Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

καινουργιο μοντελο navara?

Δημοσίευσηαπό saxovts » 15 Μάιος 2007, 22:50

αααααααααααααααααααα αμα βγαλει η μιτσου η τουοτα η κατι αλλο με πολυ δυναμη στην δυναμη θα κοιταξω πρωτα!!!!!!!!!!!!!!οσο για τα σαξο
ειχα αρκετη μανια,τωρα ομως το βαριεμε!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Re: NAVARA SPORT TEAM

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 16 Μάιος 2007, 10:29

EAGLE2 έγραψε:Θα κλαινε οι τζιπαδες!!! Εκτος απ' αυτους που θα εχουν pathfinder!!!
Αληθεια ο συντεκνος με το pathfinder εξαφανιστηκε?? Εσυ φιλε saxovts τελικα πολυ το σκεφτεσαι,μηπως δεν παρεις τιποτα στο τελος απο την πολυ τη σκεψη?? Προσεξε μην καταληξεις σαν το Σωμερ με το MITSUBISHI στο τελος με 136 και φορεσεις και κανα "κιτακι" για να πας στη "θρυλικη" πια ιπποδυναμη των 167 ιππων!!! Τουλαχιστον δεν μπορουσαν να το κανουν πιο στρογγυλο το νουμερο ετσι για να ακουγεται ωραια ,170 ,180 χαθηκαν τα νουμερα?? Ε ? ΝΟΥΜΕΡΑ!!!!!

Εγώ ομολογώ ότι η Nissan με έχει μπερδέψει.
Ωραία τα άλογα και τα γκάζια και οι επιταχύνσεις του Navara. Και ποιός δε θα ήθελε να τα έχει. Το Patrol όμως που είναι το κατεξοχήν off road όχημα της Nissan έχει 3λιτρο turbo diesel που βγάζει μετά βίας 160ps. Τελικά ποιός είναι ο σωστός συνδυασμός για off road? Πολλοί ίπποι από λίγα κυβικά ή μεγαλύτερο μοτέρ με ήπιο turbo?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 16 Μάιος 2007, 13:24

Πολυ ωραια ερωτηση!!
Λοιπον αν θες την προσωπικη μου αποψη, το καλυτερο για οff-road οχημα αν εξετασουμε το μοτερ οπως το θετεις ειναι αυτο που βγαζει την περισσοτερη ροπη στις πιο χαμηλες στροφες!!
Για να συμβει αυτο χρειαζεσαι 3 πραγματα , το πρωτο ειναι ο κυβισμος ,οσο μεγαλυτερος ειναι τοσο περισσοτερη ροπη εχουμε ,τελεια και παυλα!!! Το δευτερο ειναι η ιπποδυναμη και ο αριθμος των ιππων σε ενα ορισμενο φασμα στροφων!!! Οσο περισσοτερα αλογα βγαινουν χαμηλα τοσο περισσοτερη ροπη και χαμηλα!!! Π.χ τα 174 του nissan πριν το τσιπ εβγαιναν στις 4000στροφες ενω τωρα με το κιτ τα 200 βγαινουν στις 3500 ,αυτο συνεπαγεται μεγαλη αυξηση της ροπης στη μεγιστη τιμη της αλλα και πολυ καλυτερο τραβηγμα κατω απο 1800 ,- εκει που για να λεμε την αληθεια το navara υστερουσε, αυτο επετευχθει με καινουρια χαρτογραφηση του εγκεφαλου και με ελαφρα τροποποιηση του ψεκασμου καυσιμου στον κινητηρα!!
Το τριτο ειναι τα "περιφερειακα" δηλαδη turbo kai intercooler , οσο καλυτερα και αποδοτικοτερα τοσο επηρεαζεται και η ροπη καθως και η καμπυλη ροπης , με λιγα λογια το turbo kai to intercooler φτιαχτηκαν για να εξοικονομησεις καυσιμο παραγοντας ροπη και αποδοση ενος κινητηρα μεγαλυτερου κυβισμου και ιππων!!! Το navara μπορει να εχει μολις "200 ψωροαλογα " ομως εχει περισσοτερο τραβηγμα απο ενα μοτερ με 350 πολυδιαφημισμενα βενζινοκινητα αλογα!!!
Τωρα για το patrol ,το σιγουρο ειναι οτι ειναι ικανοτερο απο to navara εκτος δρομου,ομως καθαρα λογω γεωμετριας και οχι ροπης κινητηρα, αν ειχε το μοτερ του navara θα κινοταν πολυ καλυτερα εκτος δρομου , και αντιστροφα αν το navara ειχε την καταπληκτικη γεωμετρια του patrol θα ηταν ασταματητο εκτος δρομου, και ξερεις γιατι?? Γιατι τα μοτερ 2,5 και 3,0 λιτρα ειναι πολυ κοντα σε κυβισμο που σημαινει οτι τη διαφορα θα την κανουν τα αλογα και τα περιφερειακα οπου το navara εργοστασιακα προηγηται!! Πρωσοπικα πιστευω οτι το patrol θα αλλαξει μοτερ με περισσοτερα αλογα αλλα θα κρατησει τον τριλιτρο χαρακτηρα του, πολυ πιθανον να μοιραστει και τον ιδιο τριλιτρο κινητηρα που θα φορεσει το navara to 2008!! Ελπιζω να διαφωτισα και οχι να μπερδεψα!!! Ολα ειναι θεμα marketing....... δυστηχως!!! Εδω η toyota η ελεγε για χαριν του marketing οτι τα 100 αλογα της ειναι υπεραρκετα για εππαγγελματιες και σε ενα εξαμηνο το πεταξε 70 αλογα επανω!!!! χαχαχαχαχα!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό Johnkokk » 16 Μάιος 2007, 15:03

Για λόγους marketing τα αύξησε.Τα 100 ήταν μια χαρά.Δυστυχώς κοιτάμε ακόμα τι ίππους έχει ενα εκτός δρόμου όχημα και οχι τι ροπή σε πόσες στροφές, και τι γεωμετρία.
Άβαταρ μέλους
Johnkokk
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 14 Απρ 2007, 15:43
Τοποθεσία: Ηράκλειο, Κρητη

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 16 Μάιος 2007, 18:55

Αγαπητε φιλε!
Φαινεσαι ενταξει ατομο!
Εμενα δε μου αρεσουν οι σκεψεις οτι ενα οχημα που εχει περισσοτερα αλογα ειναι και ικανοτερο εκτος δρομου απο ενα αλλο που εχει λιγοτερα, ομως η ροπη ειναι ενα διανυσματικο μεγεθος που εξαρταται και απο την ιπποδυναμη ενος κινητηρα κοινως την ισχυ μιας μηχανης που καθιερωθηκε να μετριεται σε ιππους!!
Θα δωσω ενα παραδειγμα!!
Τι καλυτερο απο το HUMMER H1!!!
Εχει απο τι μερα που γεννηθηκε τον ιδιο TURBODIESEL κινητηρα τον DURAMAX 6.5L , τα πρωτα χρονια που κατασκευαζοταν ειχε τη φτωχη ιπποδυναμη για τον κυβισμο του της ταξεως των 150 ιππων !!! Ομως κανενα απο τα οχηματα που βλεπουμε σημερα δεν μπορει να το ανταγωνιστει εκτος δρομου και δεν ειναι μονο οτι ειχε κορυφαια γεωμετρια απο ολες τις αποψεις ,αλλα ηταν τα εκπληκτικα μεγεθη ροπης που παρηγαγε στις 1500 στροφες μολις!!!! Σιγα σιγα καθως ολα τα μοντελα εξελισονται αρχισε σιγα σιγα να ανεβαινει σε ιπποδυναμη και πλεον εχει φτασει στην ιπποδυναμη των 300 ιππων , γεωμετρικα ειναι το ιδιο στο κυβισμο το ιδιο, αλλα οι ικανοτητες του εχουν αυξηθει κατα πολυ και αυτο οφειλεται στην πολυ μεγαλυτερη ροπη που προηλθε απο την μεγαλυτερη ιπποδυναμη , οταν λες σε μια μπιελα παρηγαγε μου παραπανω ισχυ στην ιδια αποσταση αυτο σημαινει οτι η μπιελα πρεπει να κινηθει γρηγοροτερα για να κανει αυτη την ενεργεια, ομως επειδη ο πετραιλεοκινητηρας λειτουργει με αυταναφλεξη με βιαιη εκρηξη δηλαδη, αποδιδεται και πολυ μεγαλυτερη ροπη στρεψεως στο στροφαλο!!!!
Ετσι καταλαβαινεις γιατι τα χωματουργικα μηχανηματα ,οσο περναει ο καιρος αυξανουν σιγα σιγα ----με προσοχη παντα ---- τα αλογα τους ...γιατι αυτο μεταφραζεται σε περισσοτερη ροπη ....και ισως τελικα σε μεγαλυτερη οικονομια καυσιμου!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό navaraman » 18 Μάιος 2007, 20:48

Το θεμα ειναι ειναι πολυ μπερδεμενο και εξαιρετικα πολυπλοκο σε οτι αναφορα τις αποδοσεις των ντιζελ κινητηρων και την ανοδικη πορεια τους τα τελευταια χρονια...
Κατ' αρχην λιγη δυναμη (..η και πολυ) παραπανω δεν εβλαψε ποτε κανεναν.
Διονυση (pajerihnio) το Patrol μην ξεχνας οτι ειναι ενα αυτοκινητο με παρα πολυ μικρο αγοραστικο κοινο παγκωσμιως και ενας καινουριος κινητηρας θα αυξανε αρκετα το κοστος του.
Ο κινητηρας του PAtrol δεν εχει απολυτως καμια σχεση με αυτο του NAVARA.δεν ειναι απλα διαφορετικα τα περιφερειακα.......
Και το κυριοτερο απο ολα το Patrol πωλειται στις μοναδες των UN και στη Σ.Αραβια κατα κυριο λογο, δηλαδη σε μεριες που δεν εχουν και το καθαροτερο ντιζελ του κοσμου.....οποτε ενας κινητηρας αποδοσεος δεν ειναι καταληλος
Εδω να φανταστεις τα NAVARA (σαν το δικο μου με τα 133 αλογα) που πωλουνται στην Ελλαδα εχουν προφιλτρο για το νερο στο πετρελαιο και στην Γαλλια δεν εχουν.Αρα καταλαβενεις τι σημασιας ειναι το καλο και καθαρο ντιζελ για τους συγχρονους πετρελαιοκινητηρες.Χαρακτηριτικοτατο παραδειγμα ειναι οτι η TOYOTA δεν εισηγαγε στη ελλαδα τον εκπληκτικο 2.2D4D με τα 180 αλογα λογω της κακης ποιοτητας του πετρελαιου στην χωρα μας....
Σιγουρα η αυξηση της ιπποδυναμης γινεται και για λογους marketing (και δεν ισχυει μονο στα pick up), αλλα προσωπικα δεν θα με χαλαγε καθολου να εχω 40+κιλα ροπης και να μεταφερω πραγματα με ανεση...
γιατι τα 100 αλογα ειναι μια χαρα αν θελεις να μεταφερεις ξυλα ή λαχανικα, αλλα αν θελεις να μεταφερεις μαι καροτσα αμμο (περιπου 1 τονο) η 25 τσουβαλια μπετο ή μια καροτσα πλακακια δεν φτανουν και τοσο ανετα (περα του ποσο καις σε αυτες τις συνθηκες...)
Τωρα η αποδοση των Hummer ηταν χαμηλη και για αλους λογους, οπως η ικκανοτητα τους να καινε μεχρι και αργο στρατιωτικο μαζουτ σε περιπτωση αναγκης και η απαραδεκτη ποιοτητα diesel που υπηρχε μεχρι προσφατα στη Αμερικη, με τονους θειου μεσα!!!
Τωρα κατα ποσο ειναι ικανο off-road δεν ειμαι και τοσο σιγουρος.Δεν ειναι και λιγες οι αναφορες απο στελεχη του αμερικανικου στρατου οτι ειναι ενα ματσο χαλια.Ψαξτε το στο νετ.Αξιζει!!!!!
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 19 Μάιος 2007, 14:40

RESPECT ΕGL2 + NAVARAMAN! ΠΟΥ ΝΑΙ ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΠΙΚΑΠ ΤΗΣ ΝΙΣΣΑΝ ΜΕ ΤΑ 2000 ΒΕΝΖΙΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΟΥ 69 ΤΟ ΦΟΡΤΩΝΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΠΑΡΑΛΙΑ 2 ΤΟΝΟΥΣ ΒΑΡΥ ΧΑΛΙΚΗ ΚΑΙ ΕΒΓΑΙΝΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ 4Χ4! ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΑΞΕ Ο ΕΛΛ.ΣΤΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΠΩΛΗΘΕΙΚΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΚΟΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 19 Μάιος 2007, 15:36

Αυτα συντεκνε ηταν αμαξια αθανατα μιας αλλης ενδοξης εποχης ,και τα παντερμα ειχανε κατι λαμαρινες , πονουσε το χερι σου αν τα χτυπουσες!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό ALOY » 19 Μάιος 2007, 18:17

ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΣΙ ΛΑΜΑΡΙΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΠΑ ΗΝΤΑ ΓΙΝΕ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΑΙ ΣΕΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΕΒΑΛΕ ΣΕ ΣΚΕΨΗ.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό saxovts » 20 Μάιος 2007, 21:08

παιδια,προσπαθω να βρω καποια ιστοσελιδα για το καινουργιο ναβαρα[δηλαδη φρεσκαρισμενο]που λενε καποιοι οτι θα βγει μεχρι τελος χρονου.μηπως ξερει καποιος πως μπορω να το βρω?με ενδιαφερει και αν βγει με τριλιτρο μοτερ.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό navaraman » 22 Μάιος 2007, 18:37

Δεν υπαρχει τιποτα ακομα, ψαχνω και εγω...
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό navaraman » 22 Μάιος 2007, 18:38

Δεν υπαρχει τιποτα ακομα, ψαχνω και εγω...
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό navaraman » 22 Μάιος 2007, 18:39

Δεν υπαρχει τιποτα ακομα, ψαχνω και εγω...
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 22 Μάιος 2007, 20:24

Αγαπητε NAVARAMAN ηθελα να μου δωσεις μερικες πληροφοριες για τα περιφεριακα του NAVARA ,ειπες οτι το turbo ειναι αμερικανικης προελευσης , το ιντερκουλερ ας πουμε .....
Τελος θα ηθελα τη γνωμη σου για τα αμερικανικα φορτηγακια και περισσοτερο για τα DIESEL , φαινεσαι αρκετα εμπειρος γι ¨αυτο σε ρωταω , καποτε ειχες πει οτι ενας γνωστος σου ειχε κανει το ναβαρα του απο 133 σε 250 αλογα ,αλλα φυσικα ειχε αλλαξει μπολικο πραμα μεσα , τι γνωμη εχεις γι΅ αυτες τις μετατροπες ,τις ακραιες ας πουμε που αλλαζεις πολυ πραμα και περιφερειακα, πιστευεις οτι κατι τετοιο γινεται και στο ναβαρα με τα 200 αλογα...... ευχαριστω!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό saxovts » 22 Μάιος 2007, 21:39

και γω ψαχνω και δεν βρισκω τιποτα.το πανθφαιντερ,ειδα οτι το κανουν φρεσκαρισμα στα φαναρια μπροστα και στο ταμπλο.μοτερ πετρελαιου δεν αναφερει οτι εχει τριλιτρο.μηπως η αντιπρωσοποι που ειπαν οτι θα βγει φρεσκαρισμενο ναβαρα,εννοουσαν οτι θα το βγαλουν με euro4 με 171 ιππους διοτι το παλιο ηταν euro3 με 174 ιππους.τι λετε?
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 37 επισκέπτες