Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νεο X-TRAIL

Δημοσίευσηαπό xtrail » 01 Σεπ 2007, 10:09

Καλοτάξιδο evan. Τι διάσταση φοράει? Εμένα είχε 215/65/16 και έβαλα τα 215/70/16 τα bridgestone 694. Η αλλαγή στη διάσταση μην σε τρομάζει. Αν φοράς 17ρες ναι τότε η επιλογές ειναι λιγότερες
Οταν λες ρεζέρβα ανάγκης εννοείς πως γράφει πως μπορείς να πας ως 80χλμ?
Για τον συμπλέκτη σε τι περίπτωση σου μύρισε? Σε μένα είχε μυρίσει μόνο εκτός δρόμου και μάλιστα σε δύσκολες καταστάσεις. Να ξέρεις πως καλό ειναι να το έχεις στο auto, δεν έχει διαφορά στην κατανάλωση, κρατά καλύτερα στον δρόμο και σίγουρα δεν έχεις φθορές (αν σου είπανε κάτι τέτοιο) μια και η μετάδοση αλλάζει μόνο όταν παρουσιαστεί ανάγκη.
Τελευταία επεξεργασία από xtrail και 01 Σεπ 2007, 14:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 01 Σεπ 2007, 11:20

Προλαβαινει να αλλαξει μεταδοση απο 2Η σε 4Η αν παρουσιαστει αναγκη ή βγαινεις απο το δρομο χωρις να το καταλαβεις?
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό xtrail » 01 Σεπ 2007, 14:08

Δεν αλλάζει αυτοματα από δικίνητο σε 4τρακίνητο. Αν εννοεις για το auto η ανταπόκριση του ειναι πολύ καλή. Ποτέ δεν ένιωσα να υστερεί-καθυστερεί. Αν υπάρχει και esp, εντός δρόμου δεν νομίζω να υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό TasosOffRoad » 01 Σεπ 2007, 14:18

Δεν αμφιβαλλω οτι ειναι καλη η ανταποκριση, δεν καταλαβαινω πως γινεται ομως...
Καλύτερο από ένα L200 είναι... άλλο ένα L200!!
Άβαταρ μέλους
TasosOffRoad
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 199
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 07:19

Δημοσίευσηαπό thanasisvr » 01 Σεπ 2007, 21:20

TasosOffRoad έγραψε:Δεν αμφιβαλλω οτι ειναι καλη η ανταποκριση, δεν καταλαβαινω πως γινεται ομως...


Η εμπλοκή των πίσω τροχών γίνεται μέσω ενός ηλεκτρομαγνήτη. Όσο περισσότερο ρεύμα τόσο περισσότερη εμπλοκή (φυσικά μέχρι ποσοστό 50-50). Όταν ο διακόπτης είναι στο auto υπάρχει μια ελάχιστη ένταση, τόση ώστε να δίνει μόνιμα (σε κανονικές συνθήκες, όχι όταν σπινάρουν οι μπροστινοί τροχοί) μια εμπλοκή της τάξης του 2-3%.

Τώρα για το νέο x-trail, θα συμφωνήσω ότι οι διαφημιστές το παράκαναν... Βασίζεται σε νέα πλατφόρμα (όχι στο παλιό x-trail) αλλά η μετάδοση είναι πρακτικά ίδια με το παλιό (με την προσθήκη του ESP,που του δίνει τα ψευδο-ελεγχόμενα διαφορικά).
Και το παλιό και το νέο είναι ένα soft off-road, και αν το δεχθεί κανείς αυτό θα έχει ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο, ασφαλέστατο στο ταξίδι και με κάποιες -normal- ικανότητες εκτός.
Κατά τη γνώμη μου, το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας ήταν και παραμένει το Forester.
Άβαταρ μέλους
thanasisvr
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 19:09
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Paslemotos » 03 Σεπ 2007, 07:46

Καλημερα.
Θα ηθελα να ρωτησω τον φιλο evan περισσοτερα στοιχεια για την εντος δρομου κινηση,μιας και το 95% των χιλιομετρων ειναι ασφαλτος.
Ειναι αθορυβο-εχει καλη ηχομονωση?Ειναι σταθερο και ανετο?Δυστηχως δεν ειχε αμαξι για test drive και αρκεστηκα μονο σε επισκεψη στην αντιπροσωπεια.
Αναμενω με ενδιαφερον τις απαντησεις σου.... 8)
Άβαταρ μέλους
Paslemotos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 02 Απρ 2005, 21:44

Δημοσίευσηαπό xtrail » 03 Σεπ 2007, 10:20

Paslemotos έγραψε:Καλημερα.
Θα ηθελα να ρωτησω τον φιλο evan περισσοτερα στοιχεια για την εντος δρομου κινηση,μιας και το 95% των χιλιομετρων ειναι ασφαλτος.
Ειναι αθορυβο-εχει καλη ηχομονωση?Ειναι σταθερο και ανετο?Δυστηχως δεν ειχε αμαξι για test drive και αρκεστηκα μονο σε επισκεψη στην αντιπροσωπεια.
Αναμενω με ενδιαφερον τις απαντησεις σου.... 8)

Το αυτοκίνητο ειναι πολύ αθόρυβο και στον δρόμο σταθερό και άνετο. Δεν φοβάσαι να τρέξεις ή να πάρεις απότομα τις στροφές ειδικά όταν το μάθεις σαν αυτοκίνητο. Οι χώροι του πλέον είναι μεγαλύτεροι από το παλιότερο μοντέλο που ετσι κι αλλιώς μεγάλοι ήταν.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό evan » 03 Σεπ 2007, 22:00

xtrail έγραψε:Καλοτάξιδο evan. Τι διάσταση φοράει? Εμένα είχε 215/65/16 και έβαλα τα 215/70/16 τα bridgestone 694. Η αλλαγή στη διάσταση μην σε τρομάζει. Αν φοράς 17ρες ναι τότε η επιλογές ειναι λιγότερες
Οταν λες ρεζέρβα ανάγκης εννοείς πως γράφει πως μπορείς να πας ως 80χλμ?
Για τον συμπλέκτη σε τι περίπτωση σου μύρισε? Σε μένα είχε μυρίσει μόνο εκτός δρόμου και μάλιστα σε δύσκολες καταστάσεις. Να ξέρεις πως καλό ειναι να το έχεις στο auto, δεν έχει διαφορά στην κατανάλωση, κρατά καλύτερα στον δρόμο και σίγουρα δεν έχεις φθορές (αν σου είπανε κάτι τέτοιο) μια και η μετάδοση αλλάζει μόνο όταν παρουσιαστεί ανάγκη.


Ευχαριστώ.
Φοράει 215/60/17 και θεωρώ μια πιθανή επιλογή τα Geolandar A/T-S σε διάσταση 225/60R17.Η ρεζέρβα είναι τροχός μικρότερων διαστάσεων που έχει περιορισμό ταχύτητας.Ο συμπλέκτης μύρισε όταν ανέβηκα με όπισθεν ένα χωμάτινο σκαλοπάτι,αλλά θα το ξαναδοκιμάσω όταν στρώσει λίγο κι εγώ εξοικειωθώ περισσότερο με το αυτοκίνητο.Προτιμούσα το αυτόματο κιβώτιο αλλά ο Θεοχαράκης το φέρνει μόνο με παραγγελία και δεν ήθελα να περιμένω 3+ μήνες.
Συνήθως το έχω στο Auto.
evan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 00:14

Δημοσίευσηαπό evan » 03 Σεπ 2007, 22:32

Paslemotos έγραψε:Καλημερα.
Θα ηθελα να ρωτησω τον φιλο evan περισσοτερα στοιχεια για την εντος δρομου κινηση,μιας και το 95% των χιλιομετρων ειναι ασφαλτος.
Ειναι αθορυβο-εχει καλη ηχομονωση?Ειναι σταθερο και ανετο?Δυστηχως δεν ειχε αμαξι για test drive και αρκεστηκα μονο σε επισκεψη στην αντιπροσωπεια.
Αναμενω με ενδιαφερον τις απαντησεις σου.... 8)


Προσωπικά μου φαίνεται εκκλησία μιας και το RAV4 που είχα ήταν πολύ θορυβώδες!Αντικειμενικά πιστεύω ότι είναι πραγματικά αθόρυβο και αρχοντικό στο ταξίδι και πολύ άνετο.Σταθερότατο στην εθνική και ικανοποιητικό σε επαρχιακό με κλειστές στροφές όπου ''κόβει''καλά για το μέγεθός του με κάπως αυξημένες κλίσεις που δεν προβληματίζουν, φυσιολογικές για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.Με το που το παρέλαβα έκανα Αθήνα -Γαργαλιάνους (320χλμ) χωρίς στάση και παρακαλούσα να είχε κι άλλο.Το ζόρισα λίγο για να δω πού εμφανίζεται το ESP αλλά φάνηκε ότι απέχω πολύ από το να το φτάσω στό όριο και δεν νομίζω ότι με παίρνει για τέτοια πειράματα.
Το cruise control έχει μια πρακτικότητα, να ήταν και αυτόματο....
Ανεξάρτητα από τις απαντήσεις μου όμως νομίζω ότι πρέπει να κάνεις test-drive γιατί:
1. Kάποιος που δίνει 30-40 χιλάδες δύσκολα παραδέχεται ότι δεν έκανε καλή επιλογή
2.Η άποψη του καθενός καθορίζεται από τις απαιτήσεις και τις προηγούμενες εμπειρίες του(βλ. π.χ RAV).
evan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 00:14

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 04 Σεπ 2007, 07:42

evan έγραψε:
Paslemotos έγραψε:Καλημερα.
Θα ηθελα να ρωτησω τον φιλο evan περισσοτερα στοιχεια για την εντος δρομου κινηση,μιας και το 95% των χιλιομετρων ειναι ασφαλτος.
Ειναι αθορυβο-εχει καλη ηχομονωση?Ειναι σταθερο και ανετο?Δυστηχως δεν ειχε αμαξι για test drive και αρκεστηκα μονο σε επισκεψη στην αντιπροσωπεια.
Αναμενω με ενδιαφερον τις απαντησεις σου.... 8)


Προσωπικά μου φαίνεται εκκλησία μιας και το RAV4 που είχα ήταν πολύ θορυβώδες!Αντικειμενικά πιστεύω ότι είναι πραγματικά αθόρυβο και αρχοντικό στο ταξίδι και πολύ άνετο.Σταθερότατο στην εθνική και ικανοποιητικό σε επαρχιακό με κλειστές στροφές όπου ''κόβει''καλά για το μέγεθός του με κάπως αυξημένες κλίσεις που δεν προβληματίζουν, φυσιολογικές για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.Με το που το παρέλαβα έκανα Αθήνα -Γαργαλιάνους (320χλμ) χωρίς στάση και παρακαλούσα να είχε κι άλλο.Το ζόρισα λίγο για να δω πού εμφανίζεται το ESP αλλά φάνηκε ότι απέχω πολύ από το να το φτάσω στό όριο και δεν νομίζω ότι με παίρνει για τέτοια πειράματα.
Το cruise control έχει μια πρακτικότητα, να ήταν και αυτόματο....
Ανεξάρτητα από τις απαντήσεις μου όμως νομίζω ότι πρέπει να κάνεις test-drive γιατί:
1. Kάποιος που δίνει 30-40 χιλάδες δύσκολα παραδέχεται ότι δεν έκανε καλή επιλογή
2.Η άποψη του καθενός καθορίζεται από τις απαιτήσεις και τις προηγούμενες εμπειρίες του(βλ. π.χ RAV).



μπραβο σου.Αυτα δεν τα λεμε ευκολα!!!!
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό Paslemotos » 04 Σεπ 2007, 07:53

Καλημερα.
Ευχαριστω για την απαντηση σου.Test Drive σιγουρα θα κανω για τον λογο που ειπες,δεν το συζητω.
Η θεση οδηγησης ειναι καλη?Κρατιεται το σωμα σου στο καθισμα?Ειχα μπει στο νεο C-RV και ειχα μεινει απολυτα ικανοποιημενος.Δεν κουνιοσουν πουθενα,σαν bucket.
Επισης οταν λες δεν ειναι αυτοματο το cruise control,ποια η διαφορα αυτοματου και μη?
Ευχαριστω και παλι... :)
Άβαταρ μέλους
Paslemotos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 02 Απρ 2005, 21:44

Δημοσίευσηαπό evan » 04 Σεπ 2007, 14:34

Paslemotos έγραψε:Καλημερα.
Ευχαριστω για την απαντηση σου.Test Drive σιγουρα θα κανω για τον λογο που ειπες,δεν το συζητω.
Η θεση οδηγησης ειναι καλη?Κρατιεται το σωμα σου στο καθισμα?Ειχα μπει στο νεο C-RV και ειχα μεινει απολυτα ικανοποιημενος.Δεν κουνιοσουν πουθενα,σαν bucket.
Επισης οταν λες δεν ειναι αυτοματο το cruise control,ποια η διαφορα αυτοματου και μη?
Ευχαριστω και παλι... :)


Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και επίσης ρυθμίζεται ικανοποιητικά έτσι ώστε να βολεύεται ο καθένας.Το κάθισμα είναι άναπαυτικό αλλά όχι και τόσο bucket, αν και δεν με προβλημάτισε.Το CRV δεν το έχω προσέξει.
Για το cruise control-συγνώμη-παρεξήγηση, εννοούσα να ήταν αυτόματο το κιβώτιο ώστε να ολοκληρώνεται η ευκολία που προσφέρει το cruise control, το οποίο,δεν ξέρω αν γίνεται σε όλα,σου δίνει τη δυνατότητα αν χρειαστεί να επιταχύνεις ή να επιβραδύνεις από τα χειριστήρια του τιμονιού, χωρίς να πατήσεις τα πενταλ.
evan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 00:14

Δημοσίευσηαπό Paslemotos » 05 Σεπ 2007, 13:52

Γεια χαρα και παλι.
Φιλε evan θα μπορουσες να μου πεις απο καταναλωση πως παν τα πραγματα?
Ρωταω γιατι ειναι καινουργιος ο κινητηρας και διαφημιζεται ως οικονομικος.Βεβαια εξαρταται και πως οδηγει ο καθενας αλλα εσενα τι σου δινει απο καταναλωση εντος-εκτος?
Ευχαριστω !!!!
Άβαταρ μέλους
Paslemotos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 02 Απρ 2005, 21:44

Δημοσίευσηαπό evan » 06 Σεπ 2007, 20:59

Paslemotos έγραψε:Γεια χαρα και παλι.
Φιλε evan θα μπορουσες να μου πεις απο καταναλωση πως παν τα πραγματα?
Ρωταω γιατι ειναι καινουργιος ο κινητηρας και διαφημιζεται ως οικονομικος.Βεβαια εξαρταται και πως οδηγει ο καθενας αλλα εσενα τι σου δινει απο καταναλωση εντος-εκτος?
Ευχαριστω !!!!


Στο ταξείδι,μικτή διαδρομή (εθνική+επαρχιακός) ο υπολογιστής ταξιδιού έδειξε 10λ/100χλμ. αλλά δεν το έχω μετρήσει ακόμα συστηματικά.Μιλάμε για τον κινητήρα των 2.5 λτ.Μέγιστη ταχύτητα τα 120χλμ/ω.
evan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 00:14

Δημοσίευσηαπό xtrail » 07 Σεπ 2007, 09:26

Στο παλιότερο μοντέλο στα 2000κε η κατανάλωση ήταν στα 11,5-12 ως τα 140χλμ/ωρα. Στο επισημο site έδιναν τα 10lt αλλά ποτε δεν το είδα :D
Για το καινούριο μοντέλο στα 2,5 δίνει 7,7 σε ταξίδι(πολύ χαμηλό για να είναι αληθινό) και 13 εντός πόλης
Evan ο μετρητής ειναι μέση κατανάλωση, στιγμιαία ή και τα δύο?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 21 επισκέπτες