Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NAVARA VS ALL-Διαξιφισμοί και άλλα...

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Μάιος 2007, 18:15

Το μοναδικό αγροτικο που έχει 3ο διαφορικό (κεντρικό) είναι το L200 (super select). Γι' αυτό κι έχει μόνιμη (αν το θελήσεις) τετρακίνηση. Εσένα έχει μονιμη τετρακίνηση δηλαδή? (ξαναδιάβασε και απάντησε προσεκτικά γιατί εκτίθεσαι...) :wink:
Σκονάκι για μελετη: http://www.nomad.gr/differentials1.html

Κανείς απο μας που είναι στο forum δεν τα ξέρει όλα, γι' αυτό υπάρχουν και τα fora άλλωστε... ανταλλάσουμε απόψεις και γνώσεις. Εσύ φαινεται ότι ή τα ξερεις όλα ή δεν θέλεις κανένας να σου εξηγεί τίποτα. Τέλος πάντων... :wink:
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 21 Μάιος 2007, 18:18

MONIMH ΤΕΤΡΑΚΗΝΗΣΗ ΕΧΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ. ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ 3 ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ????
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 21 Μάιος 2007, 18:28

Φιλε μου ειχες δικιο , αυτο που εννουσα αλλα προφερα λαθος δεν ηταν κεντρικο τριτο διαφορικο( νομισα οτι ηταν το ιδιο) , αλλα αυτο που εχει το navara στη μεση ενα κομπλερ δηλαδη που επιτρεπει να κινουνται οι τροχοι κλειδωμενοι με ροπη 50-50 , γι αυτο και δεν ειναι μονιμα τετρακινητο , ομως το συστημα με τα τρια διαφορικα οπως του mitsubishi L200 συμφωνα με το σκονακι σου ειναι καλο κυριως στην ασφαλτο ,αλλα το 50-50 ειναι πολυ ανωτερο εκτος δρομου καθαρα λογω των ιδιωτητων της ροπης σαν διανυσματικο μεγεθος , TO 50-50 EINAI ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ και στο να κουβαλαει φορτια!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 21 Μάιος 2007, 18:30

Φιλε ΑLOU sorry που δε σου στελνω μυνημα τωρα ,αλλα δεν εχω πολυ χρονο θα σου στειλω το βραδυ.....
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Μάιος 2007, 18:52

Φίλε ALOY δεν λέγεται αυτό "μόνιμη τετρακίνηση". Εξ' άλλου το Ναβάρα έχει άλλο σύστημα απο το δικό σου.
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Μάιος 2007, 22:33

EAGLE2 έγραψε:Φιλε μου ειχες δικιο , αυτο που εννουσα αλλα προφερα λαθος δεν ηταν κεντρικο τριτο διαφορικο( νομισα οτι ηταν το ιδιο) , αλλα αυτο που εχει το navara στη μεση ενα κομπλερ δηλαδη που επιτρεπει να κινουνται οι τροχοι κλειδωμενοι με ροπη 50-50 , γι αυτο και δεν ειναι μονιμα τετρακινητο , ομως το συστημα με τα τρια διαφορικα οπως του mitsubishi L200 συμφωνα με το σκονακι σου ειναι καλο κυριως στην ασφαλτο ,αλλα το 50-50 ειναι πολυ ανωτερο εκτος δρομου καθαρα λογω των ιδιωτητων της ροπης σαν διανυσματικο μεγεθος , TO 50-50 EINAI ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ και στο να κουβαλαει φορτια!


Φίλε eagle, έλεος,

όλοι έχουμε την τάση να θεωρούμε το τετρακινήτό μας το καλύτερο και αυτό είναι καλό και δημιουργεί ευχάριστες αντιπαραθέσεις και αστεία μεταξύ των μεγάλων παιδιών (το δικό μου είναι το καλύτερο, το μεγαλύτερο κλπ)

εσύ όμως το παρακάνεις και διαβάζουν και νέα παιδιά και θα τα μάθουν λάθος.

Σύμφωνα λοιπόν με το 100% των χρηστών/δημοσιογράφων και κάθε ειδικού εκτός δρόμου, το καλύτερο εκτός δρόμου πρέπει να έχει εκτός των άλλων:

κεντρικό διαφορικό (για ομαλή και αποτελεσματική μετάδοση της δύναμης στον δρόμο),

ελατήρια στις τέσσερις γωνίες (για ελευθερία άρθρωσης κλπ),

δίσκους πίσω (ασφάλεια στα διακόσια)

άκαμπτο άξονα εμπρός (απαραίτητο για off-road),

ατέρμονα στο τιμόνι και όχι κρεμαγιέρα (για αντοχή και όχι άμεση μεταφορά ανωμαλιών στο τιμόνι)

από αυτά τα βασικά δεν έχεις ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ, οπότε και δεν εισερχόμαστε σε λεπτομέρειες όπως στήριξη αξόνων, διαφορικά torsen ή μπλοκέ (μην τα μπερδεύεις με το LSD σου), δυνατότητες επεμβάσεων-αναβαθμίσεων αναρτήσεων κλπ που κάνουν την διαφορά στα πραγματικά τετρακίνητα.

Δεν σου λέει κανείς ότι δεν είναι καλό το Navara, πολύ καλό και αξιόπιστο (αλλά άσε και το χρόνο να το δείξει, κράτα και μία πισινή... φτάσε την δεκαετία ή την εικοσαετία των δικών μας και μετά κάνουμε λογαριασμό) αλλά είναι ένα ελαφρό φορτηγό για συγκεκριμένες χρήσεις.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ 200, ΜΕ ΣΟΥΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ,

ούτε να το φορτώνεις full και να εμπλέκεις την τετρακινησή του (θα το καταστρέψεις σύντομα)

Φιλικά
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό sirros » 21 Μάιος 2007, 22:46

αντεχετε ακομα ? πρεπει να εχετε τεραστια αποθεματα υπομονης .

ποσες πιπες θα ακουσουμε ακομα ?

εχω ενα fiorino με μοτερ απο viper 22000cc και 6 διαφορικα 1 τορσεν 1 τριβιαλ περσου και μαχαιρι απο caterpilar , κανω ουφ-ροαντ στην κατεχακη και στο στακιρ κεφι παω και μια εως την θηβα και παταω και καμια 360 modena .

καλο βραδυ σε οσους ασχολουνται ακομα με ανεπιδεκτους μαθησεως
Άβαταρ μέλους
sirros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 08:30
Τοποθεσία: ΦΩΚΙΔΑ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 21 Μάιος 2007, 23:53

sirros έγραψε:αντεχετε ακομα ? πρεπει να εχετε τεραστια αποθεματα υπομονης .

ποσες πιπες θα ακουσουμε ακομα ?

εχω ενα fiorino με μοτερ απο viper 22000cc και 6 διαφορικα 1 τορσεν 1 τριβιαλ περσου και μαχαιρι απο caterpilar , κανω ουφ-ροαντ στην κατεχακη και στο στακιρ κεφι παω και μια εως την θηβα και παταω και καμια 360 modena .

καλο βραδυ σε οσους ασχολουνται ακομα με ανεπιδεκτους μαθησεως


To πουλάς φιλαράκι :?: :?: :?:
Έχω ακούσει ότι τα Fiorino στρίβουν φέτες !!! :twisted: :twisted: :twisted:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό supermario » 22 Μάιος 2007, 08:54

mprizolas έγραψε:
sirros έγραψε:αντεχετε ακομα ? πρεπει να εχετε τεραστια αποθεματα υπομονης .

ποσες πιπες θα ακουσουμε ακομα ?

εχω ενα fiorino με μοτερ απο viper 22000cc και 6 διαφορικα 1 τορσεν 1 τριβιαλ περσου και μαχαιρι απο caterpilar , κανω ουφ-ροαντ στην κατεχακη και στο στακιρ κεφι παω και μια εως την θηβα και παταω και καμια 360 modena .

καλο βραδυ σε οσους ασχολουνται ακομα με ανεπιδεκτους μαθησεως


To πουλάς φιλαράκι :?: :?: :?:
Έχω ακούσει ότι τα Fiorino στρίβουν φέτες !!! :twisted: :twisted: :twisted:
και απο το πολυ στριψιμο ο sirros το εχει βγαλει τριματα!!!! :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό jdelis » 22 Μάιος 2007, 11:27

EAGLE2 έγραψε:Φιλε μου ειχες δικιο , αυτο που εννουσα αλλα προφερα λαθος δεν ηταν κεντρικο τριτο διαφορικο( νομισα οτι ηταν το ιδιο) , αλλα αυτο που εχει το navara στη μεση ενα κομπλερ δηλαδη που επιτρεπει να κινουνται οι τροχοι κλειδωμενοι με ροπη 50-50 , γι αυτο και δεν ειναι μονιμα τετρακινητο , ομως το συστημα με τα τρια διαφορικα οπως του mitsubishi L200 συμφωνα με το σκονακι σου ειναι καλο κυριως στην ασφαλτο ,αλλα το 50-50 ειναι πολυ ανωτερο εκτος δρομου καθαρα λογω των ιδιωτητων της ροπης σαν διανυσματικο μεγεθος , TO 50-50 EINAI ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ και στο να κουβαλαει φορτια!


Για όνομα του θεού! Το L200 έχει κεντρικό διαφορικό που κλειδώνει κιόλας άμα θέλεις (άρα έχει και το 50-50). Το navara έχει μόνο τη δεύτερη επιλογή. Είναι δυνατόν να είναι καλύτερο...;

Και αυτό για τις ιδιότητες της ροπής (sic) πού το διάβασες...; :goofy:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fatman » 22 Μάιος 2007, 11:47

Ρε σεις,εδω μαζευτηκανε πιο πολλα post και απο αυτα της "Κακογουστης φαρσας - συλλογος L.R."!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό xtrail » 22 Μάιος 2007, 12:42

Εδώ όμως ξέρεις γιατί μπαινεις να γράψεις :D :D :D
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό xtrail » 22 Μάιος 2007, 13:23

Είναι ένας γύφτος που έχει σε όλο του το σώμα τατουάζ της ΝΙΣΣΑΝ όπως: ΑΓΑΠΩ ΤΗ ΝΙΣΣΑΝ-ΝΙΣΣΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ, ΝΙΣΣΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΛΠ. Καλοκαιράκι τώρα, πουλάει πατάτες, ημίγυμνος.... τον βλέπει ένας αντιπρόσωπος της ΝΙΣΣΑΝ και τον ρωτάει αν ενδιαφέρεται να δουλέψει για αυτόν. Το μόνο που θα κάνει είναι να γυρνάει στη παράλια με το μαγιό, με 5-6 γκόμενες δίπλα του για να κάνει διαφήμιση της ΝΙΣΣΑΝ. Αυτός δέχεται και έτσι ξεκινά. Στο μεταξύ οι γκόμενες κατάλαβαν ότι ήταν ψιλοψώνιο και άρχισαν να τον δουλεύουν. - Ρε Ταμτάκο... έχεις σε όλο το σώμα σου τατουαζ της ΝΙΣΣΑΝ; -Ναι ναι σε όλο... ! -Παντού..; - Παντού σας λέω ρε κορίτσια. - Δεν σε πιστεύουμε .... και στον κώλο; -Ναι ναι ... ! - Και στον πο**σο... ; -Ναι σας λέω... παντού... ! -Δεν σε πιστεύουμε ... δείξε μας... ! Κατεβάζει το μαγιό ο γύφτος και έγραφε πάνω στον πο**σο του "ξίδι"! -Καλά ρε Ταμτάκο μας δουλεύεις... αφού γράφει ξίδι .... τι ΝΙΣΣΑΝ και μαλακίες μας λες ; -Ναι, αλλά όταν αυτό καυ***νει τότε γράφει: "Η ΝΙΣΣΑΝ σας εύχεται καλό ταξίδι!"
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 22 Μάιος 2007, 13:40

ΖΗΤΩ ΤΟ NAVARAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό bull » 22 Μάιος 2007, 14:33

:occasion5: :lol: :lol: :lol: :notworthy: :notworthy:
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες