Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Λάστιχα για Nissan X-trail

Δημοσίευσηαπό star-mkb » 21 Ιαν 2009, 21:35

Προσοχή στις αλλαγές των διαστάσεων,γιατί μεγαλώνοντας την διάμετρο μακραίνει το βήμα,οπότε στα πρώτα ζόρια παραδίδεται επειδή δεν διαθέτουμε και αργά.Το δικό μου που φοράει τα μανίσια 215 60 17 όταν τα αλλάξω θα βάλω τα215 65 16(θα αλλάξω και τις ζάντες)δηλ.θα κοντίνω ελαφρώς το βήμα(καλύτερο τράβηγμα).
Άβαταρ μέλους
star-mkb
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2006, 20:46
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 21 Ιαν 2009, 22:58

Εγώ είχα αλλάξει από 215/65/16 σε 215/70/16 το οποίο έδινε ενα ποντο περισσότερο. Διαφορά δεν ενιωσα τόση που να γίνεται λόγος
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό isis » 21 Ιαν 2009, 23:09

ellobo έγραψε:Δεν είπα οτι δεν κάνουν θόρυβο.Κάνουν αλλά όχι σε σημείο που να μην το αντέχεις.Βέβαια αυτό είναι υποκειμενικό.Όσο για το αν χωράνε και αν βρίσκουν, δεν βρίσκουν πουθενά αλλά το αυτοκίνητο φοράει ανάρτηση TAUBENRAUTHER +5 cm.


φίλε καλησπέρα....

σκέφτομαι να βάλω και εγώ την ανάρτηση αυτή...αξίζει???

πως αλλάζει η συμπεριφορά σε άσφαλτο και χώμα???

ευχαριστώ ΄
Ισίδωρος
isis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 28 Φεβ 2003, 15:23

Δημοσίευσηαπό ellobo » 22 Ιαν 2009, 09:59

Φίλε μου νομίζω οτι αξίζει μόνο αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο έστω και για light off-road.Οι διαφορές που παρατήρησα είναι καταρχήν στο ύψος του αυτοκινήτου με συνέπεια την καλύτερη προσπέλαση εμποδίων.Τα εμπρός αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα έτσι ώστε να μπορείς να φέρεις την οδική συμπεριφορά στα μέτρα σου.Επίσης το αυτοκίνητο είναι νομίζω πιο απόλυτο σε αντιδράσεις από ότι με τις μαμά αναρτήσεις.Βέβαια αλλάζει και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και έτσι έχεις μερικούς αεροδυναμικούς θορύβους παραπάνω.Όταν τις έβαλα εγώ δεν υπήρχε άλλο κιτ στην αγορά και ήταν το 2ο x-trail που ψήλωνε μετά από αυτό του Ιχνηλάτη.Αργότερα προστέθηκε στις επιλογές και το κιτ της OLD MAN.Ίσως αυτό να είναι και το πιο ολοκληρωμένο.Όσο για αντοχή στις αποσβέσεις,μετά από 2,5 χρόνια με πάρα πολλές ταρζανιές δουλεύουν και τα 4 με 75% απόδοση σύμφωνα με το ΚΤΕΟ.Ελπίζω να σε κάλυψα και για ότι θες στην διάθεσή σου.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό isis » 22 Ιαν 2009, 18:03

ellobo έγραψε:Φίλε μου νομίζω οτι αξίζει μόνο αν χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο έστω και για light off-road.Οι διαφορές που παρατήρησα είναι καταρχήν στο ύψος του αυτοκινήτου με συνέπεια την καλύτερη προσπέλαση εμποδίων.Τα εμπρός αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα έτσι ώστε να μπορείς να φέρεις την οδική συμπεριφορά στα μέτρα σου.Επίσης το αυτοκίνητο είναι νομίζω πιο απόλυτο σε αντιδράσεις από ότι με τις μαμά αναρτήσεις.Βέβαια αλλάζει και το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου και έτσι έχεις μερικούς αεροδυναμικούς θορύβους παραπάνω.Όταν τις έβαλα εγώ δεν υπήρχε άλλο κιτ στην αγορά και ήταν το 2ο x-trail που ψήλωνε μετά από αυτό του Ιχνηλάτη.Αργότερα προστέθηκε στις επιλογές και το κιτ της OLD MAN.Ίσως αυτό να είναι και το πιο ολοκληρωμένο.Όσο για αντοχή στις αποσβέσεις,μετά από 2,5 χρόνια με πάρα πολλές ταρζανιές δουλεύουν και τα 4 με 75% απόδοση σύμφωνα με το ΚΤΕΟ.Ελπίζω να σε κάλυψα και για ότι θες στην διάθεσή σου.


Καλησπέρα και πάλι...

κάνω αρκετά χιλιομετρα τόσο ασφάλτινα όσο και light χωμάτινα (κυρίως δασικούς δρόμους)....

μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος από την απόδοση των μαμά αμορτισέρ αλλά και από την συνολικότερη απόδοση του αυτοκινήτου...

οι βελτιώσεις που σκεφτόμουν να κάνω είναι κάποια μικρή αύξηση ύψους για καλύτερη υπερπήδηση εμποδίων αλλά χώρις να γίνει βάρκα γυαλό στην άσφαλτό... έχεις παρατηρήσει τάσεις πλεύσεις με τα συγκεκριμένα αμορτισέρ??? είναι πιο σφικτά ή πιο μαλακά από τα εργοστασιακά?

οι επόμενες βελτιώσεις που σκεφτόμουνα είναι ανθεκτικότερος συμπλέκτης... και ποδιά προστασίας κινητήρα...έχεις βρει κάποια λύση???

ευχαριστώ,
Ισίδωρος
isis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 28 Φεβ 2003, 15:23

Δημοσίευσηαπό ellobo » 23 Ιαν 2009, 10:14

Όπως προείπα στο συγκεντρωμένο κιτ τα εμπρός αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα,οπότε ρυθμίζεις μόνος σου την κατάσταση του αυτοκινήτου.Πιστεύω όμως οτι το κιτ της OLD MAN ανταποκρίνεται απολύτως σε αυτά που ζητάς.
Στο θέμα του συμπλέκτη,είχα μεγάλο πρόβλημα διότι τα X-TRAIL έχουν γενικότερα πρόβλημα αδύναμου συμπλέκτη,κατά δήλωση του εξουσιοδοτημένου συνεργείου στα Βόρεια Προάστεια στο οποίο το συντηρώ.Ετσι αναζήτησα μια after-market λύση και βρήκα ένα κιτ στον Τζούρδα στον Κολωνό που ασχολείται με αυτά τα πράγματα.Σίγουρα είναι αρκετά πιο ανθεκτικός αλλά σίγουρα δεν έχει λυθεί το πρόβλημα 100%.Η άλλη λύση ήταν να μου φτιάξουν μέσα από την NISSAN ένα σετ πολύ ανθεκτικό ,όπως μου είπαν,αλλά θα γινόταν και πολύ σκληρός παράλληλα.Έτσι προτίμησα την μέση λύση του Τζούρδα.
Η τοποθέτηση ποδιάς νομίζω οτι αξίζει όμως έχω μια ένσταση για το θέμα μείωσης της απόστασης από το έδαφος μιας και ήδη προεξέχει αρκετά η γέφυρα δίπλα στον καταλύτη.Τσεκάρισέ το και ίσως μπορεί να μπεί με διαφορετικό τρόπο.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό isis » 25 Ιαν 2009, 14:14

ellobo έγραψε:Όπως προείπα στο συγκεντρωμένο κιτ τα εμπρός αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενα,οπότε ρυθμίζεις μόνος σου την κατάσταση του αυτοκινήτου.Πιστεύω όμως οτι το κιτ της OLD MAN ανταποκρίνεται απολύτως σε αυτά που ζητάς.
Στο θέμα του συμπλέκτη,είχα μεγάλο πρόβλημα διότι τα X-TRAIL έχουν γενικότερα πρόβλημα αδύναμου συμπλέκτη,κατά δήλωση του εξουσιοδοτημένου συνεργείου στα Βόρεια Προάστεια στο οποίο το συντηρώ.Ετσι αναζήτησα μια after-market λύση και βρήκα ένα κιτ στον Τζούρδα στον Κολωνό που ασχολείται με αυτά τα πράγματα.Σίγουρα είναι αρκετά πιο ανθεκτικός αλλά σίγουρα δεν έχει λυθεί το πρόβλημα 100%.Η άλλη λύση ήταν να μου φτιάξουν μέσα από την NISSAN ένα σετ πολύ ανθεκτικό ,όπως μου είπαν,αλλά θα γινόταν και πολύ σκληρός παράλληλα.Έτσι προτίμησα την μέση λύση του Τζούρδα.
Η τοποθέτηση ποδιάς νομίζω οτι αξίζει όμως έχω μια ένσταση για το θέμα μείωσης της απόστασης από το έδαφος μιας και ήδη προεξέχει αρκετά η γέφυρα δίπλα στον καταλύτη.Τσεκάρισέ το και ίσως μπορεί να μπεί με διαφορετικό τρόπο.


OK...

ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες....

θα τα δομικάσω και θα ενημνερώσω για τα αποτελέσματα...

Ισίδωρος
isis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 28 Φεβ 2003, 15:23

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες