SHADOW200 έγραψε:Nαι μπορει να μην εχει το ιδιο μεγεθος πιστονια , αλλα το μεγεθος παιζει ρολο στην δυναμη και οχι τοσο πολλη στη ροπη που ισουται ........
ΡΟΠΗ =ΔΥΝΑΜΗ x ΑΠΟΣΤΑΣΗ , οπου δυναμη τα 200 αλογα και αποσταση το 100 .....
Φίλε Shadow200 σίγουρα είναι θετικό που προσπαθείς να μάθεις, αλλά επιπρόσθετα με αυτά που σου έγραψε ο Bull πρέπει να σου πω ότι αν προσπαθείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα θα βγάζεις λάθος συμπεράσματα. Οι κινητήρες που αναφέρεις είναι τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους που δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Τι εννοώ; Οι διαστάσεις των κυλίνδρων είναι μία μόνο από τις πολλές παραμέτρους που καθορίζουν το τι θα αποδώσει ένας κινητήρας και πως θα το αποδώσει. Για να πάρεις μια ιδέα από τις υπόλειπες παραμέτρους σκέψου... Αριθμός και διάταξη κυλίνδρων, σειρά ανάφλεξης, εσωτερικές τριβές, αδράνεια κινουμένων μερών, συμπίεση, σχήμα θαλάμου κάυσης, αριθμός, διάταξη και χρονισμός βαλβίδων εισαγωγής / εξαγωγής, τροφοδοσία καυσίμου (π.χ. άμεσος ή έμμεσος ψεκασμός), σχήμα και διαστάσεις αυλών εισαγωγής / εξαγωγής, σιγαστήρες εξάτμισης, απώλειες από περιφερειακά (π.χ. βεντιλατέρ ψυγείου, αντλίες υδραυλικών κυκλωμάτων) bla, bla, bla...
Και σίγουρα θα έχω ξεχάσει κάποια...
Οι τρείς κινητήρες που αναφέρεις διαφέρουν σε ΟΛΑ τα παραπάνω και επιπρόσθετα ένας είναι ατμοσφαιρικός και δύο υπερτροφοδοτούμενοι.
Για να εξηγήσεις γιατί ο ένας αποδίδει έτσι και ο άλλος αλλιώς θα πρέπει να δείς όλα τα παραπάνω ένα προς ένα.
Άρχισες να υποψιάζεσαι καθόλου τι παίζει;