LCD , ειναι το διαφορικο περιορισμενης ολισθησης και υπαρχει στον πισω αξονα !! Ειναι ενας μηχανισμος ο οποιος οταν ο ενας πισω τροχος χασει προσφυση , το ποσοστο της χαμενης αυτης προσφυσης το μεταφερνει στον ακριβως απεναντι ΤΡΟΧΟ , κατι σαν εξυπνο διαφορικο , δεν ξεφευγει ομως απο τις παιδικες ασθενειες που εχουν τα διαφορικα , αν χαθει εντελως η προσφυση στον ενα τροχο υπαρχει κινδυνος να ακινητοποιηθει το ζευγος των τροχων !!!!!!
Το μπλοκε ειναι κατι αλλο !!! Πολυ πιο αξιοπιστο στα εκτος δρομου , αλλα εντος δρομου δεν κανει απολυτως τιποτα , ουτε καν ενεργοποιειται και αν τολμησεις να κανεις καταχρηση εκει που δεν χρειαζεται ....... θα το μετανιωσεις ΠΙΚΡΑ !!!!
ΤΟ LCD κανει τρομερη δουλεια εντος δρομου , αλλα καμια εκδοση του D40 δεν εχει !!! Ουτε LCD , ΟΥΤΕ ESP !!!!!!!
TO TOYOTA εχει LCD και το MITSUBISHI τρια διαφορικα και anti-spin !!!
Aυτα τα οχηματα πιστευω οτι συμπεριφερονται καλυτερα οδικα απο τα αγριμια της NISSAN !!!!-- ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟ L200 δεν παιζεται !!!!
Τωρα τα NISSAN ειναι περισσοτερο στιβαρα στο φωρτομα , δηλαδη παρολο "ΤΟ γραφωμενο" μικρο ωφελιμο φορτιο , πιστεψε με αν το φoρτωσεις θα δεις οτι το αμαξι δεν χαμπαριαζει τιποτα , με τοσα αλογα και ροπη εστω και με 2 τονους απανω το αμαξι νιωθεις οτι εχει αναπνοη να πατησεις και εκτη ταχυτητα σε μικρο ανηφορο !!!!!
Προσωπικη μου αποψη οτι τα L200 ΚΑΙ HILUX την ακουνε ασχημα οταν φορτωθουν πολυ !! Αλλαζει κατακορυφα η οδικη τους συμπεριφορα , προσφατα ενα ISUZU D-MAX στην εθνικη στο Ρεθυμνο σηκωθηκε σουζα απο το πολυ φορτιο , ενω στο NAVARA ειτε φορτωμενος ,ειτε ξεφορτωτος το ιδιο νιωθεις !!
Και εκτος δρομου δεν υστερει , χαρις το μπλοκε , αρα εσυ σταθμισε τι θελεις και αποφασισε !!! ΕΣΥ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ !!!!!!