Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

OFFSET ΤΡΟΧΩΝ ΕΝΟΣ NAVARA !!

OFFSET ΤΡΟΧΩΝ ΕΝΟΣ NAVARA !!

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 23 Αύγ 2007, 20:05

Ηθελα ως ποιο ειδικοι που ειστε να μου διευκρινεσετε μια απορια μου για τους τροχους !
Ειδα στο INTERNET καποιες ζαντες της ALLOY , που ηταν 16αρες χρωμιου με 8 ιντσες πλατος και offset-παρακεντρο 30 mm . Σκεφτομαι καποια στιγμη στο μελλον να αντικαταστησω τα απαραδεκτα μαμισια ελαστικα continental contitrac 255/70R16 με αλλα χωματινα του ιδιου μεγεθους , πιθανοτατα τα pirelli scorpion ATR που θεωρουνται τα καλυτερα ! Δε θα βαλω μεγαλυτερη διαμετρο για να κρατησω το αμαξι το ιδιο νευρικο , αλλα σκεφτομαι να αυξησω κατα μια ιντσα τη ζαντα στο φαρδος για να εχω καλυτερο πατημα και κρατημα . Στο ενγχειριδιο του NAVARA αναφερεται οτι σε περιπτωση αλλαγης των τροχων πρεπει να κρατηθει το ιδιο offset-παρακεντρο με το εργοστασιακο, που ειναι 30mm ! Μπορω να τοποθετησω με ασφαλεια τις φαρδυτερες που εχουν το ιδιο παρακεντρο ? Θα κοψει σε τιποτα το αυτοκινητο στην αποδοση ? Ή απλα το καλυτερο ειναι στην υπαρχουσα ζαντα απλα να βαλω το χωματινο ALL-TERRAIN πελμα που ετσι κι αλλιως ειναι φαρδυτερο απο το δικο μου εργοστασιακο δρομου !!
Ευχαριστω εκ των προτερων !!!!!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 30 Αύγ 2007, 07:36

Γράφοντας έτσι στο εγχειρίδιο, η εταιρεία θέλει να σου τονίσει, ότι έτσι θα έχεις τίς φυσιολογικές φθορές στο σύστημα διεύθυνσης ανάλογα με τη χρήση και τα χιλιόμετρα που έχεις. Βάζοντας ζάντες με πιό αρνητικό offset, που σημαίνει ότι η ζάντα βγαίνει πιό έξω, καταπονείς περισσότερο το σύστημα διεύθυνσης και τα παρελκόμενα. Αυτά όμως είναι μακροπρόθεσμα προβλήματα, τα οποία και αυτά εξαρτώνται απο τη χρήση. Αυτό που πιστεύω ότι θα δείς άμεσα, είναι κάποια πολύ μικρή αύξηση της κατανάλωσης, και κάποια μικρή απώλεια τής τελικής ταχύτητας, λόγω αλλαγής της αεροδυναμικής, ανάλογα πάντα με το πόσο θα βγεί ο τροχός πρός τα έξω, και τί λάστιχο θα βάλεις.
Για μένα, καλύτερα να βάλεις μιά ζάντα με την ίδια διάσταση,αλλά με αρνητικό offset, παρά μιά φαρδύτερη ζάντα.Στήν φαρδύτερη ζάντα, κάι θα βγείς πιό έξω, καί βαρύτερη θα είναι (καταπονόντας ακόμα περισσότερο το σύστημα διεύθυνσης), καί θα απλώσει το λάστιχο περισσότερο, χάνοντας ελάχιστο (πολύ λίγο όμως) ύψος .
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 30 Αύγ 2007, 08:42

εγω οταν πηγα να βαλω αλλες ζαντες με αλλο οffset απο τις δικιες μου εβρισκαν οι δαγκανες απο τα φρενα.
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 30 Αύγ 2007, 10:04

Μήπως αυτες που πήγες να βάλεις είχαν μεγαλύτερο offset? Γιατι βγαίνοντας προς τα έξω απομακρύνεσαι απο τις δαγκάνες.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 30 Αύγ 2007, 12:14

Συνήθως αυτό γίνεται όταν πάς να βάλεις μικρότερη ζάντα. Απο 16'' σε 15'' άς πούμε. Μου φαίνεται τελείως κουφό, να αλλάζεις offset και να βρίσκει η ζάντα στή δαγκάνα.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 30 Αύγ 2007, 12:52

Ευχαριστω για τις απαντησεις !!
Αλλα εγω βρηκα ζαντες στο tirerack με το ιδιο ακριβως offset με τις δικες μου τις εργοστασιακες δηλαδη 30mm , αλλα φαρδυτερες ταυτοχρονα κατα μια ιντσα δηλαδη 16χ8 , ειναι δυνατον να υπαρχει αυτο ή ειναι τυπογραφικο λαθος ,δηλαδη φαρδυτερες με το ιδιο off-set ??
Aν τις βαλω αυτες θα εχω το ιδια παραπανω προβληματα που αναφερθηκαν ??
Λογικα σκεφτομαι οτι οι συγκεκριμενες δε θα προεξεχουν προς τα εξω ,αλλα θα φαρδαινουν προς τα μεσα ,και απο την εξω πλευρα θα ειναι στο ιδιο ακριβως σημειο με τις εργοστασιακες !! Εσεις τι λετε ??
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό path » 30 Αύγ 2007, 21:25

SHADOW200 έγραψε:Ευχαριστω για τις απαντησεις !!
Αλλα εγω βρηκα ζαντες στο tirerack με το ιδιο ακριβως offset με τις δικες μου τις εργοστασιακες δηλαδη 30mm , αλλα φαρδυτερες ταυτοχρονα κατα μια ιντσα δηλαδη 16χ8 , ειναι δυνατον να υπαρχει αυτο ή ειναι τυπογραφικο λαθος ,δηλαδη φαρδυτερες με το ιδιο off-set ??
Aν τις βαλω αυτες θα εχω το ιδια παραπανω προβληματα που αναφερθηκαν ??
Λογικα σκεφτομαι οτι οι συγκεκριμενες δε θα προεξεχουν προς τα εξω ,αλλα θα φαρδαινουν προς τα μεσα ,και απο την εξω πλευρα θα ειναι στο ιδιο ακριβως σημειο με τις εργοστασιακες !! Εσεις τι λετε ??


ΦΙΛΕ SHADOW ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΤΗΣ ΖΑΝΤΑΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΛΑΣΤΙΧΟΥ (PIRELLI) επειδη και εγω εριξα πολύ ψάξιμο βρήκα 2 πολύ καλά ξένα site που έχουν βαθμολογίες όλων των ελαστικών βάση της γνώμης των αγοραστών που τα έχουν πάρει και οχι εταιρειών . Η βαθμολογία ειναι σε στεγνό - βρεγμένο - χιόνι -άμμο.
Εγώ κατέληξα σε 2 λάστιχα Bridgestone Dueler A/T Revο και Yokohama Geolandar A/T-S

τα site είναι http://www.tirerack.com/tires/index.jsp?camefrom=&fromIndex=true&index=xx
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp?action=submit

ρίξε μια ματιά.
Άβαταρ μέλους
path
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 08 Αύγ 2007, 22:06

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Αύγ 2007, 01:11

Έχω την αίσθηση οτι η ζάντα θα βγεί μισή ιντσα προς τα έξω και μιση προς τα μέσα
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Re: NISSAN

Δημοσίευσηαπό ALOY » 31 Αύγ 2007, 07:50

εγω λεω να πασ να το πουλησεισ το ναβαρα σου μα οτι και να του βαλεισ πανω δεν σωνετε η κατασταση..παρε κανενα οχημα που να σου ταιριαζει ποιο πολυ.. πχ καμια νταλικα να κανουμε μεταφορεσ (τσεχια κτλ) θυμασε...
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 31 Αύγ 2007, 07:53

Γιώργο, γίνεται μιά ζάντα να έχει το ίδιο offset αλλά να είναι 1'' φαρδύτερη. Σ'αυτή τη περίπτωση,όπως είπε και ο Νικόλας, νομίζω ότι βγαίνει 0.5'' απο τη μία,και 0.5'' απο την άλλη.
Για να καταλάβεις ένα πράγμα. Νομίζω (διορθώστε με άν κάνω λάθος) ότι το offset, είναι αυτό που αποκαλούν οι αμερικάνοι backspace. Άν βγάλεις τη ζάντα και μετρήσεις απο τη μέσα μεριά της ζάντας, την απόσταση απο το κέντρο του τροχού (εκεί που είναι οι βίδες, στον αφαλό), μέχρι το εσωτερικό χείλος τής ζάντας (κέντρο του κύκλου του εσωτερικού χείλους), αυτή η απόσταση είναι το backspace ,ή έτσι όπως νομίζω, το offset. Όσο μεγαλύτερη είναι η απόσταση, τόσο είναι και το θετικό offset, δηλαδή η ζάντα μπαίνει πρός τα μέσα, πρός το αμάξι. Όσο μικρότερη είναι η απόσταση, η ζάντα βγαίνει πρός τα έξω απο το αμάξι.
Ελπίζω να τα είπα καλά, και να σου το έδωσα να το καταλάβεις. :lol:
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό bull » 31 Αύγ 2007, 09:01

Φίλε SKARTOS είχα βρεί κάποτε ένα σχηματάκι που τα εξηγούσε όλα αυτά. Εψαξα και το ξαναβρήκα. Όπως θα δείτε το offset και το backspace είναι δυο τελείως διαφορετικά πράγματα. Στο σχήμα φαίνονται 3 διαφορετικά λάστιχα σε 3 διαφορετικού πλάτους ζάντες. Η κόκκινη διακεκομμένη γραμμή είναο ο νοητός κατακόρυφος άξονας της ζάντας. Η απόσταση του άξονα αυτού απο την επιφάνεια που βιδώνουν τα μπουλόνια είναι το offset. H απόσταση της επιφάνειας που βιδώνουν τα μπουλόνια από το ΠΙΣΩ μέρος της ζάντας είναι το backspace. To παράδειγμα είναι με τα στανταρ offset που έχει η κάθε ζάντα.

http://www3.telus.net/public/dhuysman/trk-tire01.html
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 31 Αύγ 2007, 09:45

Άν και καθήμενος...ορθός εμίλησες... :D :D :D
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 31 Αύγ 2007, 12:35

http://www.ideea.gr/newspaper/ta/TA0021-NEWS-830.pdf
http://students.ceid.upatras.gr/~zafeiris/zant.doc
Δυο αρχεία που περιγράφουν με σχέδια τα περι ζάντας και ελαστικών
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

NISSAN

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 31 Αύγ 2007, 15:17

Ευχαριστω και παλι για τις απαντησεις και τα σχεδιαγραμματα . Με κατατρωμαξατε με τα offset και αυτα που ειδα στα διαγραμματα και αποφασισα να κρατησω τις εργοστασιακες ζαντες ,γιατι καταλαβα οτι αν βαλω φαρδυτερες "την εκατσα τη βαρκα " , ομως κατι τελευταιο , πηγα σε εναν παρακμιακο λαστιχα εναν τυπο ο οποιος ηταν πνιγμενος στα λαστιχα ολων των τυπων ,ετρωγε τζατζικι με σουβλακοπιτες , και στον τοιχο αντι για BFGOODRICH , PIRELLI ,MICHELIN , ειχε τεραστια ποστερ με ξωβυζες ρωσιδες ,και τα ειπαμε !
Του ειπα λοιπον οτι το νουμερο των ελαστικων μου ειναι 255/70R16 ,και ειναι μαπα εργοστασιακα ALL-SEASON 80-20 δρομου , και οτι θελω κατι σε 50-50 !
Αυτος λοιπον μου οτι το σωστο ειναι να μην ανεβασω το νουμερο της διαστασης σε 265 αλλα να κρατησω το 255 για να μην κοψω και κουρασω το αυτοκινητο ,και οτι ετσι κι αλλιως αφου θα βαλεις ενα πιο χωματινο λαστιχο απο το εργοστασιακο ,το πατημα και το φαρδος θα αυξηθουν ετσι κι αλλιως ,και θα εχεις καλυτερο κρατημα εντος και εκτος , χωρις αυξηση καταναλωσης και "γραναζωμα΅!
Ποια ειναι η γνωμη σας γι αυτα που ειπε , εμενα εκ πρωτης οψεως μου φαινονται σωστα , αλλα εσας ??
Eχουν τα ALL-TERRAIN ελαστικα φαρδυτερο πελμα απο τα δρομου στις ιδιες διαστασεις ?? Eννος στην πραξη ,γιατι στους πινακες αριθμητικα μπορει να εμφανιζονται ιδια !!!
Ευχαριστω !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

NISSAN

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Αύγ 2007, 17:15

Τα ελαστικά που φοράς τώρα έχουν στρογκυλεμένες άκρες. Ενώ τα all-terrain έχουν κάθετο τελείωμα. Απο'κει και πέρα υτο που ξέρω είναι οτι το all-terrain είναι πιο σκληρό και θα κάνει λιγότερο μάγουλο άρα οπτικά θα είναι στενότερα. Ακόμα παίζει ρόλο η μαρκα. Δεν ξέρω γιατι αλλα αν δεις τα Βf kai ta 694 διπλα,διπλα σε ιδια διάσταση τα Bf θα δίχνουν φαρδύτερα.
Και κάτι για το οποίο δεν είμαι σίγουρος. Η διάσταση 255 σημαίνει 225 χιλιοστά πέλμα. Αλλά στα ελαστικά δρόμου όταν πας ευθεία πατάει λιγότερο κάτω(στρογκυλό τελείωμα) ενω στα ΑΤ πατάει πάντα όλο το πέλμα.Δηλαδή στα του δρόμου(!) 255 είναι απο ακρη σε άκρη αλλα δεν έχουν και τα 255 επάφή με το δρόμο.
Πάρε μια μεζούρα και μέτρα να δεις τι εννοούν 255 στο δικό ελαστικο και θα ξεκαθαρίσουν τα πράγματα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Επόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες