Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NAVARA VS ALL-Διαξιφισμοί και άλλα...

Δημοσίευσηαπό ALOY » 19 Μάιος 2007, 19:16

ΩΠΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΣ ΚΡΗΤΙΚΟΣ? ΠΕΣ ΤΑ ΕΔΩ... ΠΑΜΕ ΑΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΣΤΑΛΟΟΟΟΟΟ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΡΑΙΑΛ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ?Η ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΚΥΡΟ??
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 19 Μάιος 2007, 19:51

Τον ξερω το Φουντουλακη εχουμε κατσει και χουμε συζητησει κανα δυο φορες πριν καιρο στο βενζιναδικο , ειναι ο κερατουκλης τρελαρας , μου ελεγε οτι θα πηγαινε Γερμανια να αγορασει κατι στρατιωτικα HUMMER απο τον πολεμο του κολπου που εχει συγκεντρωσει και επανασυναρμολογησει ενας γερμανος ,(τιμη 15000 το κομματι) αλλα του ειπα μαλλον οτι δεν θα μπορεσει να τους βγαλει πινακιδα γιατι τα θωρακισμενα ειναι ανω των 3,5 τονων που σημαινει οτι πρεπει να δηλωνεις μεγαλο εππαγγελματικο τζιρο για να τα κατεχεις , επισης μου ειπε οτι το αγαπημενο του οχημα ειναι το DODGE RAM SRT-10 ME TA 510 αλογα και με μοτερ 8.3 litra VIPER ,μου λεει καιει πολυ, αλλα του λεω εγω ,τι σε νοιαζει βενζιναδικο εχεις φορτωσε στην καροτσα την κανουλα!!!
Επισης μου ειπε οτι θελει ενα HUMMER H2 να το βαλει μπροστα απ' το βενζιναδικο χωρις να το φτιαξει θα το αφηνε μαμισιο μονο και μονο να το βλεπει και να καβ....νει ,στο τελος του λεω και γω .... θελω ενα F-16 για να μπορω να κυκλοφορω χωρις να σταματαω στην κινηση και να μην μου λειπει το NAVARA στον αερα .... ξεκαρδιστηκαμε στα γελια...ειναι καλο παιδι και τον συμπαθω .... αλλα εχω καιρο να τον δω, θα προσπαθησω να ρθω!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό vasilis » 19 Μάιος 2007, 20:07

Εγώ δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αλλά η "καρότσα" του ειναι πολύ καλή!

Μέχρι εδώ απο μένα διότι το ξεκωλόσαμε το thread του ανθρώπου που ψάχνει LC.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 20 Μάιος 2007, 06:36

Φίλε Eagle2 σόρρυ κι όλας που θα σου το πώ αλλά έχεις μπερδευτεί λιγάκι ..

Για αρχή να ρωτήσεις να μάθεις την τιμή για το Navara αν θα το αγόραζες σαν Ι.Χ. και όχι σαν αγροτικό . Αν το κάνεις και μάθεις και έχεις όρεξη για κουβέντα ακόμα , έλα πές το μας .... :twisted: :twisted:

Και ναι το Land Cruiser μπορεί να έχει λιγότερα άλογα και λιγότερη ροπή , αλλά δεν έχει δεχτεί καμία μετατροπή , ενώ το δικό σου είναι τσιτωμένο όσο πάει και λίγο ακόμα .... :twisted: :twisted: , απλά στα δύσκολα να είσαι σίγουρος ότι θα πάει καλύτερα από το Navara .... :twisted: :twisted:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 20 Μάιος 2007, 16:42

EAGLE2 έγραψε:Για πες μου ρε φιλε την τιμη του navara σαν επιβατικο ...ειμαι περιεργως...παραπανω απο τα 50-55 του pathfinder??
Oλο ειρωνιες μου φαινεται παντως πως εισαι παρατηρωντας αυτα που γραφεις , και που το ξερεις οτι θα παει καλυτερα στα δυσκολα τι εισαι εσυ να πουμε Ιαπωνας κατασκευαστης και τα ξερεις απ' εξω , εγω δεν ξερω πιο θα παει καλυτερα ,αλλα ακολουθωντας τη φυσικη αυτο με τη μεγαλυτερη ροπη παει καλυτερα στα δυσκολα , αντιθετα εσυ πολυ ευκολα επικαλυσαι τον Αινσταιν αλλα απο τεκμηριωση....απλα του λωλου θα παει καλυτερα....γιατι? Γιατι ειναι η γατα μου κουτση!!!!
Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!! Πεθαινω απ' τα γελια οταν μου λες οτι το NAVARA ειναι πειραγμενο... σιγα το πειραγμα ρε αδερφε αλλα 40 αλογα τα χε στο ρελαντι, πειραγματα ειναι αυτα που κανουν οι τυποι εδω μεσα που τα ψηλωνουν 1 μετρο βαζουν ροδες σκαφτικου και μετα σου λενε δε ειναι off-road το navara επειδη δε το χεις κανει καρναβαλι του ΡΙΟ , ρε αμα ψηλωσει το navara (στα χαλια αυτα) με τη ροπη που εχει θα πηδαει απο βουνο σε βουνο!!!
Συμφωνω με τον Αινσταιν!!! ειχε δικιο!!!


Λοιπόν ας έρθουμε επαε λεβεντιά που είναι το σωστό για να τα πούμε .
Ας αρχίσουμε το λοιπόν :
1) Πολύ θα ήθελα να ήξερα που τις είδες τις ειρωνίες ?
2) Την τιμή βλέπω δεν μπαίνεις σε κόπο να τη ρωτήσεις να τη μάθεις και να μας την πείς . Αν τελικά μάθεις έλα να τα πούμε . Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει , γιατί δεν πρόκειτε να πάρω Navara αλλά ούτε και Pathfinder .
3) Πρέπει να σου εξηγήσω ότι εκτός από το μέγεθος της ροπής σε ένα εκτός δρόμου όχημα παιζουν ρόλο και άλλα πράγματα . Όπως π.χ. : σύστημα τετρακίνησης , γωνίες εισόδου-εξόδου-ράμπας αλλά και γραναζώματα . Αν θές μπές στο κόπο να τα κοιτάξεις και αυτά .
4) Πόσα άλογα είπαμε ότι ερχόταν το Navara στην αρχή 133 ??? . Μέχρι τα 200όσα είναι ??? . Έλα πώς δεν σε άκουσα . :twisted: :twisted:
5) Δε σου μιλώ για πειραγμένα αυτοκίνητα αλλά για μαμίσια , - το δικό σου ΔΕΝ είναι σε αυτή τη κατηγορία - αν δεν κάνω λάθος τα 200 άλογα γίνονται εδώ - αλλά δεν με πειράζει . Επίσης χαίρομαι ιδιαίτερα που γελάς , το γέλιο μακραίνει τη ζωή μας . Αν όμως έχεις μετανοιώσει που το αγόρασες πρέπει να σου πώ πως δεν υπάρχει λόγος να προσπαθείς να πείσεις τον εαυτό σου μέσα από εδώ .

Κλείνωντας θα σε χαιρετήσω λέγοντας σου ότι θα σου ξαναπαντήσω αν μου απαντήσεις και εσύ στα ερωτήματα που σου έθεσα .
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 20 Μάιος 2007, 18:50

ΡΕ φιλαρακι γιατι συγκρινεις το παλιοτερο μοντελο με το καινουριο?? Γιατι πες μου? Ποιος σου ειπε οτι το καινουριο navara με τα 174 ηταν φτιαγμενο ,εργοστασιακο ηταν με 174 και γινοταν εδω 200 , αρα 25 αλογα απανω που τα 133 που μου λες , σε λιγο θα μου πεις και για το πιο παλιο navara to D21 που ειχε 100 αλογα ,σιγα ρε κουμπαρε και 300 αντεχει το μοτερ του ιαπωνα , τι θα γινει δηλαδη η τεχνολογια δε θα προχωραει??
Το NAVARA εχει συστημα μεταδοσης με 3 διαφορικα και κλειδωμα 50-50 του μεσαιου με γρηγορο-αργο , και καπακι ενα μπλοκε πισω , δεν υπαρχει πιστεψε κατι ποιο σκληροπηρινικο απο το συγκεκριμενο τυπο μεταδοσης για εκτος δρομου χρηση γενικα στα off-road οχηματα καθαρα λογω φυσικης , τωρα σιγουρα θα υπαρχουν πιο ανθεκτικα συστηματα απο αυτα του navara κυριως τα ενισχυμενα για βελτιωσεις ,αλλα ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΑΝ ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ .... ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ....
ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ!!! ΑΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΕΧΩ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ..... Δε μου φανηκες ειρωνικος απλα μου φανηκες και υπεροπτης..... Σε λιγο θα πεις να πουμε οτι εισαι και καλυτερος απο NAVARA!!!!! (πλακα κανω)!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό jdelis » 21 Μάιος 2007, 12:59

EAGLE2 έγραψε:ΡΕΤο NAVARA εχει συστημα μεταδοσης με 3 διαφορικα και κλειδωμα 50-50 του μεσαιου με γρηγορο-αργο , και καπακι ενα μπλοκε πισω , δεν υπαρχει πιστεψε κατι ποιο σκληροπηρινικο απο το συγκεκριμενο τυπο μεταδοσης για εκτος δρομου χρηση γενικα στα off-road οχηματα καθαρα λογω φυσικης , τωρα σιγουρα θα υπαρχουν πιο ανθεκτικα συστηματα απο αυτα του navara κυριως τα ενισχυμενα για βελτιωσεις ,αλλα ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΑΝ ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ .... ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ.... !


Το L200 με 100% πίσω μπλοκέ σου λέει κάτι; Και δεν είναι θέμα "φυσικής" αλλά θέμα πρακτικής (που φαίνεται πως σου λείπει).

Όταν σταματήσετε να παραθέτετε νούμερα από τα προσπέκτους και βάλετε τα αυτοκίνητά σας στο βουνό, θα μπορέσετε να δείτε ποιά πραγματικά δουλεύουν εκτός δρόμου. Όπως προσπαθούσα να σας πω για τις δυνατότητες του Pathfinder και αρπαζόσασταν και ξαναγυρνούσατε στα περιβόητα "50 κιλά ροπής".
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό ALOY » 21 Μάιος 2007, 14:23

KAΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΑΛΑΜΕ ΤΑ ΝΙΣΣΑΝ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ? ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΟΦΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΛΛΑ Ο ΟΔΗΓΟΣ.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Μάιος 2007, 14:27

Το Ναβάρα ειναι καλύτερο απο το LC εκτός δρόμου... Πάει και τελείωσε...
Αλήθεια, το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε? :laughing8: :laughing8: :laughing9:
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Μάιος 2007, 15:30

EAGLE2 έγραψε:
Το NAVARA εχει συστημα μεταδοσης με 3 διαφορικα και κλειδωμα 50-50 του μεσαιου με γρηγορο-αργο , και καπακι ενα μπλοκε πισω , δεν υπαρχει πιστεψε κατι ποιο σκληροπηρινικο απο το συγκεκριμενο τυπο μεταδοσης για εκτος δρομου χρηση γενικα στα off-road οχηματα καθαρα λογω φυσικης , τωρα σιγουρα θα υπαρχουν πιο ανθεκτικα συστηματα απο αυτα του navara κυριως τα ενισχυμενα για βελτιωσεις ,αλλα ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΑΝ ΤΥΠΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ .... ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ....


Συγγνώμη που επεμβαίνω.

Έχει όντως κεντρικό διαφορικό και μόνιμη τετρακίνηση το ΝAVARA?

Γιατί αυτός είναι ο ανώτερος σαν τύπος, από θέμα φυσικής και εκεί είναι και η βασική διαφορά των καλών τετρακινήσεων για εντός και εκτός δρόμου κίνηση.

Συγγνώμη και πάλι...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pajerov6 » 21 Μάιος 2007, 16:03

Το τριτο διαφορικο ποιος το εχασε για να το βρει το navara?EAGLE δεν ηρεμεις λεω εγω με το μπρικι σου που το συγκρινεις με οτι εχει ροδες!!!!!!!
Pajero DOHC-24 V6 3500
Άβαταρ μέλους
pajerov6
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 11:12
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Μάιος 2007, 16:46

Αγαπητε pajeroV6 όπως όλοι γνωρίζουμε, 3ο διαφορικό έχουν μόνο κάτι "τιποτένια" αμαξακια με λίγη ροπή, παντελώς ανίκανα να συγκριθούν με το Ναβάρα, όπως το Τoyota LC, mitsubishi pajero, land rover, κλπ. Αμ τι νόμιζες? :D :D :D
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 21 Μάιος 2007, 16:53

Ε τι να πω και γω ο καημενος με το μπρικι μου που ψηνει και καφε , αμα λενε ψεμματα για το τριτο διαφορικο η NISSAN ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ,TO SITE sto internet , και τα περιοδικα "4χ4 magazine" και ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ,τι να πω τοτε λεω και γω ψεμματα ,μαλιστα ολα τα διπλοκαμπινα νεας γενιας εχουν τρια διαφορικα ,τρια διαφορικα τρια,τρια,τρια!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Μάιος 2007, 17:19

Ε, αφού είσαι διαβασμένο παιδί δε μας λες κι εμάς πως ακριβως δουλεύει και τι κάνει το τριτο διαφορικό... Μην κουραστεις, απλώς αντέγραψε απο αυτά που διάβασες στα περιοδικά κλπ.
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 21 Μάιος 2007, 18:04

Εγω ξερω οτι εχει τρια , αλλα μια και εισαι φωστηρας πες μας εσυ πως δουλευουν τα δικα σου τα δυο......... GAMEL TROPHY και ετσι θα μου πεις.....
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες