Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 15 Μαρ 2007, 23:37

Το καβούκι του διαφορικού είναι το χαμηλότερο σημείο σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα.
Σε ψαλιδάτα σαν το Pathfinder το χαμηλότερο σημείο είναι (συνήθως) το εγκάρσιο μέλος πάνω στο οποίο στηρίζονται τα ψαλίδια. Στα περισσότερα με ψαλίδια πίσω (και στο Pathfinder αν δεν κάνω λάθος) το βλέπεις αυτό το μέλος που προεξέχει όταν το κοιτάς από πίσω χωρίς να χρειαστεί να σκύψεις, και βρίσκεται πιό χαμηλά απ' το καβούκι του διαφορικού. Τώρα πόσο απέχει αυτό το μέλος από το έδαφος στο Pathfinder δεν ξέρω, πάντως 254mm δε νομίζω. Εξάλλου το λέει και μόνη της η Nissan ότι τα 254 είναι μεταξύ των αξόνων, δηλαδή στην κοιλιά του αυτοκινήτου, η οποία βρίσκεται αρκετά ψηλότερα από το εγκάρσιο μέλος και το χαμηλότερο σημείο της είναι ή ο καταλύτης ή το βοηθητικό κιβώτιο (ή η γέφυρα που στηρίζει το βοηθητικό κιβώτιο). Άμα πας τώρα στα περισσότερα με ψαλίδια και μετρήσεις το πραγματικά χαμηλότερο σημείο από το έδαφος (που είναι τα ίδια τα ψαλίδια κοντά στη σύνδεσή τους με τον τροχό) τότε θα απογοητευθείς. Σε μερικά (πχ. Maverick) πιάνουν πολύ χαμηλά και δεν απέχουν πάνω από 15-16cm από το έδαφος.
Με όλη αυτή τη θλυαρία θέλω να πω ότι η μέτρηση που δίνουν οι κατασκευαστές για την απόσταση από το έδαφος είναι πολύ σχετική, ο καθένας τη μετράει όπως θέλει και η αξία της είναι μικρή ως και μηδενική. Το 4κίνητο χρειάζεται το ύψος για να μπορεί να υπερπηδά εμπόδια (σαμαράκια, αναχώματα, νεροφαγώματα, τράφους κλπ). Το τεχνικό χαρακτηριστικό που μας δείχνει την ικανότητα αυτή είναι οι γωνίες προσέγγισης, φυγής και ράμπας και σε καμία περίπτωση η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος. Να προσθέσω εδώ ότι ένα σημαντικό τεχνικό στοιχείο για τις περιπτώσεις αυτές είναι οι διαδρομές των αναρτήσεων στις οποίες συνήθως δε δίνεται η απαραίτητη βαρύτητα και δυστυχώς τελευταία υπάρχει η τάση από τις εταιρείες να μειώνεται συνεχώς.
Τέλοσπάντων, μη σας κουράζω άλλο με μπλα μπλα. Ελπίζω να έδωσα ένα στίγμα αυτών που ήθελα να πω
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 15 Μαρ 2007, 23:48

Φιλε saxovts δεν εχω επιπεδο καπακι στο φορτηγο μου αλλα πολυ θα το θελα γιατι βελτιωνει οχι μονο την αεροδυναμικοτητα , τελικη ταχυτητα , επιταχυνση, αλλα περιπου και 15% την οικονομια καυσιμου!!
Αμα σε δω φιλαρακι ALOU θα σε χαιρετισω αν μου πεις και το χρωμα του pathfinder θα με βοηθουσες, συμφωνω με αυτα που λες για τις μετρησεις που κανει η nissan για την αποσταση απο το εδαφος!!
Φιλε saxovts τελικα το πηρες ή θα παρεις το isuzu τελικα?
Εδω που τα λεμε παντως εχει βγαλει η εταιρεια angi ενα φανταστικο καπακι χαιρεσαι να το βλεπεις αλλα τσιμπημενο στα 1600 ευρω αβαφο μαλιστα!! Άλλη μετατροπη που θα προτεινα και θα ηθελα να κανω ειναι η προσθηκη των ελαστικων 265/70R16 και συγκεκριμενα της μαρκας BFGOODRICH KAI του τυπου ALL-TERRAIN!! Πιστευω το αμαξι κυριολεκτικα θα μεταμορφωθει, επειδη εχει και εφταρες ζαντες φαρδους, τα λαστιχα της συγκεκριμενης διαστασης θα μοιαζουν τεραστια!!
Να φανταστειτε το θηριωδες αμερικανικο SUV CHEVROLET TAHOE που φοραει 265/70R16 και που τα λαστιχα του στη θεα τους και μονο προκαλουν δεος, εχει ζαντες φαρδους 6 ιντσων!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό ALOY » 16 Μαρ 2007, 00:56

Pajerinho έγραψε:Το καβούκι του διαφορικού είναι το χαμηλότερο σημείο σε όσα έχουν άκαμπτο άξονα.
Σε ψαλιδάτα σαν το Pathfinder το χαμηλότερο σημείο είναι (συνήθως) το εγκάρσιο μέλος πάνω στο οποίο στηρίζονται τα ψαλίδια. Στα περισσότερα με ψαλίδια πίσω (και στο Pathfinder αν δεν κάνω λάθος) το βλέπεις αυτό το μέλος που προεξέχει όταν το κοιτάς από πίσω χωρίς να χρειαστεί να σκύψεις, και βρίσκεται πιό χαμηλά απ' το καβούκι του διαφορικού. Τώρα πόσο απέχει αυτό το μέλος από το έδαφος στο Pathfinder δεν ξέρω, πάντως 254mm δε νομίζω. Εξάλλου το λέει και μόνη της η Nissan ότι τα 254 είναι μεταξύ των αξόνων, δηλαδή στην κοιλιά του αυτοκινήτου, η οποία βρίσκεται αρκετά ψηλότερα από το εγκάρσιο μέλος και το χαμηλότερο σημείο της είναι ή ο καταλύτης ή το βοηθητικό κιβώτιο (ή η γέφυρα που στηρίζει το βοηθητικό κιβώτιο). Άμα πας τώρα στα περισσότερα με ψαλίδια και μετρήσεις το πραγματικά χαμηλότερο σημείο από το έδαφος (που είναι τα ίδια τα ψαλίδια κοντά στη σύνδεσή τους με τον τροχό) τότε θα απογοητευθείς. Σε μερικά (πχ. Maverick) πιάνουν πολύ χαμηλά και δεν απέχουν πάνω από 15-16cm από το έδαφος.
Με όλη αυτή τη θλυαρία θέλω να πω ότι η μέτρηση που δίνουν οι κατασκευαστές για την απόσταση από το έδαφος είναι πολύ σχετική, ο καθένας τη μετράει όπως θέλει και η αξία της είναι μικρή ως και μηδενική. Το 4κίνητο χρειάζεται το ύψος για να μπορεί να υπερπηδά εμπόδια (σαμαράκια, αναχώματα, νεροφαγώματα, τράφους κλπ). Το τεχνικό χαρακτηριστικό που μας δείχνει την ικανότητα αυτή είναι οι γωνίες προσέγγισης, φυγής και ράμπας και σε καμία περίπτωση η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος. Να προσθέσω εδώ ότι ένα σημαντικό τεχνικό στοιχείο για τις περιπτώσεις αυτές είναι οι διαδρομές των αναρτήσεων στις οποίες συνήθως δε δίνεται η απαραίτητη βαρύτητα και δυστυχώς τελευταία υπάρχει η τάση από τις εταιρείες να μειώνεται συνεχώς.
Τέλοσπάντων, μη σας κουράζω άλλο με μπλα μπλα. Ελπίζω να έδωσα ένα στίγμα αυτών που ήθελα να πω


εγω μηλησα χωρισ να εχω πολλεσ γνωσεισ οπωσ προειπα.
αλλα τελικα ηρθεσ στα λογια μου. η μαλλον μασ τα πεσ πριν μπερδεμενα. γιατι τονισεσ οτι η μετρηση θα επρεπε να γινει απο το καβουκι μαα πωσ απο το καβουκι αφου ειναι ψαλιδατο. οσο για το φορντ το εχω παρατηρησει και ωσ ασχετοσ απορησα μα καλα με τοσο χαμηλα σημεια τι εκτοσ δρομου δυνατοτηετεσ εχει. και επειδη το εχει καποιοσ γειτονασ κοντα και το βλεπω συχνα το φορντ δεν εχει καμια σχεση με το νισσαν εχει τεραστια διαφορα απο το εδαφοσ.τωρα λοιπον σκεψου η μετρηση τησ νισσαν λογικο ειναι να ειναι μεταξυ αυτου του εγκασριου τμηματοσ που λεσ που ειναι φανεροσ απο πισω. ναι η κανω λαθοσ.??οσο για την φλυαρια μιλα οσο θεσ ωστε να μαθουμε τπτ και μεισ οι νεοι. :lol:
Τελευταία επεξεργασία από ALOY και 23 Μαρ 2007, 00:15, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 16 Μαρ 2007, 01:02

EAGLE2 έγραψε:Φιλε saxovts δεν εχω επιπεδο καπακι στο φορτηγο μου αλλα πολυ θα το θελα γιατι βελτιωνει οχι μονο την αεροδυναμικοτητα , τελικη ταχυτητα , επιταχυνση, αλλα περιπου και 15% την οικονομια καυσιμου!!
Αμα σε δω φιλαρακι ALOU θα σε χαιρετισω αν μου πεις και το χρωμα του pathfinder θα με βοηθουσες, συμφωνω με αυτα που λες για τις μετρησεις που κανει η nissan για την αποσταση απο το εδαφος!!
Φιλε saxovts τελικα το πηρες ή θα παρεις το isuzu τελικα?
Εδω που τα λεμε παντως εχει βγαλει η εταιρεια angi ενα φανταστικο καπακι χαιρεσαι να το βλεπεις αλλα τσιμπημενο στα 1600 ευρω αβαφο μαλιστα!! Άλλη μετατροπη που θα προτεινα και θα ηθελα να κανω ειναι η προσθηκη των ελαστικων 265/70R16 και συγκεκριμενα της μαρκας BFGOODRICH KAI του τυπου ALL-TERRAIN!! Πιστευω το αμαξι κυριολεκτικα θα μεταμορφωθει, επειδη εχει και εφταρες ζαντες φαρδους, τα λαστιχα της συγκεκριμενης διαστασης θα μοιαζουν τεραστια!!
Να φανταστειτε το θηριωδες αμερικανικο SUV CHEVROLET TAHOE που φοραει 265/70R16 και που τα λαστιχα του στη θεα τους και μονο προκαλουν δεος, εχει ζαντες φαρδους 6 ιντσων!!!

φιλε αποκωρονιωτη θαρω πωσ εισαι μια ορια κουζουροσ.. :lol:
παλι το χρωμα θα σου πω???? :D καταμαυρο σα ντο πουκαμισο απου φοραμε εμεισ οι κρητικοι.
Τελευταία επεξεργασία από ALOY και 16 Μαρ 2007, 16:15, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 16 Μαρ 2007, 01:08

οι 2 παραπανω φωτο για την αποσταση τησ αναρτησησ και μια αλλη με ακροβατικα και τωρα ανεβαζω μια με το δικο μου
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 16 Μαρ 2007, 01:25

ALOY έγραψε:γιατι τονισεσ οτι η μετρηση θα επρεπε να γινει απο το καβουκι μαα πωσ απο το καβουκι αφου ειναι ψαλιδατο.

Βασικά για το Cherokee και όλα όσα έχουν άκαμπτο εννοούσα.
Σε αυτά επειδή το διαφορικό είναι πάντα ευθυγραμμισμένο με το κέντρο των τροχών, η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι από το καβούκι του διαφορικού και εξαρτάται μόνο από την διάμετρο του ελαστικού και από τίποτα άλλο. Γι' αυτό είπα για παράδειγμα για το Cherokee το οποίο εμφανίζεται στα χαρτιά να έχει ύψος 210-220mm αλλά στην πραγματικότητα είναι πολύ ψηλό αμάξι, με πολύ καλές γωνίες προσέγγισης, φυγής και ράμπας (καλύτερες από το Pathfinder). Ε απλά άμα τύχει και περάσεις πέτρα 22-23cm και την βάλεις ακριβώς στη μέση θα χτυπήσει πάνω στο καβούκι του διαφορικού. Ε δε χάθηκε και ο κόσμος. Γενικά επιμένω στην άποψη ότι η μέτρηση της ελάχιστης απόστασης από το έδαφος δεν λέει και πολλά πράγματα
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ALOY » 16 Μαρ 2007, 01:31

ε δεν θα ναι πετρα βραχοσ θα ναι και μεγαλοσ.χαχα
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 18 Μαρ 2007, 23:58

Ε ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΕΩ ΛΟΙΠΟΝ, ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ PATHFINDER, ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΣΟΥ ΒΡΑΧΟΥΣ 25 ΠΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΑΕΙ!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό ALOY » 19 Μαρ 2007, 00:53

EAGLE2 έγραψε:Ε ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΕΩ ΛΟΙΠΟΝ, ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ PATHFINDER, ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΣΟΥ ΒΡΑΧΟΥΣ 25 ΠΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΤΑΕΙ!!!


Αμ ιντα παιζουμε θαρεις... εμεις περναμε και τον ομαλο απο κατω διχως να βρει.ε συντεκνε?
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό EAGLE2 » 19 Μαρ 2007, 21:06

Παντα ως παντα συντεκνε και δεν βρισκει ουτε στον γκιγκιλο απανω!!!
Άβαταρ μέλους
EAGLE2
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 141
Εγγραφή: 25 Ιαν 2007, 12:17

Δημοσίευσηαπό ALOY » 20 Μαρ 2007, 18:53

EAGLE2 έγραψε:Παντα ως παντα συντεκνε και δεν βρισκει ουτε στον γκιγκιλο απανω!!!


Λοιπον συντεκνε ακου να τα ακουσουν και οι υπολοιποι...
1.Η αποσταση απο το εδαφοσ αρχικα για το παθφαιντερ ειναι απολυτως μα απολυτως σωστη και για να μην πεταχτουν καποιοι να με διαψευσουν ασ ερθουν να μετρησουμε με μεζουρα για να το χωνεψουν.οποτε και γιατο ναβαρα η μετρηση εννοειτε σωστη.για να μην πω οτι ειναι και παραπανω αποσταση .. αλλα ασ μην μιλισω.
2.σε ανηφορα 45 μοιρων με σταση ξεκινησα κοπελια με το στροφομετρο κατω απο τισ 1.400 οκ.ουτε συμπλεξαρα ουτε πυρακια ουτε εσβησε αλλα ΣΠΙΝΙΑΡΕ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ....
και ας μην ξεχασουμε τα 200 κατι κιλα παραπανω απο το φορτηγο
αυτα
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό ALOY » 20 Μαρ 2007, 18:57

και κατι αλλο οποιοσ δεν ξερει δεν το κατεχει γενικα το αθλημα ασ αφησει τισ κρισεισ και επικρισεισ και ασ παει για καμια βολτα το σκυλο γιατι πολλα ματια διαβαζουν οτι γραφουμε και δεν σωστο να μοιραζουμε λαθοσ εντυπωσεισ για το καθε οχημα στον κοσμο και να τον καθοδηγουμε λαθοσ. φιλικα.
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό xtrail » 21 Μαρ 2007, 11:41

Οπως είπε κι ο Pajerinho η απόσταση δεν παίζει και τόσο ρόλο. Νομίζω πως οι περισσότεροι το κρίνουν και οπτικά. Πχ μου έχουν πει πως το xtrail μοιάζει να έχει πολύ χαμηλά το καζανάκι...η απόσταση του ειναι κοντά στα 22...βρίσκει μερικές φορές σε σκαλοπάτι στο βγάλσιμο, αλλά γενικά δεν βρίσκει...
Σε λιγο πάντως ALOY ίσως έχεις και συνάδελφο και θα τα λέμε με περισσότερες λεπτομέρειες :wink:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 21 Μαρ 2007, 14:20

xtrail έγραψε:Οπως είπε κι ο Pajerinho η απόσταση δεν παίζει και τόσο ρόλο. Νομίζω πως οι περισσότεροι το κρίνουν και οπτικά. Πχ μου έχουν πει πως το xtrail μοιάζει να έχει πολύ χαμηλά το καζανάκι...η απόσταση του ειναι κοντά στα 22...βρίσκει μερικές φορές σε σκαλοπάτι στο βγάλσιμο, αλλά γενικά δεν βρίσκει...
Σε λιγο πάντως ALOY ίσως έχεις και συνάδελφο και θα τα λέμε με περισσότερες λεπτομέρειες :wink:

Αντε ρε φιλε παρτο και συ να δει τι αρμα ειναι..
οσο για τισ αποστασεισ οσο και να μην μετρανε ειναι αληθηνεσ μην παραπλανουμε τον κοσμο που δβαζει σωστα????

λοιπον στο συστεινω ανεπιφυλακτα εσυ που χεισ και το εξτρειλ θα μεινεισ ικανοποιημενος!
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό bull » 21 Μαρ 2007, 19:20

ALOY έγραψε:2.σε ανηφορα 45 μοιρων με σταση ξεκινησα κοπελια με το στροφομετρο κατω απο τισ 1.400 οκ.ουτε συμπλεξαρα ουτε πυρακια ουτε εσβησε αλλα ΣΠΙΝΙΑΡΕ ΚΙΟΛΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ....
και ας μην ξεχασουμε τα 200 κατι κιλα παραπανω απο το φορτηγο
αυτα


:? :? :? :)
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες

cron