EAGLE2 έγραψε:Ρε σεις μπας και αυτο το LSD το παιρνετε και κανετε κεφαλι πρωτου γραψετε εδω μεσά ..... Ακου εκει λεει μπερδευω τα μπλοκε με τα LSD , σιγα μη το μπερδευω και με τη φουντα , Το NAVARA εχει 100% μπλοκε διαφορικο πισω που εμπλεκεται με το ΅απαλο΅πατημα ενος διακοπτη στο ταμπλο!! Με εχει σωσει απο μια παρομοια κατασταση με του ALOY οταν το χα πρωτοπαρει ,
Και καλα πρεπει να ντραπω λεει γιατι μας διαβαζουν και μικρα παιδια που θελουν να μαθουν , ανθρωπε μου εδω μιλαμε για τετρακινητα και οχι για αυγα κιντερ....... αλλα χμ , χμ , επρεπε να το φανταστω ....καλα ρε παιδια επρεπε να μου το πειτε απο την αρχη ....ενταξει ,ενταξει παντου υπαρχουν τετοιοι ....... μαλιστα καποιοι εδω μεσα αρχισαν ναεκδηλωνονταιανοικτα , καποιος μαλιστα μιλησε και για την π...τσ...α ενος μαυριδερου γυφτου........ ο νυστικος καρβελια ονειρευται.....
Τι διαολο σε σκληροπυρινικο forum 4x4 νομιζα οτι ημουνα ,οχι στο κλουβι με τις τρελες!!!
Φίλε μου συγγνώμη, λυπάμαι που σου στέρησα το μπλοκέ σου. Συνδέθηκα στο site της Nissan και είδα τις προδιαγραφές, δεν έγραφε πουθενά για επιλογή μπλοκέ...
Οπως και να έχει ένα μπλοκέ πίσω βοηθάει πολύ αλλά δεν φέρνει την άνοιξη, δεν αλλάζει τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ασχολήσου λίγο με τα υπόλοιπα που σου έγραψα και αφού κρατάς το μπλοκέ, ερεύνησε λίγο και την σχέση του αργού σου ώς προς το γρήγορο όπως και την τελική σχέση μετάδοσης σε σύγκριση με τα καθαρόαιμα 4x4 για να δεις την διαφορά...
Για τα μαθήματα κλπ, ήταν χιούμορ όπως και τα περί αντρικών αντιπαραθέσεων για τις επιδόσεις των αυτοκινήτων τους...
Αν όμως τα αστεία δεν σ' αρέσουν, ασχολήσου σοβαρά με τα σοβαρά, αυτά από τα οποία ξεκινήσαμε.
Κατανόησε την τεράστια διαφορά του κεντρικού διαφορικού με το δικό σου σύστημα και ΜΗΝ βάζεις "τετρακίνηση" σε άσφαλτο και σε σκληρό τερραίν γενικά ή με πολύ φορτίο στο αυτοκίνητο, γιατί στρεσσάρεις όλη την μετάδοση και θα το χαλάσεις γρήγορα και είναι πολύ ακριβοί οι γιαπωνέζοι στ' ανταλλακτικά...
Πάντα φιλικά