Mudnolis έγραψε:Λοιπον να ανακεφαλαιωσω γιατι μπερδευτικα λιγο... Αυτη τη στιγμη δεν θελουν αλλαγη τα ελατηρια μου, ουτε τα αμορτισερ, θελω ομως να αυξησω το κρεμασμα του αξονα. Αρα κατεβαζω με πυργους τα αμορτισερ μπροστα και με βασεις τα πισω και δεν χρειαζομαι κατι αλλο σωστα? (αν και εχω πανω μακρυτερα σωληνακια φρενων)
Σε περιπτωση που αλλαξω ολο το σετ παιρνω καλυτερα +2 ιντσες ελατηρια-αμορτισερ σωστα? (ουτε εδω θα χρειαστω bump stop ακομα αν και το σετ μπει στους -2 πυργους-βασεις συμφωνα με τον Τακη ε?)
Ευχαριστω
Υ.Γ. Ποια πιστευετε οτι θα ηταν η πιο σωστη λυση, οχι απαραιτητα η πιο οικονομικη (σε λογικα πλαισια!), ωστε να βελτιωθει η συμπεριφορα της αναρτησης? Το Disco κινειται αποκλειστικα σε χωμα.
ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΣ
Σε μελλοντική βελτίωση τίποτα από αυτά δεν πάει χαμένο.
Οικονομικότατη λύση είναι. Δούλεψε το έτσι καμιά σεζόν και μετά βλέπεις αν θέλεις κάτι περισσότερο.
Το να αλλάξεις και ελατήρια-αμορτισέρ είναι ολοκληρωμένη αναβάθμιση.
Μπροστά κατέβασε την βάση των αμορτισέρ τόσο ίσα που να χαλαρώνει - ελευθερώνεται το ελατήριο. Στο στραμπούληγμα της ανάρτησης θα ελευθερωθεί λίγο ακόμα αλλά ξανακάθεται στη θέση του από μόνο του.
Πίσω βάλε κώνους. Με +2ελτήρια, -2βάση, +2 αμορισερ.
Αν τα πάρεις έτοιμα είσαι ok.
Aν μπείς στην διαδικασία να τα κατασκευάσεις μόνος σου ώστε να εκμεταλλευτείς το 100% των διαδρομών ...είναι εξίσωση με 2 αγνώστους (κυριολεκτώ) Το σχεδίασα σε 3D πρόγραμμα και διορθώσεις - δοκιμές στη πράξη μέχρι να το φέρω εκεί που ήθελα. Σε αυτή την διαδικασία να μπεις μόνο αν έχεις σκοπό να κάνεις Long-Travel ανάρτηση.