Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

BEΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ NISSAN TERRANO II

Δημοσίευσηαπό tedos » 02 Ιουν 2006, 21:14

savourdaman έγραψε:Φιλε sef μια φορα μονο χρειαστηκε να βαλω κοντα και μπορει να ηταν και η ιδεα μου δεν ηταν αυτα που περιμενα τωρα θα το δοκιμασω και συντομα θα σου πω εντυπωσεις :)


Μην πειραξεις τα κοντα ειναι μια χαρα πιστεψε με! Το αυτοκινητο σκαβει με τα κοντα του.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 02 Ιουν 2006, 21:19

. Αναλόγως των οικονομικών λέω να βάλω και μπλοκέ στο πίσω διαφορικό. Θα δούμε.


Δεν χρειαζεται αν το LSD πισω λειτουργει επαρκως σε καλυπτει. Μια αναρτηση ΟΜΕ ειναι καλη ιδεα. Αφηστε τα λαστιχα Μ/Τ, μια τετραδα Α/Τ ειναι αρκετα αν πηγαινετε ασφαλτο
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό tedos » 02 Ιουν 2006, 21:23

Οσο αφορα τον θορυβο αυτος ακουγεται απο μπροστα και πιθανων απο τα ρουλεμαν του πλισντιρεκ ενα κρρρρ τωρα τι ειναι επειδη δεν ξερω το αυτοκινητο δεν μπορω να σου πω


Με τερμα στριμενο τιμονι ακουγεται η και με τιμονι στην ευθεια?
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 05 Ιουν 2006, 17:14

Φιλε tedo ακουγετει και με ευθεια το τιμονι πολυ φοβαμαι οτι ειναι ωστηριο απο βαλβιδα :( μαλλον κατι δεν παει καλα πρεπει να παω να το κοιταξω για να δω απο που προερχεται επιτελους αυτο το κροταλισμα καμια αλλη ιδεα εκτος απο ωστηριο? :oops:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tedos » 05 Ιουν 2006, 18:55

savourdaman έγραψε:Φιλε tedo ακουγετει και με ευθεια το τιμονι πολυ φοβαμαι οτι ειναι ωστηριο απο βαλβιδα :( μαλλον κατι δεν παει καλα πρεπει να παω να το κοιταξω για να δω απο που προερχεται επιτελους αυτο το κροταλισμα καμια αλλη ιδεα εκτος απο ωστηριο? :oops:


Τσεκαρε και τα λουρια οτι ειναι ενταξει προτου πας συνεργειο.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 08 Ιουν 2006, 16:12

Φιλε tedos θα τα κοιταξω αν και μου φαινονται οκ.Θα ηθελα να σε ρωτησω και κατι ακομα διαβασα για τα ψαλιδια της galmin για το nissan το king cab κανουν και για εμενα που εχω το R20? :roll:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tedos » 08 Ιουν 2006, 17:23

savourdaman έγραψε:Φιλε tedos θα τα κοιταξω αν και μου φαινονται οκ.Θα ηθελα να σε ρωτησω και κατι ακομα διαβασα για τα ψαλιδια της galmin για το nissan το king cab κανουν και για εμενα που εχω το R20? :roll:


Eννοεις το D20? Γιατι να πειραξεις τα γαιδουροψαλιδα που εχει? Εχουν προβλημα?
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 11 Ιουν 2006, 16:45

Ναι το D20 οχι φιλε μου αλλα κοιταω πως να παρω λιγο υψος παραπανω.Και ελεγα μηπως με τα ψαλιδια να καταφερω κατι :roll: Συγνωμη που ρωταω αλλα ειμαι και ασχετος οσον αφορα το συγκεκριμενο αυτοκινητο και τωρα το μαθαινω σιγα σιγα :oops:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tedos » 13 Ιουν 2006, 20:43

Θα ελεγα να διαβασεις και τα προηγουμενα ποστ στην ενοτητα αυτη για να βοηθηθεις :wink:

Οσον αφορα το ψηλωμα να πω τα εξης.

Για πισω χρειαζεσαι ενα καλο σετ ελατηρια-αμορτισερ (πχ ΟΜΕ). Μπροστα ενα καλο σετ αμορτισερ και φυσικα αναλογο κουρδισμα των ραβδων στρεψης (που προσοχη χρειαζεται να γινει απο καλο μαστορα με γνωση του αντικειμενου). Τσεκαρε βεβαια και σε τι κατασταση ειναι τα αμορτισερ ελατηρια του μη πετας τζαμπα λεφτα. Οτι αλλο θες εδω ειμαστε :wink:
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 14 Ιουν 2006, 17:17

Σε ευχαριστω φιλε tedo.Τα αποτελεσματα δεν ηταν και τοσο καλα για το αυτοκινητο.Εχουμε και λεμε
1.Βουλωμενο ψυγειο(βγηκε και καθαριστηκε)
2.Σαπιο κελυφος θερμοστατη(αλλαχτηκε)
3.Αλλαγη σε ολα τα λουρια(χαλια ηταν και τα εβλεπα καλα τρομαρα μου)
4.Αλλαγη σε 2 φουσκες (και ελεγα γιατι βρωμαει βαλβολινη μεσα)
5.Αλλαγη θερμοστατη (ε ολα τα αλλαξα ο θερμοστατης με μαρανε)
Τελος παντων το αυτοκινητο απο οτι μου ειπε ο μαστορας χτυπουσε πυρακια διοτι ζεστενοτανε παρα πολυ.Τωρα ευχομαι να ειναι ενταξει μιας και μετα απο δοκιμες που του εκανε ο μαστορας το τσεκαραμε και ειναι πολυ καλα δεν ακουγεται τιποτα παρα μονο ενα γουργουρισμα απο τον κινητηρα.Ευτυχως γλυτωσα τα ωστηρια των βαλβιδων (πανακριβα ειναι τα ατιμα)
Τωρα θα ηθελα να ρωτησω για την αδιαβροχοποιηση πως επιτυγχανετε?Διαβασα για ενα λαστιχο το οποιο περιβαλει τον διανομεα αν δεν κανω λαθος αυτο που μπορω να το βρω?
Ευχαριστω για την κατανοηση και ζητω συγνωμη για τις αλλεπαληλες ερωτησεις μου :oops: :oops:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό tedos » 14 Ιουν 2006, 20:45

OK φαινεται οτι εχεις αρχισει να τακτοποιεις τα μικροπροβληματα :wink: Δεν διαβασα καποιο σοβαρο προβλημα καλο αυτο. :)

Αδιαβροχοποιηση. Παιρνεις ενα καλο σπραιυ σιλικονης (βενζιναδικο, Praktiker, ειδη αυτοκινητων εκει στο Νεο κοσμο) και ψεκαζεις παντου τον διανομεα (πανω κατω αριστερα δεξια οπου φτανεις). Επειτα τις πιπες στα μπουζι. 1 φορα στο διμηνο και θα εισαι οκ! Προσοχη με κρυα μηχανη

Οταν το βαλεις να δουλεψει θα μυρσει για λιγο ειναι φυσιολογικο μη το φοβηθεις.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 19 Ιουν 2006, 17:14

Οκ σε ευχαριστω για τις πολυτιμες συμβουλες σου το σπρευ ηδη το αγορασα και ψεκασα.Τωρα θα μου πεις καλοκαιρι ειναι αλλα εκανα την αρχη :roll: :roll:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό sef » 21 Ιουν 2006, 10:50

savourdaman έγραψε:Σε ευχαριστω φιλε tedo.Τα αποτελεσματα δεν ηταν και τοσο καλα για το αυτοκινητο.Εχουμε και λεμε
1.Βουλωμενο ψυγειο(βγηκε και καθαριστηκε)
2.Σαπιο κελυφος θερμοστατη(αλλαχτηκε)
3.Αλλαγη σε ολα τα λουρια(χαλια ηταν και τα εβλεπα καλα τρομαρα μου)
4.Αλλαγη σε 2 φουσκες (και ελεγα γιατι βρωμαει βαλβολινη μεσα)
5.Αλλαγη θερμοστατη (ε ολα τα αλλαξα ο θερμοστατης με μαρανε)
Τελος παντων το αυτοκινητο απο οτι μου ειπε ο μαστορας χτυπουσε πυρακια διοτι ζεστενοτανε παρα πολυ.Τωρα ευχομαι να ειναι ενταξει μιας και μετα απο δοκιμες που του εκανε ο μαστορας το τσεκαραμε και ειναι πολυ καλα δεν ακουγεται τιποτα παρα μονο ενα γουργουρισμα απο τον κινητηρα.Ευτυχως γλυτωσα τα ωστηρια των βαλβιδων (πανακριβα ειναι τα ατιμα)
Τωρα θα ηθελα να ρωτησω για την αδιαβροχοποιηση πως επιτυγχανετε?Διαβασα για ενα λαστιχο το οποιο περιβαλει τον διανομεα αν δεν κανω λαθος αυτο που μπορω να το βρω?
Ευχαριστω για την κατανοηση και ζητω συγνωμη για τις αλλεπαληλες ερωτησεις μου :oops: :oops:


Πταισματα δηλαδη... δεν ειναι τιποτα αυτα.
καλα εκανες και αλλαξες θερμοστατη αρκει να σου εβαλαν τον δικο του γιατι δεν ειναι σωστο να διαφερει η θερμοκρασια που ανοιγει.
Η σωστη ενδειξη που πρεπει να εχεις στον δεικτη του θερμοστατη στο ταμπλο, ειναι παντα κατω απο την τελιτσα ακομα και σε αρκετα χιλιοστα κατω :wink:
και απο σπανια εως ποτε να την καβαλαει.
:oops: να την ξεπερασει ποτε δεν εχει τυχει σε εμενα. ακομα και οταν ρυμουλκουσα παλιο ΙΧ επι 16χλμ ευθειες και ανηφορες.
Στην αρχη που το ειχα παρει εβαζα αντιφροστ τησ ΒΡ που ειναι και ακριβο για καλυτερο, αλλα ειχα παντα 2-3 χιλιοστα ποιο ανεβασμενο το δεικτη σε σχεση με αλλα τερρανο, αλλα το αλλαξα και απο τοτε βαζει ο μηχανικος το δικο του ζουμι :oops: που δεν ξερω τι μαρκα ειναι, κατι απλο θα ειναι βεβαια, αλλα ειμαι οκ.
Οσο αφορα την αδιαβροχοποιηση αν μπορεσω θα βγαλω φοτο απο το δικο μου που το εχω ντυσει με κατι πιο αποτελεσματικο, απο αν θελεται την φοτο σας την στελνω με εμαιλ, δεν γνωριζω πως μπανει στο φορουμ.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό sef » 21 Ιουν 2006, 10:56

savourdaman έγραψε:Σε ευχαριστω φιλε tedo.Τα αποτελεσματα δεν ηταν και τοσο καλα για το αυτοκινητο.Εχουμε και λεμε
1.Βουλωμενο ψυγειο(βγηκε και καθαριστηκε)
2.Σαπιο κελυφος θερμοστατη(αλλαχτηκε)
3.Αλλαγη σε ολα τα λουρια(χαλια ηταν και τα εβλεπα καλα τρομαρα μου)
4.Αλλαγη σε 2 φουσκες (και ελεγα γιατι βρωμαει βαλβολινη μεσα)
5.Αλλαγη θερμοστατη (ε ολα τα αλλαξα ο θερμοστατης με μαρανε)
Τελος παντων το αυτοκινητο απο οτι μου ειπε ο μαστορας χτυπουσε πυρακια διοτι ζεστενοτανε παρα πολυ.Τωρα ευχομαι να ειναι ενταξει μιας και μετα απο δοκιμες που του εκανε ο μαστορας το τσεκαραμε και ειναι πολυ καλα δεν ακουγεται τιποτα παρα μονο ενα γουργουρισμα απο τον κινητηρα.Ευτυχως γλυτωσα τα ωστηρια των βαλβιδων (πανακριβα ειναι τα ατιμα)
Τωρα θα ηθελα να ρωτησω για την αδιαβροχοποιηση πως επιτυγχανετε?Διαβασα για ενα λαστιχο το οποιο περιβαλει τον διανομεα αν δεν κανω λαθος αυτο που μπορω να το βρω?
Ευχαριστω για την κατανοηση και ζητω συγνωμη για τις αλλεπαληλες ερωτησεις μου :oops: :oops:


Πταισματα δηλαδη... δεν ειναι τιποτα αυτα.
καλα εκανες και αλλαξες θερμοστατη αρκει να σου εβαλαν τον δικο του γιατι δεν ειναι σωστο να διαφερει η θερμοκρασια που ανοιγει.
Η σωστη ενδειξη που πρεπει να εχεις στον δεικτη του θερμοστατη στο ταμπλο, ειναι παντα κατω απο την τελιτσα ακομα και σε αρκετα χιλιοστα κατω :wink:
και απο σπανια εως ποτε να την καβαλαει.
να την ξεπερασει ποτε δεν εχει τυχει σε εμενα. ακομα και οταν ρυμουλκουσα παλιο ΙΧ επι 16χλμ ευθειες και ανηφορες.
Στην αρχη που το ειχα παρει εβαζα αντιφροστ τησ ΒΡ που ειναι και ακριβο για καλυτερο, αλλα ειχα παντα 2-3 χιλιοστα ποιο ανεβασμενο το δεικτη σε σχεση με αλλα τερρανο, αλλα το αλλαξα και απο τοτε βαζει ο μηχανικος το δικο του ζουμι :oops: που δεν ξερω τι μαρκα ειναι, κατι απλο θα ειναι βεβαια, αλλα ειμαι οκ.
Οσο αφορα την αδιαβροχοποιηση αν μπορεσω θα βγαλω φοτω απο το δικο μου που το εχω ντυσει με κατι πιο αποτελεσματικο, απο αν θελεται το φοτο σας στην στελνω με εμαιλ, δεν γνωριζω πως μπανει στο φορουμ.
Η ζώνη σώζει ζωές !!!
Άβαταρ μέλους
sef
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 18:26

Δημοσίευσηαπό savourdaman » 24 Ιουν 2006, 13:00

Αυτο που παρατηρησα ειναι το γεγονος οτι ο δεικτης ειναι οντως εκει που ειπες φιλε sef ισως καβαλαει μερικες φορες την τελιτσα αλλα μεχρι εκει δεν την ξεπερναει με τιποτε.Παντως οταν σβησω το αυτοκινητο και το ξαναβαλω μπροστα η θερμοκρασια εκτοξευεται χωρις να φτανει κοκκινο ποτε και πεφτει στα φυσιολογικα επιπεδα αυτο γινεται μαλλον λογο του οτι δεν δουλευει η φτερωτη οταν ειναι σβηστο :roll:
Πριν με ελεγαν συντροφο
μετα Αγγλο Ψυχασθενη
και τωρα....ΙΝΔΟ ΦΑΚΙΡΙ
Άβαταρ μέλους
savourdaman
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 335
Εγγραφή: 28 Ιαν 2004, 16:21
Τοποθεσία: Ν.Κοσμος ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες