Μοτερ, που τοποθετήθηκε σε Disco II και Defender TD5
5-Κύλινδρο σε σειρά, σχεδίαση Land Rover
Μαντεμένιο μπλόκ, αλουμινένια κεφαλή
Εκκεντροφόρος επικεφαλής που ενεργοποιεί και τους Injectors, κίνηση με αλυσίδα
Κυβικά 2493
Διάμετρος Χ διαδρομή 94χιλ Χ 71.1χιλ
Συμπίεση 19.5:1
Σύστημα διαχείρισης καυσίμου: Lucas Electronic Unit Injection
Στροβιλοσυμπιεστής Allied Signal GT20 turbocharger
Ισχύς: 112bhp - 91kw στις 4850στρ/λ (σε χειροκίνητες εκδόσεις) 136bhp (101kw) @ 4200στρ/λ σε αυτόματα
Ροπή: 300Nm @ 1950 στρ/λ - 340nm @ 1950 στρ/λ σε disco/αυτόματα
Κατασκευάστηκε από το 1997-2007 και είναι καθαρή σχεδίαση Land Rover (και όχι BMW όπως πολλοί παρασύρονται).
Κορυφαίο μοτέρ πολύ μπροστά στην εποχή του, ενώ ακόμα και σήμερα 15+ χρόνια μετά τη σχεδίαση του δείχνει τα δόντια του σε πολλά νεώτερα του.
Ιδιαίτερα αξιόπιστο, γερό και δυνατό με ελάχιστα μειονεκτήματα που επικεντρώνονται στην πολύ υψηλή πίεση λειτουργίας των injector που τους κάνει ευαίσθητους σε "σκουπίδια" και νοθευμένο καύσιμο.
Η μονάδα διαχείρισης που σχεδιάσθηκε πριν απο την επιβολή κανόνων OBDII στα πετρέλαια είναι και αυτή πολύ μπροστά και δέχεται επεμβάσεις αλλαγής χαρτογράφησης με απλό προγραμματισμό.
Αρκετά από τα μυστικά της μονάδας, βρέθηκαν με reverse engineering πάνω στο πρωτόκολλο επικοινωνίας και δυστυχώς ακόμα και σήμερα, αρκετά απο τα ισχυρά σημεία της μονάδας παραμένουν κρυφά.
Οχι όμως όλα