Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεο X-TRAIL

Δημοσίευσηαπό scs » 15 Φεβ 2008, 17:36

Η Nissan εχει δυο τυπων πλατια σκαλοπατια: τα φτηνα (περιπου 240 euros) και τα ακριβα (κοντα στα 500+ euros). Τα φτηνα τα εχω δει, δεν ειναι ασχημα, ειναι και αρκετα ελαφρια, αλουμινενια νομιζω.
Πρεπει παντος να σκεφτεις πριν τα βαλεις οτι: χαμηλωνουν το αμαξι απο το πλαι 2,5 εκ περιπου, δεν χρησιμευουν οταν μπαινεις μεσα (πατας παντα μεσα στο αμαξι), αλλα μονο οταν βγαινεις και αυτο μονο για παιδια ή για ηλικιωμενους, θελουν και αυτα το καθαρισμα τους γιατι μαζευουν βρωμα στα αυλακια τους.
Άβαταρ μέλους
scs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 18 Δεκ 2007, 14:12

Δημοσίευσηαπό sl230 » 15 Φεβ 2008, 17:45

καλησπερα. γενικα ολα με αυτοματη τετρακινηση μυριζουν αμα τα ζορισεις, και για antara εχω ακουσει και για maveric.τι διαστασεις λαστιχα εχεις?
MITSUBISHI L200
Άβαταρ μέλους
sl230
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 20:00

Δημοσίευσηαπό sl230 » 15 Φεβ 2008, 17:47

συγνωμη παιδια για αλλου πηγαινε sorry
MITSUBISHI L200
Άβαταρ μέλους
sl230
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 20:00

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 15 Φεβ 2008, 18:58

Παιδιά γενικά απ' τα σχόλια που διαβάζω το αυτοκίνητο φαίνται πολύ καλό. Αλλά για να είμαι ειλικρινής, μου κάνει λίγο εντύπωση η απουσία σχολίων για το 2.0 πετρέλαιο με τους 170 ίππους (ok νομίζω ένας φίλος κάτι ανέφερε που το έχει). Απ' τα specs τουλάχιστον φαίνεται ιδιαίτερα συμφέρουσα περίπτωση. Πετρέλαιο, 2 λίτρα, επιδόσεις (σύμφωνα με το site) καλύτερες του 2.5 βενζινοκίνητου... Τι να πω, δείχνει κελεπούρι! Εκτός αν έχει άλλα προβλήματα που δε γνωρίζω (εντάξει, καταλαβαίνω ότι δεν μπορούν όλοι να πάρουν πετρέλαιο, αλλά αυτοί που μπορούν; ).

Το έχει κανείς να μας πει εντυπώσεις; Από ροπή, επιταχύνσεις, κατανάλωση τι λέει; Αν μπορεί κάποιος να πάρει πετρέλαιο, υπάρχει λόγος να διαλέξει το 2.5 βενζίνη αντί για το 2.0 πετρέλαιο με τους 170 ίππους; Επίσης μου κάνει εντύπωση που δε βγαίνει με αυτόματο CVT κιβώτιο παρά μόνο με μηχανικό. Άσε που στο site, στις διάφορες εκδόσεις του X-Trail, για το συγκεκριμένο αναφέρει ως πλουσιότερη έκδοση την SE Sky Roof η οποία όμως δεν έχει... sun roof (κουφό!). Γενικά φαίνεται "ριγμένο" λίγο και αναρωτιέμαι γιατί.
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

Δημοσίευσηαπό mavxalia » 16 Φεβ 2008, 01:27

[Ευχαριστώ, scs που μου δίνεις τα φώτα σου σίγουρα έχεις δίκιο ότι τα σκαλοπάτια χαμηλώνουν το ύψους του αυτοκινήτου και ότι ουσιαστικά δεν έχουν καμιά χρησιμότητα. Απλός μου περνάει από το μυαλό γιατί μου αρέσουν αισθητικά και νομίζω ότι θα δένουν καλά σαν σύνολο με τις ράγες οροφής.
Άβαταρ μέλους
mavxalia
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 00:26

Δημοσίευσηαπό MKB » 16 Φεβ 2008, 08:14

Εγώ έχω πάρει το καινούργιο το xtrail πετρέλαιο με τα 173 άλογα και έμαι πολύ ικανοποιημένος από την επιλογή μου.Εχει πολύ καλό ταξίδι στην άσφαλτο με τον κινητήρα πάντα έτοιμο να σου δώσει την δύναμη που χρειάζεται για να κάνεις μια προσπέραση χωρίς να σε κρεμάσει,η κατανάλωση είναι σε λογικότατα επίπεδα,ξεκίνησε από τα 11 λιτρ/100 χλμ.και όσο στρώνει πέφτει.Τώρα,μετά 3 μήνες κατοχής,του αυτοκινήτου και 9800 χλμ.που έχει διανύσει(χωρίς κανένα πρόβλημα)η κατανάλωση έχει πέσει,εντός στα 9-10 λίτρα/100χλμ.και εκτός με 130 χλμ./ωρα έως 150 μέση ταχ.παίζει από 8.5 λίτρα έως 9.7,η δε τελική του μια φορά που το δοκίμασα,αφού είχε κάνει 6000 χλμ.,έπιασα 210 χλμ.και φόρτωνε ακόμη εγώ όμως άφησα το γκάζι γιατί η αποστολή του δεν είναι οι τελικές.Σε ελαφρύ εκτός με ικανοποίησε και μάλιστα με εντυπωσίασε ο τρόπος εμπλοκής της 4κίνησης που μπαίνει γρήγορα και δεν κλωτσάει.Το πρόβλημα με το μπλου τουθ το έχω και εγώ,άλλοτε δουλεύει και άλλοτε όχι.Τα σκαλοπάτια σκέπτομαι να τα βάλω και ο λόγος είναι το πάτημα σ'αυτά για να φτάνω τα πράγματα της μπαγαζιέρας ορορφής,αλλιώς δεν χρειάζονται σε τίποτε.
Άβαταρ μέλους
MKB
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 13:36
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό scs » 16 Φεβ 2008, 10:24

Αν γινοταν, θα επερνα το πετρελαιο με τα 173 hp σιγουρα. Πιστευω οτι για ενα suv και για την χρηση που πανω κατω σκεφτομαστε ολοι μας, τα πλεονεκτηματα, ροπης, καταναλωσης, κλπ, του πετρελαιου ειναι πολυ σημαντικα. Ας ελπισουμε οτι οταν ερθει η ωρα να παρουμε το επομενο αμαξι μας, το πετρελαιο θα ειναι μια εφικτη επιλογη για Αθηνα/Θεσσαλονικη.
ΜΚΒ, την μπαγκαζιερα οροφης τι την θελεις; 603 λιτρα πορτ μπαγκαζ δεν ειναι αρκετα;!!
Άβαταρ μέλους
scs
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 18 Δεκ 2007, 14:12

Δημοσίευσηαπό MKB » 16 Φεβ 2008, 12:11

Φίλε SCS δεν θα διαφωνήσω,το πορτ μπαγκάζ είναι πράγματι τεράστιο,όμως η μπαγαζιέρα ουρανού είναι για πράγματα που μπορεί να λερώσουν τον χώρο αποσκευών,όπως π.χ.τα ήδη θαλασσης,μπότες ή νιτσεράδες το χειμώνα κλπ.Οταν λερωθεί η μπεγαζιέρα,με το λάστιχο σε χρόνο μηδέν την ξεπλένεις.
Άβαταρ μέλους
MKB
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 13:36
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό dst121gr » 16 Φεβ 2008, 21:35

Καλησπέρα. Αυτό με τα 173 άλογα είχα σκοπό να αγοράσω και εγώ αλλά η συμπεριφορά της εταιρίας με πάγωσε. Συγκεκριμένα φίλος που το αγόρασε τον Νοέμβριο το μόνο που πρόλαβε να κάνει είναι ένα ταξίδι και από τότε το αμάξι είναι σε συνεργείο ψάχνοντας να βρουν τι έχει και δεν παίρνει μπροστά. Επιστρέφοντας από το ταξίδι χωρίς κανένα πρόβλημα (το αμάξι απλά καταπληκτικό), και στην προσπάθεια την επόμενη μέρα να το βάλει μπροστά, αυτό δεν έπαιρνε. Αφού τα κατάφερε το πηγε στην τοπική αντιπροσωπία όπου είδαν ότι όντως έχει πρόβλημα, το έστειλαν στην Αθήνα όπου με τα πολλά και έπειτα από κάποιες διαφωνίες και μετά από κάποιους γενικότερους ελέγχους καταλήξανε να αλλάξουν τον εγκέφαλο. Μετά από μήνα σχεδον παρέλαβε το αμάξι και την επόμενη αυτό ξανά δεν έπερνε μπροστά παρουσιάζοντας ατροφία. Ξανά πίσω το αμάξι (αυτή την φορά στην Θεσσαλονίκη) όπου μετά από υποτιθέμενους ελέγχους του ανέφεραν ότι το πρόβλημα διορθώθηκε με την αλλαγή κάποιων ανταλακτικών (για τα οποία αν και ζητήθηκαν στοιχεία και νούμερα, δεν έλαβε τίποτα). Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με κάποιους από το συνεργείο στην Θεσσαλονίκη και αφού προσπάθησαν να τον πείσουν για το ότι με μια απλή εξαέρωση το πρόβλημα λύθηκε (κάτι που ο ίδιος είχε ήδη κάνει), αυτός τους έδωσε τα φώτα του για το τι θα έπρεπε να ελεγχθεί μια και έχει εμπειρία σχεδόν 40 χρόνων σε πετρελαιοκίνητα οχήματα. Για τον έλεγχο θα πρέπει να ξηλωθούν πολλά και αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να το δεχθεί μια και πλήρωσε μετρητά σχεδόν 40000 για καινούργιο αυτοκίνητο το οποίο ακόμα δεν έχει στα χέρια του, και ήδη έχουν ξηλώσει πολλά. Αυτό που ζήτησε είναι να του δώσουν άλλο καινούργιο αμάξι μια και είναι φανερό ότι το συγκεκριμένο έχει πρόβλημα από κατασκευής του, κάτι το οποίο δεν δέχετε η εταιρία. Ήδη έχει ξεκινήσει με δικηγόρο για να βρεί λύση σε κάτι που θα μπορούσε να λυθεί χωρις φασαρία με την αντικατάσταση του αυτοκινήτου. Δυστηχώς ένα ελλατωμματικό κομμάτι συνοδευόμενο από μία κακή αντιμετώπιση από την αντιπροσωπία κάνουν μεγάλη ζημιά στην εταιρεία. Ήδη είμαστε 4 άτομα, εδώ στην Κομοτηνή, που ενδιαφερόμασταν για το συγκεκριμένο μοντέλο και δεν τολμάμε να προχωρήσουμε σε αγορά, φοβούμενοι όχι το όποιο τυχόν πρόβλημα, αλλα την αντιμετώπιση από την αντιπροσωπία Ελλάδος. Να σημειώσω ότι με τον τοπικό στην Κομοτηνή, δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
dst121gr
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 28 Μαρ 2006, 23:16
Τοποθεσία: Komotini

Δημοσίευσηαπό mavxalia » 17 Φεβ 2008, 01:26

Όλα καλά αυτά που λέτε για το πετρέλαιο την ροπή την οικονομία. Κανείς δεν έχει σκεφτεί ότι το αυτοκίνητο είναι ακριβότερο από αυτό της βενζίνης? Ότι έχει ούτε το μισό εξοπλισμό που έχει το 2,5 και στοιχίζει λιγότερο? Πρόχειρα τα έβαλα κάτω και για να κάνεις απόσβεση σε αυτά που τελικά θα κερδίσεις από το καύσιμο θέλεις 10 χρόνια και πιθανότατα θα έχεις αλλάξει αυτοκίνητο. Ξέρετε ότι η Ελλάδα έχει το χειρότερο πετρέλαιο στην Ευρώπη? Ξέρετε ότι αν χαλάσει ένα μπέκ κοστίζει 300 + και η μηχανή έχει 4 από αυτά. Ξέρετε ότι αν βάλετε λίγο χάλια καύσιμο η μηχανή κάνει σαν αν βγείκατε βόλτα με κροταλία? Και τέλος πάντων γιατί νομίζετε ακόμη ότι ζείτε σε μια ευρωπαϊκή χώρα? Η Ελλάδα είναι η μοναδική Αφρικανική χώρα επί ευρωπαϊκού εδάφους.
όταν περνάω πάνω από λακκούβες και καμαράκια ακούγεται τσέκαρα και τα πράγματα από το χώρο αποσκευών μάλλον όταν πάω συνεργείο θα το αναφέρω.
Άβαταρ μέλους
mavxalia
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 05 Φεβ 2008, 00:26

Δημοσίευσηαπό xtrail » 17 Φεβ 2008, 10:39

Προς dst121gr: Η κεντρική αντιπροσωπία έχει γενικά πολύ τσιγγούνικη συμπεριφορά. Αν ψάξεις κάπου έχω αναφέρει για το πρόβλημα που είχε προκύψει(στον 5ο χρονο) με το παλιό xtrail (βενζίνη) και την αντιμετώπιση κεντρικών Θεσσαλονίκης και Αθήνας. Θεωρώ πως αντίστοιχα προβλήματα προκύπτουν και σε άλλα αυτοκίνητα (να μην σου τύχει) και η αντιμετώπιση ειναι αντίστοιχη, εκτός και αν έχεις γνωστό(Ελλαδιστάν)
Προς mavxalia: έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα. Αλλά δεν νομίζω πως αγοράζει πια κάποιος ντιζελοκίνητο με το σκεπτικό της χαμηλότερης κατανάλωσης (η τιμή δεν έχει πια διαφορά), αλλά πολλών χλμ που κάνει ή για τη ροπή. Προσωπικά βάζω μονο v-power κι ας είναι ακριβότερη...έχω δει τρομερή διαφορά σε κροτάλισμα, μαυρίλα (καθόλου) και τράβηγμα, τις ελαχιστες φορες που αναγκάστηκα να βάλω οτιδήποτε άλλο. Αντίστοιχα αποτελέσματα είδε κι αλλος φίλος με cherokee που ο θόρυβος που είχε αρχικά ήταν δραματικός...Κι ας είναι το κόστος του συγκεκριμένου καυσίμου μεγαλύτερο.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό dst121gr » 17 Φεβ 2008, 12:10

Xtrail, συμφωνώ μαζί σου σε όλα. Και εγώ βάζω την V-Power και όντως έχει διαφορά (έχω το Navara D22).Φίλε mavxalia, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου. Η διαφορά στην τιμή με το 2.5 είναι γύρω στα 600 ευρώ και σε θέμα εξοπλισμού το δερμάτινο σαλόνι (που εγώ προσωπικά δεν το θέλω).Στην τιμή στο 173, περιλαμβάνεται και η ηλιοροφή και οι ράγες οροφής. Επίσης σε περίπτωση βλάβης είτε έχεις βενζίνη είτε πετρέλαιο θα πληρώνεις τα πάντα για χρυσό.Τώρα και μια και τα δύο κυμαίνονται στα ίδια περίπου επίπεδα και από την στιγμή που ο βλακώδης νόμος, περιορίζει τα 2/3 των Ελλήνων,αλλά εμένα μου δίνει το δικαίωμα να το αποκτήσω σε πετρέλαιο, θα το κάνω. Η ροπή θα χρειαστεί και εκτός δρόμου αλλά και εντός σου προσφέρει τρομερή ασφάλεια στην απλή περίπτωση ενός προσπεράσματος για παράδειγμα. Πάντως έχεις απόλυτο δίκαιο στο ότι Ευρώπη μόνο κατ' όνομα είμαστε. Και κάτι τελευταίο. Το αμάξι είναι καταπληκτικό και αν δεν υπήρχε το πρόβλημα που προανέφερα θα το είχα παραγγείλει ήδη.Καλοτάξιδα σε όλους όσους τα έχουν. Ελπίζω σύντομα να ξεπεράσω τον φόβο που πήρα και να γίνω και εγώ κάτοχός του. Φιλικά, Δημήτρης.
Άβαταρ μέλους
dst121gr
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 28 Μαρ 2006, 23:16
Τοποθεσία: Komotini

Δημοσίευσηαπό MKB » 17 Φεβ 2008, 13:21

Κατάρχήν δηλώνω συμπαράσταση στον συνάδελφο και ακούω με έκπληξη αλλά και αγανάκτηση για τα προβλήματά του.Εγώ φίλε μου πήρα το αυτοκίνητο,στα χέρια μου,18/10/07 έχω κάνει 9800 χλμ και δόξα τον θεό δεν μου έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα.Προσέχω βέβαια από που βάζω πετρέλαιο,αλλά παιδιά πιστεύω είναι μη σου τύχει.Ολα τα αυτοκίνητα βγάζουν κάποια προβλήματα και γι'αυτό ευθύνεται το ότι,για να κρατήσουν χαμηλά τα κοστολόγια, ενώ κάποτε ένα μοντέλο πριν κυκλοφορήσει δοκιμαζόταν εξαντλητικά για 3-4 χρόνια,ανάλογα με το εργοστάσιο,η Mercedes έφτανε και τα 5 χρόνια οπότε βλέπαν και διορθώναν όλα τα προβλήματα και κατόπιν τα κυκλοφορούσαν στην αγορά.Τώρα τα δοκιμάζουν για 1-1,5 χρόνο και κατόπιν τα βγάζουν στην αγορά και όλα τα προβλήματα τα λύνουν με τις ανακλίσεις ή τις διορθώσεις μέσα στην εγγύηση,βλέπε την Mercedes 211( στρογγυλοφάναρη 2002 έως σήμερα) η οποία είναι όλο προβλήματα.Αυτό βέβαια δεν τους νομιμοποιεί να ταλαιπωρούν έτσι τον συνάδελφο,κυνήγα τους φίλε,δώσε την υπόθεση σε δικηγόρο,έστω εργολαβικά και πιστεύω ότι θα δικαιωθείς.
Οσο για την διαφορά πετρέλαιο ή βενζίνη ως προς το κόστος εξαρτάται από τα χιλμ που κάνεις,ως πρός την οδηγική αίσθηση αν οδηγήσεις μια φορά πετρελαιοκίνητο θα το καταλάβεις.
Άβαταρ μέλους
MKB
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 13:36
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 17 Φεβ 2008, 15:59

Καλά, κι εγώ ιδιαίτερη διαφορά στον εξοπλισμό δε βλέπω (εντάξει, είναι ένα επίπεδο πιο κάτω, αλλά τα πετρελαιοκίνητα είναι έτσι κι αλλιώς πιο ακριβά). Θέλω να πω, αυτός δε θα ήταν ο λόγος να μην πάρω πετρέλαιο. Τώρα για το πρόβλημα του φίλου, θέλω να πιστεύω ότι του έτυχε στο συγκεκριμένο όχημα και όχι ότι είναι κάτι γενικό. Νομίζω πάντως πως ολόκληρο αυτοκίνητο δύσκολα αλλάζεται από αντιπροσωπεία σε τέτοιες περιπτώσεις (άλλο τι θα'πρεπε να κάνουν). Από περίπτωση γνωστού που η μηχανή τα'φτυσε την πρώτη βδομάδα (όχι Nissan), με τα πολλά, το τελικό που δέχτηκαν ήταν αλλαγή του κινητήρα με καινούριο (κι αυτό μετά από πολλά... παζάρια και ταλαιπωρία). Ρώτησε και άλλες αντιπροσωπείες και είπαν το ίδιο (ότι αν είναι πρόβλημα μηχανής δεν αλλάζεται το αυτοκίνητο αλλά ολόκληρη η μηχανή). Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να σου βγάλουν το λάδι για να καταλήξεις εκεί! Τόσα λεφτά έχεις δώσει... Τέσπα, απ' την άλλη δεν είμαι και σίγουρος ότι το παράδειγμα του φίλου που είχε την ατυχία θα'πρεπε να είναι αποτρεπτικό ως προς την επιλογή μοντέλου. Πιο πολλά λέει για τη συμπεριφορά της αντιπροσωπείας και όχι τόσο για το ίδιο το αυτοκίνητο. Από την άλλη βέβαια δεν το έχει και τόσο πολύς κόσμος για να δούμε εντυπώσεις από πολλούς...
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

Δημοσίευσηαπό MKB » 20 Φεβ 2008, 20:58

Εκανα,σήμερα 20/2/08,το πρώτο σέρβις δηλ. των 10000 χλμ,έχω το νέο XTrail πετρέλαιο με τους 173 hp,αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού,έλεγχο όλο το αυτοκίνητο και κάτι σφυξίματα από κάτω 74 ευρώ.
Άβαταρ μέλους
MKB
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 13:36
Τοποθεσία: ΠΑΝΟΡΑΜΑ,ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες