Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΕΡΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ !!

ΠΕΡΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ !!

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 21 Μαρ 2008, 20:12

Θα ηθελα να μαθω περισσοτερα για τους ενισχυμενους συμπλεκτες καθως και τους συμπλεκτες διπλης τριβης που αναφερει το california club και εχουν κυκλοφορησει για ολα τα φορτηγακια !!
Τι προσφερει ενας τετοιος συμπλεκτης σε σχεση με τον εργοστασιακο , και σε τι βελτιωνεται το αυτοκινητο !! Υπαρχουν παρενεργειες ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩΩΩ !!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 26 Μαρ 2008, 09:13

Γενικά οι ενισχυμένοι κλπ δίσκοι προσφέρουν αυξημένη αντοχή και χρησιμοποιούνται όπου υπάρχει τέτοια ανάγκη πχ. κάνω μετατροπή στον κινητήρα μου και βγάζει -αρκετά- παραπάνω άλογα, αγοράζω τροχόσπιτο και θέλω να το σέρνω συχνά, μου την έδωσε και αρχίζω να συμμετέχω σε ράλλυ οπότε ο συμπλέκτης ταλαιπωρείται περισσότερο κλπ. Εσένα αγαπητέ SHADOW(L)200 μάλλον δεν σου χρειάζονται. Οι δίσκοι που έχει το Ναβάρα (και κάθε αυτοκίνητο) είναι σχεδιασμένοι για την ιπποδύναμη που έχεις και τα φορτία που το αμάξι υποτίθεται θα κληθει να μεταφέρει. Σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα οι δίσκοι είναι πραγματικά γαιδούρια και δεν έχουν ανάγκη. Οι παρενέργειες αν βάλεις τέτοιους θα είναι να κάνεις πιο φουσκωτή γάμπα (την αριστερή μόνο :D ) καθώς χρειάζονται περισσότερη δύναμη στο πάτημα αλλά και δεν έχουν συνήθως την προοδευτικότητα του μαμά συμπλέκτη -πράγμα που σε ένα 4χ4 χρειάζεται. Ελπίζω να βοήθησα.
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 26 Μαρ 2008, 22:21

Ευχαριστω για την απαντηση !
Αλλα τι εννοεις ακριβως λεγοντας οτι χανεται η προοδευτικοτητα ???
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 26 Μαρ 2008, 23:02

Εννοώ ότι το αμπραγιάζ δεν είναι τόσο προοδευτικό και συμπλέκει πιο απότομα
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 27 Μαρ 2008, 19:37

Ενοεις οτι γινεται πιο μπολντοζε η αισθηση της συμπλεξης , φευγει δηλαδη απο την αισθηση του επιβατηγου ? Γιατι ομως αυτο ειναι κακο για ενα 4χ4 ?
Ακομα πες μου γιατι το αμαξι σου δεν σβηνει ποτε , και ειναι αγνωστη λεξη για σενα !!
Και κατι τελευταιο .... βρηκα σε μια μαντρα το παρον οχημα ... γυρω στα 3500 ευρω ..... τι μπορει να κανει κανεις με ενα τετοιο οχημα off-road , ειναι καλη επιλογη? , μια και το μοτερ ειναι αριστο !!
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vxvamhwvsfq4
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 28 Μαρ 2008, 20:07

Δεν έχω οδηγήσει ακόμη μπουλντόζα για να ξέρω πως είναι ο συμπλέκτης της... :D Εγώ πάντως εννοώ ότι δεν είναι το ίδιο εύκολο να συμπλεξάρεις αργά -σχεδόν πατινάροντας- όπως το κάνεις με ένα μαμά συμπλέκτη. Αυτό είναι χρήσιμο στο 4χ4 σε περιπτώσεις που χρειάζεσαι λεπτούς χειρισμούς με λίγο γκάζι κλπ. Πχ. χιόνι, γενικά γλιστερά εδάφη και σε συνδυασμό με μια ανηφόρα, όπου πρέπει να ξεκινήσεις γλυκά -σχεδον πατινάροντας όπως είπαμε.
Γιατί το αμάξι μου δεν σβύνει? Σβύνει αλλα μόνο αν κάνω μεγάλη βλακεία. Πως σου ήρθε τώρα αυτό εσένα και το ρωτάς :?: :?: Έχεις κάτι συγκεκριμένο στο νου σου? Αν ναι, βάλε ένα link με το topic που αναφέρεσαι για να καταλάβω.

Τελος, το αμάξι αυτό είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ αλλά πιστεύω εσένα σ' αρέσει αυτό :D :twisted: Ωραίο είναι μ΄αρέσει, έχει κι άξονες μπροστά... Αν θέλεις γίνεται πολύ τέρας για εκτός δρόμου (μεγάλα λάστιχα κλπ) αλλά με τα ανάλογα λεφτά πάντα. Μην φανταστείς πάντως ότι θα κάνεις και trial με αυτό.
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 28 Μαρ 2008, 21:01

εαν βαλεις τα αργα δεν χρειαζεται να πατιναρεις καθολου και δεν ταλεπορεις και τον συμπλεκτη.
σε διαδρομες εκτος δρομου οι ταχυτητες ειναι μικρες και μπορεις να κινεισαι με αργα.
ΕΑΝ ΣΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό bull » 29 Μαρ 2008, 00:41

Εννοειται με τα κοντά. Το θέμα είναι η διαφορά ενος εργοστασιακου συμπλέκτη με έναν ενισχυμένο. Ο ενισχυμένος δεν έχει την ομαλή λειτουργια του μαμά. Δεν ξέρω πως να το πω αλλιώς... :(
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

DODGE RAM DIESEL !!

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 29 Μαρ 2008, 13:01

Εσυ bull εισαι μια αινιγματικη φιγουρα , λες οτι εχεις ενα pajero το οποιο διπλασιασες την ιπποδυναμη απο 100 στα 200 , εχεις βαλει μια τεραστια εξατμιση σαν καπνοδοχο εργοστασιου με τη βοηθεια καποιου καλλιτεχνη - Πικασο -εξατμισα !!! Ολα αυτα εννοεις οτι εχουν δωσει τοσο μεγαλη αναπνοη στο -υπουλο τζιπ - σου ωστε να σβηνει μονο οταν πεθανει ο χαιλαντερ , πως εγινε ομως αυτο τεχνικα ? - Εκανες επεμβαση και στο δισκο , ή απλα προεκυψε ???
Ναι μου αρεσει το BLAZER και ιδιαιτερα ο γαργαλιστικος θορυβος που κανει , ακουγεται σαν μελωδια στα αυτια μου , δεν ξερω αν θα το παρω , μια και εχω μια υποψια οτι μπορει να μην κανει για μες την πολη και για παρκαρισμα .... αλλα μου φαινεται πως ειμαι καχυποπτος ! Εσεις τι λετε ?
http://www.youtube.com/watch?v=blmhKkt-wTs
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 29 Μαρ 2008, 15:31

Αινιγματική φιγούρα? :D :D Όχι δά... Η καλή μετατροπή δεν προκύπτει τυχαία. Τον συμπλέκτη δεν τον πείραξα αν και πολλοί μου έλεγαν ότι πρέπει οπωσδήποτε να τον αλλάξω μετά απο την μετατροπή που έκανα διότι δεν θα άντεχε. Η βελτίωση όμως φίλε SHADOW δεν είναι στανταρ συνταγή που εφαρμόζεται σε κάθε αυτοκίνητο. Ετσι λοιπόν η συνταγή "περισσότερα άλογα και ροπή=ενισχυμένος συμπλέκτης" είναι μεν σωστή για ένα απλό street αυτοκίνητο, όχι όμως για το δικό μου ή το δικό σου. Ο λόγος είναι ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι σχεδιασμένα να τραβάνε trailers ή να φορτώνονται τσουβάλια κλπ και να πρέπει, ας πουμε, να ξεκινήσουν σε μια ανηφόρα με όλο αυτό το φορτίο. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι οι δίσκοι που έχουν απο το εργοστάσιο είναι πολύ δυνατοί. Ο δικός μου πχ. έχει 1 χρόνο που του τα δίνω στο κεφάλι και πρόσφατα που άλλαξα ρουλεμάν συμπλέκτη ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Τώρα, αν το έκανα 300 άλογα τότε ναι, μπορεί να τον άλλαζα. Δεν ξέρω λοιπόν τι δίσκους φοράει το Ναβάρα αλλά η γνώμη μου είναι να μην μπεις στην διαδικασία να τους αλλάξεις. Είχες κανένα πρόβλημα μέχρι σήμερα?
Τώρα έβαλα την συγκεκριμένη εξάτμιση γιατί αυτή ακριβώς έπρεπε να βάλω στο συγκεκριμένο αμάξι, ώστε και να αναπνέει σωστά και να μην χαλάσει ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου χαμηλα κλπ.

Το βιντεάκι πολύ καλό :) . Αν μπορείς πάρτο και μην σε νοιάζει το μέγεθος. Εξ άλλου "BIG IS BETTER" :D Το τι θα καίει πρέπει να μάθεις όμως.
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 29 Μαρ 2008, 20:01

Ευχαριστω για τις απαντησεις !
Δεν ειχα καποιο προβλημα αλλα μου φαινεται πως αν ηταν πιο γερος και ακαμπτος στην εμπλοκη .. οπως π.χ ενος μεγαλου φορτηγου (SCANIA) τοτε θα ηταν το ιδανικο !
Στα υπολοιπα ομως HILUX και ISUZU τι λεει ο συμπλεκτης ?
Καλο το βιντεακι εεεε ? Σε φανταζομαι να το οδηγεις και να κανεις μετατροπες με το παραξενο τρελαμενο επιτελειο σου , εσεις ειστε ικανοι να βαλετε και φουγαρα για εξατμισεις !!- Να αλλαζεις ταχυτητα στην Κοζανη να ακουγετε μεχρι Λωζαννη !!
Σκεψου οτι εχει μηχανη DIESEL 6.2 και 133-170 αλογα ...... , εσυ μαγκα μου θα το ανεβαζες ενα 350αρι μες στο νερο !!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Ηρθες τελικα την καθαρα δευτερα Κρητη ? :) :)
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

DODGE

Δημοσίευσηαπό bull » 29 Μαρ 2008, 22:07

Όχι, την έκανα για Β. Ευβοια στα βουνά με την παρέα. Με βλέπω το Πάσχα όμως κατά 90%.
Βγαίνει το 6.2 με 170 άλογα? Νόμιζα ότι μόνο με 133 έβγαινε... Πάντως σε κάθε περίπτωση τα 133 άλογα είναι λιγα δεδομένου και του βάρους που θα έχει αυτό το τέρας. Εχει όμως 33 κιλάκια ροπή. Μμμμ... αυτό κάτι λέει... :)
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

DODGE

Δημοσίευσηαπό bull » 30 Μαρ 2008, 00:58

Α! Όσο για την εξάτμιση δεν έβαλα και τίποτα υπερβολικό... 70mm σωλήνα με καζανάκι ελευθέρας.
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 30 Μαρ 2008, 19:12

Ωχ καταλαβα , πρεπει να φυλαγομαστε , γιατι κατεβαινει ο "εν λοκο" , ή αλλιως στα ισπανικα "ο τρελος " !! Θα σε καταλαβω απο την εξατμιση που θα ειναι σαν μπαλα του μποοουλινγκ !!!
Μονο 33 κιλακια ροπη το 6.2 ?? Αδυνατον μου φαινεται !!!! Θα το ψαξωωωωωωωωω ,............ :D
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό bull » 31 Μαρ 2008, 00:29

Ναι, ναι... Νομίζω ότι έχει 240 lb/ft που μας κάνει περίπου 33 κιλά ροπής. Πρόσεξε: στις 2000 στροφές. Τι σου κάνει εντύπωση? Αυτά τα μοτέρ δεν έχουν καμμιά σχέση με τα συγχρονα turbo diesel υψηλής απόδοσης... Επομένως... (θα το πω για να φτιαχτείς και μια φορά)
NAVARAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! :D :D :lol:
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες