Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΕΡΙ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ !!

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 02 Απρ 2008, 22:43

Ε καλα σιγα τωρα μη σπασει και το 6.700cc , αυτα με απλους εγκεφαλους ανεβαζουν 200 αλογακια για πλακα ..και αξιοπιστια και καταναλωση βελτιωμενη ... λογικα τα επομενα μοντελα θα ειναι περισσοτερα αλογα ...θα παει μεχρι τα 400 με τα ιδια κυβικα και περιφερειακα !!!
Παντως τελικα σε θεματα ροπης φαινεται τα TURBO DIESEL να κερδιζουν περισσοτερο εδαφος απο τα ατμοσφαιρικα !!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό Landless » 02 Απρ 2008, 22:57

SHADOW200 έγραψε:Nαι μπορει να μην εχει το ιδιο μεγεθος πιστονια , αλλα το μεγεθος παιζει ρολο στην δυναμη και οχι τοσο πολλη στη ροπη που ισουται ........
ΡΟΠΗ =ΔΥΝΑΜΗ x ΑΠΟΣΤΑΣΗ , οπου δυναμη τα 200 αλογα και αποσταση το 100 .....


Φίλε Shadow200 σίγουρα είναι θετικό που προσπαθείς να μάθεις, αλλά επιπρόσθετα με αυτά που σου έγραψε ο Bull πρέπει να σου πω ότι αν προσπαθείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα θα βγάζεις λάθος συμπεράσματα. Οι κινητήρες που αναφέρεις είναι τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους που δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Τι εννοώ; Οι διαστάσεις των κυλίνδρων είναι μία μόνο από τις πολλές παραμέτρους που καθορίζουν το τι θα αποδώσει ένας κινητήρας και πως θα το αποδώσει. Για να πάρεις μια ιδέα από τις υπόλειπες παραμέτρους σκέψου... Αριθμός και διάταξη κυλίνδρων, σειρά ανάφλεξης, εσωτερικές τριβές, αδράνεια κινουμένων μερών, συμπίεση, σχήμα θαλάμου κάυσης, αριθμός, διάταξη και χρονισμός βαλβίδων εισαγωγής / εξαγωγής, τροφοδοσία καυσίμου (π.χ. άμεσος ή έμμεσος ψεκασμός), σχήμα και διαστάσεις αυλών εισαγωγής / εξαγωγής, σιγαστήρες εξάτμισης, απώλειες από περιφερειακά (π.χ. βεντιλατέρ ψυγείου, αντλίες υδραυλικών κυκλωμάτων) bla, bla, bla...
Και σίγουρα θα έχω ξεχάσει κάποια...
Οι τρείς κινητήρες που αναφέρεις διαφέρουν σε ΟΛΑ τα παραπάνω και επιπρόσθετα ένας είναι ατμοσφαιρικός και δύο υπερτροφοδοτούμενοι.
Για να εξηγήσεις γιατί ο ένας αποδίδει έτσι και ο άλλος αλλιώς θα πρέπει να δείς όλα τα παραπάνω ένα προς ένα.
Άρχισες να υποψιάζεσαι καθόλου τι παίζει;
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό bull » 03 Απρ 2008, 09:20

:D :D Θυμάσαι τον Λαζόπουλο στους 10 μικρούς Μήτσους που έπαιζε εκείνη την χήρα με τον στρατηγό?
"Αν υποψιαστώωωω πως είναι τόσο πολύυυπλοκα... Θα πεθάαανωωωω...."
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 03 Απρ 2008, 14:01

Eγω δεν νομιζω οτι χρειαζεται να μαθω τοσα πολλα , υπαρχουν αληθειες τοσο προφανεις που δεν ωφελει να τις συζητα κανεις , αμα κατσετε σε κανα SCANIA θα καταλαβετε οτι το να γνωριζετε απο που ρουφανε και απο που φυσανε οι βαλβιδες ...εχει λιγη σημασια μπροστα ........ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗΗΗΗΗΗ ΤΟΥ TURBO DIESEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΦΟΡΤΗΓΑ ΣΑΝ ΤΡΕΝΑ ...ΤΖΙΠ ΜΕ ΜΑΝΙΒΕΛΛΑ !!!!

AAA RE bull χαραμιζεσαι στα επιβατικα με τετοια καλιτεχνικη εξατμισηηηηη !!!
http://www.youtube.com/watch?v=GglbKcpHfCw
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 37 επισκέπτες