ΝAVARA ZISIS , σταματα παιδι μου να λες τετοια
Γειά σου ρε SHADOW (L)200 με το πατρικό σου ύφος Ο πατριάρχης των Ναβαρόπληκτων...
Λοιπόν, να τα ξεκαθαρίζουμε σιγά σιγά.
Η σχέση στροφών/λεπτό και χιλιομετρικής ένδειξης δεν μεταβάλεται απο πράγματα που έχουν να κάνουν με τον κινητήρα, καύσιμα, ανηφόρες ή κατηφόρες κλπ. Σ' αυτές τις περιπτώσεις το αμάξι πάει χειρότερα ή καλύτερα αλλα η σχέση που ανέφερα προηγουμένως δεν αλλάζει. Π.χ ένα αμάξι σε καλή κατάσταση πιάνει τα 140 στις 3000 στρ/λεπτό. Αν τώρα του βάλουμε μάπα καύσιμο ή το πάμε σε ελαφρά ανηφόρα, θα αργήσει περισσότερο να πιάσει τα 140 αλλά όταν τα πιάσει το στροφόμετρο θα δείχνει 3000 στρ/λεπτό.
Το μόνο πράγμα που αλλάζει τη σχέση κοντέρ - στροφόμετρου είναι μια αλλαγή στη σχέση μετάδοσης (όπως πολύ σωστά είπε κι πιτμπουλάκος) δηλ. στο σασμάν στα κορωνοπήνια ή στη διάμετρο των ελαστικών.
Αν τίποτα απ΄όλα αυτά δεν συμβαίνει, τότε μάλλον τα έχει παίξει το κοντερ ή στροφόμετρο. Όμως ας μην μας κάνει αυτό εντύπωση: ΕΙΝΑΙ ΝAVARA!!!
Α!, και κάτι άλλο... Το μόνο σημείο που το Νισσάν υπερτερεί των άλλων είναι εντός δρόμου (επιδόσεις κινητήρα). Για εκτός δρόμου, πραγματικά δεν βλέπω κάτι που θα το έκανε να ξεχωρίσει. Μάλλον το αντίθετο...