Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

diaforiko navara D40????

diaforiko navara D40????

Δημοσίευσηαπό k-bbs » 08 Ιαν 2008, 20:17

geia sas!eimai neo melos sto forum.prin kana mina agorasa to kainourio navara 174ps kai skeftomai tora na to kano 200ps.afto pou de mou aresei omos sto amaksi einai oti to diaforiko den einai opos to palio navara D22.to palio eixe kalitero mploke kai pistevo oti sto xoma tha skalonei kalitera apo to kainourio.kai einai kai pio paixnidiariko.kserei kaneis an ginetai na valo to mploke tou paliou navara sto diko mou?xoris omos na allaksei i sxesi metadoseis.
Άβαταρ μέλους
k-bbs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 20:10
Τοποθεσία: iraklio

diaforiko navara D40????

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 08 Ιαν 2008, 22:38

Τι διαφορλα έχουν τα δυο διαφορικα?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

DODGE

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Ιαν 2008, 23:31

Eχω την εντυπωση πως το παλιο δεν ειχε πισω 100% μπλοκε στον πισω αξονα !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό BOPIZA » 10 Ιαν 2008, 23:47

PAIDES EXASA TO PASSWORD KAI ekana kainourio logariasmo me allo username.eimai o k-bbs pou ethesa to thema me to diaforiko.loipon i diafora einai oti to palio navara einai full bloke eno to diko mou (d40) den einai.gi'afto thelo na do an mporo na valo to diaforiko tou paliou.an kserei kapios as mou pei
Άβαταρ μέλους
BOPIZA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 23:42

Δημοσίευσηαπό BOPIZA » 10 Ιαν 2008, 23:48

PAIDES EXASA TO PASSWORD KAI ekana kainourio logariasmo me allo username.eimai o k-bbs pou ethesa to thema me to diaforiko.loipon i diafora einai oti to palio navara einai full bloke eno to diko mou (d40) den einai.gi'afto thelo na do an mporo na valo to diaforiko tou paliou.an kserei kapios as mou pei
Άβαταρ μέλους
BOPIZA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 10 Ιαν 2008, 23:42

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 11 Ιαν 2008, 00:42

Αυτο που έχεις τώρα έχει κουμπάκι που κλειδώνει το πίσω διαφορικό?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 11 Ιαν 2008, 07:08

το d22 εχει διαφορικο το οποιο εχει ποσοστο εμπλοκης.ενω το d40 κλειδωνη 100% μονο οταν κουμπονουν τα αργα.αποτελεσμα-πιο παιχνιδιαρικο το d22 αλλα με πιο πολλες δυνατοτητες off-road το d40
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 11 Ιαν 2008, 17:34

Εχω την εντυπωση οτι οι πρωτες σειρες του D22 ηταν χωρις καθολου μπλοκε , μετα εγινε σε καποια ποσοστωση , και τωρα τελευταια αν δεν κανω λαθος το RALLY RAID πρεπει να εχει 100% μετα που θα κουμπωσουν τα αργα ακριβως οπως και στο D40 !! Το τελευταιο ειναι το καλυτερο !!! Απο οτι καταλαβα εσυ πρεπει να πηρες την εκδοση SE , και το μπλοκε υπαρχει μονο στις εκδοσεις SE PLUS , kai LE !!!!!! Ρωτα στην αγωνιστικη ομαδα της NISSAN να σου πουν αν δυναται να γινει η μετατροπη !!!!
ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ , ΡΩΤΑΤΕ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΤΕ !!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό k-bbs » 12 Ιαν 2008, 04:16

ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΤΟ D22 ΕΙΝΑΙ 100% ΜΠΛΟΚΕ ΟΧΙ ΤΟ D40.ΤΟ D40 ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΑΡΓΑ.ΕΧΟ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ SE PLUS ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 100% ΜΠΛΟΚΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ.ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΑΡΓΑ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΙΚΟ ΤΟ D22.ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ OFF-ROAD ΑΠΟ ΤΟ D22 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΡΓΑ?ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΑΝΤΟΣ ΑΥΤΟ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟY 22.ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ
Άβαταρ μέλους
k-bbs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 20:10
Τοποθεσία: iraklio

Δημοσίευσηαπό k-bbs » 12 Ιαν 2008, 04:19

NIKOLAS_L200 ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ? ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙΣ 4Χ4 ΓΡΗΓΟΡΑ-ΑΡΓΑ & 4Χ2 ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΡΑ.ΚΑΡΟ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΑΞΩΝΑ ΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑΙ ΕΧΕΙ
Άβαταρ μέλους
k-bbs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 20:10
Τοποθεσία: iraklio

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 12 Ιαν 2008, 12:06

Ωραία..να σου πω λοιπόν οτι εδω μέσα κάποιοι έχουν μπλοκέ στον πίσω άξωνα(κάρο) και υπόλοιποι θέλουν να αποκτήσουν. Έγώ τα έχω και τα δυο αλλα σε διαφορετικά αμάξια! Το 100% μπλοκέ δεν συγκρίνεται στα εκτός δρόμου καταλαβαίνεις οτι έχεις τετρακίνηση και υπάρχει μια αίσθηση ασφάλειας (κατι λιγότερο απο τον εργάτη).
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 12 Ιαν 2008, 13:19

Ρε συ μπας και μπερδευεις το LSD με το μπλοκε 100% του NAVARA ?
Το LSD απο οτι ξερω ειναι ανα πασα στιγμη ετοιμο για χρηση οτι κινηση και εαν εχεις επιλεξει , - και κακως το λενε μπλοκε διαφορικο !!!
Μπλοκε διαφορικο ειναι αυτο που εμπλεκεται μετα τα αργα , και δεν μπορεις να τρεξεις παραπανω απο 7 χιλιομετρα - τι παιχνιδι να κανεις ρε συ με 7 χιλιομετρα ? Αφου απαγορευεται καν η χρηση του σε ασφαλτοστρωμενους δρομους !!!!
Ειναι ομως φοβερο οπως ειπε ο φιλος NIKOLAS 200 , ειναι ενα βημα πριν τον εργατη , καποτε σαν αρχαριος χωθηκα σε πολυ βαθια αμμο παραλιας , και ειχα και πιεση ελαστικων 10% παραπανω απο το κανονικο για φωρτομα !!!!! Κολλησα για πλακα και ουτε τα αργα μπορουσαν να με κουνησουν και ημουν ετοιμος να βγω εξω να ψαξω για κανα τρακτερ , παταω το μαγικο κουμπακι τοτε και συνεβει το απιστευτο , το NAVARA D40 αυτη η αξιαγαπητη αλλα δυσκινητη σαυρα ανω των 2 τονων ξεκινησε σηκωθηκε και ξεκολλησε σσαν πουπουλο !!!
Μπροστα δεν θα βρεις ευκολα αμαξι να εχει μπλοκε , ειναι τρελα επικινδυνο να εισαι κλειδωμενος και να στριψεις , θα τα σπασεις ολα και ειναι για πολυ εμπειρους χρηστες , νομιζω κατι στρατιωτικου τυπου τζιπακια της MERCEDES οτι εχουν τρια μπλοκε , αλλα ειναι πραγματικα σπανια και πανακριβα !!
ΤΟ D40 δεν νομιζω οτι χρειαζεται το LSD ή αλλιως μπλοκε περιορισμενης ολισθησης , γιατι με τοση ροπη που να κολλησεις στα ευκολα off-road κομματια που προοριζεται για χρηση το LSD !! Ισως να κερδιζε λιγο στην ασφαλτο !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό k-bbs » 13 Ιαν 2008, 15:38

SHADOW200 mipos ksereis ti diaforiko foraei to D22?kai an ginetai na valo to idio sto D40 xoris na allaksei i sxesi metadoseis.efxaristo poli paidia sinexiste na me fotizetai xaxaxa
Άβαταρ μέλους
k-bbs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 20:10
Τοποθεσία: iraklio

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 13 Ιαν 2008, 20:25

Εξαρταται απο την εκδοση του D22 , παντως το πιο πιθανο να ειναι οτι εχει LSD , τα τελευταιτα τα RALLY RAID πρεπει να εχουν 100% μπλοκε !!
Η μετατροπη που λες δεν χρειαζεται στο D40 και σιγουρα θα ειναι αναξιοπιστη !!!
Καθε διαφορικο εχει φτιαχτει για διαφορετικο κιβωτιο ταχυτητων , το παλιο μοντελο ειχε πενταρι , το καινουριο εχει 6αρι , αρα ασε το αμαξι στην ησυχια του μην το παρεις στο χερι κομματι κομματι !!!!
Βαλε αμα θες κανα εργατη ετσι για να λες οτι εκανες και καμια μετατροπη !!! Για D40 εχει βγει ενας πολυ καλος της ARB !!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό k-bbs » 13 Ιαν 2008, 22:31

nai alla to thelo pio paixnidairiko stin asfalto.kai den einai to thema na kano mia metatropi gia na to leo.to thema einai na einai kalitero off-road kai pio paixnidiariko stin asfalto gia afto thelo na to allakso kamia alli lisi?
Άβαταρ μέλους
k-bbs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 20:10
Τοποθεσία: iraklio

Επόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 29 επισκέπτες