Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Nissan Pathfinder 2.5DCI 174PS 403nM

Δημοσίευσηαπό Mihalis_Creta » 14 Ιαν 2009, 19:38

Μεχρι στιγμης Αλεξανδρε δεν μου εχει παρουσιασει το παραμικρο :) Θεος φυλαξει :!: :D
Βεβαια ακομα το μαθαινω και εχω μια μικρη απορια σχετικα με τον διακοπτη επιλογης των φωτων.
Συνηθως τον βαζω στην θεση AUTO αλλα μου κανει καποια ''κουφα'' πραγματα δλδ οταν εχει σουρουπωσει ΟΚ τα φωτα αναβουν κανονικα αλλα οταν εχει πυκνη ομιχλη οπως τις προαλλες πανω στο Οροπεδιο Λασιθιου που το ανεβασα στην θεση αυτη τα φωτα δεν αναψαν και ετσι τον γυρισα στο manual :roll:
Ξερω θα μου πεις οτι φταει ο σενσορας αλλα να εχει τοσο μεγαλη αναισθησια και να θελει περισσοτερο σκοταδι για να δωσει την εντολη :?: Ρυθμιζεται αυτο :?:
Άβαταρ μέλους
Mihalis_Creta
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό xtrail » 15 Ιαν 2009, 08:12

Σε μένα δεν υπάρχει το αυτόματο που δεν μου αρέσει κιόλας. Ισως ο σενσορας να ρυθμίζεται πάντως.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ALOY » 01 Μαρ 2009, 13:33

γεια σε ολους!!! ελπιζω να ειστε καλα! ΣΑΝΤΟΟΥ ΠΑΡΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑΤΙ ΧΑΘΗΚΑΜΕ! νομιζω οτι εφτασε η ωρα να αποχωριστω το παθ. και να περασω σε κατι μεγαλυτερο και πιο σοβαρο οχημα! ποιος θα μου πει απο τουσ γεροντεσ καμια γνωμη για το 3λιτρο πατρολ με το αυτοματο κιβωτιο και τα 160 κατι αλογα? :roll:
NISSAN PATHFINDER 2.5 DCI 174PS 403nM
TOYO OPEN CONTRY AT
Άβαταρ μέλους
ALOY
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 13 Φεβ 2007, 18:39
Τοποθεσία: XANIA,ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 01 Μαρ 2009, 13:41

ενα απο τα καλυτερα τετρακινητα!!!
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό xtrail » 02 Μαρ 2009, 07:44

ALOY έγραψε:ποιος θα μου πει απο τουσ γεροντεσ

camelg4 έγραψε:ενα απο τα καλυτερα τετρακινητα!!!

Γέροντα camelg4 τις ευλογίες σας :twisted: :twisted:
Μα καλά βρε ALOY τι ερώτηση ειναι τώρα αυτή?????????
Πόσο πάει το μαλλί? Καινούριο η μεταχ?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mps260 » 17 Μάιος 2009, 23:54

Χαιρετω την παρεα
Συντομα χωρεις να κουρασω θα μοιραστω τις πρωτες εντυπωσεις
(αρνητικες) από το καινούργιο μου pathfinder 200ps 1000Km.

1. Αμεσως διαπιστωσα προβλημα στη συμπλεξη στα ξεκινηματα με την 1η Συγκεκριμένα η συμπλέξει γίνετε στο πάνω μέρος της διαδρομής του συμπλέκτη και η 1η είναι λες και έχεις το αργό διαφορικό.επισεις δεν εχει δυναμη να ανεβει ενα σχετικα ψηλο πεζοδρομιο. Αμα δε μαρσαρεις σβηνει. Στη 2η κανενα προβλημα.
Εδώ πραγματικα εχω μπερδευτεί, κάποιοι μιλάτε για επιβεβλημένη αλλαγή συμπλέκτη, καποιος λεει για ένα επιπλεον προγραμα βελτιωσης της καμπηλης ροπης που το δινει δωρεαν η Nissan που σχετιζετε με τη συμπλεξη στα ξεκινηματα, η αντιπρωσοπεια λει ότι αυτά δεν αφορουν το δικο μου (ότι δηλ δεν εχει κανενα προβλημα) ενώ το προβλημα είναι φανερο. Τι ακριβως συμβαινει?

2. μιλατε για γκαζια, και επιδοσεις ,καπου διαβασα και 200 km/h. αυτό που ειδα εγω είναι ότι ο κινητήρας με την 6η μετά τις 3000 δείχνει αρκετά απρόθυμος δηλ μετα τα 130-140 (αν θυμαμε καλα) το αμάξι αργεί πολύ να ανεβάσει που σημαίνει ότι ο κινητήρας ζορίζετε, Δεν μπορώ να φανταστώ ότι μπορεί να πιάνει 200Km η αν θέλει καμια ώρα για να τα πιάσει τότε είναι τελείως θεωρητικό μιας και δεν υπάρχουν τέτοιες ευθείες.
3. Με τις καταναλώσεις συμφωνώ απόλυτα με όλους σχεδόν
(Ιωάννινα Αθηνά με 100-120Km 9λ/100.)
4.παρα την μεγαλη ροπη στις ανηφορες το αυτοκινητο δειχνει το βαρος του

5. Η ανακύκλωση δεν μου δουλεύει σωστά.

6.Ενα σφουγγαράκι στη βάση του παρμπρίζ(μεταξύ ταμπλό και παρμπρίζ σε κάποια σημεία είναι χωμένο μέσα και αλλού έχει βγει, σαν κάποιος να έχει βάλει χερι και δεν το έβαλε σωστά στη θέση του.

7. είναι το πρώτο μου πετρελαιοκίνητο και μολις συνειδητοποίησα ότι όποτε θα μπαίνω σε πρατήριο καύσιμων πρέπει να κάνω την προσευχή μου και να εχω ανάψει από πριν καμία λαμπάδα.


Ακούω τις απόψεις σας για τα θεματακια αυτά. (ιδίως των κατόχων).
Άβαταρ μέλους
mps260
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 17 Μάιος 2009, 23:48

Δημοσίευσηαπό xtrail » 18 Μάιος 2009, 05:41

Καταρχήν καλως ήρθες!
1. Για τον συμπλεκτη ισχύει μόνο για αλλαγή σε περίπτωση που πατινάρει. Το αλλο με το πρόγραμμα δεν το έχω ψαξει. Η πρώτη ειναι πράγματι πολύ αργή. Για το σβησιμο σε χαμηλές στροφές είναι θέμα εξάσκηση και συνηθειας.Γενικα να ξέρεις πως κάπου στα 10000 θα αρχίσει να στρώνει ο κινητήρας..... κι εσύ!!!
2. Δεν ξέρω αν το pathfinder 200ps έχει μεγαλύτερη τελική το δικό μου με τα 174 πιάνει οριακά τα 180. Πάντως από τα 120 στα 140 ακομα και σε ανηφόρα δεν έχει πρόβλημα απόο κει και πάνω ναι θελει τον χρόνο του
4. Σε ανηφόρα όπως είπα και πιο πάνω δεν έχει πρόβλημα, θα το συνηθίσεις με τον καιρό και θα βρεις πως λειτουργεί. Σιγουρα ειναι βαρύ και δεν παει το ιδιο οπως ακόμα και ενα SUV. Κι εγώ είχα πρόβλημα στην αρχη καθως ήταν το πρώτο μου diesel
5. Τι εννοεις?
6. Δεν το έχω προσέξει αλλά ειναι πιθανό. Η ποιότητα -το ξαναείπαμε- δεν ειναι και η καλύτερη
7.Βασικά μην πας όπου ναναι. Εχε ενα δυο σταθερά σημεία που βαζεις.
Από που εισαι?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pitbullakos » 18 Μάιος 2009, 09:11

Συμφωνώ με τον xtrail.Δουλεύει σε εντελώς διαφορετικές στροφές απο τα βενζινοκίνητα.
δοκίμασε αλλαγές μαξιμουμ μέχρι 3200-3400.
Με κάνει εντύπωση που λες οτι μετά τα 140 δεν τραβάει.Θα έπρεπε τουλάχιστο μέχρι τα 170 να ανεβάζει για πλάκα.Πάντως να ξέρεις οτι σε γενικές γραμμές έχεις κάνει μια καλή επιλογή.Βάλτο στο βουνό και θα καταλάβεις τι πήρες.
Άβαταρ μέλους
pitbullakos
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: 09 Ιαν 2008, 18:59
Τοποθεσία: πολιχνη,θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό mps260 » 18 Μάιος 2009, 11:32

ευχαριστω για τις απαντησεις
ειμαι από ιωαννινα

με την ανακυκλωση ενοω οτι οταν την ενεργοποιω ερχεται ολη η μποχα από καυσαερια από εξω μεσα σαν να μην υπαρχει ανακυκλωση

επισεις κατι εχει παιχτεί με τον συναγερμο. ενω μου τον ταξανε δώρο δεν πηρα δευτερο χειριστηριο εκτως από τα 2 κλειδια (αληθεια με το εξυπνο κλειδι τι γινετε) εχω την εκδοση SE. παντως οταν ενεργοπειηται το Nats αναβουν δυο λαμπακια στο ταμπλο ενα με το κλειδι και ενα κατω αριστερα
τι καταλαβενετε βαλανε προσθετο συναγερμο η οχι.

