Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

navara προβλημα

Δημοσίευσηαπό bull » 01 Σεπ 2008, 09:19

ΝAVARA ZISIS , σταματα παιδι μου να λες τετοια


Γειά σου ρε SHADOW (L)200 με το πατρικό σου ύφος :lol: :lol: :lol: Ο πατριάρχης των Ναβαρόπληκτων... :lol:

Λοιπόν, να τα ξεκαθαρίζουμε σιγά σιγά.
Η σχέση στροφών/λεπτό και χιλιομετρικής ένδειξης δεν μεταβάλεται απο πράγματα που έχουν να κάνουν με τον κινητήρα, καύσιμα, ανηφόρες ή κατηφόρες κλπ. Σ' αυτές τις περιπτώσεις το αμάξι πάει χειρότερα ή καλύτερα αλλα η σχέση που ανέφερα προηγουμένως δεν αλλάζει. Π.χ ένα αμάξι σε καλή κατάσταση πιάνει τα 140 στις 3000 στρ/λεπτό. Αν τώρα του βάλουμε μάπα καύσιμο ή το πάμε σε ελαφρά ανηφόρα, θα αργήσει περισσότερο να πιάσει τα 140 αλλά όταν τα πιάσει το στροφόμετρο θα δείχνει 3000 στρ/λεπτό.
Το μόνο πράγμα που αλλάζει τη σχέση κοντέρ - στροφόμετρου είναι μια αλλαγή στη σχέση μετάδοσης (όπως πολύ σωστά είπε κι πιτμπουλάκος) δηλ. στο σασμάν στα κορωνοπήνια ή στη διάμετρο των ελαστικών.
Αν τίποτα απ΄όλα αυτά δεν συμβαίνει, τότε μάλλον τα έχει παίξει το κοντερ ή στροφόμετρο. Όμως ας μην μας κάνει αυτό εντύπωση: ΕΙΝΑΙ ΝAVARA!!! :lol: :lol: :lol:

Α!, και κάτι άλλο... Το μόνο σημείο που το Νισσάν υπερτερεί των άλλων είναι εντός δρόμου (επιδόσεις κινητήρα). Για εκτός δρόμου, πραγματικά δεν βλέπω κάτι που θα το έκανε να ξεχωρίσει. Μάλλον το αντίθετο... 8)
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό bull » 01 Σεπ 2008, 09:21

Τα έχουμε πει αυτά και παλιότερα, έτσι δεν είναι SHADOWούλη μου? 8) :lol: :lol: :lol:
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 01 Σεπ 2008, 09:35

bull έγραψε:
ΝAVARA ZISIS , σταματα παιδι μου να λες τετοια


.......
.......
Α!, και κάτι άλλο... Το μόνο σημείο που το Νισσάν υπερτερεί των άλλων είναι εντός δρόμου (επιδόσεις κινητήρα). Για εκτός δρόμου, πραγματικά δεν βλέπω κάτι που θα το έκανε να ξεχωρίσει. Μάλλον το αντίθετο... 8)


Για καντο μας πιο λιανα αυτο με τις εντος δρομου επιδοσεις γιατι ειμαι κατηγορηματικα αντιθετος τουλαχιστον σε σχεση με το L200....
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Re: DODGE

Δημοσίευσηαπό man300 » 01 Σεπ 2008, 10:04

navara.zisis έγραψε:δεν χερω αλλα ετσι και αλλιως αυτο το αυτοκινητο δεν ειαι κατασκευασμενο για ταχυτητες ειναι για να οργωνει τα βουνα και να δινει π@π@ρες σε κατι σαραβαλα που λεγονται νομιζω mitsubishi l200





:shock: :shock: δεν νομίζω :twisted:
Άβαταρ μέλους
man300
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2007, 20:51
Τοποθεσία: Χαλκιδικη

Δημοσίευσηαπό lion » 01 Σεπ 2008, 12:08

bull έγραψε:
Το μόνο πράγμα που αλλάζει τη σχέση κοντέρ - στροφόμετρου είναι μια αλλαγή στη σχέση μετάδοση...


Δίσκος - πλατώ;
Forester
Άβαταρ μέλους
lion
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 13 Μαρ 2007, 10:55
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 01 Σεπ 2008, 12:46

bull έγραψε:
ΝAVARA ZISIS , σταματα παιδι μου να λες τετοια


Γειά σου ρε SHADOW (L)200 με το πατρικό σου ύφος :lol: :lol: :lol: Ο πατριάρχης των Ναβαρόπληκτων... :lol:

Λοιπόν, να τα ξεκαθαρίζουμε σιγά σιγά.
Η σχέση στροφών/λεπτό και χιλιομετρικής ένδειξης δεν μεταβάλεται απο πράγματα που έχουν να κάνουν με τον κινητήρα, καύσιμα, ανηφόρες ή κατηφόρες κλπ. Σ' αυτές τις περιπτώσεις το αμάξι πάει χειρότερα ή καλύτερα αλλα η σχέση που ανέφερα προηγουμένως δεν αλλάζει. Π.χ ένα αμάξι σε καλή κατάσταση πιάνει τα 140 στις 3000 στρ/λεπτό. Αν τώρα του βάλουμε μάπα καύσιμο ή το πάμε σε ελαφρά ανηφόρα, θα αργήσει περισσότερο να πιάσει τα 140 αλλά όταν τα πιάσει το στροφόμετρο θα δείχνει 3000 στρ/λεπτό.
Το μόνο πράγμα που αλλάζει τη σχέση κοντέρ - στροφόμετρου είναι μια αλλαγή στη σχέση μετάδοσης (όπως πολύ σωστά είπε κι πιτμπουλάκος) δηλ. στο σασμάν στα κορωνοπήνια ή στη διάμετρο των ελαστικών.
Αν τίποτα απ΄όλα αυτά δεν συμβαίνει, τότε μάλλον τα έχει παίξει το κοντερ ή στροφόμετρο. Όμως ας μην μας κάνει αυτό εντύπωση: ΕΙΝΑΙ ΝAVARA!!! :lol: :lol: :lol:

Α!, και κάτι άλλο... Το μόνο σημείο που το Νισσάν υπερτερεί των άλλων είναι εντός δρόμου (επιδόσεις κινητήρα). Για εκτός δρόμου, πραγματικά δεν βλέπω κάτι που θα το έκανε να ξεχωρίσει. Μάλλον το αντίθετο... 8)

παιδια το κοντερ μαλλον ηταν και περναω ασχολιαστο το ΟΜΩΣ ΑΣ ΜΗΝ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΙΝΑΙ NAVARA!!!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 01 Σεπ 2008, 12:53

TasosOffRoad έγραψε:
bull έγραψε:
ΝAVARA ZISIS , σταματα παιδι μου να λες τετοια


.......
.......
Α!, και κάτι άλλο... Το μόνο σημείο που το Νισσάν υπερτερεί των άλλων είναι εντός δρόμου (επιδόσεις κινητήρα). Για εκτός δρόμου, πραγματικά δεν βλέπω κάτι που θα το έκανε να ξεχωρίσει. Μάλλον το αντίθετο... 8)


Για καντο μας πιο λιανα αυτο με τις εντος δρομου επιδοσεις γιατι ειμαι κατηγορηματικα αντιθετος τουλαχιστον σε σχεση με το L200....

θα σου το εξηγησω εγω.πρωτον 500NM ροπης 200 αλογα εαν θες και αλλα απευθυνσου στον φιλο μου shadow200
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Re: DODGE

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 01 Σεπ 2008, 13:58

man300 έγραψε:
navara.zisis έγραψε:δεν χερω αλλα ετσι και αλλιως αυτο το αυτοκινητο δεν ειαι κατασκευασμενο για ταχυτητες ειναι για να οργωνει τα βουνα και να δινει π@π@ρες σε κατι σαραβαλα που λεγονται νομιζω mitsubishi l200





:shock: :shock: δεν νομίζω :twisted:

kaκος δεν το νομιζεις αλλα τι να κανουμε κανεις δεν μπορει να καταλαβει την υπερφυσικη δυναμη του NAVARA εαν δεν το οδηγησει.
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 01 Σεπ 2008, 14:07

navara.zisis έγραψε:
TasosOffRoad έγραψε:
bull έγραψε:
ΝAVARA ZISIS , σταματα παιδι μου να λες τετοια


.......
.......
Α!, και κάτι άλλο... Το μόνο σημείο που το Νισσάν υπερτερεί των άλλων είναι εντός δρόμου (επιδόσεις κινητήρα). Για εκτός δρόμου, πραγματικά δεν βλέπω κάτι που θα το έκανε να ξεχωρίσει. Μάλλον το αντίθετο... 8)


Για καντο μας πιο λιανα αυτο με τις εντος δρομου επιδοσεις γιατι ειμαι κατηγορηματικα αντιθετος τουλαχιστον σε σχεση με το L200....

θα σου το εξηγησω εγω.πρωτον 500NM ροπης 200 αλογα εαν θες και αλλα απευθυνσου στον φιλο μου shadow200


Μιλαμε για εντος δρομου επιδοσεις και οχι για να τραβαμε βαρκες ...
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό man300 » 01 Σεπ 2008, 14:35

500nm ροπής που?από τις 2000+rpm και πάνω για on road καλο είναι,a και πρώτη φορα οδηγό τέρας ροπής που το ξεκινάς σιμπλεκταριστο για να μην σου σβήσει
Άβαταρ μέλους
man300
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2007, 20:51
Τοποθεσία: Χαλκιδικη

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 01 Σεπ 2008, 14:45

man300 έγραψε:500nm ροπής που?από τις 2000+rpm και πάνω για on road καλο είναι,a και πρώτη φορα οδηγό τέρας ροπής που το ξεκινάς σιμπλεκταριστο για να μην σου σβήσει

δεν ειμαι σιγουρος αλλα διαβασα οτι με τα 200 αλογα την ροπη την βγαζει κατω απο τις 2000 στροφες
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 01 Σεπ 2008, 14:48

TasosOffRoad έγραψε:
navara.zisis έγραψε:
TasosOffRoad έγραψε:
bull έγραψε:
ΝAVARA ZISIS , σταματα παιδι μου να λες τετοια


.......
.......
Α!, και κάτι άλλο... Το μόνο σημείο που το Νισσάν υπερτερεί των άλλων είναι εντός δρόμου (επιδόσεις κινητήρα). Για εκτός δρόμου, πραγματικά δεν βλέπω κάτι που θα το έκανε να ξεχωρίσει. Μάλλον το αντίθετο... 8)


Για καντο μας πιο λιανα αυτο με τις εντος δρομου επιδοσεις γιατι ειμαι κατηγορηματικα αντιθετος τουλαχιστον σε σχεση με το L200....

θα σου το εξηγησω εγω.πρωτον 500NM ροπης 200 αλογα εαν θες και αλλα απευθυνσου στον φιλο μου shadow200


Μιλαμε για εντος δρομου επιδοσεις και οχι για να τραβαμε βαρκες ...

τα αλογα και την ροπη δεν τα εχουμε για να τραβαμε βαρκες αλλα κατι σαραβαλα l200 στις ανηφορες
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 01 Σεπ 2008, 15:53

Καταρχάς και η αρνητική διαφήμιση είναι διαφήμιση.Χαίρομαι που σε αυτή την ενότητα,το NAVARA είναι το 90% των συζητήσεων.Το αυτοκίνητο έχει 200ps και 48κιλα ροπή.Εχει φούλ πίεση στις 1800,δηλαδή εάν υποθέσουμε ότι έχει 0 ροπή στο ρελαντί των 800 στροφών αναπτήσει σε χίλιες στροφές 48 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ.
Επίσης το χειμώνα που μας πέρασε δεν είδα ούτε ένα διπλοκάμπινο στις βόλτες που κάναμε.Ελπίζω φέτος να βρεθούμε και να δούμε από κοντά τις off-road δυνατότητες του κάθε ένα (οδηγού και αυτοκινήτου).
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 01 Σεπ 2008, 16:16

pitbullakos έγραψε:Καταρχάς και η αρνητική διαφήμιση είναι διαφήμιση.Χαίρομαι που σε αυτή την ενότητα,το NAVARA είναι το 90% των συζητήσεων.Το αυτοκίνητο έχει 200ps και 48κιλα ροπή.Εχει φούλ πίεση στις 1800,δηλαδή εάν υποθέσουμε ότι έχει 0 ροπή στο ρελαντί των 800 στροφών αναπτήσει σε χίλιες στροφές 48 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ.
Επίσης το χειμώνα που μας πέρασε δεν είδα ούτε ένα διπλοκάμπινο στις βόλτες που κάναμε.Ελπίζω φέτος να βρεθούμε και να δούμε από κοντά τις off-road δυνατότητες του κάθε ένα (οδηγού και αυτοκινήτου).

μακαρι φιλε μου να ειμαστε γεροι ολοι[πανω απο ολα η υγεια]και να κανουμε τετοιες συναντησεις οπως λες και να περναμε καλα γενικα
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό bull » 01 Σεπ 2008, 18:02

Για σταθήτε ρε παιδιά, λίγες ώρες έλειψα και ξεσπασε μάχη!!! :)
Απο πού ν' αρχίσω... Λοιπόν...
TasosOffRoad :
Για καντο μας πιο λιανα αυτο με τις εντος δρομου επιδοσεις γιατι ειμαι κατηγορηματικα αντιθετος τουλαχιστον σε σχεση με το L200....


Με παρεξηγήσατε αγαπητέ... :D Μιλάω για τις επιδόσεις του κινητήρα και δεν μπλέκω καθόλου super select κλπ. Στις στροφές ο Μίτσος είναι μακράν των υπολοίπων και το ξέρω.

lion
Δίσκος - πλατώ;

Οπωσδήποτε, αλλά δεν θα το καταλαβαινε στις επιταχύνσεις? Το αμάξι θα σερνότανε...

TasosOffRoad :


Μιλαμε για εντος δρομου επιδοσεις και οχι για να τραβαμε βαρκες ...

Σωστά, σωστά... Σωστότατα! :twisted:

man300
500nm ροπής που?από τις 2000+rpm και πάνω για on road καλο είναι,a και πρώτη φορα οδηγό τέρας ροπής που το ξεκινάς σιμπλεκταριστο για να μην σου σβήσει


Αχχ, γιατί βρε παλικάρι μου ξύνεις πληγές??? Σε βάζει ο εξωαποδώ? Εμένα κάποτε που προσπάθησα ν' αποδείξω γιατί το Ναβάρα καμμιά φορά σβύνει αν δεν συμπλεξάρεις πχ. σε μια ανηφόρα (και ήμουν απόλυτα τεκμηριωμένος) κόντεψαν να με φάνε... Τώρα θα φάνε κι εσένα :lol: :lol: :lol: Κάτσε μόνο να γυρίσει ο SHADOW και θα δεις :lol: :lol: :lol:

pitbullakos
Εχει φούλ πίεση στις 1800,δηλαδή εάν υποθέσουμε ότι έχει 0 ροπή στο ρελαντί των 800 στροφών αναπτήσει σε χίλιες στροφές 48 ΚΙΛΑ ΡΟΠΗ.


Στο ρελαντί οι κινητήρες έχουν ροπή και μάλιστα αρκετη. Φουλ πίεση δεν σημαίνει και μέγιστη ροπή. Κάλλιστα μπορεί να έχεις φουλ πίεση στις 1500 (πχ. το δικό μου) αλλά η μέγιστη ροπή του κινητήρα να είναι (και είναι) ψηλότερα. Μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες αλλά νομίζω ότι θα ξεφύγουμε. :)

Θα τολμήσω λοιπόν να το ξαναγράψω:

Στο off road δεν έχει σημασία ΜΟΝΟ πόσο ροπή έχεις αλλά κυρίως που την αποδίδεις και η γραμμικότητα με την οποία αυτή βγαίνει στούς τροχούς.
Το Ναβάρα είναι γνωστό ότι έχει μεγάλη ροπή αλλά είναι λιγότερο γραμμικό από τα άλλα. (Ωχ, man300 με παρέσυρες κι άνοιξα πάλι τους ασκούς του Αιόλου... :twisted: :twisted: :twisted:
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες