από EAGLE2 » 15 Μάιος 2007, 20:55
Ναι ειναι καλυτερο το navara , αρκει να ειναι φωρτομενο 1,5 τονο να σερνει και ενα τρειλερ με τρεις τονους , και να ανεβαινει ολορθη ανηφορα!!
sorry φιλε αλλα με τη ροπη που βγαζει στις 2000 μολις στροφες κατι τετοια για το NAVARA ειναι παιχνιδακι!!!
Αντιθετως με το landcruiser εχει να πεσει σπινιαρισμα και ανγχος μεχρι να πιασει τις 4000 στροφες που ξεχνα καλυτερα τετοιες καταστασεις!!
Τι εννοεις οταν λες παει καλυτερα στο δρομο?? Αν πιανει τελικες?? Μονο η τελικη μετραει δηλαδη?? Αφου εχει κοφτη ρε φιλε!! Το ξερεις οτι πιανει τελικη 170 και το στροφομετρο δειχνει 3300 στροφες?? Και εχει 1700 ακομα καβατζα πριν φτασει στις στροφες που ξεκινανε τα κοκκινα??
Ενταξει δεν εχει τα 250 βενζινοκινητα αλογα και ετσι δεν εχει τρομερη επιταχυνση ,αλλα αμα μπεις μεσα ,λογω της σταθεροτητας που εχουν τα diesel ,λογω της τρομερης αναρτησης , του μεγαλου βαρους και μεταξονιου , τα αμαξι παει σα λιμο...
Αλλα δεν αμφιβαλω πιστεψε με οτι ενα land cruiser κεινιται γενικα καλυτερα και μεσα και εξω, αλλα αυτο δεν ειναι λογω του οτι εχει μεγαλυτερη δυναμη ,σε αυτην το θηριο της toyota ειναι αρκετα σκαλια χαμηλοτερα, ειναι λογω καποιον παρελκομενων που ειναι πολυ κυριλε για να μπορουν να εισαχθουν μηχανολογικα σε ενα επαγγελματικο εργαλειο οπου εχει φτιαχτει για να σηκωνει φορτια και δουλεια , το οτι ειναι ομως εργαλειο δεν σημαινει οτι ειναι και πιο φλωρικη πατατα απο ενα "κυριλε αστικο jeep" πιστεψε με οτι αν τα στηνανε στην ερημο ενα landcruiser και ενα navara καθαρα λογω ροπης, το landcruiser θα εβλεπε την πλατη του NAVARA συνεχεια!! Τι να τα κανεις τα 250 αλογα οταν βγαζεις 38 κιλα ροπης στις 4000 στροφες εχεις πενταρι κυβωτιο και εχεις να αντιμετωπισεις ενα "ποταπο nissanaki" με 200 αλογακια 50 κιλα ροπης στις 1800 στροφες και εξαρι κυβωτιο, θα βλεπεις την πλατη του μεχρι να πεθανει ο HIGHLANDER!!!!!
ZΗΤΩ Η ΡΟΠΗ , ΖΗΤΩ Ο ΠΕΤΡΑΙΛΕΟΚΙΝΗΤΟΣ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ , ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΤΟΝ ΣΟΥΦΛΙΑ!!!