ακομα ψαχνω να βρω που εχουν βαλει την εγοστασιακη φισα που υποτηθετε επαναφερει τις εργοστασιακες ρυθμισεις (171ps)

και κατι τελευταιο εγω δεν ηθελα την επταθεσια SE, την πηρα αναγκαστικα για το ESP. Αθανατη ελλαδα, σε ολη την ευροπη κυκλοφορει η XE+ με το ESP μονο στην ελλαδα δεν πηρε πιστοποιτικο συμμορφοσης.
Άβαταρ μέλους
mps260
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 17 Μάιος 2009, 23:48

Δημοσίευσηαπό xtrail » 18 Μάιος 2009, 15:43

Ναι σου βαλανε 2ο οπως και σε μενα και φυσικά δεν τον χρησιμοποιώ καν. Δοκίμασε να βαλεις απο το κλειδί και να είσαι μέσα. Κουνα χέρια και δες αν δουλευει ο εργοστασιακός.
Για την ανακύκλωση φανταζομαι λες όταν λειτουργεί το κλιμα(και τότε πιθανόν να έχει πρόβλημα με το κλαπετο του εξαερισμου), γιατί αν δεν λειτουργεί ούτε εγώ το έχω καταφέρει
Αν δεις τι εχει εξω το path θα καταλάβεις πόσο κοροιδα είμαστε, αλλά...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mps260 » 21 Μάιος 2009, 21:36

Παιδια για πειτε καμια αποψη για το πετρελαιο θερμανσης,
Προσωπικα ειμαι ασχετος αλλα ακουσα από χωριανους οτι το χρησιμοποιουν σε pick up (133ps) και navara προηγουμενα μοντελα (150ps) και δεν εχουν κανενα προβλημα. Δεν υπονοω οτι σε καινουργιο αμαξι θα βαλω πετρελαιο θερμανσης απλα ετσι για να μαθαινουμε.

και κατι ακομα ειστε ευχαριστημενοι από τα φρενα του pathfinder?
Άβαταρ μέλους
mps260
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 17 Μάιος 2009, 23:48

Δημοσίευσηαπό xtrail » 22 Μάιος 2009, 05:31

Τα φρένα ειναι μια χαρά. Μπορεί να σου δίνουν την αισθηση πως δεν θα σταματήσουν εγκαιρα αλλά τα καταφέρνουν.
Για το πετρελαιο αστους να κάνουν ότι θέλουν...εσυ μακρια
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mps260 » 22 Μάιος 2009, 20:53

οχι μονο μακρια, αλλα προς το παρων επηδει ειμαι ψαρομενος, νεροπαγιδα και μονο V- power diesel της shell.
Άβαταρ μέλους
mps260
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 17 Μάιος 2009, 23:48

FORD RANGER WILDTRAC !!!

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 22 Μάιος 2009, 21:40

Εδω θελω να κανω μια παρατηρηση ...οσον αφορα τα φρενα ... καποτε επισκεφτηκα το συνεργειο της ΝΙSSAN για ενα μεγαλο service στο NAVARA προγραμματισμενο βεβαια , αφου ο τεχνικος ελενξε τα παντα παει και στα φρενα ετοιμος να κανει αλλαγες ... ΟΠΑ και παθαινει την πλακα του ξαφνικα ! :shock: Καλα μου λεει πως γινεται αυτο ? Τα φρενα σου για τα χιλιομετρα που εχεις ειναι σαν να εχουν κανει μολις 50 χιλιομετρα,ειναι σαν καινουρια ! Καλα το NAVARA με τα 200 αλογα δεν εχεις ?
Η απαντηση σε αυτην την περιπτωση ειναι απλη . Οταν οδηγαμε ενα φορτηγακι 4χ4 ή suv που υπερβενει ενα σεβαστο βαρος π.χ 2 τονους ,δεν πρεπει να μεταχειριζεσαι τα φρενα σου σαν να βρισκεσαι σε daewoo matiz ή suzuki jimny , το ΑΜΑΞΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΧΛΟ ΤΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ !
Οποιο φορτηγατζη και νταλικερη και αν ρωτησεις πως καταφερνει να ελενχει τους δεινοσαυρους που οδηγει θα σου απαντησει οτι φρεναρει με την ταχυτητα πρωτα και μετα συμπληρωνει με τα φρενα στο τελος για να ακινητοποιειθει . Αυτο ειναι και το μεγαλο μυστικο των επαγγελματιων και καταριπτουν τις στατιστικες ατυχηματων και κανουν τους απλους οικογενειαρχες οδηγους να νομιζουν οτι αυτοι που οδηγουν φορτηγα ειναι εξωγηινοι απο τον πλανητη Χ ...χιλιαδες νεκροι καθε χρονο χιλιαδες ατυχηματα αλλα σε ποσα εμπλεκονται μεγαλα φορτηγα ? ΕΛΑΧΙΣΤΑ ! Παρολο που κινουνται συνεχεια ! Εφαρμοστε το συνεχεια και θα με θυμηθειτε !!
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

FORD RANGER WILDTRAC !!!

Δημοσίευσηαπό xtrail » 23 Μάιος 2009, 07:11

SHADOW200 εχεις απολυτο δικαιο και θα προσθεσω πως όχι μονο σε αυτα που ειναι 2 τονουν και αλλα και σε μικρα. Γενικα πρεπει να αλλαζεις οδηγική συμπεριφορα οταν οδηγεις κατι τετοιο
mps260 τη νεροπαγιδα την εβαλες στην αντιπροσωπια και ποσο κοστισε?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Nissan

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες