Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

diaforiko navara D40????

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 15 Ιαν 2008, 18:09

εαν υπαρχη lsd και 100% για D40 πειτε μου που
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό k-bbs » 15 Ιαν 2008, 20:18

re paidia mipos mporei kapoios na mou ekseigisei ti diaforiko einai to lsd?
Άβαταρ μέλους
k-bbs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 08 Ιαν 2008, 20:10
Τοποθεσία: iraklio

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 15 Ιαν 2008, 20:44

LCD , ειναι το διαφορικο περιορισμενης ολισθησης και υπαρχει στον πισω αξονα !! Ειναι ενας μηχανισμος ο οποιος οταν ο ενας πισω τροχος χασει προσφυση , το ποσοστο της χαμενης αυτης προσφυσης το μεταφερνει στον ακριβως απεναντι ΤΡΟΧΟ , κατι σαν εξυπνο διαφορικο , δεν ξεφευγει ομως απο τις παιδικες ασθενειες που εχουν τα διαφορικα , αν χαθει εντελως η προσφυση στον ενα τροχο υπαρχει κινδυνος να ακινητοποιηθει το ζευγος των τροχων !!!!!!
Το μπλοκε ειναι κατι αλλο !!! Πολυ πιο αξιοπιστο στα εκτος δρομου , αλλα εντος δρομου δεν κανει απολυτως τιποτα , ουτε καν ενεργοποιειται και αν τολμησεις να κανεις καταχρηση εκει που δεν χρειαζεται ....... θα το μετανιωσεις ΠΙΚΡΑ !!!! :evil: :evil:
ΤΟ LCD κανει τρομερη δουλεια εντος δρομου , αλλα καμια εκδοση του D40 δεν εχει !!! Ουτε LCD , ΟΥΤΕ ESP !!!!!!!
TO TOYOTA εχει LCD και το MITSUBISHI τρια διαφορικα και anti-spin !!!
Aυτα τα οχηματα πιστευω οτι συμπεριφερονται καλυτερα οδικα απο τα αγριμια της NISSAN !!!!-- ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΟ L200 δεν παιζεται !!!!
Τωρα τα NISSAN ειναι περισσοτερο στιβαρα στο φωρτομα , δηλαδη παρολο "ΤΟ γραφωμενο" μικρο ωφελιμο φορτιο , πιστεψε με αν το φoρτωσεις θα δεις οτι το αμαξι δεν χαμπαριαζει τιποτα , με τοσα αλογα και ροπη εστω και με 2 τονους απανω το αμαξι νιωθεις οτι εχει αναπνοη να πατησεις και εκτη ταχυτητα σε μικρο ανηφορο !!!!!
Προσωπικη μου αποψη οτι τα L200 ΚΑΙ HILUX την ακουνε ασχημα οταν φορτωθουν πολυ !! Αλλαζει κατακορυφα η οδικη τους συμπεριφορα , προσφατα ενα ISUZU D-MAX στην εθνικη στο Ρεθυμνο σηκωθηκε σουζα απο το πολυ φορτιο , ενω στο NAVARA ειτε φορτωμενος ,ειτε ξεφορτωτος το ιδιο νιωθεις !!
Και εκτος δρομου δεν υστερει , χαρις το μπλοκε , αρα εσυ σταθμισε τι θελεις και αποφασισε !!! ΕΣΥ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ !!!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 15 Ιαν 2008, 20:49

Το πως ακριβώς λειτουργεί μπορείς να το βρεις αν ψάξεις στο φορουμ. Απο κει και πέρα το lsd, το torsen και τα άλλα διαφορικα περιορισμένης ολίσθησης χρισημοποιούν φυγόκεντρα,δίσκους συμπλέκτη, γραναζια κλπ. με σκοπό όταν ένας τροχός έχει μηδενική ή μικρή πρόσφηση να περάσουν κίνηση και στον απέναντι. Το πρόβλημα είναι οτι 1ον αυτα είναι "ευαίσθητα" στην ταχύτητα και 2ον δεν κάνουν τίποτα σε ακραίες περιπτώσεις όπως όταν ο ένας τροχός είναι στον αέρα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Re: NAVARA

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Ιαν 2008, 22:06

SHADOW200 έγραψε:LCD ....



:banging:

LCD=Liquid Crystal Display

Shadow200 πάλι :drunk:
:lol: :lol: :lol: :lol:


LSD=lysergic acid diethylamide

αλλά και

LSD=Limited slip differential

μια ματία εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_slip_differential
και εδώ: http://auto.howstuffworks.com/differential.htm
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 15 Ιαν 2008, 22:45

pitbullakos έγραψε:εαν υπαρχη lsd και 100% για D40 πειτε μου που


υπαρχει αλλα απαγορευεται (ανηκει στα ναρκωτικα) :twisted: :twisted: :twisted:
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 15 Ιαν 2008, 22:52

pitbullakos εχεις π.μ
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 15 Ιαν 2008, 23:01

Σιγα ρε παιδια πως την εξευτελιζετε τη συζητηση ,σιγα σε λιγο θα πειτε οτι πινω κι ολας :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: !!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NAVARA

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 16 Ιαν 2008, 09:21

Δηλαδη ουτε οι ακριβες εκδοσεις Ναβαρα εχουν LSD πισω?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

NAVARA

Δημοσίευσηαπό xtrail » 16 Ιαν 2008, 13:20

To navara βγαίνει μόνο με μπλοκέ στην ακριβή έκδοση του
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

NAVARA

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 16 Ιαν 2008, 15:07

Ναι ουτε η ακριβη εκδοση δεν εχει τετοια , αλλα παρολα αυτα τα αλογα ανεβαινουν ασυστολα !!
X-trail ικανοποιηθηκες απο το διαγραμμα του PATH?
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NAVARA

Δημοσίευσηαπό xtrail » 16 Ιαν 2008, 17:01

Αν και δεν το ζήτησα εγώ ήταν οκ. Την εταιρία την ξέρεις? Αυτή κάνει τις εγκαταστάσεις για λογαριασμό της νισσαν ή ειναι μια διαφορετική λύση? (αν θέλεις καλύτερα να γράφουμε στο σχετικό τόπικ)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες