Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

diaforiko navara D40????

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 14 Ιαν 2008, 13:07

Mια αλλη λυση ειναι να πας να παρεις το D22 για να εισαι πιο παιχνιδιαρης !!
Αλλα αν θες απο τα καινουρια ενα θα σου πω : η πιο συμφερουσα λυση ειναι MITSUBISHI , με το SUPER SELECT θα εισαι παντου καλος και εχει και 167 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΟΓΑ !!!
Τωρα μην ρωτησεις αν στο διαφορικο του MITSUBISHI μπαινει του D22 , γιατι θα βαλω οπισθεν την ωρα που πηγαινω ευθεια με 150 !!!!!! :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NAVARA

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 14 Ιαν 2008, 15:52

Ειπες μια σωστη κουβεντα μια φορα! Οντως, τι να τα κανεις τα μπλοκε οταν εχεις δυνατοτητα ελευθερης τετρακινησης (και με μπλοκε!) οπου στο χωμα ολοι θα βλεπουν τη σκονη σου απο πισω..!! Ασε που θα αισθανεσαι σαν στο ραλλυ ντακαρ οταν οδηγεις ετσι!!!
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 14 Ιαν 2008, 16:43

Ειπα αυτο που πιστευα οτι ηταν σωστο , ηθελε ενα παιχνιδιαρικο 4χ4 και τι καλυτερο απο το να του προτεινεις ενα L200 , αφου ειναι η νουμερο ενα επιλογη των παιδιων !
:D :D :D :D!!
Παντως ανμφισβητητα ειναι καλο αυτοκινητο , αν και δεν θα το επελεγα το συγκεκριμενο ,για σοβαρους προσωπικους λογους βεβαια παντα !!! :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NAVARA

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 14 Ιαν 2008, 16:51

Σεβαστοι παντα οι προσωπικοι λογοι, το δικο σου εχει LSD?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό bull » 14 Ιαν 2008, 17:26

k-bbs έγραψε:nai alla to thelo pio paixnidairiko stin asfalto.


Τι εννοεις πιο παιχνιδιαρικο στην ασφαλτο? Παντιλίκια κλπ? Γιατί το LSD σ' αυτά είναι μανούλα :) . Να είσαι και καλύτερος off road όμως απο το D40 που έχει locker στον πίσω άξονα, μάλλον δεν γίνεται... Μην τα θές όλα δικά σου :lol:
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 14 Ιαν 2008, 18:18

συμφωνω με bull
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 14 Ιαν 2008, 18:27

Oχι το D40 δεν εχει ουτε superselect ,oyte LSD , και σε συνδιασμο με την πραγματικα απιστευτη δυναμη που εχει το αμαξι γινεται καποιες φορες δυσκολοδηγητο και ισως επικινδυνο !! Το χει παρακανει η NISSAN λιγο με τα αλογα και τη ροπη , εγω θα ελεγα καλα τα αλογα , ακομα καλυτερα η ροπη , αλλα ρε παιδια καντε κατι για το συστημα μεταδοσης και το συμπλεκτη !!!
Ενταξει αφου θελετε το αυτοκινητο να το κανετε αρμα και ασταματητο καντε το , αλλα πρεπει να του δωσετε κατι παραπανω στην τετρακινηση και στο συμπλεκτη , ξερω και γω βαλτε εναν συμπλεκτη που να αντεχει , με τοση ροπη κινδυνευεις στο δυνατο πατιναρισμα να τον παρεις σουβλακι !!!!
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ TO ΝΑVARA ειναι το καλυτερο , αλλα ενταξει εχει ακομα ενα στρεμα δρομο για να βελτιωθει !!!!!!!!
ΝΑVARA : ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΣΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ !!!! :werecomingforyou: :car3: :car4:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NAVARA

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 14 Ιαν 2008, 18:52

στα δυσκολα επειλεγης αργα ποιος ο λογος να πατιναρης;
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 14 Ιαν 2008, 20:12

Ναι ρε συ ενταξει επιλεγεις αργα και τελειωνει η υποθεση , αλλα θα ηθελα κατι παραπανω στο συμπλεκτη ..... να ειναι τρενο στο περιπου !!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NAVARA

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 14 Ιαν 2008, 20:26

TOYOTA HILUX D4D με πισω μπλοκέ :twisted: :twisted: :twisted:
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

NAVARA

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 14 Ιαν 2008, 20:45

εχω ανεβη σε απιστευτη ανηφορα. εχω τραβηξη φρεναρισμενο τροχοσπιτο σε μικρη ανηφορα και ο συμπλεκτης δεν μυρισε ουτε καταλαβα οτι κουραστηκε δεν νομιζω οτι χρειαζομαι κατι παραπανω
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 14 Ιαν 2008, 21:37

Ε και γω εχω βαλει 20 50κιλα τσουβαλια τσιμεντο και τα μεταφερα πολυ ανετα χωρις προβλημα , χωρις αργα και μαλιστα οταν τα βαλα , το αμαξι δεν μπορουσε ουτε να ξεκινησει καλα καλα με πρωτη απο την περισσια δυναμη , τα εβγαλα αμεσως και με απλη κινηση το κουμανταρα σε στενο ανηφορικο χωματοδρομο , και παλι δεν μυρισε ! Θα μπορουσε ομως και καλυτερα !! :evil: :evil: :evil: :evil:
Φιλε camel που χαθηκες ? Ama θες μπορω να ρωτησω αν μπαινει στο HILUX ο συμπλεκτης του NAVARA , ετσι για να δειτε και σεις μια ασπρη μερα !!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό k-bbs » 15 Ιαν 2008, 02:23

re magkes me mperdepsate tora!!mia erotisi ekana kai tora exo 15 apories.alla telospanton an kserei kaneis na mou pei pos mporo na exo perisoteri emploki otan eimai ksekomplaristos as mou pei giati an arxiso na rotao ego tha sas spaso ta @rx...@
Άβαταρ μέλους
k-bbs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 20:10
Τοποθεσία: iraklio

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 15 Ιαν 2008, 12:52

bull έγραψε:
k-bbs έγραψε:nai alla to thelo pio paixnidairiko stin asfalto.


Τι εννοεις πιο παιχνιδιαρικο στην ασφαλτο? Παντιλίκια κλπ? Γιατί το LSD σ' αυτά είναι μανούλα :) . Να είσαι και καλύτερος off road όμως απο το D40 που έχει locker στον πίσω άξονα, μάλλον δεν γίνεται... Μην τα θές όλα δικά σου :lol:


Οσον αφορα το D40 συμφωνω, το λοκερ πισω ειναι η πιο δυνατη λυση για οφ ροαντ. Σε καμια περιπτωση ομως δεν μπορει να συγκριθει 1 διαφορικο με 3, ουτε 2 τροχοι προσφυσης με 4. Αυτο εννοουσε ο SHADOW200 οταν μιλουσε για το L200....
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 15 Ιαν 2008, 13:08

Και τα δύο μπορείς να τα έχεις αλλα είναι ακριβό. Υπάρχουν διαφορικά που είναι και lsd και κατ'επιλογιν μλποκέ 100% αλλα δεν νομίζω οτι μπορείς να βρεις για το NAVARA αλλα και αν βρεις δεν πρόκειτε να το αγοράσεις αρα μην σκας.
Αν το θες τοσο πολυ βρες το βήμα των δυο διαφορικων και αν είναι ιδια προχώρα. Πρωτα κοίτα αν η φθηνη εκδωση του δικού σου έχει κατι σε lsd.
Αλλα να ξέρεις οτι σε διαφορικο με lsd ή κατι τετοιο αν βάλεις μπλοκέ τύπου ARB δεν θα έχεις πλέον το lsd.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 41 επισκέπτες