από ekarpod » 22 Μάιος 2007, 22:23
Εντάξει φίλε μου,
δεν το βάζεις και στην άσφαλτο γιατί εκεί είναι όντως καταστροφικό,
επίσης φαντάζομαι θα έχεις καταλάβει ότι δεν πρέπει να το βάζεις όταν ο δρόμος είναι γλιστερός (πάγος - χιόνι) με πλάγιες κλίσεις και επικίνδυνες χαράδρες, επίσης να μην το βάζεις όταν καταβαίνεις γλυστερά κομμάτια με πολύ κλειστές στροφές - όπως και όταν ανεβαίνεις (ακόμη και σε χαλίκι, θα πας ευθεία...), να μην το βάζεις όταν αναπτύσεις γενικά πάνω από 25 περίπου χλμ την ώρα (σε οποιοδήποτε οδόστρωμα), και σίγουρα μην το βάζεις αν περνάς μεγάλες κροκάλες, να μην το βάζεις γενικά...
κατά τα άλλα έχεις ένα 4χ4 με το καλύτερο σύστημα...
Ξέρεις έχω (και πολλοί άλλοι) μόνιμη τετρακίνηση με εμπρός-πίσω άκαμπτο άξονα, κεντρικό κλείδωμα χειροκίνητο, εμπρός-πίσω torsen, τέσσερα ελατήρια, πανάρ, ατέρμονα, πραγματικές αργές σχέσεις, άσε που είναι μοντέλο 90, με 300.000 χλμ και σε όλα τα παραπάνω που θα πας με 25χλμ maximum μπορώ διασκεδάζω με ασφάλεια και να περνάω με όσο γκάζι αντέχω και ροπή να δείς ο V8...
Ταξιδεύω επίσης στην εθνική όσο θέλω (ανάλογα τα λάστιχα) με δισκόφρενα και ελατήρια και στους 4 τροχούς (από το 1989 που σχεδιάστηκε το αυτοκίνητο)
Μήπως και τα ταμπούρα οι σούστες και τα ελάσματα που έχεις για μπροστινή ανάρτηση είναι και αυτά πρόοδος ?