.php? ... stcount=26
[edit mod] Τα link απο εκεί που τα έκανες copy-paste δεν τα πήρες ολοκληρα και δεν δουλεύουν